מָהֵם הסודות הקדומים המסתתרים בין עשרת הדברות, ואיך משפיעים על האנושות כיום? מדוע נוצרו עשרת הַדִּבֵּרות? מה המקור הקדום יותר של הַדִּבֵּרות? האם הַדִּבֵּרות מבטאות אהבה ובחירה חופשית? מי המרוויח הגדול מעשרת הַדִּבֵּרות? מדוע הַדִּבֵּרות הועתקו פעמיים לשני ספרים שונים, ולתקופות שונות? מהו העונש עבור כל אחת מעשרת הַדִּבֵּרות? מדוע הוסתרה הענישה לכל אחת מהַדִּבֵּרות? הַאִם הָעֲנִישָׁה בגין אי קיום הַדִּבֵּרות, הוּצְאָה לפועל בעבר?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

הלוחות לבריאת העולם
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הָאֱמֶת הַנִּסְתֶּרֶת עֲשֶׂרֶת הַדִּבְּרוֹת

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

יש יהודים ונוצרים רבים, הנדרשים להציג את עשרת הַדִּבֵּרות במוסדות ציבוריים. אולם צריכה להימצא הוֹגְנוּת, שאם מציגים את הַדִּבֵּרות, יש להציג גם את העונשים על הפרת הַדִּבֵּרות.

למען האמת, צריך לפרסם אותם בשלמותם, כדי שהחברה תוכל לראות את התפיסות הקדומות, ומה הַשְׁפָּעָתָן כיום. חשוב להתחיל לחקור, ולהבין את מקורות הפולחן והתכנות החברתי, ולמצוא את 42 דיברות האור הקדומות יותר שניתנו לאנושות, טרם שונו והוכנסו למקרא.

הַדִּבֵּרות והציוויים המופיעים בפסוקים מִסֵּפֶר שמות, אלה הועתקו, ושוכפלו פעם נוספת גם לְסֵפֶר דברים, פרק ה'. כלומר, חזרו על עצמן מילה במילה בתקופה אחרת. האם זו העתקה מכוונת, או פשוט טעות בעריכה של ספרי המקרא?

המופע הראשון, התחלת עשרת הַדִּבֵּרות.

✗ ספר שמות, פרק כ', פסוק ב', אָנֹכִי יַהַוֶה אֱלֹהֶיךָ, אֲשֶׁר הוֹצֵאתִיךָ מֵאֶרֶץ מִצְרַיִם מִבֵּית עֲבָדִים, לֹא-יִהְיֶה לְךָ אֱלֹהִים אֲחֵרִים עַל-פָּנָי.

המופע השני, נראה שהועתק פעם נוספת, התחלת עשרת הַדִּבֵּרות.

✗ ספר דברים, פרק ה', פסוק ו, אָנֹכִי יַהַוֶה אֱלֹהֶיךָ, אֲשֶׁר הוֹצֵאתִיךָ מֵאֶרֶץ מִצְרַיִם מִבֵּית עֲבָדִים, לֹא-יִהְיֶה לְךָ אֱלֹהִים אֲחֵרִים עַל-פָּנָי.

מקור mythos-and-legends

יַהַוֶה מודיע על עשרת הַדִּבֵּרות, החוקים, הציוויים, ומציג ומדגים את הענישה לאי קיומן.

בתחילה נראה שעשרת הַדִּבֵּרות והציוויים ניתנו, כדי לייצר מוּסָרִיּוּת בָּאֱנוֹשׁוּת, אולם בקריאה מעמיקה מדובר במערכת יחסים, שבין ישראל לבין יַהַוֶה, ברית בין ישראל לבין יַהַוֶה בדומה לברית נישואין.

ישראל יעבדו את יַהַוֶה, יביאו לו מזון כביכורים ובשר, חפצי ערך כזהב וכסף, ויַהַוֶה בתמורה יוביל את מסע הכיבושים הצבאי, הרחבת הקרקעות והשמדת העמים העומדים בדרך.

כלומר, נראה שהמרוויח הגדול הוא יַהַוֶה. אתם בטח שואלים איך זה יכול להיות?

בפעם הראשונה, בּוֹאוּ נקרא יחד את עשרת הַדִּבֵּרות בצורה ברורה, נחשוף את הסודות, הכוונות הסמויות, הציוויים והענישה, כך כל אדם יוכל להתחיל לדעת ולהחליט בעצמו.

תַּרְגֵּל אִי שִׁפּוּט

שיפוט היא פעולה של שימוש במילים, כדי לחלק דברים לקטגוריות, זוהי שיטת הפשט של האגו שלך. העצמי העליון שלך, לעומת זאת, משתמש בהבחנה, הכרוכה בדבקות ברגשות משיכה, או רתיעה כלפי האנרגיות שך האדם, פריט או מצב.

פסק הדין אומר, "זה רע" או "זה טוב", בעוד שכושר ההבחנה קובע, "אני נמשך למצב הזה", או "הנסיבות האלה לא מושכות אותי". האחד מחלק ומפריד, ואילו השני עובד עם חוק המשיכה.

היום, תרגל אי שיפוט בכל מצב ומערכת יחסים. אפשר לאחרים להיות עצמם, ולפעול אחרת ממך. היה עדין במחשבותיך, והסתכל על עצמך מבעד לעדשת החמלה. כבד את הרגשות שמושכים אותך לעבר, או דוחקים אותך ממצבים שונים. כושר ההבחנה הזה, ישמש בתור המנטור האמין שלך.

אמור לעצמך, "אני שם לב, ומכבד את האינטואיציה שלי. הרגשות שלי שומרים על בטיחותי בכל דרך, שכן הבורא והמלאכים מדברים אלי דרכם".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

4.8/5 - (5 votes)