מהי התעלות במציאות החיים, והתעלות התודעה? מָהֵם ארבע הרמות לְהִתְעַלּוּת שניתן להיתקל? מדוע ניתן ליישם את רמות ההתעלות רק כעת? מָהֵן התוצאות של מודעות עצמית? איך שילוב של אור וחושך משפיעים על המחשבה? איך רצפי אור וחושך משפיעים על הדמיון? איך ניתן לקבל הבנה רחבה יותר באמצעות מרכז הגרון? איך נוצרת התעוררות של אישיות חדשה? מהי התעלות הנשמה?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהפדרציה הגלקטית

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

4 שְׁלַבֵּי הִתְעַלּוּת

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפדרציה הגלקטית מסרה, שהמידע בא כדי לאפשר לכל הנחשף למסר, לקבל הבנה לשלבי התעלות. כל אדם הנחשף למסר עליו להשתמש בשיקול הדעת ובהבחנתו הפנימית, ולקבל רק את המסרים המהדהדים עם מכלול הנפש גוף רוח שלו.

מהי התעלות במציאות החיים? ההתעלות המתוארת אולי לא תהיה כפי שציפו אנשים רבים, בגלל עיוותים שונים של אותו מושג, שגרם לְבִלְבּוּל רב בסביבת האשליה הפלנטרית.

לפיכך, התעלות היא מונח שֶׁנִּתַּן לחזרה אל הבורא האינסופי האחד. לכן, החזרה יכולה להתקיים בכל רגע, שחלק פרטני של התודעה הופך להיות מסוגל, לחוש או להעלות את הרטט שלו, או הופך להיות מודע יותר לעצמי הפנימי שלו.

דבר זה עולה לרמות גבוהות יותר של תודעה, וזה אותו דבר כמו תנועה לקראת מיזוג עם הבורא האינסופי האחד. יתר על כן, יתוארו ארבע סוגי השלבים להתעלות, שניתן להיתקל בהם, למען הבנה טובה יותר של האנשים.

עם זאת, שלבים ושיטות התעלות אלה נאסרו בעבר, על ידי מועצת כוכבי הלכת, מכיוון שהאנושות לא הייתה מוכנה לשיטות אלו עד כה.

כאשר כדור הארץ מתחיל לפעול בִּמְלֹאוֹ, ניתן ליישם את רמות ההתעלות האלה, כדי לאפשר לכוחות עצומים על כדור הארץ להיכנס לרמה גבוהה יותר, של רצף רטט אהבה ואור בצורה נכונה

㍙, רמה ראשונה, היא התעוררות של מכלול הנפש, כשאנשים מתחילים להתמודד עם סבל פסיכולוגי, והם מתחילים להבין שמכלול הנפש הוא ההיבט היחיד, שגורם לסוגים כאלה של סבל פסיכולוגי.

יתר על כן, התוצאות של מודעות עצמית זו מובילות אנשים להתנתק מצורות מחשבה, המורכבות מאורות וצלילים, שהם החלק היסודי של כל צורות החשיבה, המובילות ליצירת צורת מחשבה בתוך מכלול הנפש.

כמו גם, סוגים כאלה של צורות חשיבה, הם מובילים בסופו של דבר את כל האנשים להיכנס למודעות עצמית, שכל צורות המחשבה אינן אלא יצירות של הַשְׁעָרָה של מכלול התודעה.

הַשְׁעָרָה של מכלול התודעה, היא המבוססת על חסימה מסוימת של שילוב אור וחושך, בתוך מכלול הנפש יחד עם רצף רטט מסוים של צליל.

כלומר, כל רצפי הדמיון אינם אמיתיים, מכיוון שהם מורכבים מאורות ורצפים חשוכים, וצליל ממרכז האנרגיה של הגרון. עם זאת, רצפי האור והחושך מניחים ואמורים להתקיים על ידי מכלול הנפש, שיש לו הרגלים לְמַלֵּא את החסר.

השערה והנחה זו מאפשרת ליצור רצפי דמיון בחוויית זמן מרחב, הַמֻּבְנִים על ידי מכלול הנפש כמציאות, אותו הדבר עם כל חוויות הרטט במצבי חלום.

יתרה מזאת, זה מתנגש כשמגיעים להתגלות גדולה, או קבוצה של מימוש מֶנְטָלִי מושג. זה יעזור בניתוק עם צורות מחשבה, שהן בסופו של דבר אשליה.

㍚, רמה שנייה, היא התעוררות מהיקשרות לצלילים היוצאים ממרכז האנרגיה של הגרון, בכניסה פנימה כדי לגלות את המקור האמיתי של כל הצלילים, שהוא בעצם ריקנות או שתיקה של הנפש, שממנה יוצאות כל תנודות הקול ונשמעות בתוך מכלול הנפש.

תרגיל זה של מעבר לעומק רצף רטט הקול, כדי לגלות את מקום מוצאו, היא תהיה השיטה הטובה ביותר, שתאפשר לכל אדם לַחֲווֹת הבנה גדולה יותר של מרחב התודעה.

דבר זה יכול לאפשר לאדם לכוון להבנה עמוקה יותר, שכל הצלילים אינם אלא יצירות של השקט הפנימי. לכן שלב ההתעלות הזה מגיע בדרך כלל במהלך תרגולי מדיטציה, בהם ניתן להתאים את צורות המחשבה, כדי להבין שכל הצלילים הבוקעים מאותו מקור, השקט הפנימי, הוא מקום מושבו של הבורא האינסופי האחד.

דבר זה גם מוביל להבנת האמת של מרכז אנרגיית הגרון, שהוא מקום מושבו של כל הצלילים המתעוררים בתוך העצמי.

㋂, רמה שלישית, היא התעוררות של אישיות חדשה. כאשר ההתעוררויות המנטליות שהוזכרו קודם הופכות טבעיות, אז תהליך ההתעוררות מתייצב ומתחיל תהליך התעוררות של אישיות אמיתית.

דבר זה גורם לשינויים בתת-מבנים של מחזור החיים, לשינויים דרסטיים, בגלל שינוי אישיותי.

㋃, רמה רביעית היא השלב האחרון, היא התעלות של הנשמה המתרחשת כשהשלבים שהוזכרו נשלטים, ויצירת מכלול נְשָׁמָה בתוך הגלגול הזה מופעלת.

סוגים כאלה של אנשים, הם יתחילו ליצור עיוותים חיוביים מאסיביים של אהבה ואור, וישפיעו על התודעה הפלנטרית בכללותה.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

שַׁחְזֵר זִכָּרוֹן מֻעֲדָף

המתיקות של זיכרונות סנטימנטליים מעוררת תחושות נעימות רבות. היום זכור בחיבה תקופה שבה הרגשת בטוח ואהוב לחלוטין, הזכר את הרגע שבו נהנית ללא סייג.

זכור לא רק את המחשבות שלך, אלא גם את הרגשות שלך. הקדש זמן מה לזיכרונותיך, ותן לנפשך לשוטט כרצונך.

שאל עצמך את השאלות הבאות, וראה אילו תשובות עולות על פני השטח באופן ספונטני:
– מהו אחד מזיכרונות יום ההולדת האהובים עלי?
– מתי הרגשתי הכי גאה בעצמי?
– איזה זיכרון נעים יש לי מתקופה שהייתי מחוץ לבית?
– איזה זיכרון נפלא יש לי מחיי האהבה שלי?
– איזה רגע היה חווית שיא עבורי?

המשך ללכת עם הזיכרונות האלה, אולי כתוב עליהם ביומן, או שתף אותם עם אדם אהוב או עם מלאכיך.

אמור לעצמך, "אני נזכר בזיכרון אהוב, המשמש כשער לרגשות ומחשבות מרוממים. העתיד שלי יהיה אפילו נפלא יותר, מהעבר שלי".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)