מָהֵם בסיסי סודות היקום? מה המסר של ניקולה טסלה לאנושות בתקופה זו? כיצד אנשים יכולים להעצים כוחם? כיצד ניתן להתחבר לשפע האינסופי? מהו הסוד הנסתר במספרים 3 6 9, מה הקשר ליחס הזהב? מדוע מתמטיקה היא שפת היקום? מהי לוגיקת הַמִּסְפָּרִים להכפלת תאים בגוף האדם? איך סוד המספרים מתבטא בפירמידה הגדולה בגיזה? איזה שימוש קונפדרציית רא עָשׂוּ בפירמידות? מדוע נוצר הקשר בין הפירמידות לאוריון? מהו יחס הקטבים במספרים 1 עד 8?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

נִיקוֹלָה טֵסלַה-פִּתּוּחַ הָאֱנוֹשׁוּת

ניקולה טסלה מְסַפֵּר, הוא נולד באוסטריה, ועזר לאנושות פעמים רבות. אולם עכשיו הוא חלק מקולקטיב גדול יותר, בתודעת ממד שישי. אדם המבקש להבין את סודות היקום, חשוב שהוא יחשוב בְּמֻנָּחִים של תדר, אנרגיה ורטט. זמן רב מידי הייתה יותר מידי התמקדות באוריינטציה שלילית, ובני אדם רבים על כדור הארץ, הם התמקדו באוריינטציה שלילית, והם נתנו לשליליות להנציח עצמה, בקצב מהיר יותר מבעבר.

ניקולה סיפר, האוריינטציה החיובית חוצה את האוריינטציה השלילית. הגיע הזמן בו בני האדם ישתחררו מקשריהם, ויתחילו להבין את הפוטנציאל האינסופי. האנושות בתקופה זו, היא פוגשת בסוגים שונים של מסרים ואנרגיות, חלק מהאנרגיות מהאור, וחלקן לא ובנוסף יוצרות פחד. לבני האדם יש את הכול לבחור את האור, להיות האור בעולם, להיות השינוי שהם רוצים לראות. בכדור הארץ, בני האדם יכולים להפוך למגדלור של אור, ולנפץ את שלשלות האוריינטציה השלילית.

ניקולה במהלך התגלמותו בכדור הארץ, הוא פיתח מכשירי שידור והעברת חשמל רבים, הוא פיתח את זרמי החשמל החשובים ביותר באותה התקופה. ניקולה המציא רבים מהמכשירים האלה לטובת האנושות, בעזרת אחים ובני משפחה גלקטיים אחרים, אלה הדריכו אותו בתקופות אלה. ניקולה הסביר, קל יותר לשכנע אנשים ולקחת את כוחותיהם, ובנוסף לשכנעם שאין להם. אולם, לכול אחת מנשמות האור בכדור הארץ, יש את הכוח לבחור באור, לבחור באהבה בִּמְקוֹם בפחד, ולהתעלות מעל האנרגיה השלילית, אשר גם היא מגיעה לכדור הארץ, יחד עם אנרגיה חיובית.

האנרגיות האלה מגיעות לכדור הארץ, במטרה לספק אפשרות בחירה לבני האדם, בין האור, ובין האוריינטציה השלילית. כך לבני האדם יש את הבחירה החופשית בנושא זה, אשר חשוב לשמר בכדור הארץ. כל מה שעל האדם לעשות, הוא להבין שכיסו את עיניו לראות את הכוח האמיתי שלו, ולגשת אליו. כוח הבחירה, הוא הכוח הגדול ביותר של האנושות, של כל נשמה בכדור הארץ, ושכל אדם מלא בכוח אינסופי. היקום פועל לספק את מקור השפע האינסופי הזה, כדי להגיע לכוכבי הלכת, ולעזור לאלה שרואים זאת, בכוח שפע אינסופי.

בני האדם האמינו זמן רב שיש גבולות, ושיש רק כמויות מוגבלות של דברים מסוימים. אולם מה שניקולה יודע, מהיכן שהוא נמצא עכשיו, שהיקום הוא אינסופי במרחבו, והכוח בתוכו הוא יותר אינסופי. זהו מקור אנרגיה אינסופי חופשי, אשר ימלא אחר כל רצון בליבו של אדם, להגשים את ייעודו, ולפגוש את מבוקשו. בעקבות כך, ניקולה מְסַפֵּר, בני האדם המבקשים להגשים ייעודם, ההווה הוא שלהם, העתיד שבעבורו הם עובדים הוא שלהם. מי שמחפש את האור, ימצא עוד אורות.

בחיפוש היקום מעניק את עצמו, כך שֶׁלַּמְּחַפֵּשׂ יש את הבחירה, לחפש את מה שהוא רוצה לפגוש. בכל פעם, שאדם מתחיל להילחם על חלק מהדברים במישור החומרי הַמֵּקְּיפוֹ, כך הוא גורם לעצמו לשכוח, שיש כמויות אינסופיות של אנרגיות על כדור הארץ, אין מגבלה, הכול אינסופי, ושהאנושות היא אחת מֵעֵבֶר לאשליה. יש מספיק מהכול לכולם, מספיק כסף, מספיק אנרגיה, ומספיק משאבים לכולם ביקום. ניקולה הרגיש שזה נכון, גם כשהוא חי על פני האדמה. הדבר היחיד שכל אדם צריך לעשות, הוא להאמין שזה נכון, ולהפסיק להילחם אחד עם השני, להפסיק לסבך את נשמתו באשליה זו.

המלחמה אחד עם השני יוצרת, עוד קארמה, ומכאן לוכדת את כל בני האדם, לאשליה זו לעידנים שיבואו. בני האדם צריכים להפסיק להילחם, ולהאמין בשפע של כל הדברים ביקום. היקום הוא רחב ידיים ואינסופי, כל דבר בו הוא אינסופי, לא קַיָּם מחסור. רק מוח האדם מאמין בחוסר, הוא העומד בלב אשליה זו. ביום בו המדע יתחיל לחקור תופעות לא פיזיקליות, הוא יתקדם הרבה יותר בעשור אחד, מאשר בכל המאות הקודמות לקיומו. ניקולה מנסה לעזור לבני האדם בזה, ויש הרבה מדריכים רוחניים, אשר עוזרים לבני האדם להשיג זאת. פתרונות אלה מגיעים, ואין לאבד אמון.

ניקולה מְסַפֵּר, כאשר הוא הלך על כדור הארץ, אנשים רבים חשבו שהוא איבד את דעתו, כי הוא נהג להבין את המשמעות של 3 6 ו-9. ניקולה מבקש לספר את האמת הידועה לו על 3 6 ו-9, אשר הוסתרה זמן רב לאחר מותו. בני אדם רבים אחרים, הם יצרו תיאוריות משלהם, מאחורי המספרים האלה 3 6 ו-9. בגלל הבנת מספרים אלה, ניקולה היה נוהג להיכנס לְבִנְיָנִים, רק לאחר שהקיפם שלוש פעמים. כמו כן, הוא נהג לנקות את הצלחת שלו, עם 18 מפיות.

למרות שֶׁרַבִּים עשויים לתפוס זאת כשגעון, בזה טמון הסוד של הכוח האוניברסלי. בנוסף ניקולה גר בחדרי מלון, רק כשהמספר התחלק בשלוש. היה לניקולה הֶרְגֵּל לעשות הכול בקבוצות של שלוש, לא בגלל שהוא היה משוגע, אלא מכיוון ושלוש הוא מספר של היקום. כל דבר שעושים שלוש פעמים, הופך אותו למושלם.

לעשות זאת רק שלוש פעמים, זה מה שנדרש, כדי להבין איך זה ירגיש אחרי 10,000 פעמים. ראשית, ניקולה מספר על המספרים 3 6 ו-9, שלא בני האדם יצרו מתמטיקה, זה פשוט התגלה. מתמטיקה היא שפת היקום, כי לא משנה לאן פונים ביקום, אחד ועוד שתיים תמיד ישתווה לשלוש. ישנם דפוסים המתרחשים בטבע, המפוקחים על ידי החוק הזה. דפוסים אלה נמצאים בכל מקום ומקיפים את האדם, ואת ניקולה בכל מקום.

ישנם 3 6 ו-9, פשוט עיוורו את בני האדם לא לראות את זה. דפוסים רבים התגלו בחיים בגלקסיות, באבולוציה של תצורות הכוכבים. כמעט כל המערכות הטבעיות, אפילו חלק מהדפוסים האלה, הם ביחס הזהב, ובגיאומטריה מקודשת. היקום מציית למערכת חשובה אחת, והיא הכוח להפעלת המערכת הבינארית, בו הדפוסים מתחילים אחד וממשיכים להכפיל את תאי המספרים, וּכְעֻבָּר בצורת הגוף בתבניות של 1 2 4 8 16 ו-32.

יחד עם זאת, ניתן לראות שאין 3 6 ו-9 בהיווצרות תאים בגוף. ניקולה מספר את הסיבות מדוע 3 6 ו-9 כל כך חשובים, כי אלה הַשַּׁעַר לממדים גבוהים יותר, והוא מיצג את המערבולת מהממד השלישי והרביעי. בחיים אלה, אם האדם ילמד כיצד להשתמש ב-3 6 ו-9, הוא יתעלה בקלות ובמהירות רבה יותר לממד הגבוה יותר, או לתודעת כדור הארץ חדשה. מתוך כל המספרים, 9 מייצג את סמל ההארה, והוא שַׁעַר וורטקס המערבולת לממד השביעי. כך שתודעה גבוהה יותר, היא תוביל לאיחוד עם הבורא האחד.

מדע זה היה כבר ידוע, מהמקום המקורי של ניקולה, קונפדרציית רא, היא כבר ידעה כיצד להשתמש בידע זה של 3 6 ו-9. מכאן נוצרה הפירמידה הגדולה בגיזה, המורכבת משלוש פירמידות גדולות. כל שלושת הפירמידות מיושרות זו לצד זו, למול חגורת אוריון. דבר זה נוצר במטרה לשלוט על הכוחות השלילים, אשר יצוצו מתוך חגורת אוריון באותה תקופת זמן.

פירמידות אלה, הן שימשו למסע לאוריון בשברירי שניות, או יותר כמו שערים בין כוכבים. מבלי להצטרך לצאת למסע בַּפֹּעַל, במרחב זמן חלל. פירמידות אלה שימשו את קונפדרציית רא, אשר הגיע לכדור הארץ, כדי להתבונן בהתרחשויות בקבוצת הכוכבים אוריון, כדי לבדוק את התקדמות הכוחות השליליים באותה תקופה. אם הם לא היו עושים זאת, זה לא היה פותח את חיבור הפורטל לחגורת אוריון. מכאן, הם לא היו מצליחים להתבונן בזה באופן פנימי.

ישנם שני ניגודים, אשר בני האדם מכנים לבן ושחור. אולם אם אדם רוצה להבנה פשוטה יותר, או כמו קטבי הצפון והדרום במגנט, צד אחד הוא 1 2 4, ומצד שני 8 7 5. כל דבר ביקום הוא זרם בין שני קצוות קוטביים אלה. 3 שולט או מסתכל על 2 4, ואילו 6 שולט 8 7 ו-5. למי שעשוי להבין, 1 ו-2 שווה 3. 2 ו-4 שווה ל-6. 4 ו-8 שווה ל-3 8 1. ו-7 שווה ל-6 7. 5 שווה ל-3 5, 1 שווה ל-6. ו-1 מ-2 שווה 3.

חשוב שכל אדם יֶדַע, שניקולה טסלה וקונפדרציית רא, הם תמיד מסייעים לאלה, אשר מחפשים את עזרתם.

 

 

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

תפילתי שבהווה הקרוב, תחלחל הבנה, הכלה, ותיווצר תקשורת פתוחה הרבה יותר, בקרב כולנו. כך תימצא בנו הכרה מלאה, שכולנו אחים ואחיות, במשפחה אוניברסלית ורב-ממדית.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)