מה הסוד הגדול המסתתר מאחורי הַדִּבֵּר הרביעי? מה מטרת הַדִּבֵּר הרביעי? מי נדרש לשמור על יום השבת, בני ישראל, או כולם? מדוע יַהַוֶה מחוקק חוק, שהשבת היא מנוחה עבורו? האם יַהַוֶה מבקש את מנוחת השבת בארץ ישראל, או בכל מקום בעולם? מדוע יַהַוֶה מכנה את הגויים עבדים ליַהַוֶה בשבת? מדוע הגויים צריכים לשמור את השבת? מדוע שומרי השבת צריכים להגיע לביתו של יַהַוֶה, ולהשתחוות לו בכל שבת? מדוע אדם שקושש עצים ביום השבת, הוצא להורג על ידי משה?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

הלוחות לבריאת העולם
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַדִּבֵּר הָרְבִיעִי, זְכֹר אֶת יוֹם

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הַדִּבֵּר הָרְבִיעִי

✗ בספר שמות, פרק כ', פסוק ז', זָכוֹר אֶת-יוֹם הַשַּׁבָּת לְקַדְּשׁוֹ.

מָוֶת לְמַפְרִיעַ מְנוּחַת יַהֲוֵה בַּשַּׁבָּת

ב-2 הפסוקים הבאים, יַהַוֶה מודיע, שהיום השביעי השבת הוא יום מנוחה עבורו, כל מי שיעשה מלאכה ביום המנוחה של יַהַוֶה יומת.

דוגמה ראשונה, יום השבת הוא יום מנוחה ליַהַוֶה, וכל מי שיעשה מְלָאכָה, ויפריע את מנוחתו יומת.

✗ ספר שמות, פרק ל"א, פסוק ט"ו, שֵׁשֶׁת יָמִים יֵעָשֶׂה מְלָאכָה, וּבַיּוֹם הַשְּׁבִיעִי שַׁבַּת שַׁבָּתוֹן, קֹדֶשׁ לַיַהַוֶה, כָּל-הָעֹשֶׂה מְלָאכָה בְּיוֹם הַשַּׁבָּת, מוֹת יוּמָת.

דוגמה שנייה, חוזר שוב, יום השבת הוא יום מנוחה ליַהַוֶה, וכל מי שיעשה מלאכה, ויפריע את מנוחתו יומת.

✗ ספר שמות, פרק ל"ה, פסוק ב, שֵׁשֶׁת יָמִים תֵּעָשֶׂה מְלָאכָה, וּבַיּוֹם הַשְּׁבִיעִי יִהְיֶה לָכֶם קֹדֶשׁ, שַׁבַּת שַׁבָּתוֹן לַיַהַוֶה, כָּל־הָעֹשֶׂה בּוֹ מְלָאכָה יוּמָת.

שישה ימים בשבוע אפשר לעבוד, ויום השבת הוא יום מנוחה ליַהַוֶה בכל המושבות, המקומות.

✗ ספר ויקרא, פרק כ"ג, פסוק ג', שֵׁשֶׁת יָמִים תֵּעָשֶׂה מְלָאכָה, וּבַיּוֹם הַשְּׁבִיעִי שַׁבַּת שַׁבָּתוֹן מִקְרָא־קֹדֶשׁ, כָּל־מְלָאכָה לֹא תַּעֲשׂוּ, שַׁבָּת הִיא לַיַהַוֶה בְּכֹל מוֹשְׁבֹתֵיכֶם.

מקור catholic-daily-reflections

שְׁמִירַת כָּל הָעַמִּים עַל מְנוּחַת יַהֲוֶה בַּשַּׁבָּת 

יַהַוֶה מודיע, שגם האנשים שלא מבני ישראל, עליהם לשרתו להיות לעבדים לו, ולשמור על השבת של יַהַוֶה, כפי שבני ישראל עושים.

✗ ספר ישעיהו, פרק נ"ו, פסוק ו, וּבְנֵי הַנֵּכָר, הַנִּלְוִים עַל־יַהַוֶה לְשַׁרְתּוֹ, וּלְאַהֲבָה אֶת־שֵׁם יַהַוֶה, לִהְיוֹת לוֹ לַעֲבָדִים, כָּל־שֹׁמֵר שַׁבָּת מֵחַלְּלוֹ, וּמַחֲזִיקִים בִּבְרִיתִי.

קִיּוּם פֻּלְחָן בְּבֵית יַהֲוֶה בְּשַׁבָּת

יַהַוֶה מבקש מבני ישראל, שעליהם להגיע בכל יום שבת למקום מושבו, ולהשתחוות לו.

✗ ספר ישעיהו, פרק ס"ו, פסוק כ"ג, וְהָיָה מִדֵּי־חֹדֶשׁ בְּחוֹדְשׁוֹ, וּמִדֵּי שַׁבָּת בְּשַׁבָּתוֹ, יָבוֹא כָל־בָּשָׂר לְהִשְׁתַּחֲווֹת לְפָנַי, אָמַר יַהַוֶה.

עֹנֶשׁ מָוֶת בְּקִשּׁוּשׁ עֵצִים בַּשַּׁבָּת

דוגמה לעונש מוות, לאיש שלא שמר על השבת של יַהַוֶה בַּדִּבֵּר הרביעי. אדם מישראל שקושש עצים ביום השבת, יַהַוֶה ביקש את מותו בייסורים ארוכים.

✗ ספר במדבר, פרק ט"ו, פסוק ל"ב, וַיִּהְיוּ בְנֵי-יִשְׂרָאֵל בַּמִּדְבָּר, וַיִּמְצְאוּ אִישׁ מְקֹשֵׁשׁ עֵצִים, בְּיוֹם הַשַּׁבָּת. ל"ה, וַיֹּאמֶר יַהַוֶה אֶל-מֹשֶׁה, מוֹת יוּמַת הָאִישׁ, רָגוֹם אֹתוֹ בָאֲבָנִים, כָּל-הָעֵדָה מִחוּץ לַמַּחֲנֶה. ל"ו, וַיֹּצִיאוּ אֹתוֹ כָּל-הָעֵדָה, אֶל-מִחוּץ לַמַּחֲנֶה, וַיִּרְגְּמוּ אֹתוֹ בָּאֲבָנִים, וַיָּמֹת כַּאֲשֶׁר צִוָּה יַהַוֶה אֶת-מֹשֶׁה.

האם ייתכן, שהמטרה הנסתרת, בַדִּבֵּר זָכוֹר אֶת-יוֹם הַשַּׁבָּת לְקַדְּשׁוֹ, היא למעשה לא להפריע את יום המנוחה של יַהַוֶה, ולהגיע להביא לו מזון?

הַבֵּעַ שָׁלוֹשׁ מִשְׁאֲלוֹת

היום חשוב על שלוש משאלות, שיש לך, לעצמך או לאדם אחר. כמובן אתה מחזיק בכוח לגרום למספר אינסופי של רצונות להתממש, אבל מלאכיך יתחילו בשלושה.

מה התשוקה הראשונה שעולה לך בראש? דבר אותו בקול כדי להחדיר בו את העוצמה שך המילים שלך. הרגש התרגשות והכרת תודה מהמחשבה שהוא יתממש, ואז שחרר אותו, כדי שחוכמתו האינסופית של הבורא, תוכל להפוך אותו לצורתו הגבוהה ביותר.

לאחר מכן המשך בתהליך זה עם שני חלומות נוספים. כאשר אתה זוכר את משאלותיך במהלך היום, דמיין אותם מוקפים באור וורוד. זה אוטם אותם באנרגיה אוהבת, שבה הם יכולים להתבטא בצורה בטוחה, בצורה חומרית.

אמור לעצמך, "אני מביע שלוש משאלות, אומר אותן בקול ומקיף אותן באמונה, בהכרת תודה ובשמחה. אני מכסה את רצונותיי באור הוורוד של האהבה, ומאמין שהם יתגשמו."

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)