מי הם הסיריאנים מסוג 1, באלו ממדים הם נמצאים? היכן הם נמצאים, ומה המראה שלהם? במה סייעו בהיסטורית כדור הארץ, ומה מטרתם כיום? מהיכן הגיע יְהַוֶּה? מה הקשר בין איזיס, לבתי ספר למסתורין ולמקדשים? מי הם הסיריאנים מסוג 2, באלו ממדים הם נמצאים? אלו מאפיינים היו ל"שבט האריות"? באלו ארצות התגלמו בתקופה קדומה, ומה שליחותם כיום? מי מגיע להציל את הסיריאנים מסוג 2? מה מעורבותם בקהילה האנושית?  מי הם הסיריאנים מסוג 3, באלו ממדים הם נמצאים? היכן הם נמצאים, מה הַמַּרְאֶה שלהם, מה מטרתם כיום? מהי ברית סיריאן-אנונאקי? מהיכן הגיע הפילוסופיה "הפרד ומשול"? מי הם גזע הַשֵּׁמִים, ומהיכן הוא מגיע? מי הם הסיריאנים מסוג 4, באלו ממדים הם נמצאים? היכן הם נמצאים, ומה המראה שלהם? מָהֵם מקורות האנונאקי? מה מטרתם כיום? מה הם יצרו במצרים וְשֻׁמַּר?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהאלים הבוראים

עתיק-יומין

היסטורית כדור הארץ
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מציאת השלוה בחיים

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

האֱלִים הבוראים מסרו, טרם חשיפה למסר, כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו על המידע, ולקבל רק את אלה המהדהדים עמוקות עם הלב הפנימי.

הסיריאנים מסוג 1

"הסיריאנים מסוג 1", אלה ישויות המגיעות ממערכת הכוכבים סיריוס, אחד מכוכבי הלכת הפנימיים המקיפים את הכוכב הראשי במערכת המשולשת של סיריוס א', סיריוס ב', וסיריוס ג'.

חברי המועצה הגבוהה של סיריוס הם בממד 6 ועד ממד 8, בהובלת נשמות העל של איזיס ואחרות, המטיבות, אוהבות, מסייעות לאנושות במעבר לממד 5.

ישויות אלה הן דומות לבני האדם כיום, אך יש להם גופי אור שקופים. אלה שלחו את נציגיהם לכדור הארץ במספר רב של פעמים, על מנת לנסות להחזיר את הסיריאנים מסוג 2, שנפלו אל האור.

כמה מהם, כולל האלה איזיס, הם הקימו בתי ספר למסתורין ומקדשים רוחניים בתקופות זמן שונות. איזיס סֻפַּר עליה בהיסטוריה המצרית, שנערכה על ידי הפרעונים. היא הייתה באחד הגלגולים בכדור הארץ, והיא חַבְרַת המועצה העליונה של סיריוס.

הסיריאנים מסוג 2

"הסיריאנים מסוג 2", אלה ישויות המגיעות ממערכת הכוכבים סיריוס, השוכנת על אחד מכוכבי הלכת החיצוניים המקיפים את הכוכב הראשי במערכת המשולשת.

"שבט האריות", הוא שילוב של חיובי ושלילי, באחוז נוכחי של 60– 40. ישויות אלה הן דְּמוּי-אָדָם בעלי תכונות אריה, פנים לבנים מעוגלים עם רעמות שיער עבותות.

ישויות אלה באו לידי ביטוי כאלים של המקרא, יוון, מצרים, ישראל וכדומה. הם מממד 4 לממד 7, רבים מהם נמצאו בשליחות משיחית להצלת האנושות.

הידוע ביותר מִבְּנֵיהֶם היה יְהַוֶּה, שהתחיל בממד 7, ואז ירד ברטט לאחר שֶׁנַּחַת על כדור הארץ. הסיריאנים מסוג 1, משימתם הארצית העיקרית, היא התערבות והצלה של סיריאנים מסוג 2, שגורמים לבעיות על פני כדור הארץ.

הסיריאנים מסוג 2, הם שולטים על כשליש מהאגודות סתרים-האפלות. בנוסף יש מהם מעורבים מאוד בתעשיית הבנקאות הבינלאומית. יחד עם שותפיהם לשלילי הסיריאנים מסוג 3.

הסיריאנים מסוג 3

"הסיריאנים מסוג 3", אלה ישויות המגיעות ממערכת הכוכבים סיריוס ב', הן דְּמוּי-אָדָם, צבע עור לבן או זית, תערובת של חיוביים ושליליים-בעיקר זדוניים, תאבי כוח, אגואיסטים.

לעיתים קרובות נמצאים במערכת הבנקאות של האגודות סתרים, הם נמצאים בין ממד 3, לממד 4. רצונם הוא לשלוט באנושות, ולהפוך את כדור הארץ לגן עדן בסגנון משלהם, או להשתלט ולשלוט באנושות, כלומר לשעבד את המין האנושי.

סיריאנים אֵלֶּה, הם יצרו ברית עם הסיריאנים מסוג 4 – האנונאקי, ברית הידועה בשם ברית סיריאן-אנונאקי. 40% מהחברים שבהם התפתחו לכיוון הומניטרי יותר, בעוד שרוב של 60% משימתם היא לשלוט בכדור הארץ.

קבוצה זו שולטת במידה רבה במערכות המדיה של כדור הארץ, ומפיצה את התעמולה שלהם ברוב המדינות. הפילוסופיה שלהם היא "הפרד ומשול", והם מתמחים בהעמדת שבט אחד מול אחר, ולעורר בקביעות מלחמות כדי לשמור על חלוקה בין האנשים.

הם אחת הקבוצות, העומדות מאחורי הסכסוך המתמשך במזרח התיכון. אלה המשרתים אותם בממשלות המערב, הם סיפקו נשק למדינה אסלאמית, ובמקביל נלחמו בפלג הזה, ובארגון תצוגות פומביות של אכזריות.

הכוזרים, יחד עם השומרים והעברים, הם ממקורותיו של העם היהודי. בניגוד לתפיסה הציבורית, הַשֵּׁמִים לא היו חלק מצאצאיהם של היהודים, הַשֵּׁמִים היו כגזע כלאיים, סיריאני-אוריון אחר שהתיישב גם בְּפָרַס העתיקה.

אלה הקוראים לעצמם כוזרים, כיום הם למעשה שֵּׁמִים אנטי-יהודים. אם זה נשמע מבלבל, זה בגלל שזה כן. עם זאת, כל הפלגים הללו הם בעיקר ממערכות הכוכבים סיריוס א', וסיריוס ב'.

הסיריאנים מסוג 4

"הסיריאנים מסוג 4", אלה ישויות המגיעות ממערכת הכוכבים סיריוס ג', שהועברו לכוכב נְבִּירוּ. כלומר, במסלול של 3,600 שנה סביב השמש הפלנטרית.

ישויות נְבִּירוּ נמצאות ברטט ממד 5, לממד 9, אולם יורדות ברטט בעת ביקורם בכדור הארץ. ישויות אלה ידועות בתור "אנונאקי", או נפילים כפי שמופיעים בכתובים.

לישויות אנונאקי יש צבע עור לבן או זית, והם חיוביים בממדים הגבוהים יותר. אולם הם בדרך כלל הופכים לשליליים בממדים הנמוכים, כאשר הם נמצאים על פני כדור הארץ, מתוך רצון לשעבד את האנושות ולשלוט בכדור הארץ.

האנונאקי הגיע לכדור הארץ מספר פעמים, ומתועדים בצורה בולטת בתרבות השומרית. אלה היו גם מעורבים בשתי תקופות בהיסטוריה המצרית, תוך אינטראקציה עם כמה מהפרעונים והָאֵלִים שלהם.

שניים מחבריהם נקראים "אַנְקִי" ו"אֵנלִיל", בחלק מהכתבים המצריים והשומריים. אלה יצרו אינטראקציה עם הסיריאנים מסוג ב' וסוג ג', ולעיתים קרובות ביקשו לבלבל את האוכלוסייה הכללית, על ידי זיוף חֵלֶק ממעלליהם, או הגזמה רבה בהישגיהם.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

הוֹדֵה עַל הָאֲרוּחוֹת

פעולת הודיה בזמן הארוחה, היא מסורת עתיקת יומין שהחלה כבר בימיה הראשונים של המין האנושי. זוהי תגובה אינטואיטיבית לאינטימיות הכרוכה בצריכת מזון ומשקאות.

אתה יכול להגביר את האנרגיה של הארוחות שלך, באמצעות הודיה והצהרות. למדענים על פני כדור הארץ, יש כעת ראיות קונקרטיות, המתעדות את ההשפעות המועילות של ההודיה על מה שאוכלים. אך ההוכחה הגדולה ביותר היא החיזוק במצב הרוח, והאנרגיה שאתה מרגיש מהאוכל שהודו עליו.

צור היום הרגל בריא של ברכות לארוחות שלך, זה לא משנה איך אתה תחדיר להם מחשבות ומשאלות אוהבות. מה שחשוב הוא שתשתמש באמצעים מסוימים לעורר כוונות אוהבות, כלפי כל מה שאתה אוכל ושותה.

אמור לעצמך, "אני מברך את ארוחותיי בהודיה חרישית, ובחסד מדובר. אני שולח ריפוי אנרגיה, לתוך כל מה שאני אוכל ושותה, ואני ניזון מהרוח".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)