מי הם "הָאֵלִים הבוראים"? באיזה קבוצת כוכבים "הָאֵלִים הבוראים" נמצאים? באיזה ממד "הָאֵלִים הבוראים" שוכנים? מה המראה של "הָאֵלִים הבוראים", ומה הם למדו ליצור? מי הם הליריאנים, ובאיזה קבוצת כוכבים הם נמצאים? באיזה ממד הליריאנים שוכנים? מה המראה של הליריאנים? מה התפקיד של הליריאנים? איזה אֵל משתייך לקבוצת הליריאנים? מי הם הַפְּלַיַּאדִים מסוג 1? מהי מועצת אֶל-צִיּוֹן, ומערכת הכוכבים אֶל-צִיּוֹן? מהי החלוקה בין אֶל-צִיּוֹן א', אֶל-צִיּוֹן ב', אֶל-צִיּוֹן ג'? מהיכן היגרו הַפְּלַיַּאדִים מסוג 1? מי הם "האחים הלבנים הגדולים", או "האחווה הלבנה הגדולה"? מה תפקיד הַפְּלַיַּאדִים מסוג 1? מי היו אלה שהתחילו בהקמת בית הספר למסתורין? מי הם הַפְּלַיַּאדִים מסוג 2, ומהיכן הגיעו? מה המראה של הַפְּלַיַּאדִים מסוג 3, באיזה ממד נמצאים, ומה תפקידם?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהאלים הבוראים

עתיק-יומין

היסטורית כדור הארץ
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הָאֵלִים הַבּוֹרְאִים, הֵלִירְיָאנִים וְהַפְּלַיָּאדִים

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הָאֵלִים הַבּוֹרְאִים

הָאֵלִים הבוראים, אלה הם ישויות מקבוצת הכוכבים לַיְּירָה, מערכת כּוֹכְבֵי וגה, המתגוררות בממד 12, עם מַרְאֶה לא אנושי, כמו כוכבים כחולים-לבנים.

הָאֵלִים הבוראים, אלה נשמות שהתפתחו בחזרה לממד 12, והן למדו כיצד ליצור יקומים שלמים, המלאים בצורות חיים אינטליגנטיות. יש להם בתקופה זו, בערך 22 ערוצים אנושיים.

הֵלִירְיָאנִים

הליריאנים, אלה צאצאיהם של הָאֵלִים הבוראים, מקבוצת הכוכבים לַיְּירָה, מערכת כּוֹכְבֵי וגה השוכנים בממד 10 עד-12. הם התחילו כדְּמוּי-אָדָם דְּקִיקִים וגבוהים בממד השביעי, עם גופי אור קורן בעלי גָּוַן כחול-לבן שקוף.

בנוסף, הם בעלי פנים מאורכות עם עיניים בצורת שקד, וכעת התפתחו למצב לא דְּמוּי-אָדָם. למרות זאת, הם עדיין מסייעים לכדור הארץ, באמצעות תקשורת טלפתית עם קבוצה נבחרת של ערוצים, המונים בין 30 ל-40.

האל ההינדי קרישנה, ישות מממד 10, הוא אחד מהחברים המייסדים של קבוצת כוכבים זו, אם כי תת-המין שלו אינו דומה לליריאנים שתוארו לעיל. קרישנה ועוזריו ביקרו בכדור הארץ פעמים רבות, כדי להביא תורות מהממדים הגבוהים יותר, כולל חלקים מהכתבים ההינדים.

הַפְּלַיַּאדִים

"הפליאדים מסוג 1", אלה ישויות לא דְּמוּי-אָדָם הדומות לכוכבים לבנים. ישויות אלה הן בעלות רטט של ממד 10 ל- 12, והן חברות במועצת אֶל-צִיּוֹן, המטה הרוחני של אזור זה בגלקסית שביל החלב.

מערכת הכוכבים אֶל-צִיּוֹן, היא חלק מהפליאדות, זוהי מערכת משולשת-עם שני כוכבים נוספים אֶל-צִיּוֹן ב', ואֶל-צִיּוֹן ג', כאשר אֶל-צִיּוֹן א' הוא הכוכב הראשי.

זהו כוכב צעיר למדי, והפך לביתם של הַפְּלַיַּאדִים הגבוהים, כאשר היגרו ממערכת לַיְּירָה מלפני מיליוני שנים. מועצת אֶל-צִיּוֹן ידועה בעבר בשם "האחים הלבנים הגדולים", והם מונים סדרה של פְּלַיַּאדִים מפותחים מאוד.

חברי המועצה, הם הקשורים לאלים הבוראים, ולאלים בוראים אחרים שהקימו את מרכז הממשל הרוחני, עבור מִגְזָר זה בגלקסיית שביל החלב.

במשך אלפי שנים, הם שלחו את נציגיהם לכדור הארץ, בדרך כלל בהחלפת נשמה, או דרך שכבות תודעה רוחנית גבוהה יותר. כלומר, הם התקשרו בהסכמי נשמה עם בני אדם שונים, כדי להתגורר יחד בגוף פיזי ולהביא תורות מתקדמות לאנושות.

בדרך כלל הם היו מתחילים בהקמת בית ספר למסתורין, מקדש אור, או נתיב רוחני על ידי השראה לבני אדם מסוימים על פני יבשות ומדינות רבות. כיום לאחווה הלבנה הגדולה, יש אחוזות ומקדשים במקומות רבים, ולעיתים קרובות בשמות שונים.

"הפליאדים מסוג 2", אלה ישויות קורנות אור דְּמוּי-אָדָם מממד 7. אלה גזע השורש המקורי של האנושות, ובזמן הנוכחי מפקחים על כדור הארץ, בעלי הופעה בין הליריאנים לבני האדם בזמן הנוכחי.

ישויות אלה נדדו מִלַיְּירָה אל הפליאדות, והן התבססו בשלושה כוכבים שונים בצביר הפליאדות, מִלִּפְנֵי כ-100 מיליון שנה. זמן קצר לאחר מכן, הן החלו להקים מושבות על פני כדור הארץ.

אלה שולחים בקביעות כלי טַיִס "גִּשּׁוּשִׁיּוֹת" קטנות, כדי לפקח על עבודתם של הַפְּלַיַּאדִים בממד 4, שעובדים עם הארקטורים בממד 7, במטרה לייצב את מערכת הרשת של כדור הארץ.

"הפליאדים מסוג 3", אלה ישויות קורנות אור דְּמוּי-אָדָם מסוג נורדיים בממד 4, גבוהים, דקים, שֵׂעָר זהוב, עיניים כחולות, עור לבן, עם אנשי קשר רבים בכדור הארץ. לא כל הישויות דְּמוּי-אָדָם מסוג נורדי, מְקוֹרָן בפליאדות בממד 4.

הַפְּלַיַּאדִים הנורדים מבקרים בעיקר בכדור הארץ, כדי לחנך אנשים על השינויים, וכיצד לבנות חֶבְרָה נאורה חדשה. אף על פי שהם מפותחים מאוד מבחינה טכנולוגית, הם לא כל כך מקדימים את האנושות מבחינה רוחנית.

בנוסף, הַפְּלַיַּאדִים האלה ועוזריהם נחתו פיזית על כדור הארץ מספר רב של פעמים, והם נתנו דיסקים אלקטרוניים, המכילים כמויות אדירות של מידע טכנולוגי לכמה ממציאים נבחרים. מסיבות ברורות, הרבה מזה נשאר כסוד עד לאחרונה.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

נַעֵר אֶת הַשִּׁגְרָה

למרות שֶׁשִּׁגְרוֹת מנחמות, הן גם יכולות לעוור אותך למגוון החיים. דפוסי הֶרְגֵּלִים משעממים את חושיך, לכל דבר יוצא דופן. עורר את המודעות שלך, והרגש חיי יותר על ידי טלטול הפעילויות הרגילות שלך.

תהנה מיצירתיות, בשינויים לאורך כל היום. החלף את לוח הזמנים הרגיל שלך, את הרגלי האכילה שלך, את הרגלי הליכות שלך לדרכים חדשות לעשות דברים.

אתה עשוי להרגיש מגושם, בניסיון למשהו חדש. אולם תהיה לך גם התרוממות הרוח, לחקור דרכים מרעננות לחיות. סביר להניח שתחזור לחלק משגרת הנוחות שלך, אך סביר להניח שתשלב גם גישות חדשות.

במילים אחרות, באמצעות תהליך הניסוי, אתה עשוי לגלות דרכים חדשות נפלאות לחיות. אחת הסיבות לכך שחגים וחופשות כל כך ממריצים, היא שהם כרוכים בחקירה של מקומות חדשים, אנשים, אוכל ופעילות פנאי.

אתה יכול ליצור את אותה האנרגיה, על ידי שינוי דברים ברגע זה.

אמור לעצמך, "אני מטלטל את השגרה שלי, ומחפש דרכים יוצאות דופן לבלות את זמני. אני מנסה שיטות וגישות חדשות, ומגלה דרכים מרעננות לחיות. אני משחרר את הישן, ומחבק את החדש".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)