מה מְבַטֵּאת נתינת תרומה, או מַעֲשֵׂר לאדם אחר? האם תרומה היא דרך להכפלת העושר והשפע? איך דרישה או זרם תודעה נוֹצָרִים במכניקת הקוונטים, ואיך זה מתחבר לחוקיות היקום וְלִנְתִינָה? איך גל מסוים יכול להפוך לְחֹמֶר? הַאִם כמות צופים יכולה להשפיע על כמות החלקיקים? הַאִם קיימת תנועת חלקיקים אחורה בזמן-מרחב, ומה השפעתה? מה תפקיד הַאָקָאשָׁה בתנועת החלקיקים?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהפליאדים

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

נְתִינַת תְּרוּמָה אוֹ מְעַשֵּׂר

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפליאדים מסרו, מטרתם היא לסייע לתודעה הקולקטיבית האנושית בזמן זה לקבל הבנות. כל הנחשף למסר עליו להשתמש בכושר הבחנתו הפנימית, כשהוא נחשף לצורות החשיבה המובעות, שכן דבר זה יסייע להבנת טבע המציאות, התלויה בתפיסות האדם, כך שההבנה עשויה להיות שונה מהתפיסה של אדם אחר.

מה מְבַטֵּא היבט נתינת תרומה או מַעֲשֵׂר, כפי שנהוג על ידי מסורות דתיות, כדרך הנחשבת יעילה להכפלת העושר והשפע? כדי לענות על השאלה, יש להבין איך היקום פועל.

יתרה מכך, למכלול היקום בחוויית זמן-מרחב נוכחית שֶׁבַּסְּפֵירָה הפלנטרית, יש את הדרישה הבסיסית של הצופה, או זרם תודעה שצריך להתבונן במציאות כדי להיווצר.

ניתן למצוא זאת, ולצפות בכך בקלות על ידי מדענים רבים בתחום המחקר של מכניקת קוונטים. בתחום זה, המתבונן או האדם בתודעה נדרש לצפות בגל מסוים, כדי שהוא יקרוס למצב של חומר.

יתר על כן, דבר זה אומר, שֶׁאִם צוֹפֶה או מספר הצופים עולה, כלומר אם אדם נותן חלק מאובייקט כמו כסף, או כל אובייקט לאדם שני, שהוא גם עשוי לצפות בו, אז הקצה השני בהיותו משתמש באובייקט ונותן אותו למישהו אחר, זה יאפשר למקור החלקיק שממנו הגיע, לשכפל עצמו למצב דומה של טבע מורכב.

מה שאומר, שאם אדם נותן כמות של 10 ברטט כספי בציר הזמן לאדם שני, התצפית של האדם השני תאפשר להכפיל אותו ל-20, ותצפית של האדם השלישי תאפשר להכפיל ל-30, וכן הלאה.

מספר הצופים שניתן להם, הוא יאפשר לחומר ולחלקיקי החומר, לקבל את האות שהוא מוכפל. לכן ההודעות חוזרות אחורה, ומתרחש מעבר זמן-מרחב של מידע. כלומר, החלקיקים מסוגלים לנוע אחורה בזמן מרחב ולזוז אחורה, והאדם שהתחיל את הרצון לתת, הוא מוצא עצמו עם השפעות מוכפלות בהיבט הזה.

יתרה מכך, כך ניתן לבצע הכפלת החומר. זה גם אומר, שמקורו של חלקיק נזכר ונשמר ברשומות הַאָקָאשָׁה, שיש בהן את הזיכרון של היקום, וניתן לזכור מהיכן מקורו של חלקיק החומר.

זה יאפשר לשדה התודעה לזכור לאן החלקיק חוזר, וברגע שהחלקיק חוזר לנותן המקורי, או הצופה, או האדם שהתחיל את הנתינה, הוא ימצא עצמו במצב, בו יתרחש אירוע של קבלת מצב מרובה רצוי של חומר.

המשמעות שיש הִסְתַּבְּרוּת לאין-סוף קווי זמן, והמעשה של נתינה או שיתוף חומר מסוים עם אחרים, הוא יספק תשואה חיובית עיקרית מוכפלת במציאות. אם כך, כל אדם עליו לבדוק האם הוא תורם לשפע ועושר בחייו?

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

הַרְפֶּהָ עַצְמְךָ בְּמֵדִיטַצְיָה

גש למדיטציה בקלות וכבריחה משמחת, אחרי הכול אתה מתאמן בפעילות זו באופן טבעי, ברגעים של חלימה בהקיץ או מדעות צלולה. אל תדאג מכללים או הנחיות, שמא זה יהפוך למטלה של עבודת פרך.

במקום זאת, אפשר למוחך להשקיט עצמו בקצב שלו, הרפה עצמך ותן בחמלה לגופך להאט מרצונו, זוהי מדיטציה. זה הזמן בו מוחך מחובר לחלוטין לביתך השמיימי.

חשוב על זה כחיבור לתחנת דלק, שבה אתה מתמלא באנרגיה, רעיונות ושלווה. יש אינספור דרכים להרגיע ולהרפות את דעתך, ואל תעמיס על עצמך דאגות לגבי השיטה הספציפית שלך.

זה שאתה עושה מדיטציה חשוב יותר, מהאופן שהו אתה עושה זאת. עצימת עיניים ונשימה עמוקה היא טכניקה אחת, וגם ישיבה ממוקד במנוחה בחוץ בטבע.

המילה רפוי וריפוי, שתיהן גישות לבריאות, רפוי והרפיה היא סוכן הריפוי הנייד והחופשי שלך, שתופעות הלוואי היחידות שלו הוא שקט נפשי והתחדשות.

גש זה לזה, כמו שהיית הולך לארוחה טעימה, כי זה משתנה רוחני אמיתי. תהנה מהרגעים השלווים שלך היום, ברוח האכילה של הצרכים והרצונות שלך.

אמור לעצמך, "אני עושה מדיטציה, בכל דרך שמרגישה לי הכי נוחה וטבעית. אני נינוח נפשית ומחובר באופן מלא לרוח. אני מרשה לעצמי את החופש, להשקיט את דעתי ולהקשיב".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)