מי הוא קולקטיב פיקוד אַשְׁתָר, ועל מה הוא מֻפְקָד? כַּמָּה מוֹנֶה צְבָא פיקוד אַשְׁתָר? מי הוא מפקד פיקוד אַשְׁתָר, וּמָהֵם המאפיינים שלו? מה תחום השליטה של פיקוד אַשְׁתָר? מה מתאר הָאוֹמֶנִיבֵרְס? איך מתבטא כלי הצי של פיקוד אַשְׁתָר? האם יש באנושות חברים בפיקוד אַשְׁתָר? מה מאפיין את חברי פיקוד אַשְׁתָר? עם מי עובד פיקוד אַשְׁתָר בצמוד? מָהֵן התרומות המרכזיות של פיקוד אַשְׁתָר לאנושות?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

פִּקּוּד אַשְׁטָר

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

תרבויות קדומות מָסַרו, אחת מהקבוצות החיצוניות המסקרנות מכולן, הוא קולקטיב פיקוד אשטר. המפקד אשטר, הוא הישות המופקדת על החטיבה המוטסת של האחווה הלבנה הנפלאה, או אחוות האור.

אשטר וצבאו החיצוני העצום, המונה למעלה מעשרים מיליון ישויות, העובדות בשיתוף עם המאסטרים הנעלים. מלבד עשרים מיליון ישויות, אשר תחת פיקודו במערכת השמש הנוכחית, יש עוד ארבעה מיליון חברים, אשר עובדים במישור הפיזי.

המפקד אשטר, הוא עצמו ישות גדולה ואצילית בגובה של כשבעה מטרים, בעל עיניים כחולות, וגוף מסוג דמוי-אדם "אדם קדמון". אשטר התפתח בכוכב הלכת אשטר-ונוס, ומעולם לא התגלם על כדור הארץ.

למרות שהמפקד אשטר אחראי על צי החלל במערכת השמש הנוכחית, הוא אינו מוגבל לְגִזְרַת החלל הזו, מבחינת שירותו. בנוסף, הוא מייצג את מערכת השמש הנוכחית בישיבות המועצה של הגלקסיה הנוכחית, ושל יקומים בכל רחבי הָאוֹמֶנִיבֵרְס.

הָאוֹמֶנִיבֵרְס, הוא אֹסֶף של הכול ובכל מקום. כלומר, לָאוֹמֵנִיבֵרְס יש כל יקום, כל הַמּוּלְטִיבֵרְס, הַיְפֶּרְבֵרְס, כל ממד, כל ממלכה, כל עולם וירטואלי, כל מֵטַּאבֵרְס, כל סימולציה, כל עולם חלומות. יש רק אוֹמֶנִיבֵרְס אחד, ושום דבר אינו אפשרי מלבד אוֹמֶנִיבֵרְס.

המפקד אשטר, צבאו וצי כלי התעופה מחוץ לכדור הארץ, הם אתריים מטבעם. למרות שאין להם גופים פיזיים, הם מסוגלים לבטא את גופם ואת כלי התעופה בממד הפיזי, בכל עת שֶׁיִּדָּרְשׁוּ.

אדם אשר יראה אותם, הוא לא יראה בהם שונים מאנשים אחרים. אכן, חברי פיקוד אשטר, הם הולכים בין האנושות, ברחובות העולם הזה, מבלי שהאנושות מודעת לכך.

מרבית החיים על כוכבי הלכת האחרים במערכת השמש הזו, הם אתריים בטבעם. לעיתים מסיבה זו, ישויות אלה כונו "האתריים", הם ייחשבו כישויות ללא גוף, אם כי יש להן גוף.

ישויות אלה, הן נמצאות במצב אבולוציה בדיוק כמו בני-האדם, וחייהם לא שונים בהרבה מאלה של בני-האדם. אולם, הן התעלו על הרבה מהתשוקה העצמית הנמוכה והאסטרלית, אשר בני-האדם בכדור הארץ נאבקים בה, לעיתים קרובות כל כך.

המפקד אשטר, הוא עובד בצמוד עם ממלכת המלאכים, במיוחד עם אַרְכִי-מַלְאָךְ מיכאל. אשטר הוא ישות אוהבת ועדינה במיוחד, אך הוא קשוח ונחרץ במשימתו לשרת, להדריך ולהגן על האנושות בכל מערכת השמש.

המפקד אשטר וצוותו, הם לא רוצים להיראות כאלים, אלא כעמיתים ושווים בדרכי ההתעלות ומעבר לה. יחד עם זאת, ישנן שתי משימות עיקריות שלו.

אחד, חינוך רוחני של בני האנוש, לגבי הסיבה האמיתית לעצם היותם בכדור הארץ. שתיים, להגן ולשמור על כדור הארץ ומערכת השמש, מפני קבוצות עוינות ואנוכיות מחוץ לכדור הארץ.

לעבודתם הנגלית והבלתי נגלית, מגיע למפקד אשטר תודות רבות, וכמו גם לצוות פיקוד אשטר בעבודתם הבלתי נלאית.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

תַּחֲלֹם בְּגָדוֹל

דמיונך הוא המקום שבו נבנות החוויות העתידיות שלך, אתה כמו השף שבוחר ושולט במה שמוכנס ליצירה, לא משנה מהן ההשפעות או הנסיבות החיצוניות.

מה הייתה רוצה לבשל בראש שלך? להחלטה זו יש השפעה ישירה על החוויות העתידיות שלך. באופן טבעי, אתה מעדיף מפגשים שמחים, אבל האם אתה באמת מבין, שאתה יכול להבטיח את התרחשותם?

זה היום לקחת אחריות על עולמך, ולדמיין כל עתיד משוכלל ואקזוטי שתרצה. מלאכיך ידריכו אותך, והם יעזרו לך להישמר מפני הכנסת אלמנטים לא רצויים לתערובת, אז תחלום בגדול היום.

בין אם מדובר בתכנון חוויה נוחה ושקטה, ובין אם מדובר בחוויה מאתגרת יותר, בצע בחירות שבאמת משקפות את הרגשות הפנימיים ביותר שלך.

אמור לעצמך, "אני חולם בגדול! אני משחרר כל מגבלה על הדמיון שלי. אני נותן קול לחוכמה הפנימית, ולדחפים הפנימיים שלי. השלתי פחדים וספקות מהעבר, והחלפתי אותם באומץ ואהבה. אני מטפח את עתידי, באותו טיפול שהייתי נותן לתינוק שזה עתה נולד".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)