מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

תַּרְבּוּת הַפְּלֵיָאדוֹת

הפליאדות הוא צביר כוכבים בקבוצת הכוכבים של השור, הנמצא כחמש מאות שנות אור מכדור הארץ. בתוך צביר כוכבים זה, ישנם בין 250,000 ל-500,000 כוכבים, אם כי רק תשעה מהם נראו, וניתן להם שֵׁמוֹת על ידי בני האדם בכדור הארץ. הפליאדות מכונות לעיתים קרובות, בשם "שבע האחיות". גזע הפליאדות, הוא עשוי להיות דומה לבן האדם במראהו, עם זאת, הם מתקדמים הרבה יותר, הן מבחינה טכנולוגית, והן מבחינה רוחנית.

מטרות רבות היו לפליאדות להגיע לכדור הארץ, וביניהן ניתן היה למצוא 5 מרכזיות, על פי המידע מֵהַפְּלָּדִיָּאנִית סַאמְגַאסַא מכוכב עָרָא, אשר הגיעה לכדור הארץ. הראשון, לַחְלֹק עם בני האדם בכדור הארץ, שהם לא לבד ביקום הנוכחי. השני, לעזור בהדרכת בני האדם בכדור הארץ, להכיר במונחי הדתות, העשויות לדכא את רוח האדם.

השלישי, להזהיר את בני האדם בכדור הארץ, כי ישנם כמה גזעים באוריינטציה או קיטוב שלילי מחוץ לכדור הארץ, המבקרים בכוכב זה, ומטרתם לנסות לבצע מניפולציות על דיירי כדור הארץ, באמצעות אוריינטציית השירות לעצמי. רביעי, להתריע בפני בני האדם בכדור הארץ, שטבעם החייתי והתייחסותם לבעלי החיים ולטבע, היא הורסת את הסביבה האקולוגית, אשר בתוכה הם חיים.

חמישי, לעזור לבני האדם בכדור הארץ, מבחינה רוחנית וטכנולוגית, כל עוד עזרה זו משמשת לשירות הבורא. הפליאדים מסוגלים לנסוע למרחקים עצומים בכלי התעופה שלהם, על ידי כניסה למרחב רב ממדי. הם מסוגלים להתגבר על מרחב זמן ולהיכנס ל"זמן אפס", כך בשבריר שנייה הם יכולים לעבור מיליוני שנות אור.

מעבר מלא מכדור הארץ לפליאדות, הוא לוקח להם רק 7 שעות. דבר זה היה יכול להתרחש מהר יותר, אך הם אינם יכולים להיכנס או לעזוב מרחב רב ממדי, קרוב מדי לכוכב לכת קיים. אורך חייהם הממוצע, הוא למעלה מֵאֶלֶף שנות כדור הארץ, כך שגיל 350 שנה, הוא שווה ערך לגיל 35 על כדור הארץ. לימודים, ובניהם לימודי שפות, כדוגמת שפת כדור הארץ, הם נעשים בתכנות בפלנטה שלהם.

התכנות נעשה באמצעות מכונה, היא מאפשרת מצב דמוי היפנוזה, כדי לתכנת את כישורי השפה בתת מודע. לימוד שפה על הפלנטה של הפליאדות, לוקח רק עשרים ואחד יום, בתוספת תשעה או עשרה ימי תרגול, כדי שיהיו מסוגלים לדבר אותה נכון. כלי התעופה שלהם חסינים בפני התרסקות, בגלל מכשיר אוטומטי מובנה, המחשב את גורמי ההסתברות לְכִשָּׁלוֹן של מכשירים, מספר ימים לפני שזה קורה.

בחלק מספינות האם, למעשה יש להם אנדרואידים, חצי יצורים מלאכותיים, וחצי אורגניים, הדומים לאדם במידה רבה. ניתן לומר, שהפליאדים מקדימים את כדור הארץ בכ-3,000 שנה מִבְּחִינָה טכנולוגית. בנוסף, בכלי התעופה יש מכשיר כִּגְלִימָה המונע את ראייתו, גם אם מישהו נמצא ממש מולו. הפליאדים פועלים מתוך חוקיות הבורא האחד, ומספרים כי גלגול נשמות בכדור הארץ, הוא רק כדי להועיל. ישויות אלה לא רואות עצמן מושלמות ועליונות על בני האדם, אלא כבני משפחה רוחנית גדולה.

הפליאדים מסבירים, זמן השעון, הוא מבנה נפשי של בני האדם בכדור הארץ. בני האדם לעולם לא יוכלו לנסוע רחוק מאוד בחלל, עד אשר הם לא יבינו זאת לחלוטין.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

תפילתי שבהווה הקרוב, תחלחל הבנה, הכלה, ותיווצר תקשורת פתוחה הרבה יותר, בקרב כולנו. כך תימצא בנו הכרה מלאה, שכולנו אחים ואחיות, במשפחה אוניברסלית ורב-ממדית.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)