הגאומטריה הנוכחית, היא מייצגת את הצורך להכיר באחדות צורות החיים השונות, שלכול אדם יש התנסויות וחוויות, המתבטאות לעיתים בִּקְשָׁיִים, המאפשרים התעלות אישית ומשותפת. השיעורים והתהליכים האישיים שְׁזוּרִים יחד עם נשמות שונות, המגיעות לתמוך בייעוד ובמטרות החיים שמבקש האדם להשלים, וכך קיימת תמיכה הדדית המתעצמת ביצירת אחדות בין צורות חיים שונות.

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מסיריוס

עתיק-יומין

מסר מלאכי
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַכֵּר בְּצוּרוֹת הַחַיִּים הַשּׁוֹנוֹת

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

קולקטיב סיריוס מָסַר, רבים שואלים עצמם, עד כמה העניינים יכולים להחמיר, כאשר התחזיות לעתיד המיידי לא ממש מבטיחות. אולם מאחורי כל מה שקורה, עומדת התנועה האיטית לעבר זמנים טובים יותר, והבטחה לסוג של פיצוי לכולם.

הבעיות שאתה ואחרים נאלצו לסבול, השינויים היו צריכים לבוא, מכיוון שלא יכולת להמשיך בדרכים הישנות עוד הרבה זמן. השינויים הדרושים להתעלות המין האנושי, היו צריכים להתחיל איפשהוא, ועד כמה שהחוויה כואבת, תסתכל אחורה ותראה שהייתה מטרה במה שהתרחש.

הֱיֵה סמוך ובטוח, שמופעלת מידה מסוימת של שליטה, כך שהדברים שיבואו בעקבות התוכנית הגדולה, לשחרור האנושות מאחיזתן של הישויות השליליות האפלות.

לקחים רבים נלמדים, ומביאים לאור תנאים שאינן מתאימים עוד להצלחתה הקרובה של הברית. ניתן לומר, שזה כתוב בכוכבים וזה לא רחוק מהאמת.

ישויות גדולות מחזיקות את עתידה של האנושות בידיהן, בדרך זו או אחרת. אתה תגיע לייעוד שתוכנן עבורך, זה לא פועל נגד בחירתך החופשית, שֶׁמֻּנְחָהּ על ידי אֵלֶּה שמודעים לחלוטין, לתוכנית הגדולה יותר לאבולוציה שֶׁלְּךָ.

כשאתה תגיע לרמה מסוימת, אתה תהיה מוכן להבין ולהעריך את עצמת המתרחש בשמך. רק כעת, נחשב לנכון להכניס אותך לתמונה, ואתה תצטרך להיות מודע לְמָה שמתרחש באמת, כדי שתוכל למלא את חלקך, בהליכים שעד כה נִשְׁמַרְתָּ בחשכה.

היו לך הרבה הצלחות להתמודדויות שעברת כבר, ועדיין הדרישות ממך נמשכות. קיימת מודעות רבה לסבל ולכאב הנגרמים, וזה אולי יעזור לך במעט לדעת, שרבות מהבעיות שהובאו עליך על ידי מעשיך, ולעיתים חוסר פעולה שלך.

אולם, לכל ניסיון יש את התועלות שלו, וכל המין האנושי פיתח נחישות חזקה להצליח, ללא קשר לאתגרים שבהם נאלץ להתמודד. הַמְשֵׁךְ לעמוד מול האפלה וְהַשְּׁלִילִיּוּת, שכן עד כה אתה מנצח בקרב.

האנושות נערצת על האומץ והנחישות שלה להצליח, לאט אבל בבטחה, האנושות מקבלת את האחדות של כל החיים, ומבינה שניתן להשיג הרבה יותר על ידי עבודה משותפת, ותוך קבלת ההבדלים בחייו של זה או אחר.

בזמנים שונים, כל הנשמות יחוו את דרכי החיים השונות כזכר ונקבה. זה בחלקו מסביר, מדוע חלק מהנשמות מתקשות לקבל דרך חיים חדשה, לאחר בילו יותר מידי זמן באותו המין, ואינה יכולה להסתגל בכל הבעיות הדומות.

עזרה ניתנת תמיד היכן שהיא מתבקשת, לכן אתה מודע לאפשרויות כאלה לפני שֶׁנּוֹלַדְתָּ, והאפשרויות נידונו מראש. החיים אינם אקראיים, כפי שהם עשויים להיראות, וכל נשמה מתחילה עם תכנית חיים, שנועדה להאיץ את האבולוציה שלה.

כלומר, אתה יכול להימצא עם נְשָׁמוֹת המשלימות את הצרכים האישיים שלך, וחשוב שתדע שהסכמת להסדרים מראש. הכול נשמע מסובך, אבל המערכת נוסתה, נבדקה היטב, ועובדת טוב מאוד.

משפחות שְׁלֵמוֹת יכולות להיות קשורות זו בזו, כך שכולן ממלאות את חלקן בחייו של זה. אלה עשויים להתגלם ביותר מהזדמנות אחת, כדי שהחוויות שלהם יהיו מספקות יותר.

זו הסיבה שבמונחים כלליים לרוב במשפחות יש קשר, שמחזיק אותם יחד כשהם עוזרים אחד לְשֶׁנִּי להתפתח. משפחות מצוידות בדרך כלל, בכל מה שנדרש כדי לעזור לחוויותיהם להצליח.

ברור שחלקם מסיבות כלשהן יוצאות מהמסלול, אבל בדרך כלל מוחזרים אליה תוך זמן קצר. ברור שזה האינטרס של כולם, להפיק את המיטב מהחוויות שלהם, למרות שניתן לתת להם הזדמנות נוספת במידת הצורך בכל תקופת חיים.

אתה יכול להעלות את הרטט שלך, וכך אתה מטפס בסולם האבולוציה, עד שאתה מגיע לנקודה שבה אתה כבר לא צריך להימצא בַּתַּחְתּוֹנִים.

זוהי המטרה והשם לתקופות חיים שונות שמתוכננות בהתאם, הישויות השליליות מנסות לעצור אותך, ולמנוע ממך לדעת את המטרה האמיתית של חייך הרבים.

החיים אולי נשמעים מאוד מורכבים, ואכן זה יכול להיות לפעמים, אבל זְכֹר שהמדריכים שלך תמיד מנסים לכוון אירועים, לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

המדריכים שלך הם הקול הקטן הזה, שלעיתים קרובות לוחש לאוזן שלך כשאתה צריך הדרכה, כדי לשמור אותך בדרך שבחרת. במצב חירום כשחייך עלולים להיות בסכנה, ברור שהם יהיו מוכנים לעזור לך להתגבר על זה.

זה חוזר לתוכנית החיים שלך שנותנת לך את החוויות, אתה זקוק לְדָבָר שיכול גם לנקות את הקארמה הלא פתורה. אולם הרבה יותר מחשבה נכנסת לחייך, לתכנן הרבה יותר ממה שאתה בוודאי מדמיין.

מכיוון ששום הזדמנות לא מוחמצת, דבר שיכול לעזור לך להתפתח. אולם מעל לכל היא הנחישות שלך, להצליח בחיים והאמונות שלך על ידי דברים שעוזרים לך להתקדם.

אל תתייאש, גם אם נראה שהדברים לא מסתדרים לך טוב, שכן התוצאה הסופית חשובה. בעיה שאתה עומד בפניה ומתגבר עליה, היא לא צריכה להופיע שוב.

עליך לטפל בה בהן בזהירות, בידיעה שזה באינטרסים שלך בשלב זה באבולוציה שלך. אתה צריך להיות מודע לכך, שאתה מתקדם בחיי היומיום שלך, וְעָלֶיךָ להתמודד עם האתגרים שהם מציגים.

יש היבט של החיים, הקשור למעורבותך בחוויות נשמות אחרות. יש מקרים שאתה משחק בהם בחלק קטן, אבל חשוב כמו בכל אחד אחר, להבטיח שהעניינים יתנהלו כמתוכנן.

הנסיבות התובעניות והקשות יותר עוד לפניך, אז שים לב, כשאתה עלול להיות תחת לחץ נוסף, אבל זה תלוי במשאלות אישיות. אם זאת יש השפעה קולקטיבית הנובעת משינויים בעולם, וההשפעות עליך יורגשו.

למרבה המזל שום דבר לא נמשך לנצח, אבל זה יבטיח תוצאה חיובית, יותר ממה שאולי הושגה אחרת. הרבה מאוד קורה בכל העולם, שלפעמים קשה לחזות את התוצאה, אבל בסופו של דבר יתבררו לשביעות רצונכם.

חלקכם יעזבו את כדור הארץ, ויתגלמו שוב בזמן מתאים שמועיל להם, וימשיכו בעבודתם הטובה. זמנים קשים אלה, בדרך כלל יוציאו את המיטב מאנשים, שממהרים להציע את שירותיהם היכן שצריך.

שירותים רבים נמצאים תחת לחץ קיצוניים, וסביר להניח שלמעשה יתפרקו. יש הרבה רצון טוב על פני כדור הארץ, שהוא יישא אותך בתקופת מבחן כזו.

אנשים לומדים להכיר אחד את השני, ולהעריך את המנהגים ואת דרך החיים השונות שלהם, ומזהים נשמה זהה לעצמם, ובעלת אותן רצונות לחיים שלווים ומאושרים.

כך סוף סוף אנשים מכירים באחדות של כל צורות החיים, ובאחריות זה לזה באמצעות אהבה אוניברסלית. יש ללא סָפֵק אחדות של כל הגזעים, כשאתה מתחיל קַבֵּל את האחדות של האנושות, ולהבין שכל הנשמות שוות בעיני הבורא.

במציאות אין הבדל הגזעים השונים, מכיוון שכולם הם הדרך חזרה אל האלוהות. מעטים מכירים במציאות האמיתית, אך כולם מחפשים את אהבת הבורא.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

עֲשֵׂה מַשֶּׁהוּ לֹא רָגִיל

תאר לעצמך מה היית רוצה לעשות, אם כל הדברים היו אפשריים באופן מִיָּדִי. ובכן נחש מה? הכול יכול לקרות, וזה יום טוב כמו כל יום לנצל כל הזדמנות.

מלאכיך יכולים להדריכך ולתמוך במעשיך, כדי שתוכל לקפוץ ישר וליהנות מפעילויות יוצאות דופן. מה תרצה לעשות היום? קח רגע לשים לב לכל מה שעולה בראשך, בתשובה לשאלה זו.

לאחר מכן החלט על מרדף אחד להשגה, ונקוט פעולה בכיוון בחירתך ללא דיחוי. תן לעצמך רשות לעשות משהו מחוץ לשגרה שלך היום.

נקודת המבט החדשה שתקבל תעזור לך לראות את כל חייך בעניים רעננות, ותיהנה מהערכה מחודשת של כל דבר וכל מי שסביבך. התקרבות אל הבלתי מוכר, תלמדך גם על הכישרונות והכוח החבויים שיש לך, וזה עשוי להיות זרז לאפשרויות חדשות נפלאות!

אמור לעצמך, "אני עושה משהו יוצא דופן, מה שהופך את היום ליוצא דופן. מה שאני עושה לא חשוב כמו רק לנצל את ההזדמנות הזו, כדי למתוח את עצמי וללמוד דברים חדשים".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

4.1/5 - (13 votes)