מהי הזכות הגדולה ביותר בחיים? מתי האדם הוא חופשי? מָהֵן הסיבות שמערכת יחסים עשויה לגרום לאומללות? מָהֵן הציפיות במערכות יחסים, ואת מה משרתות? מתי ניתן להרגיש אסיר במערכת יחסים? מה נדרש טרם כניסה למערכת יחסים? מהי אהבה במערכת יחסים? מה רמת התלותיות בין בני הזוג במערכת יחסים מביאה? מהי מערכת יחסים בריאה?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהפדרציה הגלקטית

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

אהבה במערכת יחסים

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפדרציה הגלקטית מסרה, הרעיון של להתאהב, הוא פַנְטַזְיָה נְפוֹצָה מאוד ומתוקה מאוד. אנשים רבים חושבים שהרגעים הכי יפים בחייהם, הם כשהם מתאהבים במישהו, אולם לא כך הדבר.

הדבר הכי יפה בחיים, הוא שיש לאדם בחירה חופשית מוחלטת להיות עצמו. כאשר אין לאדם שום זיקה לשום דבר, לא לאדם ולא למערכת אמונה, או למדינה, ולא למוניטין שלו, שמו או כל דבר אחר, כך כשאין קשר אז האדם חופשי.

הצורך להיות במערכת יחסים עם מישהו, הוא אחד הגורמים הגדולים ביותר, שֶׁבְּצוּרָה לא נכונה עשויה לגרום לאומללות, ויש שתי סיבות לכך.

ראשית, אנשים פשוט לא מבינים את עצמם עד הסוף, אז איך הם יכולים להימצא עם מישהו אחר. ככל שהם מנסים לִשְׁלֹט באחרים, כך הם הופכים לְחַסְרֵי ביטחון יותר, והופכים לפחות מאושרים.

שנית, כשאנשים מרגישים בודדים, הם רודפים אחר אחרים, הם רוצים לְמַלֵּא את החלל הזה שבתוכם. אולם כאשר אדם מבין את טבעו האמיתי , הוא מרגיש שלם בתוך עצמו, הוא לא צריך שום דבר מהעולם החיצון, כדי לשמח אותו.

אנשים נוטים להשלים עם הרצונות שלהם על אנשים אחרים, "אם היית באמת אוהב אותי, היית עושה את זה בשבילי". זה מוביל לאכזבה, מכיוון שאף אחד לא יכול לְמַלֵּא את הַצִּפִּיּוֹת שלך, שבכל מקרה אין להן קשר למציאות.

כאשר אתה מבין שאף אחד לא יכול לשמח אותך, הקבלה של עצמך היא הקלה גדולה. אתה כבר לא לכוד על ידי הרצונות או הציפיות שלך.

אתה אף פעם לא צריך לומר, לו רק היה לי. משום שמאומה לא חסר בחיים שלך, ואתה לא צריך להיות תלוי באף אחד אחר בשביל האושר שלך.

צריך שניים לטנגו, לכן אי אפשר לאהוב מישהו, אם אתה לא מסוגל להיות לבד. אם אתה לא מסוגל להיות עם עצמך, זה בלתי אפשרי עבורך להיות עם אחר.

במצב כזה אתה לא יכול לעודד עצמך, כי אִם תנסה תאבד עַצְמְךָ, ואז לא יישאר לך חופש. כך היית נותן את החופש שלך לאדם האחר, והופך להיות לְעֶבֶד, לְאָסִיר.

מי שאוהב, לעולם לא מפסיד דבר על ידי אהבה, אלא הוא זוכה בכל מה שהוא דבר והיפוכו. רק על ידי סיכון זה, אפשר אי פעם למצוא בִּטָּחוֹן, ולכן רק מי שיכול להיות לבד, מסוגל לאהוב שיתוף, ולהיכנס לגרעין הפנימי ביותר של אדם אחר, מבלי להיות תלוי בהפיכת האחר לדבר אחר, או בהתמכרות לאחר.

מי שאוהב, הוא נותן לְאַחֵר חופש מוחלט, כי הוא יודע, שהאחר יהיה מאושר כמו שהוא עכשיו. אם האחר עוזב, האחר לא יכול לקחת לשם את האושר, כי האחר אינו זה שמספק.

אהבה היא לא מערכת יחסים בין שני אנשים, היא מערכת יחסים בין אדם אחד לעצמו. כשאתה אוהב אחר, אתה אוהב את ההיבט הזה של עצמך, שאתה מסוגל לראות באדם אחר.

בגלל הֶבֵּט זה, האחר כל כך חשוב לך, לכן הוא או היא כל כך יקרים לך, שאתה מרגיש שבלי האחר לעולם לא תוכל לראות עצמך. אולם האפשרויות של אהבה אינן במערכת יחסים, בה האדם צריך להיות תלוי באחר, אלא במערכת יחסים שבה שניהם עצמאים, ויכולים באמת לאהוב אחד את השני.

כל אחד אוהב את השני כי הוא אוהב את עצמו, והאדם השני מאפשר לו לראות קצת יותר את עצמו. לאהוב מישהו באמת, פירושו לראות את האחר כמו שהוא, ללא צורך בכל מאמץ מצידו לשנות אותו, או להפוך אותו לְשׁוֹנֶה, וללא כל ציפיות ממנו.

פשוט יש לקבל אותו כמו שהוא, אהבה אמיתית שלא חושבת לשנות את מושא האהבה, אלא אוהבת אותו כפי שהוא. בזוגיות אדם לא אָמוּר להיות תלוי באחר, משום שכששני אנשים באמת מאוהבים, הם עוזרים אחד לַשֵּׁנִי לצמוח, הם מאתגרים אֶחָד את הַשֵּׁנִי, הם מוציאים אֶחָד מהשני את הטוב ביותר.

אנשים לא אמורים ליצור התמכרות אֶחָד לַשֵּׁנִי, כל אדם צריך להיות עצמאי ושלם, גם כאשר הוא בנפרד הוא מסוגל לאהוב אחרים, גם אם האדם שהוא אוהב כבר לא שם.

מערכת יחסים היא איחוד של שני אנשים, שקיבלו את ההבדלים אחד עם השני, והחליטו לִבְנוֹת על ההבדלים האלה. אלה רואים גם את הצדדים השליליים של בן הזוג שלהם, אבל בִּמְקוֹם להתמקד בשליליות, הם בוחרים להתמקד בחלקים החיוביים.

מערכת יחסים היא הכול על למידה מבן או בת הזוג, ובניית קשר מתמשך איתם. לאהוב מישהו באמת, זה המעשה הכי פחות חסר אנוכיות, שאתה יכול לעשות כשאתה אוהב מישהו, ואתה לא פועל מתוך פחד, נִזְקָקוּת, או כפייה.

זה לא קשור לְמָה אתה יכול לקבל מהן, או איך הם גורמים לך להרגיש. אתה אוהב את האדם הזה, כי אותו אדם הופך את חייך לִמְלֵאִים ומשמעותיים, כי כל יום אתו מביא משהו חדש, מרגש ויפה לחיים שלך.

כשאתה מסוגל לסוג כזה של אהבה, זה מקרין מבפנים ומסביבך. אנשים שחווים את זה לעולם לא יִשְׁכְּחוּ את זה, ותמיד יחזרו בשביל עוד, הם יתאהבו בכל היבט של החיים שֶׁלְּךָ שנוגע בהם, החיוך שלך, הָעֵינַיִם שלך, הרוח שלך, אבל הכול חוזר לאהבה הזו, שזורחת דרך הכול.

יש לך את היכולת להיות לבד ולהנות מהחברה שלך, וזה מכין אותך למערכת יחסים בריאה. אם אינך מסוגל להיות מאושר כשאתה לבד, רוב הסיכויים שאתה עלול להיות מָכוּר לבן הזוג שלך, או להיות במערכת יחסים לא בְּרִיאָה אתו.

אתה תרגיש עצוב על שהם עוזבים, או מתרחקים ממך, ובמוח שלך אתה תהיה תלוי בכך, שהם יהיו בסביבה למען האושר שלך. בתרחיש כזה עם האדם השני עוזב או אינו בסביבה יותר, תרגיש אומלל ובודד.

הלב הוא גדול כמו העולם, ואם אתה אמיתי, כל יצור חי שייך ללב שלך.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

הָרֵחַ אֶת רֵיחַ הַוְּרָדִים

הביטוי "עצור והריח את ריח הוורדים" הוא שם נרדף להנאה מהחיים, וזה מסר שמלאכיך מעבירים אליך ללא הרף. אבל היום מלאכיך לוקחים את ההדרכה הזו צעד אחד קדימה, ומבקשים ממך לקחת את העצה הזו פשוטו כמשמעו.

הניחוח של הפרחים האלה חודר לנחיריים שלך, ונכנס ישר לליבך. ורדים עוזרים לך לפרוח, לביטוי מלא של רגשות אוהבים. זו הסיבה שהם קשורים לאהבה רומנטית.

היום חשוב לנשום את הריח העוצמתי הזה, מצא כמה עם ריח מתוק, ושאף עמוק את מתנת המהות שלהם. שים לב כיצד הצבעים השונים שלהם מעוררים רגשות שונים, איזה מהן מחזיק את הניחוח הכי אטרקטיבי עבורך?

הבא את האנרגיה של הפרחים האלה הביתה על ידי רכישה או שתילה שלהם, או על ידי קניית בקבוקון של שמן אתרי ורדים טהור. זכור לשאוף את הריח המרפא הזה לעיתים קרובות במהלך היום, והישאר מודע לשמחה השופעת בליבך.

ייתכן שתבחין גם בניחוח פרחוני המופיע בחדרים שבהם אין פריחה פיזית, זה האות שלך שמלאכיך בקרבת מקום, וזו תזכורת עבורך להקדיש את הזמן למלא את העצות של היום.

אמור לעצמך, "אני עוצר ומריח את הוורדים, מפנה את הזמן לשאוף עמוקות את הניחוח המתוק שלהם. אני נותן לעצמי את המתנה הזו, כדי לטפח את עצמי למודעות לאהבה. זה בטוח לעצמי לפתוח את הלב".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)