האם בִּינָה מלאכותית נמצאת בשימוש בעתיד? מה סוג התחבורה שבשימוש בעתיד? האם יש שימוש בְּמָטוֹס בְּמַעֲבַר מיבשת ליבשת בעתיד? איך נראים מבני המגורים בעתיד? מָהֵם המערכות הפוליטיות בעתיד? היכן ממוקמות שלושת סוגי קבוצות בני האדם בעתיד? הַאִם התקיימה מלחמה גרעינית בעתיד? האם התרחש אירוע מסוים שגרם לאנשים להתאחד בעתיד?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מתרבויות העתיד

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מֶסֶר מֵעָתִיד הָאֱנוֹשׁוּת שְׁנַת 2,111-חלק ג'

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

מבוסס על מסר מתרבויות העתיד, כל הנחשף למסר ולצורות החשיבה המובעות בו, עליו להשתמש בכושר הבחנתו ובליבו הפנימי. קלריון מתרבויות העתיד, היא תענה לשאלות ותסביר.

בִּינָה מלאכותית

האם AI או בִּינָה מלאכותית נמצאת בשימוש על ידכם? בסדר כדור הארץ החדש לא, זה פשוט לא מועיל, אתה נולד עם כל מה שאתה צריך בגוף האור שלך. פשוט אין צורך, ואתה יכול לקבל באופן טלפתי כל מה שאתה רוצה.

התרומות שלך יכולות להיעשות באופן טלפתי, אתה יכול באופן קינטי לשלוט בשדה האנרגיה שלך בצורה ייחודית. כוח הכבידה גם כך, אפילו אתה יכול להתעלות על זה, ולרחף אם תרצה במקום ללכת על הקרקע. לכן פשוט אין כל כך צורך בחלק מהדברים האלה.

אמצעי תחבורה

מה סוג התחבורה שבשימוש? אנחנו מסתכלים עליכם מתקופתכם, המדענים שלכם והכוח שאתם מחזיקים, בעובדה שרחפת כבר זמינה. אנחנו אטלס ואריה מבולבלים מאוד, לגבי הסיבה שאתם עדיין לא מנצלים את זה עדיין, וניתן לראות את זה.

יש הרבה מבני כוח במערכות שלכם שימשיכו להתקלקל, אבל זה היה מאוד מזעזע עבורנו, שאין לכם את זה עכשיו. משום שבסביבות תחילת המאה, בסמיכות ל-2,091, אתם הִתְחַלְתֶּם גִּרְסָה מוקדמת שלו, אבל יכולתם לקבל את זה הרבה יותר מוקדם מכך.

אנחנו משתמשים ברחפת, היא הרבה יותר מיוחדת, ויש לנו אופני רחף, יש לנו מכוניות רחפת, אופני רחפת שמיועדות לילדים, כי הם זזים לאט. אז אתה יכול לדמיין מכונית על גלגל אחד גדול מאחור, וגלגל קטן מלפנים.

הילד לא מזיז את רגליו, הוא מדמיין אנרגיה הנעה, באופן שהייתם קולטים ומזיזים את הרגליים. האנרגיה הזו מסתובבת, בגלל האנרגיה הטלפתית המועברת מהילד לרכב. אנחנו קוראים לזה אופני רחף, וזה מונע ממזג אוויר גרוע, זה מכוסה במלואו במגן אנרגיה, שמונע מהילד ליפול.

בנוסף כוח הכבידה נכנס לתוקף, כך שללא שליטה בכוח הכבידה, הילד עלול ליפול או לצאת מֵהָרֶכֶב. אבל עם המגן סביבו הילד מוחזק בבטחה דבר שמונע כל תאונה, אם היה נַעֲשָׂה ניווט בצורה לא נכונה.

יש לנו סירות רחף, במטרה שהסירות ומכוניות לא ייצרו זיהום לסביבה בכלל, וזה לא משהו שאתם הולכים להאמין מנקודת המבט שלכם.

תחבורה אווירית

האם יש שימוש במטוס במעבר מיבשת ליבשת? אין צורך לעבור מחלק אחד של היבשת למשנהו במטוס, ממה שאטלס ואריה סיפרו לי מהסקירה הקצרה של ההיסטוריה שלכם, זה כמעט ארכאי עבורנו לשקול את זה, משום שהייתם מבלים שעות מזמנכם בציפור מתכת גדולה.

יש לנו מכשירים שהם כמעט מִיָּדִיִּים, זה צורה כמעט מידית של נסיעה, אתה נכנס לתוך השטח, ואתה זז עם המחשבות שלך, למקום המדויק שאתה רוצה להגיע אליו.

מבני המגורים

איך נראים מבנים ומתקני המגורים שלכם? יש לנו בתים מאוד פיזיים ודברים כאלה. זה תלוי בכך שלאומות המאוחדות, לארגון המורדים, להתנגדות יש סוג בתים מסוג לִבְנַת טיט, שהם מרגישים שזה מחבר אותם יותר, לאבות הקדמונים המקוריים של כדור הארץ, והם מאוד שמחים בדרך הישנה.

הם גם משתמשים במשהו שנקרא לְבֵנָה, אז יש בית לְבֵנִים לאנשי ארגון המורדים, ויש להם עדיין חשמל, אבל לא קל לרתימה. עדיין יש כל כך הרבה שליטה בסדר הזה.

אצלנו הבתים בנויים בבניה קלה, והמיטות הן מכשירי ריחוף, וכשאתה יָשֵׁן אתה יָשֵׁן רק בשדה האנרגיה שלך. זה תומך בגוף שלך, כי שוב הסדר העולמי החדש, הן בעיקר יצורי גוף קלים, ובחלקם ישויות מחוץ לכדור הארץ.

לכן בהתאם לדנ"א, יהיו סוגים שונים של מיטות שחלקן נראות כמו התרמילים, והמבנה הכללי של הבית גם נראה כמו תרמילים, ויש לו מגן פיזי של משהו, לא ממש מתכתי כי זה פחות צפוף ממתכת.

אני מְנַסָּה לתאר את זה בשפתכם, ולא להשתמש באוצר המילים שלי והמונחים שלי, זה היה מאוד קשה. אבל ככה זה קרוב יותר לצורה פחות נדיפה של פלוטוניום, בשילוב של שתי צורות אחרות של עוד מתכת במרחב.

המערכות הפוליטיות

מָהֵם המערכות הפוליטיות שלכם? לסדר כדור הארץ החדש אין מערכות פוליטיות, בעיקר אנשי האדמה, ומסדר כדור הארץ החדש מתפקדים בעצמם, ובינם לבין עצמם. הם יצביעו באדם אחד כדי שיעזור להם, לא בהכרח לחוקק חוק, אלא כדי לוודא שכולם יקבלו טיפול בצרכיהם.

אין לנו שום דבר למה שאתם מכנים חוק, המילה הזו באמת לא קַיֶּמֶת במסדר כדור הארץ החדש, או באומות המאוחדות, אבל היא עדיין קיימת בארגון המורדים. יש לנו סוג של מערכת שיתוף פעולה, שבה כולם תורמים.

אז אין לנו את הרעיון הזה של הצורך בפוליטיקה, שהיא הייתה מערכת מאוד מְפַצֶּלֶת בתקופתכם, זה בשביל האומות החדשות, סדר כדור הארץ החדש.

עבור האמות המאוחדות עדיין יש לנו מערכות פוליטיות, וזה דּוֹמֶה לכך שכולם יכולים להצביע, כולם יכולים להצביע בצורה טלפתית, וזה נכנס מיד לרשומות האור, ורשומות האור נגישות לאדם אתי ביותר.

אנחנו קוראים לאדם הזה השומר, וזה אדם אחד שיכול להחזיק את כל הזיכרונות של כול ישות בודדת על הארץ. כל נקודה בהיסטוריה או נקודה בזמן כדור הארץ, כל האמת מוגנת כאן, והוא שומר בתוכו, ואוסף את כול הקולות.

הוא מקבל החלטה מבחינה אתית, עבור איזה אדם הולך לוודא שהצרכים כולם מתמלאים. אנחנו קוראים לאותו אדם שומר הזמן, וְיִבָּחֵר שומר חדש הַנִּבְחַר לשם כך.

תהליך זה הוא בערך כל 20 שנה, וזה כל מה שצריך, זו באמת לא מערכת פוליטית. מכיוון שאין לנו חוק, אנחנו מנהלים שיחות במקום, יש לנו שיתופי פעולה, ואנחנו מקבלים החלטות מבוססות, אתיות, בטוחות שהטובות ביותר לכולם.

יש לנו מועצה בתלות היכן אתה גר, המועצות לא קובעות את החוק, הן פשוט לוקחות את התלונות שלך, הן לוקחות את המשוב שלך, ודואגות שיהיה חיובי גם כן.

אנחנו תמיד מביאים את המשוב הזה לשומר, כדי שהשומר יוכל להסתכל על זה. השומר יכול לומר, הגיע הזמן לבנות מבנה חדש, לשנות את זה, או לשנות כך, והמועצה אומרת כן, אנו מאמינים על פי הרישומים של כל בני האדם בעדשה שלנו, שהגיע הזמן לבנות את המכשיר או המבנה החדש הזה, או לשנות, ואז פשוט עושים את זה.

קבוצות בני האדם

היכן ממוקמות שלוש הקבוצות? שלוש הקבוצות האומות המאוחדות, ארגון המורדים וסדר כדור הארץ החדש, הם נמצאים במקומות שונים בעולם. גאוגרפית אמריקה, בריטניה, קנדה ואירלנד הן קבוצה אחת. קבוצות אחרות ברחבי אירופה, ברחבי רוסיה ואוסטרליה.

רוסיה לא קַיֶּמֶת, וגם סין לא קַיֶּמֶת בזמננו, משום שהייתה מלחמה נוראית, השניים ניסו להיות בעלי ברית, והם התחילו להשתלט על עוד מדינות קטנות יותר.

בסופו של דבר, הם החזיקו כל כך הַרְבֵּה כוח, ואז כדור הארץ הגיב לכוח הזה, והיו הרבה שינויים אקלימיים מבחינה גאוגרפית. שינויים רבים גלובליים שזזו והתיישרו באופן טבעי לכוחם.

למרבה הצער אדמות אלה הפכו עֲקָרוֹת באותו הזמן, קשה לי אפילו לספר על כך. רוב האנשים בארצות האלה פונו, ועכשיו מתגוררים באומות המאוחדות, או בסדר כדור הארץ החדש, וחלקם בארגון המורדים.

יש שלום בין הקבוצות למעט אי הֲבָנוֹת מִזְדַּמְּנוֹת, והתקפות זעירות מארגון המורדים על האומות המאוחדות. לצערי הם לא יקבלו טיפול רפואי, כי הם חושבים שכולם מנסים לשלוט בהם, והם לא יקבלו מאיתנו טיפול רפואי, ולכן הם סובלים עדיין ממחלות כמו סכרת וסרטן.

מלחמה גרעינית

הַאִם התקיימה מלחמה גרעינית בעתיד 2,022? היו סוגים ייחודים של טילים שנוצרו, והיו אלה שנמצאו בתהליך יצירה, אולם הַרְבֵּה מהכורים הגרעיניים, והמכשירים הגרעיניים נוטרלו על ידי הפרעות ישויות מחוץ לכדור הארץ. דבר זה היה מדהים, כי היינו צריכים בשלב מסוים, שהפרעה זו תִּקְרֶה, כדי שלא תהיה לנו מלחמה גרעינית.

למרבה הצער, למרות זאת נבנו מכשירים גרעיניים חדשים, והם לא היו מספיק חזקים, כדי להיות מסוגלים לחסל את כדור הארץ כביכול, ואנו מודים על כך. אבל הטילים הביאו למלחמה גדולה בין סין ורוסיה למדינות שלמרבה הצער נקלעו בין זה.

האדמות עכשיו עקרות, וייקח בהערכה גסה יותר מ-275,000 שנים לרענן את האדמות האלה.

אירוע האחדות

האם היה אירוע מסוים שגרם לאנשים להתאחד? בשלב הזה, היה האירוע שהתחיל בסביבות סוף שנת 2,090, והוא לא הסתיים באותה שנה. אני הייתי בקושי תינוקת כשזה נגמר, זה נמשך שבע שנים ארוכות.

שבע שנים של אֵימָה, כך אנו מכנים זאת ברישומי האור שלנו של ההיסטוריה שלכם. שבע השנים של האימה, זה היה האירוע שאנשים התחילו להתפנות, ויצרנו את האומות המאוחדות, סדר כדור הארץ החדש, ואת ארגון המורדים.

אִם הָיְתָה רוֹצֶה לצאת עם ארגון המורדים, לחיות בטבע, לבשל אוכל, ליצור גינה, ליצור את התרופות הצמחיות שלך, ולהיות אחד עם הטבע, זה בדיוק לאן שהקבוצה הזאת הלכה.

אִם אתה רוצה להתמקד יותר בגוף האור שלך, ולעבוד עם היכולות הייחודיות שלך, לבנות שלווה לכולם אתה מתחיל עם סדר כדור הארץ החדש.

לאלה שהיו מעורבים קצת יותר מדעית עם בינה מלאכותית, עם מכשירים מבוססים אור. הם ביקשו להתרחק מהתעשייה והפוליטיקה, אבל רצו להתכנס בלי חשש להיות נשלטים, אבל גם רוצים טכנולוגיות מודרניות יותר.

אם היית ברוסיה או בסין היית עוזב, ומתפנה לאומות המאוחדות, וזו הייתה בְּחִירָתְךָ לאיפה אתה רוצה להתפנות. עשית את זה, ועכשיו יש לנו שלושה מסדרים שונים, שֶׁהָיְתָה מְכַנֶּה מדינות. המשך בחלק ד' בסדרה.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

חֲלֹם בְּהָקִיץ

כשאתה נותן למחשבות שלך לצוף חופשי כמו עפיפונים ברוח קיץ, אתה אף פעם לא יודע באיזו השראה יצירתית תיתקל. אז תן לדמיון שלך חוט ארוך, ותראה לאן זה לוקח אותך היום.

יצירות אומנות גדולות נוצרות במהלך חלומות בהקיץ על ידי אנשים, שיש להם את האומץ להתבונן, במקום לנסות לשלוט במחשבותיהם. התחל בהבעת כוונה, ולאחר מכן הימצא בשקט ובנוח.

חשוב על תרחיש "מה אם", שבו כל הגבולות מוסרים, דמיין שהחלום הגדול ביותר שלך מתגשם, והמשך את הסיפור משם. הקסם של התהליך הזה, שהוא מחבר אותך במודע למחשבה האוניברסלי, תהליך שמתרחש בדרך כלל במקרה.

שמור נייר ועט בקרבת מקום, כדי שתוכל לכתוב על החוויות שלך ב"יומן חלומות בהקיץ". למרות שלעיתים היא נחשבת לפעילות קלת דעת, תמצא הנחיות, הדרכה ותשובות ראויות להפליא במהלך כל פגישה. חלומות בהקיץ מתוקים!

אמור לעצמך, "אני חולם בהקיץ ועושה מסע למקומות קסומים, שבהם אני חווה הרפתקאות מופלאות ואינסוף אפשרויות. אני מאפשר לעצמי לנדוד ולצמוח, להשתחרר מהגבולות הקודמים. כשאני נותן למוח שלי לרחף, אני מגיע לגן-עדן ומוריד אותו לכדור הארץ".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)