מבוסס על מידע מראדאקטד ומתרבויות קדומות

מי יצר את היקום? מי יצר את כדור הארץ? היכן נמצא עֵדֶן, והיכן גַּן הָעֵדֶן? מה תפקיד כדור הארץ? מיהו הָאֶחָד ומספר שניים? מי הם יצירי מספר שניים? מי הם הקונטאורוס? מה תפקיד הַנְּשָׁמָה? למה שִׁימְּשָׁה התקשורת הטלפתית? מה התמריץ לבני אֱנוֹשׁ, כיצד הוא מומש? איך השליטה באנושות החלה? מי היו המינים בכדור הארץ? כיצד באו לידי ביטוי תוצאות ההשתלטות על האנושות? איך יושמה הסתרת האמת בפני האנושות? איך התחיל המאבק בין החושך לאור? מה ביטא החיפוש אחר זהב מונו-אטומי? מדוע שועבדה האנושות לכריית זהב? מי ביצע ולאיזה מטרה את השינויים הגנטיים בבני אֱנוֹשׁ? מתי החלה האגדה על הפחד והיראה מֵהָאֵלִים? מה הייתה חשיבות תגלית הַנְּשָׁמָה? מדוע נוצרו צבעים וגוונים שונים בבני אֱנוֹשׁ? איך חולקה האנושות על פי גֵּוָון העור? מה הייתה המטרה של ניסיונות הרבייה? במה התבטא תגלית הַנְּשָׁמָה? מה הייתה מטרת הדת הראשונה? איך התבטא החיפוש אחר חיי נצח? מתי ומדוע הופיעו חוקים ומצוות מההאֱלֹהִים? מה הייתה המטרה לחלוקה למדינות בכדור הארץ? איך התבטאו הניסיונות לִזְכִיָּיה באלמוות? מה הייתה פשרת הָאֶחָד לאור ולחושך? איך התבטאו הניסיונות לייצר תיקונים גנטיים בבני אֱנוֹשׁ? איך מתבטא היחלשות הָאֵלִים כיום?

עתיק-יומין

הקוד האנושי
סוֹדוֹת הֶעָבָר מְבִיאִים אֶת נִיצְחוֹן הָאוֹר

דִּבְרֵי פְּתִיחָה

עריכת המאמר כללה תרגום המידע, תוך מאמץ רב לִשְׁמִירָה על אוטנטיות המסר המועבר, ולעריכת החלקים הראויים בלבד.


הַקְדָּמָה

מסר אישי מ- ראדאקטד משנת 2016, בו הוא מבקש למסור, המידע נחשב כאחד מסודות כדור הארץ, ובעבר מְעַטִּים ידעו עליו. ישנן מטאפורות רבות על היסטורית היקום והמאבקים בכדור הארץ, חלקן נועדו כדי להסיח את דעתם של בני האדם, בעוד שמרביתן מציגות את מה שכבר ידוע עד היום.

כל אדם טרם קריאת המאמר, עליו לקרוא את המשפט הבא כמה פעמים שהוא צריך. "אנחנו לא מה שלימדו אותנו להאמין, בכלל לא".

כל אדם יכול לִקְרוֹא את המידע ולאמצו, להכיר בו כחלק מתהליך היזכרות, או לדחותו ולא להתחבר, הכול נכון, מתאים וראוי. "מה שיסופר עשוי לשנות לַקּוֹרֵא את תפיסת חייו. באיזה דרך? תלוי אך ורק בו". לכן על הקורא לַעֲצוֹר וְלִבְדּוֹק עם עצמו, האם להמשיך בקריאה או לא?

בִּמְצִיאוּת החיים יש כמה סודות, וחוסרי אמיתות גדולים מאוד המסופרים. לכן ייעשה מאמץ מיטבי להסביר מי הם, מה הוא או הם רוצים, מתי, איפה, מדוע ולמה. מידע זה מקיף את כל אושיות האנושות, אשר הגדרו בעבר כסוד.

"חשוב לדעת, סודות אלה מסופרים כמטאפורה או גרסה שונה, הם המאפשרים לאדם להתחיל להבין, ולדעת את השפעת העבר על הווה".  אם החלטת להמשיך, אז הנה הסיפור מתחיל…


הָאֶחָד

כדור הארץ לא היה תוצאה של המפץ הגדול, או נוצר בבריאת "הָאֱלֹהִים" כְּפִי שבני האדם מכירים. היקום נוצר עבור "הָאֶחָד", כאשר "הָאֶחָד" הוא לא חי או מת, זכר או נקבה, הוא "הָאֶחָד". במאמר זה נְעַשָּׂהּ שימוש בשם "הָאֶחָד", אם כי ניתן למצוא בכתבים שונים ובשפות שונות, כאשר הוא מכונה גם "הבורא העליון", "הבורא", "המקור", "הגורם הראשון".

"הָאֶחָד" אַחְרָאִי ליצירת כל מסגרת, אשר תפקידה לספק סביבה לכל דבר כדי להתקיים בתוכו. "הָאֶחָד" הוא זה אשר יצר את כדור הארץ, ואת כל כוכבי הַלֶּכֶת האחרים, כוכבים וירחים וכל מה שבניהם. אך שלא כמו הסיפור המוכר, למעשה "האֱלֹהִים לא עובד לבד", משום של-"אֶחָד" הייתה קצת עזרה. הוא יצר כמה גזעים אינטליגנטיים, ישויות נדיבות הפועלות לשרת את היקום.

כמו "הָאֶחָד" גזעים אלה הם בני אלמוות, לעולם לא מתים, הם יצורים מוחשיים, אם כי לא באותו האופן כמו בני האֱנוֹשׁ. ישויות אלה הם בעלי המלאכה, אשר עליהם מוטלת המשימה לִשְׁמִירָה על שלמות של הכול.


גַּן הָעֵדֶן

"הָאֶחָד" יצר את כדור הארץ, הוא יישב אותו עם חיים של גזע ישויות בני אלמוות, הם הנקראים "קנטאורוס" מכוכב הנקרא "עֵדֶן". כוכב הַלֶּכֶת "עֵדֶן" נמצא ב"מערכת הכוכבים קנאטור", כאשר משמעות החיים היא כל המערך הכולל, ובמיוחד בני האֱנוֹשׁ.

"קנטאורוס" הם חלק מכוח העבודה האלמותי המשרת את היקום, ואת "הָאֶחָד". "קנטאורוס" הם מדענים וגנטיקאים, ותפקידם היה לזרוע חיים ברחבי היקום.

אם כי יש רק החרגה אחת, המגזר היה מחולק ל-"החיה בעלת שש הראשים" בכינויה, עליה יוסבר בהמשך. חיה זו שלטה באמצעות מערכת אב טיפוס דנ"א לצמחים, ובעלי חיים שסופקו על ידי "הָאֶחָד", כאשר ה"קנטאורוס" תכננו בצורה גנטית ספריית חיים עצומה.

כדור הארץ היה בנק הזרעים שלהם אשר נקרא "גַּן הָעֵדֶן", הוא נחשב היה המקום היפה ביותר מכל כוכבי הַלֶּכֶת, "הָאֶחָד" בהחלט עשה עבודה נהדרת.


תַּפְקִיד כַּדּוּר הָאָרֶץ

ה"קנטאורוס" השתמשו בְּתַהֲלִיךְ הנקרא "חיבור גֵּנִים", ועשו עבודה זו במעבדות הנמצאות על "עֵדֶן". כל אב טיפוס חדש או בעל חיים חדש שהם יצרו, הוא נלקח לכדור הארץ ובו היה מעובד. לא לְכֹל כוכבי הַלֶּכֶת יש את אותם תנאים, או סוג של אטמוספירה, לכן היה צריך לקבוע, איזה מין יכול להתקיים במקומות שונים.

כוכב הַלֶּכֶת כדור הארץ, הוא נועד לתמוך בסוגים רבים ושונים של סביבות ואקלים, תנאים אשר מחקים את התנאים סביב היקום. לאחר שנלמדו פיתוחים חדשים אלה, הם נרשמו ונלקחו דגימות. לאחר מכן הם אוכסנו והופצו לכוכבי הַלֶּכֶת ברחבי היקום, בהתאמה לסוגי המינים והזנים.


מִסְפַּר שְׁנַיִים

בהתחלה כאשר "הָאֶחָד" היה הדבר היחיד אשר קיים, הוא הפך להיות בודד. כדי להתמודד עם בעיה זו, "הָאֶחָד" חילק עצמו בעשרים וחמש אחוז, כדי ליצור גרסה נוספת פחותה יותר של עצמו. "מספר שניים" החדש, הוא מאוחר יותר הבין בדיוק מהי גרסה פחותה. "הָאֶחָד" היה יכול לפצל לְחֵצִי ולהפכם לשווים, אך הוא לא עשה כך.

כאשר "הָאֶחָד" סיים את מה שתוכנן לעשות, הוא יצר את היקום, ואת כוח העבודה האלמותי כדי לסייע בהשלמתו, "מספר שניים" כביכול נעלב. "מספר שניים" הבין ש"הָאֶחָד" לא סיפק שום תפקיד כלשהו בכל מה שנוצר, ועם מימוש המטרה היחידה של הקיום, היה עליו לשמור על "הָאֶחָד" מלהיות בודד שוב, לכן "מספר שניים" החליט לעזוב.


יְצִירֵי מִסְפַּר שְׁנַיִים

בזמנו "מספר שניים" לא הבין את זה, אבל הבחירה לעזוב הציגה כמה דברים חדשים ליקום, אשר הביאה למאבק ובחירה חופשית. "מספר שניים" התגורר בפינה מרוחקת של היקום, לא לקח לו זמן רב להבין שהוא היה לגמרי לבד, וּכְפִי ש"הָאֶחָד" חילק עצמו כדי לפתור את אותה בעיה, כך עשה גם "מספר שניים".

אבל "מספר שניים" לא רצה להתמודד עם אותה דילמה, ולכן הוא חילק עצמו לשש חלקים שווים. חלקים אלה מיהרו לפתח את הפינה הזאת של היקום, לתוך הגרסה שלהם עצמם, ולמה ששאר היקום יהיה דומה.

התוצאה הייתה חֶבְרָה גלקטית של עוגנים, אשר הובילה למה שֶׁמְּכֻנֶּה "החיה בעלת שש הראשים". לחלוקה לשש חלקים היה פיסות מפתח פגומות של ידע, והבנה מתודעת השלם. הידע האבוד הזה, הוא היה הסיבה לכל היצורים שנוצרו, כדי לגור על כוכבי הַלֶּכֶת, בְּסֶקְטוֹר שלא היה להם "נְשָׁמָה".

חלק מן היצורים האלה היו שונים יותר מהאחרים, אך אף אחד מהם לא יכול היה להיחשב טוב. הם היו יצורים בשר ודם, אשר חיו רק במשך פרק זמן מסוים ומתו יום אחד, לעומתם היצורים האחרים אשר נבראו עם "הַנְּשָׁמָה" מתוך סיבה.


הַנְּשָׁמָה

"הקנטאורוס" רצו לִיצֹר עובד אינטליגנטי אשר יחיה על כדור הארץ, והוא יהיה אחראי לשמירה על שלמות "גַּן הָעֵדֶן". טיפול ותחזוקת "גַּן הָעֵדֶן" היא תכנית עדינה מאוד ולעיתים מסוכנת, והם היו זקוקים למינוף כדי להבטיח התאמה לתפקיד.

כמו כן, מאחר שבחירה חופשית ומאבק באו לידי קיום, כאשר "מספר שניים" עזב, הוחלט שמרגע זה וָאֵילָךְ יהיה צורך לזכות באלמוות. לכן הוחלט כי הבטחה לאלמוות תהיה תחת תנאים מסוימים, אשר יעזרו להניע את הייצור הנקרא "בן אֱנוֹשׁ", כדי לשרת את מטרתו כמיטב יכולתו. גישה ייחודית זו, היא תאפשר ליצורים אנושיים, להתקיים כשתי חצאים נפרדים של ישות אחת.

גישה זו תוכננה בהצלחה על ידי צוות מדהים של קבוצת מדענים על "עֵדֶן", מהירות עיצוב זה, וההיגיון עבורו על ידי "הָאֶחָד". גישה זו הייתה, חצי אחד של "האֱנוֹשׁ" יהיה קיים ב"בְּעֶדֶן" והחצי השני יהיה על כדור הארץ.

שני החצאים של הייצור האנושי, הם יהיו מחוברים על ידי משהו אשר נקרא "הַנְּשָׁמָה", כאשר בתוך הגוף של כל חצי אֱנוֹשׁ זורמת צורה טהורה של אנרגיה, היא אשר מחברת את שני החלקים זה לזה.


תִּקְשׁוֹרֶת טֵלֶפָּתִית

חיבור טלפתי אִפְשֵׁר לשני החלקים לתקשר הלוך ושוב, והחיבור היה גם תכונה שימושית מאוד, להשלמת מְשִׂימוֹת העבודה המוטלות על בני האֱנוֹשׁ. החצי הקיים ב"עֵדֶן", הוא יעבוד במעבדה כמדע גנטי ליצירת צורות חיים חדשות. כאשר הצמחים ובעלי החיים היו מעובדים על כדור הארץ, התהליך היה מבוצע על ידי החצאים אשר המדענים חיברו, כדי להמציא את המין הספציפי.

בדרך זו, המדען וְהַבּוֹטָנַאי או הביולוג יכולים לחלוק מידע, על מנת להבטיח מוצר בעל השגחה טובה ותכנון ראוי, המבטא את התוצאה הסופית של מאמציהם. הקשר הטלפתי הזה, הוא היה גם דרך כדי לא לשכוח לעולם את הבית, וּבִזְמַנִּים של מאבק, הוא יהיה קול תבונה. קול זה יציע עצה, כך שלא משנה מה יקרה, שום בן אֱנוֹשׁ לעולם לא יהיה לבד, כְּפִי ש"הָאֶחָד" היה פעם.

הקולות שבראשו של בן האֱנוֹשׁ ומצפונו, הם למעשה מה שנשאר מהקשר הטלפתי, וּלְאוֹתוֹ מקביל "בְּעֵדֶן". בני אֱנוֹשׁ התחנכו להאמין במשהו אחר מאשר "זה הקול שלי", משום שבעבר הוא עשוי היה להביא את הַבֶּן אֱנוֹשׁ להיות נעול במחלקה הפסיכיאטרית. איומים גדולים נשמעו כדי להגן על הסודות הגדולים, כך סודות גדולים בהחלט נשמרו מהאנושות, על איך ולמה הקשר הזה אבד, אך כל זאת משתנה.


תַּמְרִיץ לִבְנֵי הָאֱנוֹשׁ

כדי להיות בני אלמוות, בני אֱנוֹשׁ היו צריכים לחיות על פי כללים וחוקים. הם היו צריכים להראות אינטליגנציה, נאמנות ורצון להיות יצרניים, יֹשְׁרָה וַחֲבֵרוּת. מאפיינים אלה בבני אנוש תורמים לַחֶבְרָה הגלקטית, אשר להם שייכים. סדרה של מבחנים ושיעורים ישולבו בחייהם, אשר יקבעו מתי הם מוכנים להשגת אלמוות.

על כדור הארץ לכל דבר חי יש תאריך תפוגה, כלומר יום אחד הוא מת, וזה חל על הכול למעט דבר אחד, "הַנְּשָׁמָה" האנושית. כאשר בן אֱנוֹשׁ מת על כדור הארץ, הנשמה עולה ל"עֵדֶן" להערכה. אם יוחלט ש-"הַנְּשָׁמָה" מוכנה, אז שני החצאים יתמזגו לתוך ייצור אלמותי אחד. אך אם היא לא מוכנה, "הַנְּשָׁמָה" תחווה משהו אשר נקרא "גלגול נשמות", בו היא נשלחת חזרה לכדור הארץ בגוף חדש. בן האֱנוֹשׁ היה אז נתקל בדרך קשה, אשר נועדה לטפל בבעיות המרחיקות אותו מלהשיג אלמוות.

הַמֻּרְכָּבוּת של שני חלקי ייצור, הם אב טיפוס עבור גישה חדשה לגמרי למושג החיים, כך שאם בן האֱנוֹשׁ יצליח, הוא יוכל להיות ממוקם בכל רחבי היקום. כְּפִי ש"הקנטאורוס" קיוו, האבולוציה של "גַּן הָעֵדֶן" ודייריו החדשים, הפכה להיות הצלחה גדולה. אחרי כמעט מאות אלפי שנים של אבולוציה, רק שינוי אחד משמעותי נַעֲשָׂהּ, והוא כיצד מערכת זו תפעל.

זאת הייתה בַּמָּקוֹר התכנית, כדי לאפשר גלגולים בלתי מוגבלים, אשר בסופם מובטחת אלמוות. אך עם זאת, היו נושאים בלתי צפויים, אשר נבעו מהשקפה אידאליסטית זו. התוצאה הייתה החלטה לאפשר עשר הזדמנויות, כדי לקבל את התוצאה הראויה, ולהרוויח את הפרס של אלמוות. הגבלת "הגלגולים" לתשע פעמים, הייתה כדי לאכלס חלק מכוכבי הַלֶּכֶת האחרים, הם אשר נזרעו לחיים עם בני אֱנוֹשׁ. לכן בני האֱנוֹשׁ היו צריכים לעבור את הבדיקות של "הָאֶחָד".

נמסר בעבר באיזה מערכת "כוכב עֵדֶן" קיים, ולמרבה הצער יש כיום בני אֱנוֹשׁ על כדור הארץ המחפשים אותו, הם כבר יודעים היכן צריך להסתכל, כאשר "טלסקופ קפלר" הביא את התגלית באוגוסט 2016. ישנו כוכב לכת אחד קרוב למדי לכדור הארץ, קרוב מספיק בו הטכנולוגיה תאפשר בדיקה שם בעשרים שנה הבאות. הוא לא "כוכב עֵדֶן" אך הוא צעד אחד קרוב יותר, כך שהם צריכים להיעצר לפני שהם מגיעים לשם.

משהו השתבש מאוד אי-שם לאורך הקו, ברור למדי, "כדור הארץ לא היה בשימוש יותר על ידי הקנטאורוס כְּסִפְרִיָּה חיה, הוא היה מנוצל ומזוהם, ויכול היה להיהרס", אך כל זאת משתנה.

אם המידע לא דיבר אל הקורא עד כה, עליו לעצור את הקריאה בנקודה זו!.

סוֹדוֹת קְדוּמִים בְּאַחְדוּת הַמַּחְשָׁבָה הַתְּחוּשָׁה וְהָרֶגֶשׁ

הַשְּׁלִיטָה בָּאֱנוֹשׁוּת

סיפורים רבים סופרו, על כמה קבוצות עריצות של אנשים עשירים מאוד, חזקים מאוד, אנשי עסקים, מנהיגים פוליטיים, אנשי דת עם קשרים מפוקפקים אחד עם השני. אלה שייכים ל"קבוצות הָאִילוּמִינַטִי" כאגודות סודיות, אגודות קדומות, מלוכות קדומות וכדומה. דבר זה היה מקובל במידה רבה, מועדון המיליארדרים הוא מעל כולם, והוא קיים כדי לשרת מניעים נסתרים. אלה יצרו ויישמו ואכפו מערכות שחיתות, שליטה ועוינות במשך אַלְפֵי שנים.

שורשי הארגונים המפוקפקים האלה, הם נחקרו עד ימיו של "יֵשׁוּ", כאשר הניסיון האחרון להתעמת עם העריצים המושחתים והרעבים לכוח, התרחש בתחילת המאה השלוש עשרה. קבוצה עשירה מאוד בשם "האבירים הַטֶּמְפְּלֵרִים", אשר היו מתואמים עם הכנסייה הקתולית, היא גילתה מידע רגיש ביותר על "יֵשׁוּ" ועל התנ"ך. לאחר שהם הביעו את דאגתם בפני פקיד ממשלתי מהימן, על הכנסייה שמנעה מֵידָע סודי, "האבירים הַטֶּמְפְּלֵרִים" נבגדו, וברובם התפרקו, ונרצחו באכזריות על שהלכו נגד האפיפיור.

מאז "רודני הָעִלִּית" ניצלו את הפחד, והטילו אותו על כל מי שעשוי היה להתנגד להם. החנק שיצרו על המשאבים, וחיי בני האֱנוֹשׁ על כדור הארץ הלך וגדל בכל יום, והאנושות אז בחרה לא לעשות דבר, אבל "כל זאת משתנה בתקופה הנוכחית". האבירים ידעו אך לא היה להם הזדמנות לספר זאת, שהיו את אלה, שהיה להם קשר דם וייחוס אשר חוזרים אלפי שנים, לעידן בו הענקים היו משוטטים בכדור הארץ.


הַמִּינִים בְּכַדּוּר הָאָרֶץ

ישנם שני סוגים של מינים החיים יחד על כדור הארץ, בני אֱנוֹשׁ ובני תערובת, אשר אינם בצורת זוחלים. בכל מובן בני התערובת זהים לבני אֱנוֹשׁ למעט, שלחלקם לא היה את "הַנְּשָׁמָה" או בעלי קשר דם אליהם, הם מכונים "הָעִלִּית" והם יודעים מה הם.

"האנושות" כיום רוֹצָה לחוות כל סוג של חופש שוב, לכן הכרחי שהיא תתחיל לעבוד יחד, כולם למען מטרה אחת, עולם מאוחד. "האנושות" מתקדמת אל העידן החדש של ההארה, לכן עליה להימצא באחדות, כדי להיות חופשיה מכל הכאב שהיה בחיים על כדור הארץ.

"הָעִלִּית" בעבר אט אט פיצלה את העולם כולו לחלקים קטנים, הם הרגישו בטוחים. "הָעִלִּית" לא האמינו שהאנושות יכולה להניח בצד את ההבדלים ביניהם, או לחפש נקודת מבט חדשה על האמונות.

"האנושות" לא תמשיך להיכשל בטקטיקות, אשר החזיקו אותה מפוצלת שנים רבות מאוד. "האנושות" שוב לא תיפול, בידוד וכיבוש לא יביסה, כְּפִי שהיה בעבר בחיים קודמים.


תּוֹצְאוֹת הַהִשְׁתַּלְּטוּת

אירועים על "עֵדֶן" לקחו הרבה מאוד זמן, כדי להתאושש לחלוטין מהפלישה של "הָאנוּנָאקִי". הסיבה לכך הייתה הסבל הֲנִשְׁמָתִי בהשתלטות על כדור הארץ שארעה, אשר הפכה כמעט את אוכלוסיית "עֵדֶן" לְנֵכָהּ.

מחצית "בני האֱנוֹשׁ" אשר היו נולדים ומתקיימים "בְּעֵדֶן", וקשורים לבני אֱנוֹשׁ על כדור הארץ, הם היו מכונים בדרך כלל "עֵדֶר". אלו הם "בני האֱנוֹשׁ", אשר לא היו יכולים לראות דבר, על כך שכדור הארץ לא פועל נכון, והם תוארו כנכים. "בני אֱנוֹשׁ" אלה למעשה לא תרמו לכוח העבודה, וּבִמְקוֹם הם לקחו ממנו, משום שהם דורשים טיפול מתמיד ופיקוח.

למרות המתואר, הדבר השתנה מאז ש"בני האֱנוֹשׁ" באו לידי קיום, כי "הַנְּשָׁמָה" ממשיכה להתפתח כראוי, וּבְתֵאוּם עם המקביל על "עֵדֶן". עם זאת, השינויים במוחם של מספר מ"בני האֱנוֹשׁ" על כדור הארץ, הם גרמו לאוטיזם, כעין סבל של המוח המשתולל על "עֵדֶן".

בתקופה הנוכחית נשמות "בני האֱנוֹשׁ" הביאו להתפתחות ניכרת, ומ"עֵדֶר" החלה התפכחות אשר הובילה לפרוק הישן, והחל תהליך ליצירת אחדות.


הַסְתָּרַת הָאֱמֶת

"האנושות" צריכה ומתחילה לדעת מָה עליה להיות, כאשר היא רוצה היום יותר מאי פעם להשתחרר מן הסיוט, ומהשינוי שבוצע בה גנטית. "האנושות" לא ידעה על ההיסטוריה של כדור הארץ, ועל תושביה השונים, והשמירה על מצב זה היה חלק מתפקידם של אגודות נסתרות, כדי לא לאפשר לה לדעת.

הגמול לאלה המגינים על כך שהידע לא ייחשף, היה הולך אל אוֹכְפֶי המידע, "הָאִילוּמִינַטִי", אגודות נסתרות, אשר הם "הָעִלִּית". הפרס והגמול היווה את חיי העבדות לכל בן אֱנוֹשׁ, גבר אישה וילד אשר שייכים להם, גם אם האנושות הודתה בזה או לא.

"הָעִלִּית" ידעו שהם קליפה חסרת "הַנְּשָׁמָה" בניגוד לאחרים, לכן הם לא אהבו את האחרים, ועל כך יסופר בהמשך. הדברים היחידים אשר עניינו אותם היו עושר חומרי, זעזועים רגשיים, תחושת עליונות בהתייחסות ליתר כנחותים, ובמרדף חסר רחמים אחר כסף.

"בני האֱנוֹשׁ" אפשרו את זה, משום שעמוק בתוכם הם הרגישו כמו נשמותיהם, והם חיו מבלי להתחשב בכך. אך זאת הייתה הדרך הישנה, "האנושות" מבינה שהפעם היא הצליחה להתחמק מהמלכודת, אשר התגלגלה בכדור הארץ שוב ושוב.

"האנושות" סיימה לעשות זאת, היא לא תמשיך להיות תקועה בלולאה זו, שבעבר ההיסטוריה חזרה על עצמה שוב ושוב, כל זה תם ונשלם.


תְּחִילַּת הַמַּאֲבָק בֵּין הַחוֹשֶׁךְ לָאוֹר

בעבר הייתה פלישה ל"עֵדֶן" והם הפסידו, משום ש"הקנטאורוס" הם מדענים שוחרי שלום, ולא לוחמים. "הָאנוּנָאקִי" הם גזע של יצורים חסרי "הַנְּשָׁמָה", מהפינה המרוחקת של היקום, אשר התפתחו על ידי "החיה בעלת שש הראשים" שבאה לחפש ידע.

"הָאנוּנָאקִי" נזקקו לטכנולוגיה, כדי להציל את האטמוספירה של "הכוכב ניבירו", ממנו הם באו. אבל "עֵדֶן" סירבה לעזור להם, כי הם לא היו בעסק של שיתוף פעולה עם היצורים חסרי "הַנְּשָׁמָה", אשר נוצרו על ידי "החיה בעלת שש הראשים", ולכך "הָאנוּנָאקִי" השיבו בכוח.

בפעולה זו "הָאנוּנָאקִי" לקחו את מה שהם באו בשבילו, והם כמו כן גילו את המיקום של כדור הארץ. הם עזבו את "עֵדֶן" הרוסה כמעט לגמרי, ויצאו עם מידע רגיש וחיוני מאוד על כל החיים, ועל כדור הארץ בפרט.


הַחִיפּוּשׂ אַחַר זָהָב מוֹנוֹ-אָטוֹמִי

"הָאנוּנָאקִי" הראשון אשר הגיע לכדור הארץ, היה היה במהלך תקופת טיהור. בעבר כל המינים השונים היו נדגמים ומסווגים, ואם הנסיבות היו דורשות, המדענים האחראיים היו יוזמים טיהור, ביעור הישן כדי להכניס חדש. הרעיון הוא לחזור על אותו התהליך עם זנים חדשים של צמחים ובעלי חיים, כְּפִי שהם פותחו ונוצרו ב"עֵדֶן".

בעידן הקרח הזה בפרט, היה גם צורך לתקן גם את הבעיה המבנית עם מערכת הניקוז. לכן נדרשו שורה של תעלות ושוחות ענקיות, והדבר היחידי שהיה חזק דיו לחפור אותם, הם היו הקרחונים הנודדים.

"בני האֱנוֹשׁ" עברו כולם לאפריקה באותה תקופה, הועברו על ידי ספינות שנשלחו מ"עֵדֶן". אך למרבה הצער מַעֲבָר זה, הוא הפך לדבר שהעניק יתרון מלא לַ-"אנוּנָאקִי".

ה"אנוּנָאקִי" היו מרוצים למדי עם דגימות הבדיקות הראשוניות שהם לקחו, כי כוכב הַלֶּכֶת הזה היה עשיר ב"זהב מונו-אטומי", הוא כעין אבקה לבנה בעלת מאפיינים שונים לחלוטין מזהב מתכתי, בדיוק כְּפִי שהמידע הגנוב מ"עֵדֶן" תיאר.

המידע מ"עֵדֶן" סיפק להם את הנוסחה המשמשת לְיְּצוּר, או לתקן את האטמוספירה. "זהב מונו-אטומי" הוא המרכיב העיקרי, והם היו זקוקים להרבה ממנו.


כְּרִיַּית זָהָב

הדבר הבא שֶׁהַ-"אנונאקי" עשו, הוא הניעו את שרשרת האירועים אשר האיצה את תהליך ההיתוך. כדור הארץ היה מקום גדול עם חיים משגשגים, ובו "הָאנוּנָאקִי" מצאו יצורים.

"הָאנוּנָאקִי" קיוו שיצורים אלה יוכלו לשמש אותם כעובדים, עבור עבודה מאסיבית של כריית כדור הארץ, ובדרך הזאת הם למעשה גילו את "בני האֱנוֹשׁ".

עם זאת יצורים אלה, "בני האֱנוֹשׁ", הם היו שונים לגמרי מכל דבר אשר "הָאנוּנָאקִי" אי פעם נתקלו, הם נראו די נבונים, אבל בלתי אפשרי היה להתמודד איתם. הם היו נטולי פחד, ללא כאב. יצורים אלה אפילו לא הסתכלו על חבריהם מתים, כאשר "הָאנוּנָאקִי" ניסו לגרום להם לעשות את מה שהם רצו.

היה נראה כאלו של-"בני אֱנוֹשׁ" אלה יש מטרה אחת, והם לא יכלו לעשות שום דבר אחר, גם אם הם רצו. אבל הייתה זו אהבה לביתם וסירוב מוחלט לפגוע, להרוס, לשנות או להשפיע על כדור הארץ, ולא על פי בקשתם של "הָאנוּנָאקִי" להתאים עצמם.

"הָאנוּנָאקִי" אפילו ניסו לטעון ללא הצלחה, שהם אלה אשר יצרו את בני האֱנוֹשׁ. עם זאת "הָאנוּנָאקִי" לא היו מודעים, לקשר הקיים של בני האֱנוֹשׁ, אל החצי השני שלהם אשר נשאר ב"עֵדֶן", אך בני האֱנוֹשׁ ידעו בדיוק מי הגיע.


שִׁינּוּיִים גֵּנֵטִיִּים

"הָאנוּנָאקִי" היו למעשה יצורים אינטליגנטיים, הם האמינו שסדרה של מניפולציות גנטיות, אשר יתבצעו על הזכרים ב"בני האֱנוֹשׁ", אלה יפתרו את הבעיה.

בזה אחר זה הזכרים ב"בני האֱנוֹשׁ" נתפסו, הוזרק להם שדרוג דנ"א. שדרוג הדנ"א נועד להביא בסופו של דבר לשינוי בגורלם של תושבי "גַּן הָעֵדֶן", והיה זה רק עניין של זמן.

"הָאנוּנָאקִי" לאחר שסיימו את הטיפול הגנטי, הם היו מוכנים לעזוב, כי הם היו צריכים לתת לתהליך ההפשרה של זמן כדור הארץ, אשר מכוסה הקרח לעשות את פעילותו.

קבוצה קטנה הורכבה והיא הושארה על כדור הארץ, כדי לנהל ולתחזק את תהליך הרבייה של "בני האֱנוֹשׁ".

משימה זו הועברה לידיו של המדען הבכיר בשם "אַנְקִי", הוא היה חבר בעל השפעה בצמרת ההירארכיה של "הָאנוּנָאקִי", הוא התעניין מאוד, בחקר ההתקדמות וְקֶצֶב השינוי באותם יצורים.


הַפַּחַד מֵהָאֵלִים

ל"אנוּנָאקִי" הייתה מתנה מדהימה, אותה העניקה "החיה בעלת שש הראשים" אשר יצרה אותם. "הָאנוּנָאקִי" היה להם הכוח לשנות ולעצב, או להפוך לכל דבר שהיו צריכים להיות, לכן הם לקחו לעצמם צורה אנושית.

"אַנְקִי" עמד בין "בני האֱנוֹשׁ", הוא צפה כאשר "הָאנוּנָאקִי" עלו על ספינתם, ועזבו את כדור הארץ. בשלב זה, השינויים במוח האנושי עדיין לא באו לידי ביטוי.

כאשר הספינה עזבה, אגדה נולדה על "אלה אשר באו מהשמיים לארץ", בעננים שחורים שנשרפו בשמיים, ובשומרית הם מכונים "הָאנוּנָאקִי".

כאשר האגדה הזאת סופרה, החל השינוי הראשון להתממש בליבם ומוחם של הגברים, אשר הוזרק להם לאחרונה. הפחד התגנב, ומילא אותם בפרספקטיבה חדשה על החיים.

הרגש החדש התנגש בכבדות עם בסיס הנתונים הרגשי המוגבל מאוד, אשר היה קיים לבני האֱנוֹשׁ שחיו עד לנקודה זו.


תַּגְלִית הַנְּשָׁמָה

נדרשו רק כמה דורות של רבייה ל"אַנְקִי", כדי להבין שמשהו השתבש. בשלב זה, היו צריכים כבר להיות שינויים משמעותיים, בדרך עבודת מוחם של יצורים אלה, אבל השינוי היה מינימלי במקרה הטוב.

היצורים האלה לומדים להסתגל, ואיכשהו הם שמרו על תחושת הערך העצמי, שהם נהנו ממנה תמיד.

"אַנְקִי" היה מתוסכל, הוא התחיל סדרה של ניסויים על "בני האֱנוֹשׁ" אשר שונו. מה שהוא גילה הִמֵּם והדהים אותו, בִּדְרָכִים שהוא לא יכול היה להבין, משום שנראה שהייצור הזה היה למעשה שְׁנֵי יצורים.

"אַנְקִי" החל לפענח שורה של קבצים, אשר היו חלק משלל המלחמה שלו, מהפלישה ל"עֵדֶן". מה שהוא למד, הוא לא יכול היה להאמין.

ליצורים האלה היה משהו הנקרא "הַנְּשָׁמָה", דבר שהוא מעולם לא שמע עליו, דבר אשר הפך את היצורים האלה לבני אלמוות. כְּכֹל הידוע ל"אַנְקִי", רק "החיה בת ששת הראשים", היא הייתה בת אלמוות, והוא יותר מכול רצה את זה.

למעשה, "אַנְקִי" הפך אובססיבי לרעיון של לחיות לנצח. הוא היה כה אובססיבי, עד אשר הוא שכח לגמרי את הסיבה, מדוע ניסה לשנות את "בני האֱנוֹשׁ" מלכתחילה. כל מה שהיה חשוב לו, היה למצוא דרך לשתול, או לשכפל את אחת מהנשמות האלה לעצמו.

סוֹדוֹת קְדוּמִים בְּאַחְדוּת הַמַּחְשָׁבָה הַתְּחוּשָׁה וְהָרֶגֶשׁ

צֶבַע וְגָוֶון עוֹר הָאֱנוֹשׁ

ניסוי אחר ניסוי נכשל, וככול ש"בני האֱנוֹשׁ" אשר שונו שוחררו חזרה לאחרים, כך נפגעה יותר השלמות של "בני האֱנוֹשׁ". לאחר מספר דורות נוספים, ניתן היה לראות שינויים משמעותיים.

השינויים היו עד כדי כך, ש"בני-האנוש" החלו לשנות את המראה הפיזי אשר להם לאורך זמן ולא רק נפשי, כְּפִי שהשינוי היה אמור להיות בתחילה.

השינוי המשמעותי ביותר, הוא היה בצבע של העור של היצורים, נראה היה שיש מספר גְּוָונֵי עור שונים, ותכונות פיזיות שונות המופיעות. אם כי "אַנְקִי" טרם גילה את סוד "הַנְּשָׁמָה", הוא נאלץ להחזיר את תשומת ליבו ליצירת כוח עבודה לפעולת הכרייה.

"אַנְקִי" התרשם למדי, מקבוצה אחת שהתבלטה על פני האחרים, כי נראה היה שהיא תהיה דומיננטית. בגרסה הדומיננטית הזאת של "בני האֱנוֹשׁ", השתנה כמעט לגמרי צבע העור.

צבע העור החל בֶּחֻום כהה מאוד, כְּפִי שהיה לכולם בתחילה, אבל עכשיו הוא הפך להיות לצבע בהיר וחיוור, אשר דומה מאוד ל"אַנְקִי" עצמו.


סִיּוּם עִידַּן הַקֶּרַח

עד לנקודה זו, חיו "אַנְקִי" וצוותו ללא הבחנה בין "בני האֱנוֹשׁ", אבל הגיע הזמן לשינוי. זה היה כמאה ותשעים אלף שנה שנות כדור הארץ, מאז "הָאנוּנָאקִי" עזבו עם החללית המעופפת שלהם, והם הותירו את "אַנְקִי" וצוותו מאחור.

"אַנְקִי" ואלה מסוגו, הם חָיוּ כשלוש מאות אלף שנה במונחים של כדור הארץ. כלומר, אם הוא עמד להשלים את המשימה המקורית שלשמה הוא הגיע, הוא הצטרך למצוא הצלחה בקרוב, כי גילו הזדחל עליו.

יריעות הקרח שפעם כִּיסּוּ את כדור הארץ צומצמו מאוד באותו העת, והחלוקה מחדש של "בני האֱנוֹשׁ", היא יכולה הייתה להתחיל, לכן "אַנְקִי" שלח הודעה ל-"הָאנוּנָאקִי" לחזור.


חֲלֻוקַּת הָאֱנוֹשׁוּת עַל פִּי גֵּוָון עוֹר

המשימה הראשונה הייתה לאסוף את כל "בני האֱנוֹשׁ", בהתבסס על סוג צבע עוֹרָם. לאחר מכן, כל מין היה צריך להתפזר ברחבי העולם, לְמִיקּוּמִים שלא קל לחיות בהם.

"היו ארבעה גזעים הנבדלים" אך ורק על פי צבע העור, חֻום כהה, חֻום בהיר, צהוב ולבן. שלושת הגזעים הראשונים, הם הועברו בשלמותם ונשמרו יחד, וְאִילּוּ "הגזע הלבן חֻלַּק לשלוש קבוצות".

קבוצות קטנות אלה של "בני האֱנוֹשׁ" בגזע הלבן, הם הוצבו לחיות בין שלושת הגזעים האחרים. בדיוק כְּפִי שֶׁחָזָה "אַנְקִי", "בני האֱנוֹשׁ" הלבנים עשו כל מה שהיה עליהם לעשות, כדי שימצאו עצמם בעמדת סמכות.

אולם לא לקח זמן רב, ובעזרת גזע "בן האֱנוֹשׁ" הלבן, פעולת הכרייה לצבירת זהב מונו-אטומי, היא הייתה סוף סוף בדרך.


נִיסְיוֹנוֹת רְבִיָּיה

"אַנְקִי" הפנה את תשומת ליבו חֲזָרָה אל "בני האֱנוֹשׁ", ועד מְהֵרָה התברר לו, שאין שום דֶּרֶךְ לזהות למעשה את "הַנְּשָׁמָה", בזמן שהיא נמצאת בתוך גופו של "בן האֱנוֹשׁ".

דבר זה הרגיז את "אַנְקִי" ללא קץ, הוא הרחיק לכת עד כדי כך, שהוא לקח שלוש עָשָׂר נשים "בנות אֱנוֹשׁ". "אַנְקִי" היה לאב לכמות גדולה של ילדים, כאשר חצי אנושיים וחצי "אנוּנָאקִי". כוונתו הייתה, כך שאם הוא לא יוכל להשיג אלמוות, הוא יוכל לייצר ילדים אשר יוכלו.

עם זאת היה זה שלב בניסוי, אשר קרוב היה לקחת את "אַנְקִי" המדען מכובד, להפוך למטורף אובססיבי. לא הייתה דרך לָדַעַת הַאִם הניסויים שלו עבדו, משום ש"הַנְּשָׁמָה" לא הייתה ניתנת לזיהוי יותר בילדיו, בדומה "לבני אֱנוֹשׁ".

בין אם היה מצליח ואם לָאו, "אַנְקִי" לא היה יודע לְעוֹלָם, לכן בשלב זה הוא היה מוכן לוותר. פעולות הכרייה הושלמו כמעט, ותוך זמן קצר "הָאנוּנָאקִי" אמורים היו לעזוב את כדור הארץ, ולעולם לא לשוב.


תַּגְלִית הַנְּשָׁמָה

ַזה היה השלב בו "אַנְקִי" מצא במקרה את הגילוי המכריע ביותר שלו, הוא עבר על פני מידע אשר נגנב "מעֵדֶן", ושלא התגלה לו קודם, מידע חיוני על "הַנְּשָׁמָה". "אַנְקִי" למד "שהַנְּשָׁמָה" היא למעשה פָּרִיט מוחשי, וניתן לזהותה, ולראותה רק לאחר מותו של המארח האנושי.

נראה היה, כי כאשר "הַנְּשָׁמָה" חוצה את היקום בנסיעה חזרה "לעֵדֶן", "הַנְּשָׁמָה" הופכת פגיעה, ואז הכול השתנה. "אַנְקִי" החליט שהוא נשאר, יתר "הָאנוּנָאקִי" חשבו שזאת החלטה מוזרה שהוא לוקח, אבל החליטו לבסוף שזו בחירתו, ולכן הם ארזו את ספינתם ויצאו. "לאַנְקִי" לא היה ידוע, כי חבר נוסף משורותיהם נשאר עמו על כדור הארץ.

לעומתו "מַרְדּוּק", שרף כל גשר עם הממונים עליו, במהלך ויכוחים על משלחת הכרייה. לכן "מַרְדּוּק" גורש לכדור הארץ, הוא היה מנודה, משום שהם לא רצו את הימצאותו יותר בין בני מינו. כמו כן בניגוד "לאַנְקִי", היה "מַרְדּוּק" פתוח בקשר ליחסיו עם נשים אנושיות, דבר שהובא מאוד בחשבון, משום שלא התקבל על הדעת.

"לאַנְקִי" לא נדרש היה זמן רב ליצור תכנית, כדי לבלבל, להסיח את הדעת, לתמרן ולמחוק כל הכרה מתמשכת, אשר יש "לבני האֱנוֹשׁ" לְגַבֵּי נִשְׁמָתָם ומטרתה. "אַנְקִי" רצה לדעת מי הם?, מדוע הם על כדור הארץ? ומה מטרתה של "הַנְּשָׁמָה" אשר זוחלת חזרה למוחם של "בני האֱנוֹשׁ"? לכן הוא רצה לתת להם הבנה חדשה, אחרת לגמרי, כדי לחיות על פיה.

מעשה זה היווה את עזיבת "הָאֶחָד", כְּפִי "שמספר שניים" עשה בראשית שנות הבריאה, אשר בהן נִתָּן לכל הברואים "בחירה חופשית".


יְצִירַת הַדָּת הָרִאשׁוֹנָה

ַילדיו של "אַנְקִי" היו קבוצה חזקה, אמנם לא הייתה להם את "הַנְּשָׁמָה" אך היו להם כמה כוחות, הם אשר הפכו את "אַנְקִי" לְיְּצוּר עוצמתי. אחת מהיכולות אשר הם רכשו, היא הייתה תוחלת חיים גדולה יותר בהרבה "מבני האֱנוֹשׁ". בממוצע ילדים אלה, הם יכלו לשוטט ברחבי כדור הארץ עד ל-5,000 שנה. יכולת אחרת הייתה גודלם וכוחם, כך שהזכר בפרט, הוא הגיע לגבהים של מֵעַל 3 מטר ומשקלו היה כ- 363 קילו, וכוחו היה של כ-10 גברים.

תגובת האוכלוסייה כלפי היצורים המסיביים אשר בדרך כלל דמו "לבני האֱנוֹשׁ", היא שהעניקה "לאַנְקִי" את הרעיון שבסופו של דבר, הוא הביא למצב הנוכחי של עניני העולם, אשר משתנים בתקופה זו.

"אַנְקִי" שילח את ילדיו על פני כדור הארץ, בְּחִפּוּשׂ אחר "בני האֱנוֹשׁ" הגרועים ביותר המתקיימים. בשלב זה התברר עד כמה גרועים היו חלק מהניסויים של "אַנְקִי" אשר התקדמו, משום שרוצחים, אנסים, גנבים ועריצים, הם הפכו להיות לחלק נכבד מהאוכלוסייה. כאשר ילדיו של "אַנְקִי" מצאו את העבריינים, הם השתמשו בהם כדוגמה, ושחטו את כולם במסגרות ציבוריות. לאחר מכן הם סיפרו "לבני האֱנוֹשׁ" הנותרים, שסוג ההתנהגות של "בני אֱנוֹשׁ" הרעים האלה, הוא היה בניגוד למה שהם מוכנים לקבל מנקודה זו ואילך.

ילדיו של "אַנְקִי" טענו שתפקידם הוא כאלים בקרב "בני אֱנוֹשׁ", הם הציגו את אביהם שלא נכח כ"הָאֶחָד", הוא אשר "יוֹצֵר הַשָּׁמַיִם וְהָאָרֶץ". הם הבטיחו לכול מי שיתעמת עימם או עם אביהם, שהוא ייתקל בגורל דומה לזה של הגברים הרבים, אשר נשחטו לאחרונה. "בני האֱנוֹשׁ" החלו להתכווץ מִפַּחַד למראם של "בני האֱנוֹשׁ" החצויים והמאסיביים. הם היו מוכנים ללכת בכל דרך, כדי להבטיח את הטוב של האלים האלה, אם הם יכולים. הסיבה "שאַנְקִי" עשה כל כך הרבה, היה כדי להונות את "בני האֱנוֹשׁ", לזרוע זרעים אשר היו צריכים להוות דאגה גדולה לכול אֱנוֹשׁ חי.


הַחִיפּוּשׂ אַחַר חַיֵּי נֵצַח

"אַנְקִי" הצליח בניסיונותיו ללכוד את "נשמת האֱנוֹשׁ", כאשר היא עולה "לעֵדֶן". מה שהוא למד מזה היה דבר מפחיד מאוד, אשר השפיע על "בני האֱנוֹשׁ" כמעט עד לאחרונה.

"אַנְקִי" מצא דרך לנצל, לנקז ולספוג את האנרגיה הייחודית של "נשמת האֱנוֹשׁ" אשר הֵכִילָה, לתוך המערכת שלו, בכך הוא הבטיח גרסה פחותה מזו של האלמוות. "אַנְקִי" הקריב הרבה משפיותו בזמן שחיפש את הסודות לחיי נצח.

כל מה "שאַנְקִי" זקוק היה לו, היה אספקה אינסופית של "נשמות אנושיות", כדי לנקז, לספוג ולצרוך. כל עוד "אַנְקִי" יכול להבטיח אספקה מתמדת של נשמות אנושיות, הוא לא יכול היה למות, ולכן הוא היה חי ומסתתר על כדור הארץ.

המקום המדויק בו הוא הסתתר אינו ידוע, למרות שניחושים היו, הוא הוסתר בבטחה בחדר חשאי עמוק מתחת לאדמה.


חֻקִּים וּמִצְווֹת בַּדָּת הָרִאשׁוֹנָה

בצורתם המקורית "הָאנוּנָאקִי" לא היו יצורים קטנים, "אַנְקִי" היה גבוה יותר ב- 30 ס"מ, ושקל יותר ב- 45 ק"ג מהגדולים והחזקים ביותר מבין ילדיו זאוס. בממדיו המלאים "כאנוּנָאקִי", ובצורתו האמיתית הציג "אַנְקִי" עצמו בפני יושבי כדור הארץ.

"נשק ההשמדה ההמוני אשר ברשותו", הוא נתן תוקף לתביעה אשר הגיש לאוכלוסייה. בכל מקום אשר בו "אַנְקִי" הופיע, הוא הדגים והוכיח את כוחותיו.

אזור אחר אזור, "אַנְקִי" ביקר בכל השטחים הכבושים ברחבי כדור הארץ, כדי לתמוך במה שילדיו לאחרונה השיגו, וכך נוצרה "הדת הראשונה בעולם". "אַנְקִי" היה נחוש להיות אלוהיהם, בוראם והשופט, השליט של כולם.

הרעיון תפס את מקומו מיד במוחה של אוכלוסיית כדור הארץ, ולכן חוסר הכבוד כביכול ל-"אֶחָד" או לילדיו הרבים, משמעותו היה חריצת גורל.

אך כאשר משרתים אותם במהלך החיים, וחיים כדי לרצות את כביכול "הָאֶחָד", משמעותו "שכר עצום בכדור הארץ, וגם בחיים שלאחר המוות".

"אַנְקִי" צייר תמונה יפה "לבני האֱנוֹשׁ" על חיי הנצח עמו, הוא הסביר את טבע "נשמת האֱנוֹשׁ", וכיצד הוא חֵלֶק מ"החוויה האנושית", אשר יכולה לחיות לָנֶצַח כאורח בממלכתו.

לאחר מכן "אַנְקִי" הסביר את "טבע הבחירה החופשית", כדי לזכות בכניסה אל ממלכתו הקרויה "גַּן הָעֵדֶן", ואת הצורך ההכרתי לדבר בקול רם המביע בקשה, להתקיים שם אתו.

"בני האֱנוֹשׁ" נאלצו לרדת על ברכיהם בפני "אַנְקִי", הוא רצה התחייבות בחייהם, "להישאר בחוקים אשר הוא יצר עבורם ולחיות דרכם". "אַנְקִי" יצר כמה בקשות סְבִירוֹת, "ובני האֱנוֹשׁ" שמחו ללמוד שכלפי חוץ "אַנְקִי" נראה הוגן, "וכאלוהי האֱנוֹשׁ הוא אדיר והגון".


חֲלוּקָה לִמְדִינוֹת לִשְׁלִיטָה

כמו אביהם כך ילדיו של "אַנְקִי", הם לקחו לעצמם מאהבות "מבני האֱנוֹשׁ". בזמן שהראשון מִבֵּין ילדיו של "אַנְקִי" הזדקן וָמֵת, גדלה משפחתו והפכה להיות עצומה. בדור החמישי של הרבייה עם "בני האֱנוֹשׁ", נכדיו של "אַנְקִי" לבשו צורת אֱנוֹשׁ, והם לא היו נבדלים "מבני האֱנוֹשׁ" עצמם. בהדרכתו של "אַנְקִי" היו נכדיו מחזקים את אחיזתם "בבני האֱנוֹשׁ", על ידי הצגת הממשלות, וְהַכְּנִיסָה לכלל האנושות, כל אחד מהם היה לו עַם אותו עיצב, כדי לשלוט על איך "בני האֱנוֹשׁ" חיים את חייהם.

"העולם הופרד לחלקים, בִּגְדָלִים הניתנים לִשְׁלִיטָה, הם הנקראים מדינות". גבולות הוצבו, וכמה ממלכות הוקמו בתוך כל מדינה. לאחר מכן חולקו תושבי המדינות לחלוקות נוספות, כדי להבטיח שהם יישארו חֶבְרָה כבושה, ושלא תהיה לה כל תקווה להימלט משעבוד זה. מבני דת מרשימים ודתות חדשות הורשו לקום, "בני אֱנוֹשׁ" היו מודאגים פתאום מצבע העור, מהמורשת וממעמד כלכלי, וכך המלכים השתמשו בכל דבר כדי לחלק את "בני אֱנוֹשׁ". זה היה פשוט, "הדבר היחידי שיכול היה לגרום לבעיות היה, חיבורים בין בני אֱנוֹשׁ לקבוצה גדולה היוצרת אַחְדוּת".

המשפיעים ביותר במשפחת "אַנְקִי" המורחבת, הם הושמו בעמדות כוח, כדי "לייצר שליטה מלאה על כל מדינה כמלכים". היררכיה של שליטה על כל "בני האֱנוֹשׁ" הוּשְׁמָה במקום, הכול כדי להבטיח את מקומו של "אַנְקִי" מעל כולם כִּבְיָכוֹל "הָאֶחָד". "אַנְקִי" גם סידר כל נישואים שהתרחשו אי פעם במשפחתו, הוא היה מאוד עיקש לעקוב אחר הנחיות מסוימות, כדי להבטיח את "קשר הדם", את עתיד הנכדים הנולדים בְּמַטָּרָה שיישארו טהורים.

בתקופה האחרונה, האנושות בְּחֶלְקָהּ החלה להבין או לקבל שצאצאיו של "אַנְקִי" שלטו בעולם והכול משתנה. כצופה אינטליגנטי וזהיר כמו "אַנְקִי" התברר שהוא לא היה כל כך חשאי כְּפִי שהוא חשב עצמו, האובססיה שלו ל-"נְּשָׁמָה" גרמה לו להיות רשלני.


מַאַבְקֵי שְׁלִיטָה לִזְכִיָּה בְּאַלְמָוֶת

"אַנְקִי" להפתעתו הרבה הבין "שמַרְדּוּק" הושאר מאחור והסתתר גלוי לעין, חי על כדור הארץ בצורת בן אֱנוֹשׁ. "מַרְדּוּק" גילה מדוע "אַנְקִי" פנה לקיצוניות כה רבה, והוא יצר מערכת שליטה מורכבת על בני האֱנוֹשׁ. "מַרְדּוּק" כעס מאוד על היותו נעזב מאחור, והוא שַׂנָא את כדור הַלֶּכֶת הזה, לכן הוא חיפש דרך לנקמה במין האנושי. בדומה למרבית המוחות הסוטים, הוא האשים את הכול חוץ מעצמו, ולא את תאוותיו אחר נשים אנושיות לכל בעיותיו.

כאשר "מַרְדּוּק" גילה את הסוד "שאַנְקִי" שמר עליו, הוא תיעד הכול, כולל איך "אַנְקִי" לוקח קרדיט על כל היצירה, ואיך הוא טוען שהוא "הָאֶחָד". "מַרְדּוּק" השתמש בראיות שאסף לסחוט את "אַנְקִי", כדי שיספק לו גישה לטכנולוגיה, כך שגם הוא יוכל לצרוך נשמות, ולהפוך לְאַלְמוֹתִי גם כן. משום "שמַרְדּוּק" היה אומלל כועס וכעוס על העולם, לא הייתה שום הפתעה בדרך בה הוא בחר לזכות בנשמות, אשר אותן הוא התכוון להשיג. "מַרְדּוּק" שיחק על התכונות הגרועות ביותר, הם אשר התפתחו בקורבנות האומללים של האובססיה של "אַנְקִי", מהמניפולציה הגנטית. תכונות כמו חמדנות, כעס, קנאה ושחיתות היו טבועים בגישתו של "מַרְדּוּק".

"מַרְדּוּק" סיפק עושר חומרי כגון כסף, זהב, אבני חן יקרות, ואפילו נשים מושכות. כאשר הקורבן המיועד שלו הפך לאובססיבי, הוא היה עושה סחר בחיי גרגרנות, שליטה וכוח, עבור דבר פשוט של לבלות את הנצח עמו, בחיים שלאחר המוות. "מַרְדּוּק" צייר את התמונה שלו על מקום מדהים לבלות בו את הנצח, הוא גם ימשוך נתח הוגן של "בני אֱנוֹשׁ".

בדומה "לאַנְקִי", "מַרְדּוּק" נכנע למשיכה המינית אל בנות כדור הארץ, ולכן הייתה לו משפחה גדולה, חלקם בני אֱנוֹשׁ וחלקם ילדי "הָאנוּנָאקִי", ונכדים הדומים "לאַנְקִי". "מַרְדּוּק" הביא את כולם יחדיו, אבל בִּמְקוֹם לפעול כמו "אַנְקִי", וליצור הפרדה של עיירות וערים משלהם, החליט "מַרְדּוּק" כי גישתו תכלול הסתננות, והשחתת מערכת השליטה, אשר "אַנְקִי" הקים מֵהַפְּנִים לחוץ.

בתגובה "אַנְקִי" הוסיף בַּכְּנֵסִיָּה סיפור על גורל גרוע ממוות, עבור אלה שייקחו צד עם "מַרְדּוּק". הצטרפות "למַרְדּוּק" משמעותה "שהַנְּשָׁמָה" תישרף, והיא תתענה לעולם ועד במקום רע ומרושע באמת, הַמְּכֻנֶּה "גיהינום".

סוֹדוֹת קְדוּמִים בְּאַחְדוּת הַמַּחְשָׁבָה הַתְּחוּשָׁה וְהָרֶגֶשׁ

פְּשָׁרַת הָאֶחָד לְאוֹר וּלְחוֹשֵׂךְ

בדיוק כאשר המאבק על נשמות "בני האֱנוֹשׁ" החל לקבל תנופה, הוא נעצר פתאום בתצוגה מדהימה של יכולת עזה של ישויות, "הָאֶחָד" הופיע פתאום מתוך אוויר דליל. כהרף עין עט מהשמיים והגיע צי קטן בחללית, אשר נחת קרוב מאוד למקום בו עמד "הָאֶחָד", מתוך החללית צעדו קבוצת נציגים "מעֵדֶן" על קרקע כדור הארץ, בפעם הראשונה מיותר ממאה אלף שנה.

עצב השתנה במהירות לְכַעַס ממה שהם ראו סביבם, הכול שוקע פנימה, והם רצו את הכוכב שלהם חֲזָרָה. אך עם משהו מורכב כמו "הָאֶחָד" המפשר, במצב זה לא יהיה פשוט לכפות על "הָאנוּנָאקִי" לצאת החוצה. "הָאֶחָד" ראה הזדמנות, לבחינת כוח בין היצירה ללא "הַנְּשָׁמָה" של "החיה בעלת שש הראשים", לבין היצירה שלו תושבי "עֵדֶן". "הָאֶחָד" רצה לשים בְּמִבְחָן את "בני האֱנוֹשׁ".

בעבר אֻשַּׁר העיצוב המקורי של "בני האֱנוֹשׁ", אבל עכשיו היה ספק רציני על שלמות מוטציית היצור. יצור זה כבר לא היה דומה לחלוטין, למה שיצא לדרך ואמור היה להיות. היו חששות גדולים על כישרון האלמוות לצורת חיים לא יציבה כזו, גם אם היו צריכים להרוויח את זה. כדי להבטיח את זה, "בני האֱנוֹשׁ" האלה היו בְּמִבְחָן, "הָאֶחָד" החליט, כי "הָאנוּנָאקִי" כבר לא יהיו רשאים לחשוף עצמם בְּבָשָׂר ובגוף "לבני האֱנוֹשׁ". "אַנְקִי" "ומַרְדּוּק" ייאלצו להיכנס למקום מחבוא קבוע, או לעזוב את כדור הארץ, דבר שהיה תלוי בהם.

לתושבי "עֵדֶן" ניתנו אותן הגבלות, הם לא הורשו לִנְחוֹת בגלוי במרכז העיירה ולהראות עצמם לתושבי כדור הארץ. הם היו צריכים למצוא דרך עבור "בני האֱנוֹשׁ", כדי לראות מה ארע לָעוֹלָם, מָה היה בטרם הוא הִשְׁתַּנָּה. "אַנְקִי" מיהר לגשת "למַרְדּוּק" להפסקת אש, בהתחשב בכל מה שהיה על כף המאזניים. שני לוחמי "הָאנוּנָאקִי" המתנגדים, הם החליטו לְאַחֵד כוחות, ולמזג בין משפחותיהם.

"הָאֶחָד" ביקש "מאַנְקִי" "ומַרְדּוּק" לעזוב, ולמשפחתם הורשה להישאר על כדור הארץ, להם לא היה נשמות, ולכן הם לא עניינו את "הָאֶחָד". בשלב זה "מַרְדּוּק" הסתתר, "אַנְקִי" לעומת זאת ניצל את יכולתו לשינוי צורה בפעם האחרונה, וגם הוא נעלם מעל פני כדור הארץ, ומעולם לא נראה בצורתו האמתית.


הַתִּיקּוּנִים הַגֵּנֵטִיִּים

"הקנטאורים" היו גם חבורה חכמה, אבל סוג זה של לוחמה שכלית לא הייתה מהחוזקות שלהם. כך ל-"הָאנוּנָאקִי" היה יתרון, כי הונאה נראתה כרוח התחרות הזאת, והם היו עם טריקים וסודות משלהם. תושבי "עֵדֶן" החלו לחטוף "בני אֱנוֹשׁ" לפני כמה מאות שנים, הם קיוו שניתן יהיה לגלות את תהליך החזרת המניפולציות הגנטיות, אשר "אַנְקִי" ביצע. אך התברר שהדבר בלתי אפשרי, ולכן הרבה ממה "שאַנְקִי" עשה, הוא היה עכשיו חלק קבוע בחיי "בני האֱנוֹשׁ".

ללא קשר לכך, הייתה להם תכנית ב', ושוב "בני האֱנוֹשׁ" היו נתונים לשינויים גנטיים נוספים. תהליך זה היה מסובך, הגוף המארח של "בן האֱנוֹשׁ", הוא היה צריך פיזית למות, ואז נשמתו הייתה נִשְׁבֶּתְּ ומתופעלת. הלם חשמלי שימש להחזיר את "בן האֱנוֹשׁ" לחיים וזהו זה, "הַנְּשָׁמָה" ששונתה חזרה לגוף, "ובן האֱנוֹשׁ" שוחרר חזרה למקום ממנו נלקח ללא פגע, כאשר שיטה זו לא היוותה את התיקון המהיר הדרוש, אבל בטווח הארוך הייתה זו היעילה יותר.

תוספת זו "לנְּשָׁמָה" לא שינתה את נפש "בן האֱנוֹשׁ" אשר קיבל את השדרוג, זה נועד ליצור שינוי בצאצאי "בני האֱנוֹשׁ" אשר קיבלו. תהליך זה ייקח הרבה מאוד זמן, אבל בסופו של דבר יְצֹר "בני אֱנוֹשׁ" שונים יותר. "בני האֱנוֹשׁ" אשר יקבלו את השדרוג יֵרָאוּ כמו כולם, אבל ליבם ומוחם, הם יהיו מכוונים עם הצרכים של "אמא אדמה" ודייריה. התרחיש במקרה הטוב ביותר, הוא יביא להחזרה מחודשת של הקשר הטלפתי של שני החצאים, אשר מהם היו "בני האֱנוֹשׁ" אותנטיים ומשותפים.

בתחילת שנת 1900 הגיעה "נִשְׁמַת הָאִינְדִּיגוֹ הראשונה" על פני כדור הארץ, "בן אֱנוֹשׁ" אוסטרלי בשם "ארול פלין". התוצאות המיוחלות החלו לטפטף פנימה עד שנת 1960, כאשר הגל הראשון של "נִשְׁמוֹת הָאִינְדִּיגוֹ" נולדו לעולם הזה, ובכל שנה מאז המספרים הולכים וגדלים. כאשר "נִשְׁמוֹת הָאִינְדִּיגוֹ" התבגרו והביאו ילדים משלהם, "ילדי הקריסטל" החלו להגיע. "ילדי הקריסטל" העידו על שינוי גדול, ומחובתם ותפקידם הוא לתעד את המתרחש, הם השתמשו בידע של מסעם, כדי ליצור דרך חיים טובה יותר עבור העתיד.

לעולם לא יהיו עוד "בני אֱנוֹשׁ" שיסבלו מהגורל, אשר אוכלוסיית האנושות עמדה עד כה בידיהם של "אַנְקִי" "ומַרְדּוּק".


הֵיחָלְשׁוּת שְׁלִיטַת הָאֵלִים

המיזוג בין ילדיו של "אַנְקִי" "ומַרְדּוּק" היה עוצמתי מאוד ומושחת מאוד, ונמשך כמעט 2,000 שנה. הם עבדו יד ביד, כדי "להבטיח שהסודות והשקרים של העבר יישארו קבורים". היו את אלה אשר ידעו על כל השקרים, והיה זה תפקידם להגן על "מַרְדּוּק" "ואַנְקִי", לשמור עליהם בחיים, על ידי "הבטחת זרם יציב של נְשָׁמוֹת המגיעות לִצריכה".

היה זה מרכיב מרכזי של התכנית, כדי להבטיח שהעולם לעולם לא יגלה, איך שני מטורפים "מהָאנוּנָאקִי" הוליכו שולל את העולם עם סיפורים שונים אשר סֻפְּרוּ, אגדות וּבֵינֵיהֶם על "לוציפר" כדי לשעבד את העולם. על האנושות לתפוס שיש רק דרך אחת לזכות בחזרה "בגַּן הָעֵדֶן".

"אַנְקִי" "ומַרְדּוּק" חרגו מתוחלת חייהם, והם פגיעים, משום שקוד האלמוות שלהם נחלש. "נשמות בני האֱנוֹשׁ הם כל מה שהחזיק אותם בחיים", אך זה השתנה, משום שחל שינוי עם נחשול הרוחניות שנסק, והאתאיזם, הם אשר החלישו אותם.


מִלּוֹת סִיכּוּם

עידן האור הגיע, המיסוך עלה והכול נחשף, הגיע הזמן לדעת ולהכיר בסיפורים והאגדות, הם אשר סֻפְּרוּ בעבר לאנושות, במעטה שונה מהמציאות הקדומה. הסיפורים ליוו את האנושות תקופות רבות, ובאמצעות פחד ואימה, הם שלטו באנושות.

מה יתרחש במדויק בעתיד איש לא יודע, אך אלה החיים את הרגע יודעים, "תקופת האשליה תַּמָּה", "האור ניצח", "תקופת השקיפות החלה", חמלה, אהבה, אכפתיות ואחדות, אלה ילוו את האנושות, ו"כך קורה".

מה יתרחש במדויק בעתיד איש לא יודע, אך אלה החיים את הרגע יודעים, "תקופת האשליה תַּמָּה", "האור ניצח", "תקופת השקיפות החלה", חמלה, אהבה, אכפתיות ואחדות, אלה ילוו את האנושות,  ו"כך קורה".

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (8 votes)