מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
האלים בסיוע לאנושות

הַמֶּסֶר הַמְּקֻדָּשׁ

כאשר אנחנו מנסים לשקול ולבחון, את מערכת היחסים שלנו עם היקום, אנחנו מתחילים לגלות, שיש הרבה יותר בשמים ובארץ, ממה שחלמנו ברוב הפילוסופיות. לפתע המשפט "עושה שלום במרומיו", הוא מקבל משמעות רבה ומובנת יותר. זה יקום עצום להפליא, ואם יש לנו קשר אמיתי אליו, עלינו לנהוג אחרת בחיי היומיום, ולא להתעלם, כאילו שהקשר לא קיים.

מידע רב מְסַפֵּר על יחסינו האמיתיים עם היקום, עוד מתקופות קדומות ועד היום. חשוב להבין, יש לנו מסורת ארוכה בשנים של עבודה בהתגלמויות, במקומות שונים. בכל פעם שאנחנו מתנסים בִּתְחוּשׁוֹת, הנראות לנו כמצבי חוסר מזל, ולא מגיבים לַכַּעַס בְּכָעַס, או בְּעֶצֶב לעצב, וּבִמְקוֹם אנחנו מציעים חמלה ונוחות, ממקום שנראה לא צפוי, אז אנחנו מתחברים יותר ויותר, לחיים הקשורים קשר הדוק, להתפתחות האורגנית של היקום.

זה ההיגיון לשלמותו, או טבעו האורגני של היקום, הוא אשר מודיע בצורה הטובה ביותר, על מטרותיהם של הישויות השונות, בהגיען לכדור הארץישויות אלה, הן היו בכדור הארץ על פי תיאורים רבים, במשך אלפי שנים. ישויות אלה הוזכרו, יחד עם מראות מוזרים, באתרים שונים ברחבי כדור הארץ. כל זה, הוא חלק מתולדות ההיסטוריה הקדומה, אשר נכללת גם בכתובים הקדומים, וּבַתָּנָ"ךְ.

המסרים של הקונפדרציות והתרבויות השונות מחוץ לכדור הארץ, הם מתרכזים רבות ברעיון של חיפוש, ותשוקה אחר רגש. כך כל אחד מאתנו יהיה במרכזו של חיפוש, אחר התפתחות של אדם אחר. רצון חופשי, בחירה חופשית של כל אחד מאתנו, הוא הדבר החשוב ביותר. דאגת הקונפדרציות והתרבויות, היא תמיד למנוע, הפרה של בחירה חופשית של כל אדם.

השיטה של הקונפדרציות והתרבויות, ביצירת קשר עם בני האדם על פני כדור הארץ, היא לובשת צורתה מתוך דאגה עמוקה, לבחירה חופשית. אין הם מעוניינים לכפות את הבנתם עלינו, משום שזה יכול לקרות אם הם יִצְרוּ איתנו, קשר ישיר. כדוגמה, עצם אמירת האמת על ידי קבוצת רא, היא תתקבל על ידי רבים מאתנו כבעלת תוקף, ואין הם רוצים להיחשב, כנציגים האולטימטיביים של אמת הבורא. הם מעוניינים לתת זאת לאנושות, באופן כזה שאנחנו נוכל לקבל או לדחות זאת, על פי רצוננו.

זוהי צורת הוראה ולימוד הכרחית, בהתפתחות רוחנית של האנושות כולה, לכן כלל הקונפדרציות והתרבויות, דוגלים בה. תהליך התפתחותנו, הוא מתאפשר על ידי קבלה או דחיה, בִּבְחִירָה של מה שנחוץ להתפתחותנו. באופן הזה, ורק בדרך הזו, אנחנו יכולים לדעת את האמת, את האמת של הבורא, את האמת היחידה של הבריאה, את האמת של אהבת הבריאה. דבר זה חייב להתממש מבפנים, ולא ניתן להתרשם מבחוץ, לכן מנסים לעורר אותנו, לחפש את האמת הנמצאת בתוכנו.

המשפחה הגלקטית, קבוצת רא, וכלל התרבויות והקונפדרציות, הן נדרשו מהבנתן את עקרון הבורא, להישאר במסתור. המשפחה הגלקטית, היא איננה יכולה לשרת את הפרט, ובאותו הזמן לפגוע בשכנים, על ידי הוכחה שהם קיימים.ישנם אנשים בכדור הארץ, אשר אינם רוצים להאמין, או להוכיח את קיומם של בני המשפחה הגלקטית. מסיבה זו, משפחה זו, מוצאת צורך לדבר, עם מי שמחפש ערוצים להבנה ולתקשורת.

המשפחה הגלקטית מוצאת צורך, לתת לאנשים המחפשים את מבוקשם. האנשים עשויים להעריך ולקבל, או לדחות בתנאיהם את ההבנות המובאות, בכך להבין את מציאות הבריאה, בה כולם נמצאים. המסר אותו המשפחה הגלקטית מבקשת למסור, לאנושות בכדור הארץ הוא, "עליכם להבין בצורה פשוטה שכל מה שיש, הוא אהבה". לכן השירות לאחרים, הוא שירות לעצמי המאוחד.

חשוב להבין, לא נאמר, השירות הוא "כמו" השירות לעצמי המאוחד. משום שאין "כמו", או דמיון ביננו לעצמנו, אלא יש זֶהוּת, יש השלמה ואחדות רק בשירות לעצמי האחר. קריאה והבנה, הם הכנה אישית לשירות, עלינו לשרת את הבורא, את העצמי האחר, ולכך עלינו להכין עצמנו. המסר המקודש הוא, "הַכְשֵׁר עַצְמְךָ לְהוֹשִׁיט יָד לְאָדָם אַחֵר, לְהוֹבִילוֹ מֵחֹשֶׁךְ הַבִּלְבּוּל שֶׁהוּא חוֹוֶה, אֶל עֵבֶר הָאוֹר הָרָצוּי לוֹ".

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

תפילתי שבהווה הקרוב, תחלחל הבנה, הכלה, ותיווצר תקשורת פתוחה הרבה יותר, בקרב כולנו. כך תימצא בנו הכרה מלאה, שכולנו אחים ואחיות, במשפחה אוניברסלית ורב-ממדית.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)