מהי האמת הנסתרת על יְהַוֶּה? האם יְהַוֶּה נחשב לבורא היקום על פי הדתות? מהיכן נגזר השם יְהַוֶּה? האם ניתן לתת שֵׁם לבורא האינסופי האחד? באילו שמות נוספים ניתן להחליף את השם יְהַוֶּה? האם הָאֵלִים בדתות השונות מגדירות את הבורא האינסופי האחד? מהו הייצוג של יְהַוֶּה עבור הדת היהודית? האם יְהַוֶּה הוא הבורא האינסופי האחד?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהפדרציה הגלקטית

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הָאֱמֶת הַנִּסְתֶּרֶת עַל יְהַוֶּה

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפדרציה הגלקטית מסרה, עשויים להיות סוגים מסוימים של דימויים, וצורות מחשבה מוקדמות הקשורות להיבט זה, אולם יש לוותר עליהם כדי להבין באמת את מכלול הרטט בַּמֶּסֶר.

המונח הידוע בשם יְהַוֶּה, הַמְּכֻנָּה הבורא בדתות המונותאיסטיות כביכול, ידועות כיהדות, נצרות ואיסלם, הם גם מתנסים במושג יְהַוֶּה, שמכונה האל במערכות האמונה.

יתר על כן, על פי מערכות האמונה המצויות בספירה הפלנטרית בכדור הארץ, יְהַוֶּה נחשב לבורא היקום ולמקור כל צורות החיים. בנוסף נמצא שהשם יְהַוֶּה נגזר מהמילה בעברית אהיה, והוא מכונה לעיתים קרובות הבורא או האל.

יתרה מכך, בהבנת הרטט של האנשים, עבורם המונח יְהַוֶּה מתייחס להיבט הקשור "אני נוכחות" של הבורא האחד, או נוכחות יְהַוֶּה. אולם הבורא האינסופי האחד, או המהות האלוהית שמחלחלת בכל הבריאה, היא אינה יכולה להיתפס במלואה, או להגדיר אותה על ידי מונחים או מושגים בשפה אנושית כלשהי.

לכן יְהַוֶּה, ידוע לאנשים כאחד משמות רבים המשמשים תרבויות ומסורות שונות, המתייחסים אליו כמציאות מִתְעַלָּה, ובלתי ניתנת לתיאור של הבורא האינסופי האחד.

מקור godtv

יתר על כן, במערכות הדתיות השונות ניתן להחליף את המונח יְהַוֶּה במונחים אחרים, כגון אֲדֹנָי, או השם, או משיח, כמתייחס לאותו הבורא האינסופי האחד.

אולם בגלל השוני במערכות השפה, המונחים חמקו מהמושג של אחדות הבורא האחד, בדומה לשאר המסורות הרוחניות הקיימות. הבורא האינסופי האחד, מְכֻנֶּה בשמות שונים, כגון ברהמן בהינדואיזם, אללה באיסלם, טאואל בטאואיזם.

אולם אף אחד מהמושגים הללו, לא יכול להגדיר באופן מלא את הטבע האינסופי האחד, של תודעת הבורא בסופו של דבר. יש לראות שטבעו האמיתי של הבורא האינסופי האחד, הוא מעבר למילים ולמושגים, וניתן לחוות אותו ישירות רק באמצעות תרגולים של מודעות רוחנית ובהגשמה.

יתר על כן, השם יְהַוֶּה אינו אלא ייצוג במילים, לבורא האינסופי האחד המוגבל ולא מושלם, במציאות מושלמת וללא גבולות.

הַרְגֵּשׁ עָשִׁיר

מצבך הכלכלי, כמו תחומים אחרים בחייך, מושפע מהרגשות שאתה נושא בתוכך. אזור הבטן שלך, הוא המיקום הבסיסי של האור הפנימי שלך, מושב הביטוי, והרגשות שאתה מחזיק שם משפיעות על הבהירות והחוזק שלו.

כאשר אתה חושב על הכספים שלך, הרפה את הבטן והרגש שההארה הזו גדלה וזוהרת יותר. מחשבות חיוביות, בשילוב עם אור פנימי מבריק, בעוצמה גבוהה, מביאים לביטויים מהירים. ההפך הוא גם הנכון, רעיונות מפחידים על כסף מעוררים הידוק בשרירים שלך, מה שמסכל את יכולת האור לזרוח ולהתבטא.

תאר לעצמך, שאתה עשיר להפליא היום. הרגש בליבה שלך, בכל הגוף והרגשות שלך, שאתה בטוח כלכלית לחלוטין. אפשר לבטן שלך להירגע, וראה את הלהבה הפנימית שלך נדלקת, עם הדלק של אמונתך. דע שכאשר אתה מרגיש עשיר, אתה עשיר.

אמור לעצמך, "אני מרגיש עשיר מכל הבחינות. אני מדמיין את עצמי בטוח כלכלית לחלוטין. אני נושם ומרגיע במודע את אזור הבטן שלי, רואה ומרגיש את האור הפנימי שלי בוער בבהירות".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)