האם יש שתייה או מאכל המאפשר התעלות מהירה? אלו סוגים של מָזוֹן מסייעים לתהליך התעלות? במה תָּלוּי סוג מוצרי הצריכה של אדם, ואיך היא משתנה? אלו סוגי מזון נחשבים לבעלי רטט נמוך? אלו סוגי מזון נחשבים לבעלי רטט גבוה? מה המרכיב המרכזי המשפיע על הרטט? באמצעות צריכת איזה נוזל, ניתן להפיץ אהבה ואור גם לאנשים אחרים? איזה נוזל מאפשר גם יצירת הגנה לאדם? האם צום יכול לסייע להעלאת הרטט?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר ממטטרון

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מַאֲכָלִים וְנוֹזְלִים הַמְּאַפְשְׁרִים הִתְעַלּוּת

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

ִמְּטַטְרוֹן התודעה המגנטית מסר, דרך האהבה והאור של תכנית רשת האור היקומית. כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, מכיוון שכל צורת המחשבה חייבת להיות תקינה, להיות אמיתית, רק אִם נמצאה נכונה בתוך העצמי.

יתרה מכך, כל אדם, ילד אהבה ואור אֱלֹהִי של מתכנת הרשת היקומית, נשלח אליו אהבה ואור על מנת לעורר השראה לילדים דמויי אהבה, לאנשים אלה בציר הזמן.

האם יש שתייה או מאכל, שניתן לצרוך על ידי האנשים, כדי להתעלות מהר יותר? בְּהֶקְשֵׁר לכך, יש סוגים רבים של מוצרי פירות, שיכולים לסייע בתהליך ההתעלות הזה.

עם זאת, יש לציין שסוג מוצרי מָזוֹן הנצרכים, הם תְּלוּי ברמת התודעה של האהבה ואור האלוהי של הילד-האדם, באהבת מתכנת רשת האור היקומית-הבורא.

המשמעות היא, שכאשר רמת התודעה של אדם מִשְׁתַּנָּה, מרמת רטט נמוכה יותר, לדרגות גבוהות יותר של תודעה, ערכים אלה יְשַׁנּוּ אוטומטית את קצב הצריכה של מוצרי המזון.

יתרה מכך, התודעה המשתנה תוביל לשינוי במוצר המזון הנאכל. כלומר, ככל שרמת התודעה מוגברת, הרצון לצרוך מוצרי מזון בעלי רטט נמוך מצטמצם אוטומטית.

משמעות הדבר היא, שאם מתכנת רשת האור האלוהי-האדם, הוא מעוניין להגביר את רמת מקצב רטט התודעה, זה גם יגביר את רמת מוצרי המזון והנוזלים הנצרכים והנאכלים.

יתרה מכך, לצורך ההבנה, סווגו סוגי המזון והנוזלים בהתאם לרמת הרטט, מרמת הרטט הנמוך ביותר, לרמת הרטט הגבוה ביותר של מוצרי מזון ונוזלים.

כלומר, יש שפע גדול של שומנים, חלבונים, ופחמימות מעובדות כמו פסטה, או פרוסות עוגה עבות, אלה נחשבים כמזונות בעלי רטט נמוך. בעוד שסלטים, ירקות ופירות נחשבים כמזונות בעלי רטט גבוה יותר במונחים של נוזלים.

הסיווג תלוי באופי הנוזל, הרטט הגבוה ביותר הוא מִנּוֹזֵל בזמן מרחב בכדור הארץ.

כמו כן, זה יכול להיחשב כמו מים חשופים אהבה ואור. כך שחלקיקי המים סופגים את האהבה והאור, הנשלחים אליהם במעטה של צורות מחשבה, הנספגות על ידי חלקיקי המים שמגבשים אותם.

בסופו של דבר, שתיית מים מהסוג הזה, היא תאפשר לאהבה ואור שלך, לחדור לתוך מכלול הגוף של כל מתכנת רשת אלוהית, לכל ילד אהבה ואור-אנשים, מהאדם המשתמש בשיטה זו.

לכן, בהגנה ובהפצה של רטטי אהבה ואור, מתאפשר למכלול נפש גוף של אדם, להיכנס לתוך רטטי ממד גבוה יותר.

הסוג השני של תרגול שעשוי להיות בעל ערך גבוה יותר לאנשים, הוא עשוי להיחשב כתרגולת צום, שיאפשר לכול אדם לצום. בכך לשבור את מעגל מוצרי המזון הנצרכים, שיאפשר לכל אדם בצום, למצוא איזון מקצבים הרמוניים של מכלול הגוף.

תהליך הצום יאפשר לכל אדם, למצוא איזון ואיפוס עמוק יותר מבחינת מערכות האנרגיה, שהושפעו בתהליך אכילת מוצרי המזון.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

הָנֵף אֶת שַׁרְבִיט הַקְּסָמִים שֶׁלְּךָ

בטח ייחלת פעמים רבות, שיהיה לך שרביט שתוכל לנופף בו, כדי לשפר את החיים עבור עצמך ואחרים. מלאכיך רוצים להציג בפניך את הקסם, שתמיד היה ברשותך, אהבה.

כאשר אתה מקיף לחלוטין את הנסיבות שלך ברגש הזה על כל גווניו, הכרת תודה, סליחה, חמלה, שלווה וכדומה, אתה מניף את שרביט הקסמים, שיכול לרפא כל חוסר איזון או מחלה.

אם תבקש, מלאכיך יעזרו לך להגיע למצב הנפשי, הלב והגוף הזה. מלאכיך יצטרפו עם האנרגיה שלך, כדי להחדיר את המצב בקסם של אהבה אלוהית.

אמור לעצמך, "אני מקיף את המצב הזה באהבה, מניף את שרביט הקסמים שלי, כדי לשנות ולרפא אותי לגמרי עכשיו. המחשבות החמות, המילים והרגשות שלי, הם הקסם הגדול מכולם.".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)