האם התרבויות הקדומות היו פרימיטיביות? האם האנושות בְּקִדְמָה או בְּרִגְרֶסְיָה? מה הידע המתואר בכל המקדשים והמקומות הקדומים? האם בני האדם הקדומים היו דמוי-אדם? איזה ידע נדרש היה לבנות את הפירמידות? האם למדענים יש את מלוא הידע שהיה קיים לתרבויות קדומות? מה קרה לַתַּרְבּוּת המצרית המתקדמת בהגיעה לַפִּסְגָּה? מהיכן הגיעו המצרים הראשונים? האם התרבויות הקדומות ביותר התעסקו במדע או ברוחניות? מתי החל הפולחן ותורת הנסתר בדת? מה מבטאת הרלוונטיות של הרוחניות בחיי האדם? מָהֵם השאלות הקיומיות והרוחניות בהתעוררות אדם? מה יקרה אם יותר אנשים יתעוררו מבחינה רוחנית? מה חוקיות הבורא האחד? איך אדם יכול לעבור מאוריינטציה שלילית לחיובית? איך "עתיק יומין" יכול לסייע בהתעוררות רוחנית?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהאלים הבוראים

עתיק-יומין

היסטורית כדור הארץ
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

עַתִּיק יוֹמִין-רוּחָנִיּוּת אוֹ חָמְרִיּוּת

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

האלים הבוראים מסרו, האנושות חושבת לעצמה, שהיא נמצאת בשיפור מתמיד מיום ליום, והיא צמחה מתוך חֶבְרָה פרימיטיבית יותר. אולם, נראה כביכול שהאנושות משתפרת מיום ליום, והופכת לְחֶבְרָה מתקדמת בידע ובטכנולוגיה, כשלמעשה היא נמצאת בְּרִגְרֶסְיָה.

האנושות נמצאת בְּרִגְרֶסְיָה, משום שהיא מתרחקת ממה שהייתה לפני אלפי שנים. ההיסטוריה האנושית השתנתה במידה ניכרת, כך שאנשים לא באמת יודעים את ההיסטוריה האנושית על כדור הארץ.

בכל יום האנושות מְגַלָּה שיש מקדשים על קרקעית האוקיינוס, פירמידות, מאצ'ו פיצ'ו, סְטוֹנְהַנְג', צ'יצ'ן איצה, הספינקס הגדול של גיזה, הפירמידות הגדולות במצרים, פטרה, גּוֹבֶּקְלִי טַפָּהּ, גלגל רפאים ועוד. הידע שמוצג מהם הוא על היקום, אסטרולוגיה, ואמיתות אסטרונומיות על היקום.

האם האנשים הקדומים באמת היו פרהיסטוריים? נראה שהאנשים הקדומים ידעו על כל זה. האנושות כיום מנסה להדביק את הידע, שהם כבר ידעו מלפני עשרות אלפי שנים.

האנושות מוצאת את כל מה שהיא חושבת שהיא יודעת, שלמעשה הַיֶּדַע היה קיים כאן לפני עשרות אלפי שנים. וּמְגַלָּה שבעבר היו צורות חיים גבוהות יותר על פני כדור הארץ, מאשר כיום.

נראה שצורות החיים בעולם הקדום, האנושות כיום לא הייתה מתייחסת אליהם כבני-אדם. ייתכן שהם נראו דמוי אדם, או במובנים מסוימים דומים, אבל הם היו עילאיים יותר.

בני-האדם באשר הם, אלה שבנו את הפירמידה הגדולה של מצרים, הייתה להם הבנה מבריקה בצורה יוצאת דופן, הבנה על כדור הארץ, על מערכת השמש הנוכחית, על הגלקסיה שבה כדור הארץ נמצא, וידע אזוטרי חשוב ביותר על החיים, נשמת האדם, מהיכן האדם הגיע, ולאן הוא הולך.

כל זה מרמז, שהייתה ציוויליזציה גבוהה בהרבה בכל רחבי כדור הארץ. המדענים הטובים ביותר שיש לאנושות מודים, שהאנושות מנסה להשיג את מה שהיה כבר בהישג ידם של העמים הקדומים.

הבנאים והמורים המבריקים הקדומים האלה, הם לא גדלו לתוך זה, אלא הם הגיעו מפותחים לגמרי. כאשר מסתכלים על מצרים כדוגמה קלאסית, בתחילת תרבות מצרים הקדומה הייתה חברה מבריקה במיוחד של בונים וידע.

אם כי בסופו של דבר, מצרים התגלגלה למה שהיא כיום, אולם היה זמן שבו מצרים הייתה בשיאה, כשהיא נוסדה. זה לא עבד כפי שכולם יודעים, והאנושות פועלת לקראת סוג עתיד נפלא, אבל מצרים לא עשתה את זה כשהגיעה לפסגה.

איך זה אפשרי? הדרך היחידה האפשרית, לא משנה מי היו אלה שנקראו המצרים הקדומים, הם לא היו מהעולם הזה. מלכתחילה המצרים הקדומים הגיעו לכדור הארץ, עם ידע רב שהאנושות עדיין מנסה לגלות.

דבר זה מרמז, שהמצרים הקדומים הם לא היו מכאן, הם הגיעו להבנה מלאה של היקום כולו, הם היו מסוגלים לעשות דברים שונים עם המקדשים שלהם, ועם הדרך שהשתמשו בפירמידות.

המצרים הקדומים ידעו דברים, שהאנושות לא ידעה ועדיין לא יודעת. האנושות עדיין מְנַסָּה במטפיזיקה ובתורת הנסתר בדת, למצוא את השורה התחתונה שהעמים הקדומים כבר ידעו.

ברור שיש מדע גבוה מאחורי תקופת החיים, ומאחורי כול הטוב שבחיים האנושיים, כמו אסטרולוגיה ואלכימיה וכל היתר כמדעים. יהיו אנשים שיאמרו לא, אלה הם רק מערכות אמונה, אבל לא, אלה הם מדעים.

כאשר באמת מסתכלים על הַמֵּידָעִים, ניתן להתחיל לראות שהם מספרים דברים, שמדענים רק עכשיו מתחילים להבין, שיש מידע נסתר גבוה או מוסתר.

ברור שיש מדע גבוה יותר או מדע נסתר, מאחורי יכולתה של האנושות, להרהר בהיבטים הרוחניים של החיים על פני כדור הארץ. אנשים רבים בתרבות הקדומה, כבר ידעו את מה שהאנושות מנסה לגלות היום.

כיום ידוע שהפירמידות, לדוגמה במקסיקו במרכז ודרום אמריקה, יחד עם המקדשים ברחבי העולם, הם היו מקדשי שמש, הם היו המרכז לאסטרונומיה.

כך העמים הקדומים לא חיפשו תשובות רוחניות ככאלה, אלא הם הסתכלו על היקום הממשי, וניסו להבין איפה הם, מה הם עושים ומהו היקום.

כך מאותה חקירה שביצעו, הם הגיעו לתוך הגדרה בפועל של האופן שבו היקום פועל. משם הם התחילו לחשוד, שיש חוקים חזקים כלשהם בלתי כתובים ביקום.

העמים הקדומים הונחו על ידי השמש, הירח, כוכבי הלכת וכל מערכת השמש. הם התחילו מבחינה מדעית, רק בחיפוש תשובות למה הם עושים כאן, מה זה המקום הזה, ומשם הם התחילו לפתח דתות ופילוסופיות אלכימיה, אסטרולוגיה, רפואה.

משם הדרך הייתה קצרה אל מערכות היחסים, ולכול שאר העיסוקים המטפיזיים. זאת הסיבה שהעולם הוא חצי מדעי, ויש גם רוחניות.

העמים הקדומים רצו לחקור את השמיים, אולם לא לקח זמן רב, עד שהאנושות שצפתה בשמיים החלה לחשוד במדע, שיש עוד משהו שקורה, ועולם הרוחניות החל להשתלב.

יש הרבה מדעים נסתרים, ומדענים שבודקים דברים באופן כללי. אולם ניתן לומר, שהאנושות לא מעודכנת לגבי האלכימיה ומדעי הרוחניות, אם כי ההתעניינות הולכת וגדלה בקרב אנשים.

אנשים מתחילים להתעורר לרלוונטיות הרוחנית בחייהם, לנושאים רוחניים ואין הַכַּוָּנָה לנושאי דת. יש צורך להתחיל להסתכל על כול הרעיון הזה, מהיכן האדם הגיע, היכן הוא נמצא עכשיו, ובסופו של דבר, לאן הוא עומד ללכת עם הידע שלו ועם חייו וחוויותיו.

מה הסיבה, שבגללה אנחנו חווים חוויות בכול יום? כולנו גדלים ומקווים שאנחנו גדלים ומתפתחים יותר, אינטליגנטיים ומלאי תובנות, אך האם גם מסתכלים על ההיבטים הרוחניים של חיינו?

תכונה חשובה מאוד בלהימצא בחיים, היא לא רק לחיות למען העולם החומרי או למען עצמי, אלא להתחיל לשאול שאלות רציניות, על איפה הייתי לפני שנולדתי? ואיפה אהיה אחרי שאעזוב כאן את האדמה הזו? מה הסיבה לחיים האנושיים? למה אנחנו לומדים כל כך הרבה שיעורים קשים בדרך קשה?

נראה שיש איזושהי נוכחות ביקום שבני האדם כינו בשם אלוהים, או בשמות שונים אחרים, איזושהי נוכחות רוחנית אולטימטיבית, שמובילה או מכוונת את האבולוציה האנושית.

אם זה המקרה על פי מה שנראה, אז יש תקווה למין האנושי, אם מספיק אנשים יתחילו להתעורר מבחינה רוחנית, ולהתחיל להסתכל על החיים מבחינה רוחנית, ולא רק חומרית. כלומר להתחיל לחשוב מהלב הקוואנטי, ולא מהשכל הלינארי.

אם מספיק אנשים יתחילו להתעורר מבחינה רוחנית, ולהתחיל להסתכל על חייהם מבחינה רוחנית, אז יש תקווה עבור מספר אנשים רב יותר באנושות.

זו הסיבה שהאנושות נמצאת במצב שבה היא נמצאת היום, מרבית האנשים חיים בדור שרק אכפת לו להאכיל את עצמו, לדאוג לעצמו, וליהנות כמה שיותר.

אנשים רבים לא מבינים שיש להם אחריות כלפי האחרים, כלפי העולם שבו הם חיים, ולעזור ולסייע לחבריהם לצמוח, לעזור להדריך אנשים אחרים, לתרום מעצמם לאחרים.

אני יכול לדבר בשם עצמי, ביחס לרעיון למה לחפש חוכמה וידע רוחני. תמיד מצאתי עצמי מלא בשאלות בתוכי, שאחרים לא יכולים לענות, אם כי בשבילי השאלות האלה נראו מאוד הגיוניות ולגיטימיות, מי זה? למה זה? איך זה? מאיפה זה?

למדתי לחשוב מהלב, להרגיש ולנתח את השאלות הרוחניות לחיים לעומק. דבר זה פתח אותי לעולם שלם של ידע, כי אני מבין כמה אני לא יודע, ואני מודע להשלכות הרוחניות של חוקי היקום סביבנו.

יש דברים מסוימים שאתה מסוגל לעשות בעולם הזה, ויש דברים שאתה לא אמור לעשות. אבל אם תעשה, הבחירות יובילו ויתאימו את התוצאות למול חוקיות האחד.

לדוגמה, האם אני בשירות לעצמי או בשירות לאחר? האם אני מאפשר בחירה חופשית לאחר? האם אני מודע למשמעות החמלה והנתינה לאחר?

המשמעות של חוקיות האחד, היא מבטאת ומצביעה על מידת הרטט של האדם, כלומר האם אני באוריינטציה חיובית באור, או באוריינטציה שלילית בחושך. מכאן נפתח הצוהר אל העולמות הגבוהים, אל אותם אלה שבאוריינטציה חיובית ואלה שבאוריינטציה שלילית, ותיאום התדר אליהם.

יש כוחות חיוביים הנקראים טובים, ויש כוחות שליליים הנקראים רעים. כל אחד מהכוחות הוא בלתי נראה, כולם בניו של הבורא, לכול אחד מהם תפקיד, כי הרי לא ניתן להגדיר אור ללא חושך, וחושך ללא אור.

מכאן מתחיל הסיפור האזוטרי הגדול של "עַתִּיק יוֹמִין", באמצעות המאבקים של "עוֹשֶׂה שָׁלוֹם בִּמְרוֹמָיו", ניתן להשתמש בטכניקות של "בְּרֵאשִׁית בָּרָא הַבּוֹרֵא", ולהבין את האמת על "הִיסְטוֹרְיַת כַּדּוּר הָאָרֶץ", בהכוונה ובתמיכה של "מֶסֶר מַלְאָכִי".

מיידעים אלה מתוך "עתיק יומין" באים לתת צוהר להבנות גבוהות ברוחניות, להתחיל להתחבר לעצמנו, לאחרים, למשפחה במרומיו, להכיר במאבקים במרומיו, לדעת את חוקיות הבורא, להכיר ביעוד האישי, ומתוכם לחזור וליצור אַחְדוּת עם הבורא האחד.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

הִתְחַבֵּר עִם מַלְאָכֵי הַטֶּבַע

היצורים מפקחים על ממלכת הצמחים, המינרלים ובעלי החיים ידועים בתור פיות, יסודות ומלאכי טבע, והם מוצקים ואמיתיים כמוך, ליצורים האלה יש תפקידים חשובים.

בעיקר, הם מבטיחים הרמוניה ופרנסה בתוך "הטבע", והם יכולים לעזור לך לצמוח ולשגשג גם כן. הם מביאים רוח הרפתקאות ושובבות לכדור הארץ, שתוכל להתחבר אליה פשוט על ידי בילוי בחוץ, בין צמחים או בין בעלי חיים, בבית אור בבר.

מכיוון שהרוחות הללו שוכנות על פני האדמה, הן שומעות וחומלות ועוזרות בעניינים חומרים. הם שמחים לסייע לך בבעיות הקשורות לאהבה וכסף, למשל.

היסודות יכולים לחוש מתי אדם רוצה באמת לתמוך במטרות הטבע, על ידי עיסוק במחזור, חסד כלפי בעלי חיים וכדומה. פעולות אלו מולידות את טובת מלאכי הטבע, וברגע שהדבר יתקבל, זה יזכה אותך בתגמולים רבים.

לבלות זמן עם המלאכים האלה היום, תן למערכת היחסים שלך הזדמנות להתפתח, כפי שהיית עושה עם מכרים אנושיים חדשים, ותגדל לסמוך, לעזור ולאהוב זה את זה עם זה. ככל שתהיה קשור קשר הדוק ליסודות, תתחיל לחלוק את השקפתך הקלילה והקסומה כלפי החיים, שזו אכן גישה בריאה.

אמור לעצמך, "אני מתחבר למלאכי הטבע. אני נהניתי לבלות עם הצמחים ובעלי חיים, ואני מדבר מנטלית אל היסודות, ומאפשר להם להכיר אותי בקצב שלהם. אני שם לב לרגשות בליבי ובגוף, שמאשרים שאני באמת מתחבר עם יצורים קסומים ואוהבים אלה. אני מודה על נוכחותם בחיי, ועל הפלנטה הזו".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)