בת כמה הציוויליזציה האנושית? כמה תרבויות קדמו לזו הקיימת? כמה זמן שלטו האנונאקים בכדור הארץ? האם יש עדויות מלפני 700,000 שנה? לפני כמה זמן התפתח הַהוֹמוֹ-סַפֶּיאַנְס?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

הלוחות לבריאת העולם
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הִיסְטוֹרְיַת הַמִּין הָאֱנוֹשִׁי

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

תרבויות קדומות מסרו, בת כמה הציוויליזציה האנושית? התשובה לשאלה זו ממשיכה להשתנות במהלך 2,000 השנים האחרונות, ותמשיך להשתנות ככל שאנשים ילמדו יותר ויותר על "העבר האנושי". דבר אחד ברור, הציוויליזציה האנושית, היא לא הראשונה שהתקיימה על פלנטת כדור הארץ.

כמה תרבויות קדמו לזו הקיימת? ע"פ הזרם המרכזי, הציוויליזציה הקדומה ביותר המקובלת כיום היא השומרית, שמאמינים שהתקיימה בסביבות 4,000 שנה לפני הספירה.

עם זאת, לא כולם מסכימים, שכן קטעים אחרים של ההיסטוריה, אינם נלקחים בחשבון בחישוב זה.

הענקים המוזכרים בתנ"ך, השחיקה של המים בגוף הספינקס במצרים, שלא יכלה להתרחש לפני 10,000 לפנה"ס.

הנפילים המוזכרים בבראשית פרק ו, פסוק ד, הַנְּפִלִים הָיוּ בָאָרֶץ, בַּיָּמִים הָהֵם, וְגַם אַחֲרֵי-כֵן אֲשֶׁר יָבֹאוּ בְּנֵי הָאֱלֹהִים אֶל-בְּנוֹת הָאָדָם, וְיָלְדוּ לָהֶם, הֵמָּה הַגִּבֹּרִים אֲשֶׁר מֵעוֹלָם, אַנְשֵׁי הַשֵּׁם. הנפילים לקחו נשים מכדור הארץ כבנות זוג, שילדו את הענקים.

מקור התמונה:allaboutbible

האנונאקים, ניתן לראות ששינויים גנטיים שבוצעו בהומינידים, יצר את בני-האדם על ידי שינוי הדנ"א של הקוף. אלה שלטו על פני כדור הארץ במשך למעלה מ- 400,000 שנה. בתוספת הגילוי האחרון של אבן בת 700,000 שנמצאה בפיליפינים, ששימשה לשחיטת קרנף.

ההיסטוריה כפי שֶׁמֻּכֶּרֶת אינה שלמה, ומפותלת במיתולוגיה. אולם, התקדמות בטכנולוגיה מאפשרת, הַפְרָדָה בין ההיסטוריה למיתוסים. מי או מה יצר את בני-האדם, ולאיזו מטרה? זו חידה אולטימטיבית, שיצורים חיים צריכים לִשְׁאֹף לקבל עליה תשובה.

תָּאֵר לך שהתעוררת יום אחד, בלי שום זֵכֶר למי שאתה. האם לא היית מבלה את שארית חייך, בגילוי מי אתה באמת? מי היו ההורים שלך? האם יש לך משפחה וכדומה? במובן מסוים זה מה שקרה לבני-האדם.

האנושות שכחה. או אולי מישהו הטעה את כולם, במטרה לגרום לכולנו לשכוח את הטבע האמיתי שלנו, ואת מקומנו הראוי ביקום.

ברור ש"ידע עליון" הוסתר מכולם בכוונה אלפי שנים. לכן, אתה ואני מחויבים לחשוף ולהוציא את המידע הזה, כדי להאיר את העולם. לסיים את המאבק בין הידע לְבוּרוּת, בין היזכרות לשכחה.

ידע אזוטרי זה בא לשחרר את המחסום שהושם, לאותן דוגמאות ומידע לא מדויק, כי ידע זה יכול להוביל להבנה טובה יותר של היקום שלנו, ושל עצמנו.

מדענים וארכיאולוגים מצאו ראיות מרובות, כדי להוכיח שחיים בעלי תחושה היו קיימים בכדור הארץ, לפחות מלפני 700,000 שנים ואפילו הרבה קודם לכן.

בגלל ההיסטוריה הארוכה יותר של הקיום האנושי, לא נִתָּן למפות במדויק ובפירוט את מה שקרה לפני כמעט מיליון שנה. ניתן לספק רק תיאור ברמה גבוהה, על איך בני-האדם הגיעו לכדור הארץ.

חוקרים רבים הגיעו למסקנה, שבני האדם אינם מכדור הארץ. בספרו "בני אדם אינם מכדור הארץ", טוען האקולוג האמריקאי ד"ר אליס סילבר, שייתכן שבני אדם אינם "ילידים" לכדור הארץ, וייתכן שהגיעו בנפרד ממקומות אחרים.

ד"ר אליס מספק טיעונים המבוססים על הפיזיולוגיה האנושית, המצביעים על כך, שבני-האדם לא התפתחו יחד עם צורות חיים אחרות על פני כדור הארץ, אלא בני-האדם בעצם באים ממקום אחר ביקום, שהובאו על ידי יצורים מחוץ לכדור הארץ לפני עשרות אלפי שנים.

ד"ר אליס למשל, מצביע על העובדה שראשי תינוקות היו גדולים יחסית, שנשים כיום היו מתקשות ללדת, בעבר, זה היה יכול להיות לרוב קטלני לָאֵם, לילד ולשניהם. הוא טוען שלאף מין מקומי אחר על פני כדור הארץ אין בעיה זו, ומצביע על 223 הגנים הנוספים בבני אדם, גנים שאינם נמצאים באף מין אחר.

התזה העיקרית של ד"ר סילבר מציעה, שהאנושות לא התפתחה מהזן המסוים הזה של החיים, אלא התפתחה למקום אחר והועברה לכדור הארץ, כמו הַהוֹמוֹ-סַפֶּיאַנְס שהתפתח במלואו לפני 60,000 ל- 200,000 שנים.

פִּתְּחוּ את העיניים והלב, וְאַפְשְׁרוּ למידע הנסתר מהלוחות הקדומים שנמצאו, לעורר את תאי הזיכרון הקיימים בתוככם, בכך לנפץ את מסגרות החשיבה בנות אלפי שנים, שֶׁהֻטְמְנוּ על ידי יד מְכַוֶּנֶת נֶעְלָמָה.

הדקו חֲגֹרֹת והתרווחו על המושב, כי המסע שייחשף יהיה מטלטל ומפתיע, משמח ומעציב, פשוט ומורכב, כל אחד בהתאם "לכלי הרכב" המשמש אותו למסע.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

שַׁחְרֵר אֶת הַצֹּרֶךְ בְּאִשּׁוּרַׁ

עזוב את הצורך למצוא חן בעיני כולם, חשוב שאתה מעריך את עצמך. לדעותיו של אדם אחר אין כל קשר למי שאתה, מכיוון שהן רק הצהרות על שיקול דעתו העצמי של אותו אדם עצמו, המוקרנות עליך.

הסתכל על המצב של מלאכיך כדוגמה מצוינת, למרות שהמלאכים מבלים את כל זמנם בעזרה לזולת, עדיין יש כאלה שלא אוהבים ולא מאמינים בהם. אם המלאכים היו מאפשרים לדעות השליליות הללו להכביד אליהם, הם היו פחות יעילים במטרה שלהם.

חשוב על כמה זמן ואנרגיה, השקעת בחיפוש אחר אישור של אחרים. האם לא ירגיש טוב יותר, לבזבז את זמנך בחיפוש אחר טובתך שלך, למדוד את הערך שלך בסטנדרט גבוה יותר מדעות של אחרים? כמובן שהתשובה היא כן, והיום זה היום לאמץ את הגישה הבריאה החדשה.

אמור לעצמך, "אני משחרר את הצורך באישור של אנשים אחרים, כדי לאהוב ולהעריך את עצמי, אני מחפש רק את ההערצה של עצמי. ההערכה העצמית הבריאה שלי מושכת כל דבר, וכל מי שאי פעם יכולתי לרצות. אני מאשר את עצמי".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

4.7/5 - (3 votes)