איך ניתן לתכנת את הדנ"א, ומתי הזמן הטוב ביותר? מה משמעות המושג "נדודי מחשבות"? מדוע לא טוב לאדם להימצא במחשבה במצב טייס אוטומטי? איך ניתן לתכנת את הדנ"א, ובאיזה תוכניות? כמה זמן צריך לחזור על התכנות, כדי שהדנ"א יתעדכן? מהו אפקט "ירח דבש"? מה הקשר בין התאהבות למחשבה מודעת? איך עוברים למצב מוּדָעוּת של משאלות ורצונות? מדוע אפקט ירח הדבש לא נמשך? מדוע נראה שבני הזוג מתנהגים שונה לאחר ירח דבש? איך ניתן לשמור על אפקט ירח דבש?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

הלוחות לבריאת היקום
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

תִּכְנוּת הַדּנ"א

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

תרבויות קדומות מסרו, אם ברצונך לתכנת את הדנ"א, התת-מודע שלך, שִׂים אוזניות בלילה עם תכנית משלך, ותנגן את מה שאתה רוצה שיהיה נכון בחיים שלך. התוכנית הזאת מתנגנת, אך היא לא מתנגנת בַּמּוּדָע שלך שכבוי בשינה, אלא היא נכנסת ישירות אל התת-המודע.

בדרך הזאת אתה תצליח, מכיוון ש-90% מהיום התוכנית שלך תחפש את רצונותיך. אחת הדוגמאות, ניתנה על ידי ד"ר ברוס ליפטון.

אפקט ירח דבש

באופן כללי להתאהב, הוא זהה לקחת את הגלולה האדומה מהסרט מטריקס. "אפקט ירח דבש", הוא סיפור של המטריקס, המטריקס שאתה מתוכנת, ונשאלת השאלה, האם אנחנו הולכים לקחת גלולה אדומה ולצאת מהתוכנית?

התאהבות היא המקבילה לנטילת הגלולה האדומה מִבְּחִינָה ביולוגית. כלומר, "אִם תיקח את הגלולה האדומה, תישאר בארץ הפלאות.."

מדענים חקרו את מה שנקרא "נדודי מחשבות", או המחשבה המודעת שיכולה להיות ממוקדת במשימה, או שהמחשבה המודעת יכולה להמריא אל על.

הרלוונטיות כשהמחשבה המודעת נשארת בחזית, אתה בשליטה מוחלטת ברצונות, במה שאתה רוצה, דרך שליטה במודע. אולם ברגע שהמחשבה המודעת שלך ממריאה לתוך מחשבות, או מתחילה לחשוב, זה משחרר את ההגה, והטייס האוטומטי משתלט.

אם המחשבה שלך נודדת, אז היא מתחילה להיות מנוהלת על ידי התת-מודע, ומתברר שזה שלילי מאוד. משום שכשהמחשבה שלך בתודעה, אתה שולט ברכב.

התאהבות היא הוכחה מִבְּחִינָה ביולוגית, שֵׁווַת ערך לגלולה האדומה, כי היא שומרת אותך מיינדפול, שומרת אותך בהכרה.

חיפשת את בת או בן הזוג שלך כל חייך, הם נמצאים עכשיו ממש מול הפנים שלך, וזה לא הזמן להתחיל לחשוב על דברים, אלא הגיע הזמן להיות, "תראה מה יש לי כאן מולי".

24 שעות לאחר מכן "אוי אלוהים, אני כל כך מאוהב", אפילו העבודות כבר לא כל כך גרועות, האוכל טעים ונהדר, פתאום המוזיקה הרבה יותר טובה, ואהבה, ואהבה, ואהבה. אז מה קרה פה?

הכול היה כל כך שלילי, והשלילי הזה תוך 24 שעות הפך לְךָ לְגַן עדן עֲלֵי אדמות. התשובה היא שאתה לָקַחְתָּ את הגלולה האדומה, זה להתאהב.

באותו רגע אתה מפסיק לשחק בתוכנית, עכשיו אתה פועל מתוך מחשבה מודעת שהיא יצירתית, שבהגדרה היא משאלות ורצונות. אם אתה עונה לשאלה "מה אתה רוֹצֶה מהחיים שלך?", זו תשובה יצירתית ובהגדרתה היא מודעת.

כלומר, המשאלות והרצונות שלך נמצאים במחשבה המודעת שלך. במהלך החיים של אדם נורמלי, 5% מהיום הוא מתקדם לקראת זה, וב- 95% אתה מְשַׂחֵק את התוכנית.

אתה מתאהב זה 90% במחשבה מודעת, ב-90% מהיום אתה פועל מתוך משאלות ותשוקות יצירתיות. ניתן לראות אדם שאומר שהחיים שלו לא טובים כלל, ואז לפתע 24 שעות של הפעלת משאלות ורצונות, והוא בחוסר הפעלת התוכנית.

דבר זה הפך את כדור הארץ לגן עדן עבורו באותו רגע, ואז נשאלת השאלה, "טוב, איך זה שירח דבש לא נמשך?" בחיי היומיום אתה עדיין צריך לחשוב על דברים, העבודה שלך, המטלות שלך, הדרישות שלך, מה אתה צריך לעשות.

בשלב מסוים, ברגע שאתה מתחיל לחשוב, אז המוח המודע כבוי, ומי מראה את כל ההתנהגויות האלה שבתת-המודע, שהיו 70% שליליות?

בת זוגתך זוכרת את השותף שלה, אלה התאהבו באותו הזמן, שניהם פעלו מתוך מודע עם משאלות ורצונות. פתאום אתה מתחיל לחשוב, ואז מופיע התנהגות שהייתה של אמא שלך, אבא שלך, כל דבר שלמדת.

והבת זוג שלך, מאיפה לפתע זה בא? מי אתה? תגובה כמו מאיפה זה בא לך? היינו בירח דבש ומעולם לא ראיתי את ההתנהגות הזו. אם היית מתנהג כך בדייט הראשון, אולי לא היה לנו דייט שני, אבל עכשיו זה מופיע, והסיבה היא כי הפסקת להיות מיינדפול.

מקור compoundchem

שמירה על אפקט ירח דבש בחיים

איך ניתן לְלַמֵּד אנשים לשמור על ירח דבש בחיים? יש לשנות את תוכנית תת-המודע וזה פשוט, פשוט לעבור למשאלות ורצונות של המוח המודע, לתכנת את התת-מודע.

מה היה קורה אם היית לוקח את המשאלות והרצונות שלך, ומכין את התוכניות האלה? אתה אפילו לא היית צריך לְאַחַר מכן לחשוב על זה, אתה אוטומטית 95% מהיום תפעיל התנהגויות, כדי לבטא את המשאלות והרצונות האלה.

תכנות מֵחָדָשׁ של תת-מודע עם משאלות ורצונות, אומר שאתה לא צריך לחשוב על זה, אתה תצליח כי 95% מהיום התוכנית שלך אוטומטית תחפש את רצונותיך.

תִּכְנוּת דנ"א לִפְנֵי הַשֵּׁנָה

כל לילה במשך 21 לילות, כשאתה הולך לישון, בדיוק לפני שאתה נופל לשינה, התודעה מתנתקת. פרק הזמן הבא של המוח שלך, בזמן שההכרה שלך מנותקת היא תטא, היא אותה תפקוד מוחי כמו בשבע השנים הראשונות שלך.

אז אִם תשים אוזניות בלילה, עם התוכנית להשמעה של מָה היית רוֹצֶה שיהיה נכון בחייך, ברגע שהמוח המודע שלך מתנתק, התוכנית הזו מתנגנת, אולם היא לא מתנגנת לתוך המודע שֶׁכָּבָה, היא עכשיו נכנסת ישר אל התת-מודע, זה נקרא אוֹטוֹהַיְפְּנוֹזָה.

אתה לא צריך ללכת להיפנוזה, אתה צריך לבחור איזו תוכנית תרצה שיהיה לך, שאין לך כיום.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

דַּע שֶׁהֶעָתִיד שֶׁלְּךָ בָּטוּחַ

מלאכיך רואים שלעתים קרובות אתה דואג לעתיד שלך, אז היום הם מביאים לך את הביטחון שהכול בסדר, אין שום דבר שלא תוכל להתמודד. מלאכיך מחזיקים את ידך בכל רגע של זמן, מתקדמים למה שעומד מלפנים.

מלאכיך מזכירים לך להכיל רק מחשבות חיוביות לעתיד, מכיוון שהוא מעוצב על ידי הרגשות שאתה מחזיק ברגע הזה ממש. תן למלאכיך את הדאגות שלך, הדאגות ממחר, ושים את כל ההתמקדות שלך בשלווה היום. השלווה הנוכחית שלך, היא השקעה בעתיד שלך שמניבה תשואות יפות.

מלאכיך מקיפים אותך באהבתם, הם יכולים לעזור לך להמיר מחשבות מפחידות לאלה שגורמות לך להרגיש מאושרות ובטוחות. אבל כדי באמת להתחבר לתמיכה של מלאכיך, תצטרך לאפשר זאת ללב שלך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא עם נשימתך, אז אנא שאף את כל האנרגיה האוהבת סביבך, ותמשוך אותה לליבה שלך. ואז תן לעצמך חיבוק, ונשף את כל תחושות המתח.

המשך לקרוא למלאכיך עד שתרגיש רגוע ובטוח לגבי העתיד לבוא. הכול באמת תמיד בסדר, ככל שאתה יודע ומרגיש את האמת הזו, אתה חווה אותה יותר. בטוח שתרגיש בשלום עכשיו … ובעתיד.

אמור לעצמך, "אני מסיר את המשמר שלי, ומרשה לעצמי להירגע עם הידע המסוים, שהעתיד שלי בהיר ככל שאני רוצה שהוא יהיה. כעת אני מתחייב, להחזיק את מחשבותיי ברמת האהבה הברורה והגבוהה. מלאכים, אנא עזרו לי לחבק את התחושה הזו היום ותמיד".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)