הגאומטריה הנוכחית, היא מייצגת את הצורך לדעת שיש מובן רחב לחבר, ולכן צריך גם להכיר את המאפיינים של חֲבֵרוּת. הפליאדים רואים באנשים כחברים, ומצפים שכאשר אנשים יפגשו אותם, הם יכירו את מאפייני הממד החמישי.

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהפליאדים

עתיק-יומין

מסר מלאכי
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַכֵּר בְּעֵרֶךְ הַחֲבֵרִים

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפליאדים מסרו, שכשהם משתמשים בביטוי חברים לאנושות, הוא מכיל בתוכו תחושה משמחת מאוד, כי היא הופכת את האנושות לאחים לַנְּשָׁמָה. בראש ובלב ממוקדים באותו הרגע, ומרגישים את הרטט המגיע אחד מהשני, זו סיבה לשמחה גדולה, וכך בונים חברויות חדשות או מחזקים קיימות.

המונח חבר משמש את האנשים לעיתים קרובות בקלילות, ובצורה שאינה מייצגת ביעילות את המובן הרחב של המילה. חֲבֵרוּת היא צורה פשוטה מאוד של אהבה.

חבר הוא אחד שניתן לסמוך עליו, שניתן להיות בטוחים שאם משהו יקרה לך, הוא יעשה הכול כדי לעזור לך, הוא יעשה הכול כדי שתשמח.

חֲבֵרוּת היא תחושה שלעיתים קרובות מבולבלת עם אהבת אמת, אולם ניתן לומר שֶׁחֲבֵרוּת היא אהבה ואיזון. זוהי אהבה שֶׁבָּהּ יש באמת חילופי דברים, בין אדם אחד או יותר.

לכן ניתן לומר, שלעיתים קרובות אתה קל דעת, כשאתה קורא למישהו חבר. חבר הוא לא זה שאתה חי אתו יומיום מדבר והולך אתו, אבל עמוק בפנים אתה לא יודע בדיוק מה הוא יעשה בשבילך בשעת צרה.

אם האמון הזה עדיין לא נבנה, אז זה לא חֲבֵרוּת. ניתן לקרוא לזה עמית או אחווה שיתופית, המבוססת רק על תדרים המושכים זה את זה, אחד מרגיש טוב בחברת השני, ולא הרבה יותר מזה.

השימוש המדויק, הוא שקוראים לאחרים חברים, זה אמור להיות במובן הרחב של המילה. זה להביע את הבטחון בך, את הוודאות בך, שאתה תעשה בשביל האחר את מה שהוא עושה בשבילך.

להיות חבר זה לסמוך ולאהוב את האחר בדיוק כמו שהוא, מבלי לנסות לשנות אותו, מבלי לנסות לִשְׁלֹט בו, מבלי לנסות לשים אותו בַּמָּקוֹם שאתה רוצה.

חֲבֵרוּת היא לכבד, היא קַבָּלָה, ושוב ניתן לומר זו אהבה באיזון. כאשר מתחילים תהליך חֲבֵרוּת, אין צורך לדמיין, האם האחר יכיר תודה לך או לא.

הספק הזה לא חלף בדעתם של הפליאדים, מכיוון כשהם לוקחים על עצמם משימה, כל אחד מהם לא יכול להיות בחשיבה הזו. כישויות מתפתחות, "אהבת חליפין" זו כבר לא קַיֶּמֶת עבורם.

כאשר הפליאדים אוהבים, הם פשוט אוהבים. כאשר הם לקחו על עצמם את המשימה לנקות את כדור הארץ, כדי שהאנושות תוכל להתעלות, כל אחד מהם קיבל את המשימה הזו עם הלב בחגיגה, אפילו בידיעה לסיכונים שהם יִתָּקְלוּ, כי ככה הם עושים את זה.

העובדה הפשוטה, שיש להם את המטרה לשחרור כוכב הלכת, כבר משמחת אותם מאוד. כעת כדאי להזכיר, שעם הזמן, עם כל המעשים של הפליאדים, עם כל מה שהם אמרו ומסרו, למדת לכבד אותם, וניתן להרגיש את האנרגיות שלך, ובאהבתך אליהם.

הפליאדים עדיין מבקשים ממך אהבה ללא תנאי, כפי שיש להם אליך, אבל אתה מתקדם לקראת זה. וַדָּאוּת הניצחון גורמת להם להגשמה עצומה, מכיוון שהם כבר יודעים שבקרוב מאוד, כדור הארץ יהיה בממד החמישי, ואכן יחד ניתן להיות חברים.

ניתן יהיה לסייר בַּיְּקוּם יחד, הפליאדים יציגו בפניך את בתיהם ואת משפחותיהם, וַאֲחֵי הנשמה יילקחו למשפחותיהם. השמחה תהיה גדולה, וְתִבָּנֶה חֲבֵרוּת ארוכת טווח וַחֲבֵרוּת בין-גלקטית, כי תהיה להם גישה חופשית לכדור הארץ, הם ילכו בין האנשים אם יאפשרו להם זאת, על ידי התפתחות המחשבות והלבבות של האנשים.

זה בהחלט יִקְרֶה, והפליאדים ישמחו מאוד לארח אותך בכוכב שלהם. אז הַחֲבֵרוּת הזו שמתחילה תיחתם שם, הַחֲבֵרוּת שמתחילה מהלב. זו לא חֲבֵרוּת של המוח, היא חֲבֵרוּת של הלב, כי אתה לא מכיר אותם.

חלק מהאנשים הצליחו לראות את הפליאדים, ורבים עדיין לא. מדוע רבים לא עשו זאת, אפילו עם התערבות אַרְכִי-מלאך מיכאל? עמוק בפנים אתה עדיין מפחד מהם, עמוק בפנים אתה עדיין לא יודע מה אתה הולך לראות. לכן המוח שלך נסגר, ועוד סיבות אחרות, שאולי זה גם לא הזמן.

הפליאדים מבטיחים לך, הם יישארו כאן עד היום שבו כוכב הלכת הזה יִתְעַלֶּה. יש עוד הרבה מה לעשות, והם מצפים לְרֶגַע בו יוכלו להציג עצמם, ושכל אֲחֵי הנשמה יתהלכו בין האנושות, ללא בעיות עם הממד, ללא בעיות עם הרטט.

זה יהיה רגע של חילופי אהבה טהורים, בו יְלַמֵּד ביעילות כוחו של החיבוק, ההרגל הזה הקיים על כדור הארץ, הוא כל כך מעניין אותם.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

בְּחַר בְּאֹשֶׁר

אושר הוא מצב הוויה שאתה יוצר, זו בחירה שמגיעה מבפנים, לא משנה מה קורה סביבך. היום תן לעצמך את המתנה הטיפולית של בחירה ברגש הקסום הזה, כשה שיש לו את הכוח למוסס משברים, לרפא מחלות, לתקן חילוקי דעות ולמשוך הזדמנויות חדשות.

הרגשה מאושרת היא הפגנת האמונה האולטימטיבית שרצונותיך נשמעו ונענו. האמונה שלך תמיד מתוגמלת בדרכים שמניבות הפתעות מבורכות. מחזור זה הוא מחזור בריא, ככל שאתה שמח יותר, כך אתה מושך יותר חוויות שתומכות ברווחתך.

אז בחר באושר, קבע את הכוונה שלך להישאר קליל ואוהב בהשקפתך היום. אם אתה נדחף אל השליליות, זכור שמחה. רק המחשבה על זה מספיקה, כדי לעורר את האור שלו, שמאיר את השליליות.

היה המגדלור של הרגש הזה היום, על מנת לעורר ולהנחות אחרים לבחור בו גם עבור עצמם. אחרי הכול, הדרך הטובה ביותר ללמד אושר, היא לתרגל אותו בעצמך.

אמור לעצמך, "אני בוחר באושר, ומחזיק במחשבות וברגשות אופטימיים. אני מרומם את רוחם של הסובבים אותי, מפיץ שמחה למרחקים".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)