מה מְבַטֵּא המעבר לממד החמישי? מהו השבב "נְּיוּרוֹלִינְק" או "קישור טבעי"? מדוע יש רצון לשימוש בשבב זה? מה הייתה תוצאת טכנולוגיה זו באטלנטיס? איך טכנולוגיה זו קשורה לאנונאקי? מה מטרתם של אנונאקי עוד מתרבויות קדומות? עם אילו מינים נוספים יצרו האנונאקי הסכמים? איך מועצת התשע מגבילה את האוריינטציה השלילית? היכן יצרו האנונאקי בסיסים לאחרונה? כיצד ניסיונות שימוש בשבב זה פוגעות בישויות הממד השני? מהו הביטוי מיינד פונג? איך השבב עשוי להוביל לבעיות למין האנושי בעתיד? על איזו טכנולוגיה שבב זה מתבסס? מה המלצת קונפדרציית רא לאנושות?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

נִסְיוֹן שִׁמּוּשׁ בְּטֶכְנוֹלוֹגְיַת אַטְלַנְטִיס

קונפדרציית רא, היא מספרת שכדור הארץ בתקופה הנוכחית, הוא פונה כלפי מַעֲלָה אל עבר הממד החמישי, לכיוון היווצרות מכלול זיכרון חברתי. דבר זה יכול להיחשב כאיחוד של קבוצת ישויות נפרדות לאחת, כך שאין תודעות אינדיבידואליות במכלול זיכרון חברתי. השבב "ניורולינק", הַמְכֻנֶּה "קישור טבעי", אשר פֻּתַּח על ידי הישות העסקית המוכרת אלון מאסק, הוא מתוכנן לחבר את המוח האנושי באופן אלחוטי לעולם הדיגיטלי, החל מחיבור לטלפון חכם.

קונפדרציית רא מספרת, בין אם זה בטוח ובין אם לא, עבור תהליך ההתעלות, יש להבין את מטרתו של מְפַתֵּחַ שבב זה. מטרתו היא, שהאנושות תיצור אינטגרציה בין נירולוגיה למדע וטכנולוגיה, אשר תביא ליצירת מכשירים, האמורים לסייע בהשבחת בני אדם בתכונות ויכולות שונות. אולם, תפיסה זהה להשבחת האנושות, נעשה בה שימוש בתקופת אטלנטיס, דבר שהוביל לשקיעתה. המחשבה העומדת מאחורי מכלול הנפש החדש בכדור הארץ, היא הגיחה מישות אחת המוכרת לאנשים. ישות זו נמצאת בְּקֶרֶב האנושות, ולאחרונה היא יצרה הסכמים רבים, עם מינים שונים של אנונאקי והאפורים, באוריינטציה המקוטבת שלילית.

מטרתן של ישויות אלה עוד מתרבויות קדומות, היא ליצירת בן אדם היברידי, אשר יסייע בדחיפה האחרונה של הכוחות, בעלות אוריינטציה שלילית על פני כדור הארץ. העיוות המרכזי הזה, מטרתו הוא סיום הבחירה החופשית על פני כדור הארץ, ושליטה על המקום הנמצא ממד החמישי, אך אל חשש. מיני האנונאקי, יחד עם עמיתיהם האפורים הכפופים להם, הם יחדיו פנו אל הישות הזו, כדי לפתוח מסלול עבור האנונאקים. נתיב זה לתוכניותיהם, הוא יאפשר לאנונאקים להשיג עיוותי שליטה, על פני בני האדם המודעים לעצמם על פני כדור הארץ.

ישויות האנונאקי, הן אינן יכולות להופיע ישירות על פני כדור הארץ, כדי להפיץ את סדר יומן בעל האוריינטציה השלילית. חוסר היכולת נובע מההסגר, אשר הציבה מועצת התשע, ועל כך מסֻפַּר בפרק על ארון הברית. זו גם הסיבה שבגללה, בחרו בישות זו לקידום מטרותיהם, היא אשר תעבוד למען האג'נדה שלהם. ישות זו, היא זו אשר חדרה לחלל, הנמצא סביב לכוכב גאיה פעמים רבות.

העיוות של האנונאקי, הוא בשימוש בישות זו, כדי ליצור הכלאה של המין האנושי, על ידי החדרת שבב מוח לתוך נפש ישויות בני האדם. קונפדרציית רא מספרת, לאחרונה האנונאקי יצרו בסיסים על כוכב הלכת מַאֲדִים, הם המשמשים להחלפת מידע בין ישות זו לאנונאקים. ישות זו, היא נמצאת במגע עם האנונאקי אשר בממד חמישי, הם המדריכים אותו כיצד ליצור מכשירים, כמו שבב המוח. בשבבי המוח ניתן להשתמש בהם, כדי לשלוט ולהשמיד כלי רכב פיזיים רבים בבת אחת, ולסיים את הבחירה החופשית בכוכבי לכת.

בנוסף לכך, ישות זו פוגעת בבחירה החופשית של ישויות הממד השני, אלה הם הקופים והחזירים. לאחרונה הוחדר לישות ממד שני המוכרת כקוף מקוק זכר, שבבים אשר הוטבעו בכל צד של מוחו, במשחק "מיינד פונג", המתוכננות בהמשך לאוכלוסייה האנושית. פעילות כזו, היא פוגעת בכלי הרכב הפיזיים של ישויות בעלי חיים אחרים, החיים על כדור הארץ. ללא בחירתם החופשית, זו לא רק פעילות באוריינטציה שלילית, אלא שההשפעות הבאות של מעשה כזה, הן עלולות להוביל ליצירת מינים התלויים יותר בתמיכה האנושית.

ישות זו, היא לא צריכה להשתיל מכשירים כאלה במוחם של יצורים אלה בממד השני. ליצורים אלה, אין להם מודעות עצמית, כאשר הם ללא בחירה החופשית, זאת פעילות באוריינטציה שלילית במהותה, וכך השליליות פועלת בזמן מרחב. האנונאקי, הם שיתפו את הטכנולוגיות שלהם עם ישות זו, ונראה שישות זו משתמשת בטכנולוגיות אלה, מבלי להיות מודעת לתוצאות העשויות להגיע.

ישות זו עוותה על ידי האנונאקים, ותחת השפעתם במכלול הנפש. מכלול הנפש מבקש להתחפש לאזורי שירות לאנושות, באמצעות מה שכביכול מְכֻנֶּה "טכנולוגיה". אולם, כל דבר הקשור בהשתלה, ובפריצה לרכב הפיזי של בני האדם, הוא מסוכן מאוד לאנושות. הרכבים הפיזיים, הגופים של בני האדם שלמים כמו שהם, וכל סוג של מכשירים או שבבים המושתלים בו, עלולים להוביל לשלל בעיות למין האנושי בעתיד.

בעתיד שבבים אלה, הם עשויים להוביל לכישלון של כלי רכב פיזיים רבים. יתר על כן, יצירת טכנולוגיות כאלה, כמו השבב "נְּיוּרוֹלִינְק", בפיתוח המוח האנושי, הוא עלול להוביל לשלל בעיות לבני האדם. טכנולוגיית האבולוציה, אשר נוצרה עם מכלול הנפש בלבד, היא בלתי צפויה. כוחות שונים, ישויות בדומה להאקרים, וישויות אחרות הממוקדות באוריינטציה שלילית בכדור הארץ, הם יכולות להשתמש באסטרטגיית מיינד אפ, כדי להשיג גישה למוח האחר.

מערכת שבב "נְּיוּרוֹלִינְק", בכך גורמת לנזק רב, ושליטה לא רצויה ביצורים אחרים על כדור הארץ. טכנולוגיה זו מסתמכת בעיקר על האינטרנט ושרותיו. המלצת קונפדרצית רא, בני האדם לא צריכים להתמקד יותר מידי, בסיוע טכנולוגי חיצוני בתהליך התעלות. התעלות רוחנית, היא אינה דורשת תהליכים טכנולוגיים, דבר שנלמד כבר גם בתרבות אטלנטיס.

ניתן לגשת להתעלות על ידי כניסה פנימית, ומציאת האמת הפנימית של האדם, בחיבור עם התודעה האינסופית. בני האדם הם חלק ממשפחה גלקטית מוארת, מלאה באהבה ותמיכה.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

תפילתי שבהווה הקרוב, תחלחל הבנה, הכלה, ותיווצר תקשורת פתוחה הרבה יותר, בקרב כולנו. כך תימצא בנו הכרה מלאה, שכולנו אחים ואחיות, במשפחה אוניברסלית ורב-ממדית.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)