הגאומטריה הנוכחית, היא מייצגת את הצורך להבין, ששינויים משמעותיים מתרחשים בַּמַּעֲרֶכֶת הַגָּלַקְטִית ובכדור הארץ, וכל אדם המתעורר יֵדַע שהוא מכיל את האנרגיה האלוהית בתוכו. כל אדם עליו ללמוד ולהתפתח מהניסיון שלו, למצוא את החיובי ולנקות עצמו מהשלילי לחיובי, אז הוא יתחיל לחשוב בבהירות המחשבה.

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מפיקוד אשטר

עתיק-יומין

מסר מלאכי
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

נַקֵּה דַּעְתְּךָ לְאֵנֶרְגִּיַּת בְּהִירוּת

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

פיקוד אשטר מָסַר, שהם מפטרלים במערכת הגלקטית של גלקסיית שביל החלב, ומעבירים את המסר לאלה המקבלים את המידע. שכן היו שינויים מאסיביים במערכת הגלקטית, בהתאם לפגישות וההסכמים האחרונים עם קולקטיב אלוהים, כמו גם עם מכלול הזיכרון החברתי של לוציפר.

התרחשו שינויים במערכת הגלקטית, שישפיעו גם על כדור הארץ בִּכְלָלוּתוֹ. השינויים האלה שיתרחשו על כדור הארץ, הם יתחילו להתרחש כשכל אדם מתעורר לאהבה האלוהית, ולאנרגיה האלוהית בנוכחות בתוך העצמי.

כל אדם ידע שהוא תמיד כל יכול ונוכח בכל מקום, מהיכולת האינסופית לספק את הרטט של הַטּוֹב, והרטט החיובי. אנרגיה זו של אהבה היא בעלת יכולת כל, ותזרום בכל אדם ותקיף אותו בכל עת.

יתר על כן, האנרגיה הזו, היא האנרגיה של הבורא האלוהי האין-סופי, היא אהבה אלוהית, ובזה אתה יכול לשים את האמון הפנימי שלך.

אתה גם יכול להיות בטוח, שבלי קשר לחוויות שלך ולמצבים מהעבר, כל האנרגיות שתאפשר להן לזרום בתוכך זה דבר טוב ביותר, דבר שיאפשר לך להרגיש את האהבה הגבוהה ביותר של הבורא האחד.

כמו גם, פעמים רבות אתה עשוי להרגיש, ששינוי באנרגיה והפרעה באנרגיה מתרחשת על הפלנטה. המשפחה הגלקטית מבקשת שתביע כוונתך להבין, שבכל הפרעה באנרגיה, כל שינוי אנרגיה יהפוך לאנרגיה חדשה, שתמנף ותיגע בך כחלק מאנרגיה החדשה של כדור הארץ, מה שיאפשר להשפיע על כולם באהבה ואור בזמן הזה.

יתרה מכך, פיקוד אשטר מספק לך מדריך מעשי, שיאפשר לְךָ לנקות דעתך, לנקות סביבתך, מה שיביא לך בְּהִירוּת. כמו ששינוי מתרחש במבנים בכדור הארץ, כגון עונת הנשירה של עלי העצים, סוג כזה של ניקוי יתרחש.

הניקוי הזה ישבש את שדות האנרגיה סביבך, ורבים מהאנשים ימצאו שהשיבוש הזה הוא ברכה. מכיוון שאחרי שכל העלים הישנים נושרים, העלים החדשים יעלו עם יותר אנרגיה, ותעלה תפיסה רעננה של העולם.

באופן הדומה לכך, אתה מרגיש מצבים שעלולים להיות מְאַתְגְּרִים, בגלל צורות המחשבה שלך. ברגע שתתנער ממצבים כאלה, תצטרך להתרומם שוב עם בהירות חדשה במחשבתך, שתאפשר לך להביא את האנרגיה החדשה, והאנרגיה החדשה הזו תאפשר לך לדעת, שאתה כאן כדי ללמוד ולחוות בזמן הזה.

אתה כאן כדי ללמוד לצמוח מהניסיון שלך, וחשוב לזכור שהזרזים הזמינים בכדור הארץ, הם יאפשרו לך להעלות הבנות שבתוך עצמך.

ישנה אפשרות למצוא שמחה ולא כְּאֵב, וכשתנקה עַצְמְךָ משלילי לחיובי תרגיש את ההפרעה שלך באנרגיה, שבסופו של דבר, היא תאפשר לך לעבוד באמצעות אנרגיית ריפוי הקיימת סביבך.

האנרגיה האלוהית שלך, של הבורא האינסופי האחד, היא תתמוך בך בכל המאמצים שלך, ואתה תהיה מסוגל להתעלות מעלה, ולמצבים גבוהים יותר של התאמה עם הישות הפנימית שלך.

בזמן הנוכחי שינויים מתרחשים על פני כדור הארץ, אתה תמצא עצמך לוקח את כל הזרזים, ותשנה את אנרגיית ההפרעה, לאנרגיה של בְּהִירוּת ואהבה.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

שִׂים לִבְּךָ לְמַחְשְׁבוֹתֶיךָ

מלאכיך נמצאים כעת איתך, כדי להדריכך לעבר התשובות לכל בקשותיך. אבל הם לבד לא יכולים להביא אליך את רצונותיך, גם שיתוף הפעולה שלך הכרחי לחלוטין. אם אתה מבקש משהו אבל במקביל חושש לקבלו, מלאכיך לא יכולים להביא אותו אליך.

הפחד שלך יוצר יותר מחסומים לביטוי בקשותיך. עם זאת, מלאכיך יכולים לעזור לך להתגבר על חששותיך, פשוט שאל! בכל פעם שאתה מרגיש, שאתה במצב של דחיפה עם עצמך, קרא למלאכיך לכבוש את המהומה הפנימית.

זה מתחיל בהבחנת מחשבותיך, אז היה מודע לפיתולי מחשבתך, המובילים אותך למקומות שמחים ומפחידים כאחד. גופך יאותת בכל פעם שאתה מפחד, השרירים שלך יתהדקו, הנשימה שלך תתקצר והדופק שלך יעלה.

זה הזמן לבקש ממלאכיך עזרה, ברגע שאתה חושב על מלאכים, מוחך מוצף באנרגיה של אהבה, שהיא חלק מתהליך המהפך. שים לב למחשבותיך היום.

אם אתה מפחד, חשוב, מלאכים, אנא עזרו לי לחשוב על מחשבות שלוות, ומלאכיך יבואו לעזרתך מיד. מלאכיך לא יכולים, ולא ישלטו בדעתך, עם זאת, הם יעלו את האנרגיות שלך, כך שהן ישקפו את האלוהות האמיתית שלך. בדרך זו, מחשבותיך מבוססות על אהבה, מה שמושך ויוצר חיובי.

אמור לעצמך, "אני שם לב למחשבות שלי, ואני עוסק בשיחות עם מלאכים שלי לאורך כל היום. אני מבקש ללא-היסוס, ואני פתוח לקבל, עזרה בשמירה על כוונותיי ברורות ועקביות. אני מקבל בזרועות פתוחות את כל הרצונות שלי, ואת כל הרצונות שלי שנענו".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)