מה מֶשֶׁךְ הזמן שביצעו ניסיונות גנטיים לצורות החיים השונות? הדינוזאורים לאיזה חֵלֶק במחקר השתייכו? מה ביצעו בְּאֶרֶץ הפאן? כמה זמן התקיימה תרבות פִּינְגֵּאָה? היכן נוצרו צורות החיים של פֵּגָסוּס וְהַקַּאנְטוֹר? מהי "נשימת הבורא"? מה מבטאת האלגוריה של עץ הדעת בכתובים? איזו החלטה קיבל הבורא? איזו דילמה נוצרה בחוקיות הבורא בממד הרביעי? מה הסיפור מאחורי הַגֵּרוּשׁ מגן עדן, והמלאכים הנופלים? מה קורה בתהליך הפירוק מהממד ה-12?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהאלים הבוראים

עתיק-יומין

היסטורית כדור הארץ
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מֶחְקַר הַדּנ"א בִּתְקוּפַת פִּינְגֵּאָה

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הָאֵלִים הבוראים מסרו, במהלך 900 מיליון שנים של ניסויים, היו צורות מוזרות ואקזוטיות רבות אשר הילכו על פני פלנטת כדור הארץ. חלקן מֻכָּרוֹת כולל הדינוזאורים, כך שצורות דנ"א אלו נוצרו כתוצרי לוואי של המחקרים השונים, של הקבוצות שעבדו במשותף, בתקופה המוכרת במיתולוגיה כְּאֶרֶץ הפאן.

הציוויליזציה הזו התקיימה סמוך לתחילתו של מחזור 100 מיליון השנים, שהוא אגב בערך חצי מסיבוב השמש סביב השמש המרכזית של הגלקסיה.

בתקופת הפאן או הַפִּינְגֵּאָה, כפי שנקרא לעיתים ניסוי הדנ"א, הוא נמשך ולא היו אמצעי הגנה מֻבְנִים במעבדת האדמה. משמעות הדבר שצורות חיים שונות היו יכולות להתרבות, וליצור תערובות אקזוטיות אחרות שאולי מוכרות כפגסוס והקאנטור, ויצורים אחרים הדומים להכלאה בין סוסים ואדם או סוסים ומלאכים.

היו יצורים רבים מוזרים ששוטטו בכדור הארץ, כולם תוצר של ניסויים גנטיים, וּרְבִיָּה בין מינים המוטבעת בתוך הקודים הגנטיים של כל מין, כחלק מתוכנית האבולוציה של הבורא האינסופי, הידועה כנשימת הבורא.

הנשימה של הבריאה מניבה את חוקיות היקום, בהגברת האינטליגנציה והמודעות העצמית. לכל הצורות במהלך הנשימה יש מִתְוֶה של הִתְעַלּוּת, לאורך הספירלה האבולוציונית.

כאשר צורות החיים המוזרות של פאן החלו לצמוח בַּמּוּדָעוּת, הן פתחו רמות שונות של שיפוט והבחנה, באמצעות יכולות שכליות ורגשיות שונות.

צורות חיים אלה התחילו להיות מוּדָעוֹת לבוראם, והן התחילו להיות מודעים לכך, שהן נשמות המוטבעות בצורות פיזיות ואתריות שונות, כניצוצות של אנרגיית המקור המקורית. בנוסף, הן התחילו להבין שחלק מהמקור הזה נפרד ממרחבי האהבה והאור, ועובר חוויה חיצונית זו של התגלמות.

זוהי התייחסות אלגורית, לעץ הדעת של טוב ורע בכתובים הדתיים. צורות החיים האלה קיבלו ממלכה לבריאה, כדי ללמוד איך להפוך לאלים עצמם, מַמְלָכָה זו ידועה כממד הרביעי, ממלכת הנפש והידע והדמיון שבתוכו.

התוכנית של כל צורת חיים, היא הרצון לברוא כמו הבורא, בדיוק כמו שבתוך כל ילד שנולד מהורה אנושי, נמצאים פוטנציאלים של תקווה ורצונות ההורים. כל ניצוץ של אלוהות כפי שנחווה, ההתגלמות הפיזית והמינים, הם גם התפתחו על פי רצונם להפוך לבורא.

הבורא האינסופי קיבל החלטה לפני זמן רב, במונחים ארציים כדי לא ליצור גבולות על מה שיכול להיווצר על ידי ילדיו המתחדשים, דבר זה היה ידוע בתור הבחירה החופשית.

החוקיות הזו הייתה המקור לכל הַכְּאֵב, וְהָאֻמְלָלוּת בעולם ועל אינספור אחרים. הבורא נתן לכל אדם את היכולת לברוא, בניגוד לציור המושלם בתוך קנבס הממד הרביעי.

כל אדם יכול לצייר כל תמונה שירצה, מהיפה ועד המגוחך. הבורא רוצה לחוות כל רעיון אפשרי, ולראות אותו בא לידי ביטוי על קנבס הדמיון.

כך קורה שרבים מהבוראים שצורות חיים מתחילות, הם התנסו עם הדנ"א שלהם עד כדי יצירת יצורים שגויים, ויצורים מפותלים עם תהליכים נפשיים מפותלים דומים.

רבים מהניצוצות של נשמות הבורא, שהעזו להגיע למחוזות לא ידועים, הפכו כה מהופנטים מיצירותיהם, עד שהם שכחו שהם ישויות בממד שביעי של אור ואהבתו של הבורא.

ככל שהם הפכו יותר ויותר שקועים בממדים הנמוכים האלה, הם הפכו מזוהים עם הַפִיזִיּוּת, ועם המציאות האתרית של הממלכות האלה. דבר זה מכונה בכתבי הדת נפילת האדם, וּבְגֵרוּשׁ מגן עדן, בנפילה של המלאכים הנופלים וּבְגֵרוּשָׁם מגן העדן.

אנלוגיה פופולרית היא החוויה של כניסה לבית קולנוע, כך שהאדם שקוע עמוק בסרט הוא שוכח מהעולם החיצון עד שהסרט מסתיים, ואז האדם משוטט המום ומבולבל מאולם הקולנוע, ולאט לאט מתחבר אל המציאות שהוא עזב שעתיים קודם.

אולם במקרה זה, הנפילה לשעתיים הן נראות יותר כמיליון שנה. מכאן שני תהליכים מתגלים, התהליך הראשון הוא תהליך האבולוציה מניצוץ זעיר של הבורא, המתחיל כעצמים דוממים בממד הראשון, ולאט לאט מתפתח דרך יותר ויותר רמות מתוחכמות של תצורות גנטיות.

בסופו של דבר נעשית הדרך חֲזָרָה אל הבורא, ובאותו הזמן יש את התהליך השני של הפירוק, בו נשמות מתבדלות מהבורא ב-12 ממדים של ישויות אור, ומורידות בהדרגה את הרטט שלהן למטה, עד שהן מגיעות לממד השביעי בו הן לובשות צורה של ישויות אור זוהרות, ובשלב הזה הן מתבדלות.

תהליך ההתגלמות ממשיך עד אשר הן מסוגלות לחוות את כל רמות האבולוציה, מגרגר חול ועד למקור שממנו הם הגיעו בקטעים עתידיים של המידע הנוכחי.

בהמשך ייבדק כיצד אבולוציה וּדְבוֹלוֹצְיָה שלובות זו בזו, וכיצד לְנַשָּׁמוֹת בעלות בחירה חופשית יש את היכולת להיכנס, לכל רמה או ממד של הבריאה ולחוות את הרמה או הרמות האלה.

כמו גם, היסטורית כדור הארץ תבחן את התרבויות שבאו ונעלמו מהעולם לאורך זמן, חֵקֶר גזעי הכוכבים השונים שהתגלמו ופלשו לעולם, והשפיעו על צורות החיים המתפתחות על פני כדור הארץ.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

הִתְחַבֵּר עִם אַרְכִי-מַלְאָךְ אֲרִיאֵל

מכיוון שארכי-מלאך אריאל מפקחת על הטבע והסביבה, היא חולקת תכונות דומות עם הפיות. היא צנועה ועם זאת עוצמתית, נשית בחן ובכוחה, קסומה ביכולתה לגרום למשאלות להופיע בצורה חומרית.

ארכי-מלאך אריאל עוזרת להצית מחדש יראה מופלאה ואמונה מוחלטת, בדומה למה שנהנית בילדות. היא מראה לך כיצד האמונה באלוהות, היא כעת החלטה מודעת המאפשרת לך לברוח מהחשיבה הנוקשה, שעלולה לסכל את מאמציך בביטוי.

היום קרא לאריאל לעורר מחדש את תחושת הפליאה, והיראה הילדותית שלך. לאחר שתעשה זאת, הרשה לעצמך לעקוב אחר ההדרכה הפנימית שלך לרקוד, לשיר או לשחק, מכיוון שפעולות אלו ידרבנו את התקדמות החלומות שלך.

אמור לעצמך, "אני קורא לארכי-מלאך אריאל, ומאפשר לדמיון שלי לנצנץ, ולזרוח אינסוף אפשרויות. נתתי לעצמי להאמין בקסם, ואני משליך את כל הגבולות בחשיבה ובאמונות שלי".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)