מדוע סיפורי ההיסטוריה האנושית הקדומים מעוותים? מי עיוות את סיפורי ההיסטוריה? מה תרומת מנהיגי הדת לסיפורי ההיסטוריה? מדוע חשוב להשאיר את האנשים בורים? מי המרוויח הגדול בסכסוך מלחמה? על פי התיעוד הקדום, מהיכן הובאו המלחמות לכדור הארץ? כמה אחוז ישויות חיוביות ושליליות ביקום, ואיך החלוקה בכדור הארץ? האם האבולוציה של האדם התפתחה באמת מהקוף, ומדוע עדיין יש קופים? האם יש עדויות לְהוֹמוֹ-סַפְּיַנְס מלפני מיליוני שנים? מה קרה לַתַּרְבּוּיוֹת הקדומות?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

החוכמה הקדומה

עתיק-יומין

היסטורית כדור הארץ
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַהִיסְטוֹרְיָה הַמֻּקְדֶּמֶת בְּיוֹתֵר שֶׁל הַגֶּזַע הָאֱנוֹשִׁי

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לִקְרֹא אוֹ לִצְפּוֹת, אז לפני שנתחיל לספר, קודם כל נסיר את החותם מעל כתבים אזוטריים נסתרים. מתחילים…

הפרד ומשול

בחלקים הבאים יפורט מעט על כל אחד מהאירועים המרכזיים בהיסטורית כדור הארץ, פרשנות, והצעה מנקודת מבט מאוזנת. כידוע, הסיפור הרשמי של ההיסטוריה נכתב לרוב על ידי מנצחי המלחמה, וְכָלַל הטיה מסוימת שלהם, ואת השקפתם המעוותת על מה שקרה.

גרוע מכך, מנהיגים רבים הוציאו בצורה מְכֻוֶּנֶת את הסיפורים, שעשויים היו לְאַיֵּם על אחיזתם בַּכֹּחַ וביוקרה. בעצם, רוב מה שעבר להיסטוריה כולל חלק נדיב וגדול גדוש בתעמולה.

אם מתרחש משהו שצובע את הסרגלים באור רע, או גורם להם להיראות חלשים, הוא מושמט. דתות רבות תלויות בכך, שיהיו חסידים שאינם מפקפקים בדוגמאות ובאמונות.

אם כמה נשמות דתיות היו מודעות לנוכחות ישויות, למשל, זה עלול לערער את המאמצים של מנהיגים דתיים לשמור על עדריהם בשליטה. מה שמכונה "הכוחות שיש" אינם רוצים שהאדם הממוצע יהפוך מודע, לכך שהיו תרבויות מתקדמות ביותר בעבר, כי אז החברים האינטליגנטים יותר של האנושות, הם עשויים להבין מה קרה ומדוע נפלו הציביליזציות האלה.

מנהיגי האנושות, שֶׁרַבִּים בעלי אגו ורצון להישאר בשלטון, הם רוצים שהאנשים יאמינו, שהם יחסית חסרי אונים, וחסרי כוח על הכוחות בחייהם.

השליטים משתמשים בעיקרון "הפרד ומשול". אלה רוצים שהנשמות יהיו מספיק אינטליגנטיות לעבוד ולפתח מערכות ייצור, שיהפכו את המנהיגים לעשירים. אבל לא מספיק אינטליגנטיות כדי להטיל ספק במבנה הבסיסי של מערכת הדיכוי והשליטה הַ"פִּירָמִידָלִית" הזו.

מלחמה והכנסה

כאשר בוחנים את המרכיבים הפוליטיים, והצבאיים של רוב המדינות על פני כדור הארץ, קל לגלות שאותם אנשים נוטים לממן את שני הצדדים של כל סכסוך. מלחמה היא עסק גדול.

הסמכויות כביכול אינן נוקטות צד בסכסוכים הללו, אלא צופים מהצד, לפעמים מתמרנים צד זה או אחר, אם יש תועלת ברורה לעצמם לגבי המנצח.

במקרים רבים, מלחמות מסתיימות בקיפאון, כלומר אף צד לא השיג את יעדיו, או מטרותיו בהשתתפות במלחמה. עם זאת הרווחים ממשיכים לעלות כל עוד מבוצעות מכירת נשק, ויש מה לתקן.

במדינות רבות המנציחות מלחמה, הקבלנים, בדרך כלל חברות פרטיות היוצרות מערכת יחסים עם סוכנויות ממשלתיות, הן עשויות להיות אחראיות על ייצור תשתית לפני המלחמה, הנשק בזמן המלחמה, והשיקום לאחר המלחמה.

לוביסטים, אנשים שמשפיעים על פוליטיקאים ומפקדי צבא, משכנעים את מפגיני המלחמה ,שהם צריכים את הנשק הזה וזה, הציוד הזה וזה וכדומה.

יש מעט מחשבה על השפעת המלחמה, על אנשים רגילים באזור. אלה שנקלעים לאש הצולבת, או שהבתים שלהם נהרסים מפצצה שלא במקום, נקראים "נזק נִלְוֶה".

בתקופה האחרונה, אחד מאדריכלי המלחמה ציין, כי הריגת חצי מיליון בני אדם, הוא פשוט המחיר הדרוש לשלם על מנת לקדם דמוקרטיה במדינה מסוימת.

אפשר לתהות, איזה סוג של דמוקרטיה מעורבת במסע הֶרֶג שכזה. האם תושבי המדינה ההיא הצביעו להרס על ידי זרחן לבן, עטיפות של אורניום מדולדל, פסולת רדיואקטיבית וכדומה?

ככל שיש תיעוד היסטורי, היו מלחמות. הסיבה לכך, מלחמות לא מקורן בכדור הארץ, אלא הובאו לכדור הארץ על ידי ישויות ממגוון מערכות כוכבים.

כ-80 אחוז מהיקום, הוא מורכב מגזעים נדיבים, באוריינטציה חיובית ושוחרי שלום, השירות לאחר. בעוד שרק כ-20 אחוז הם "השירות לעצמי", או שיש להם סדר יום אישי, באוריינטציה שלילית אשר חשובה יותר מרווחתם של גזעים אחרים, או אפילו שלהם.

לרוע המזל של כדור הארץ, האחוזים היו כמעט הפוכים. כ-80 אחוז מהישויות שקיימו אינטראקציה עם כדור הארץ, הם היום בעלי קוטביות שלילית, בעוד שכ-20 אחוז היו בעלי אוריינטציה חיובית.

האבולוציה האנושית-תאוריית הקוף

בהמשך תינתן סדרה של טבלאות המפרטות את ההיסטוריה של כדור הארץ. לאחר מכן, ניתן יהיה לְהִתְחַקּוֹת אחר ההיסטוריה של בני האדם, איך הם הגיעו לכדור הארץ, ומה קרה מאז?

להיסטוריה האמיתית של כדור הארץ, יש מעט או שם קשר ליונקים, מלבד שהם היו צורה מתקדמת של מינים הוֹמִינִידִיִּים, לפני הגעת התודעה האנושית ושאחת הצורות שלהם הונדסה גנטית, כדי להכיל נשמות בממד השביעי.

למדענים שעדיין מאמינים שהאנושות התפתחה מהקוף, ניתן לראות שכאשר מינים עוברים מוטציה או מתפתחים מעבר לנקודה מסוימת ברצף הגנטי שלהם, כמעט כל חברי המין הזה, הם הופכים למאפיינים חדשים.

יש שיקראו לזה תיאוריית קוף המאה, או שינוי קוונטי באבולוציה, אך לעיתים רחוקות אם בכלל, ניתן למצוא בסופו של דבר חלק מחברי המין, שעברו טרנספורמציה לחלוטין ומפותחים מאוד. בעוד חברים אחרים פשוט ממשיכים בתהליך האבולוציוני ארוך הטווח.

במילים אחרות, מדוע עדיין חיים היונקים על כדור הארץ? האם לא כולם מתפתחים לבני אדם עכשיו? כמובן, חלק מחברי המין, יהיו ראשונים שיעברו שינוי מוטציה, ולזמן קצר עלול להתבלט כיוצא דופן, סקרנות לשאר השבט או הקבוצה.

אבל בתוך כמה שנים לכל היותר, המוטציות יתפשטו בכל המין, גם אם הן נמצאות בחלקים נפרדים לחלוטין של כדור הארץ. דבר זה תועד כנכון, כמעט בכל מקרה.

אם זה נכון, אז למה יש עדיין שימפנזים, קופי-אדם, גורילות, קופים ויונקים אחרים, שהתפתחו לאט מאוד במהלך מיליוני השנים האחרונות, אם גם בני אדם התפתחו מהם? היכן התרחש הפיצול הזה וכיצד?

באיזו דרך זן מסוים אחד של יונק, איכשהו התחיל לעבור מוטציה מהירה לְהוֹמוֹ-סַפְּיַנְס, בעוד שאר בני השבט המשיכו באושר בתצורה הגנטית המקורית?

מדוע נכשלה תיאוריית קוף המאה בדוגמה זו? ארכיאולוגים גילו לאחרונה שרידי שלד של הוֹמוֹ-סַפְּיַנְס של ימינו, שֶׁתֹּאַרְכוּ לפיהן מלפני מיליוני שנים.

איך זה יכול להיות, אם בני האדם המודרניים התפתחו מקופים ב-100,000 השנים האחרונות? אם ה"מוטציה הפתאומית" הזו שהשפיעה רק על חלק מהיונקים, היא התרחשה לפני זמן רב כל כך, מה קרה למוטנטים?

מדוע נראה שיש תרבויות פרימיטיביות על פני כדור הארץ, במהלך 100,000 השנים האחרונות? היכן העדויות לכך שֶׁהוֹמוֹ-סַפְּיַנְס הקדום בין מיליוני השנים, המשיך להתפתח לאחר שעבר מוטציה מהיונקים?

מדוע המין האנושי המודרני, אינו שונה בהרבה מתצורת הדנ"א שהייתה להם אז? מדוע בני האדם לא התפתחו במהלך מיליוני השנים הללו מאז? או שקרה להם משהו אחר?

ניתן להבין שציוויליזציות מתקדמות, אם הן היו קיימות לפני מיליוני שנים, ברור שנעלמו. סביר להניח, שהם נקברו מתחת למאות מטרים של אדמה וים. האם אין אנדרטאות בִּלְתִּי מוסברות בכל רחבי כדור הארץ, שנבנו באמצעות טכנולוגיות מעולות?

סיכום

בפרקים קודמים ניתנה הפירמידה הגדולה בגיזה כדוגמה. הסבר הגיוני יותר יהיה, שהיו תרבויות מתקדמות קדומות שאיכשהו השמידו עצמן, או הוסרו מכדור הארץ על ידי ישויות.

המין האנושי חזר לדרכים כביכול פרימיטיביות, לאחר שהציוויליזציות הללו הסתיימו. במקרים מסוימים, נראה שההומו ספיאנס חזר לקיום דְּמוּי יונקים, החי במערות ללא טכנולוגיה מודרנית, למעשה החל מאפס.

אם זה כך, כמה פעמים זה קרה? אותם ארכיאולוגים הקוראים את זה, ויש להם ראש פתוח מוזמנים לבחון את הפרקים הבאים, כדי לראות אם מידע זה עונה על השאלות.

"תֵּן לְעַצְמְךָ מַתָּנָה"

למה לחכות לאירועים מיוחדים כדי לתת לעצמך פינוק? אחרי הכול, אתה זקוק לתגמולים יותר בזמנים הרגילים בְּחַיֶּיךָ. הַמַּתָּנָה שאתה מעניק לעצמך היום, היא לא חייבת להיות יקרה או משוכללת, היא יכולה להיות ללא תשלום.

זה רק צריך לגרום לליבך לשיר בהנאה. גש היום בראש פתוח, וטַפֵּל, בלהיות מודרך בדיוק לַפִּנּוּק הנכון עבורך. זו יכולה להיות פעילות כמו ללכת לסרט, או קריאת ספר טוב, או שזה יכול להיות כרוך בקבלת שירות, כמו עיסוי או שפשוף רגליים.

אולי אפילו תעדיף טבילה פשוטה באמבטיה, או תנומת צהרים. אתה בהחלט לא מוגבל רק למתנה אחת ליום. תַּגְמֵל את עצמך במתנות בתדירות שבה אתה מרגיש מודרך, ותחווה את היתרונות של התלהבות מוגברת וְשִׂמְחָה.

הצהרה להעצמה, "אני נותן לעצמי מַתָּנָה, מתענג על הצורה הזו של טיפול בעצמי. מגיע לי לקבל פינוק מיוחד, ולתגמל את עצמי באהבה."

הצהרה להעצמה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

רוחניות היא מהות ולא פעולה. אם אתה מתאמץ לנקוט בפעולות כדי להפוך לישות רוחנית, המוח יעכיר ויחשיך את הנר שלך, בניגוד מלסוכך ולהגן עליו. אולם, אם בִּמְקוֹם תתאמץ בלשרת את האחר, פשוט להעניק ולשמח אחרים, הנר שלך יישאר דולק, ויָפִיחַ בך ניצוצות אושר.

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)