מהי נקודת המפנה שמתרחשת? מה מוצע לכל אדם כעת לעשות? מה תפקיד האגו בתהליך, ומה נדרש לשחרר? איזו בחירה נדרש לעשות בתקופה הנוכחית?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

אקטואליה

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

אַקְטוּאַלְיָה: הַבְּחִירָה נִפְרָדוּת אוֹ אַחְדוּת

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לִקְרֹא אוֹ לִצְפּוֹת, אז לפני שנתחיל לספר, קודם כל נסיר את החותם מעל כתבים אזוטריים נסתרים. מתחילים…

מבוסס על מסר מהפדרציה הגלקטית, המסר נועד רק לספק מוּדָעוּת ולא להפר את הבחירה החופשית. לכן, כל אדם עליו לקבל רק את ההיבטים הַמְּהַדְהֶדִים עמוק בתוך תחושת העצמי.

הבחירה נפרדות או אחדות

נקודת המפנה של המעבר הפלנטרי מגיעה אל עַמֵּי כוכב הַלֶּכֶת כדור הארץ. בשנת ההחלטה הזו, 2024, תהליך ההתעלות מואץ ככל שֶׁמָּסַכֵּי האשליה הולכים וּמוּסָרִים.

כעת הם הרגעים המכריעים להתעורר דרך הטבע האמיתי שלך, כדי להשיל את אזיקי העצמי האשלייתי, כאשר כל אדם הופך להיות מודע יותר, כאשר מוח האגואיסטי בוחש.

בימיו האחרונים האגו נאחז בזהויות הבדויות, שהשפיעו על ראיית כל אדם במשך זמן כה רב.

זוהי צומת דרכים קריטית, בהפעלה של העצמי המזויף שכל אדם חייב להתבונן בו בערנות מרבית.

כאשר אתה חש בהיבטים הקטנים והמפחידים של עצמך מתעוררים, אל תתנגד או תעסוק בהם, אלא פשוט תהיה עֵד להם עם שוויון נפש של הַצּוֹפֶה בַּמּוּדָעוּת הרחבה הזו.

כל אדם יכול לבחור לשחרר את האחיזה במסכות של האגו. לשחרר את הצורך להיות מישהו, וְנוּחַ בבהירות שקטה של מהותך הנצחית והבלתי מוגבלת, כדי להתעלות במהירות.

בזמן זה, על האדם לחבק בְּאֹמֶץ את מות העצמי המוגבל, ולחגוג את הלידה מחדש לתנועה האינסופית של הקיום, לשחרר כול מה שהאדם אינו, ולהתמזג לתוך השדה המאוחד של אהבה ואמת, שהוא המציאות הסופית שלך.

השער פתוח, הדרך נקייה והפדרציה הגלקטית מדגישה, כל אדם עליו לנצל את ההזדמנות המשמעותית הזו להתפתחות רוחנית.

הבחירה, עם זאת, היא על כל אדם לבצע, היכן הוא יציב את גורלו, בחלום הַנִּפְרָדוּת, או במצב המתעורר של אחדות.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

רוחניות היא מהות ולא פעולה. אם אתה מתאמץ לנקוט בפעולות כדי להפוך לישות רוחנית, המוח יעכיר ויחשיך את הנר שלך, בניגוד מלסוכך ולהגן עליו. אולם, אם בִּמְקוֹם תתאמץ בלשרת את האחר, פשוט להעניק ולשמח אחרים, הנר שלך יישאר דולק, ויָפִיחַ בך ניצוצות אושר.

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)