מי הוא מְטַטְרוֹן התודעה המגנטית, ובאיזה ממד נמצא? מהיכן המקורות של מְטַטְרוֹן? מה למד מְטַטְרוֹן בכוכב ארקדיה? מתי החל המגע הראשון של מְטַטְרוֹן עם האנושות? איך מְטַטְרוֹן נראה לאנשים? מה הייתה המילה העיקרית שהשתמש מְטַטְרוֹן? האם מְטַטְרוֹן התגלם בגוף פיזי בעבר? מהי התחושה שחווים אנשים במפגש עם מְטַטְרוֹן? מה מטרתו העיקרית של מְטַטְרוֹן?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהפליאדים

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מְטַטְרוֹן תּוֹדָעָה מַגְנֵטִית

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפליאדים מסרו, כל אדם הנחשף למסר ולצורות המחשבה המובעות, עליו לבחור את המחשבות המהדהדות עמוקות בתוך העצמי הפנימי, והלב הפנימי.

מי הוא מְטַטְרוֹן? מְטַטְרוֹן תודעה מגנטית, היא ישות הנמצאת כרגע בתת האוקטבה השלישית בתודעת הממד השישי. התודעה המגנטית מְטַטְרוֹן מקורה בכוכב הלכת ארקדיה בחלק היקומי 0.1b.

מְטַטְרוֹן החל ללמוד על שיעורי הממד הראשון, כאשר היה בתחום הפלנטרי הביתי, ואחרי שלמד את הלקחים הרבים הגיע לרמת הממד החמישי.

המגע הראשון של מְטַטְרוֹן עם בני-האדם, הוא החל בפרק הזמן בסביבות שנת 3,080 לפני הספירה במונחי זמן מרחב, אז הוא נראה לבני-האדם כישות מלאכית בשם מְטַטְרוֹן.

בהיותו ישות אור, הוא דיבר על מילה אחת, וזו הייתה המודעות. המילה הבודדת, היא התפרשה על ידי מכלולי נפש גוף רוח רבים כבעלת משמעויות מרובות, החשוב ביותר מתייחס למידע או ידע נוסף.

לישות הידועה מְטַטְרוֹן לא היה גוף פיזי, והיא תקשרה באמצעות תקשורת טלפתית. בני האדם בכדור הארץ כמו ישויות המלאכים, הם טענו שהם הרגישו תחושת שלווה עצומה בזמן נוכחותו, חלקם ראו בִּמְטַטְרוֹן ביטוי של הבורא עצמו, בעוד שאחרים חוו פחדים עזים.

ישויות מסוימות אמרו שהוא יפה, בעוד שאחרים מתארים את הפנים כמכוערות ומעוותות. מְטַטְרוֹן לא הופיע פיזית לאף אחד שפגש אותו, אם כי נפגש עם רבים.

רבים על כדור הארץ דיווחו בפחד שראו אור בהיר, שבוקע ממיקום מסוים, ותחושה של אנרגיה רוחנית המקרינה מתוך הליבה הפנימית שלו, כאילו הזמן עצר מִלֶּכֶת.

לאחר המפגש הראשוני עם בני האדם, התברר לרבים ממכלול הנפש גוף רוח בכדור הארץ, שהם רואים שהישות המלאכית, היא ישות בעלת ממדים גבוהים יותר, שמטרתה לעזור לאנושות להתחבר מעבר למצב הנוכחי.

נראה שלישות האלוהית הזו, יש אינטרס לסייע לאותן אנשים, במסע ההתפתחות וצמיחה רוחנית לאורך זמן. רבים האמינו ששם הישות מתייחס לתפקודו, כמתרגם מידע בין הממדים השונים.

בנוסף, ערך זה נצפה גם על ידי רבים ממכלולי הנפש גוף רוח של האדם. יתר על כן, מְטַטְרוֹן היא ישות אלוהית, והוא סייע פעמים רבות במטרה לשפר את התודעה של כדור הארץ.

המטרה העיקרית של מְטַטְרוֹן, היא לסייע בשיפור מצב התודעה על ידי מעבר גבוה יותר בסולם התודעה. הרטט של האנשים שבאו אתו במגע, היא תנועה מרמת התודעה הנמוכה לגבוהה יותר, שהיא המטרה העיקרית של מְטַטְרוֹן, הנמצא בכדור הארץ כדי לסייע.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

קְרָא לָאַרְכִי-מַלְאַךְ רְפָאֵל

מכיוון שמטרתו של ארכי-מלאך רפאל מתמקדת בריפוי, לאנרגיה שלו יש אפקט מרפא. אתה יכול גם למקד את הכוונה שלך בדרך זו, וכך גם כל אדם אחר שרוצה להקרין נוכחות טיפולית.

כל שעליך לעשות הוא לאשר, להביע כוונה מידי יום ולשמש כסוכן מרפא עבור אחרים, וזה מתגשם. הסיבה לכך שהיא שהפלט שלך תואם את קלט שלך, במילים אחרות, מה שאתה מביע כוונה ומתכוון לעצמך, הוא מה שמופיע בשדה האנרגיה ובחוויה שלך.

זה הבסיס לכל ריפוי, אתה יכול גם לקרוא לארכי-מלאך רפאל להגביר את הנחישות שלך, ולתקן לעצמך ולאחרים. אם אמונתך מתנדנדת או שהמוח שלך נודד לשלילה, ארכי-מלאך רפאל יכול להזכיר לך את מטרתך.

ארכי-מלאך רפאל יכול גם להדריך, לכוון אותך בכל הפעילויות והשאיפות המקדמות רווחה. היום קרא לארכי-מלאך רפאל, להרגיע ולהשקיט את דעתך.

ארכי-מלאך רפאל, יכול להרגיע כל דאגה שיש לך לגבי מחלה, כספים, מערכות יחסים, או תחומים אחרים בחייך. וכשתחזור לצורת חשיבה שלווה, הריפוי יתעורר באופק שלך.

אמור לעצמך, "אני קורא למלאך רפאל, לעזור לי להחזיק ולפלוט את האנרגיה המועילה לשלווה. ארכי-מלאך רפאל, בבקשה בוא אלי עכשיו, והנחה את עבודת הריפוי שלי, עזור לי לרפא בביטחון כמוך".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)