מה תפקידו של לורד אַשְׁתָר? מה היווה 11 באפריל 2021? מי התאספו בכוכב הלכת מאדים? מדוע נוצרו הבסיסים במאדים במבני פירמידות אור מקריסטל? לאיזה מטרה נוצרה קואליציית האנונאקים, הָאֲפֹרִים, הַאוֹרְיוֹנִים וְהָרֶפְּטִילְיָאנִים? מה רצונם של חברי הקואליציה לעשות באמצעות טכנולוגית השבב? אם מי ומדוע בכדור הארץ יצרו האנונאקים קשר? למה שימשו רכבי הפורטל הבין-גלקטי בצורת פירמידה? מדוע האנושות התבקשה לא לשלוח לוויינים וכלים בדומה לרובר למאדים? מה קרה לסרטים ולתמונות מהרובר שנשלחו חזרה? מדוע הרפטיליאנים חופרים מתחת לפני מאדים? אלו קונפדרציות ופדרציות במערכת המוארת, שותפות בהגנת כדור הארץ? מדוע החושים השלילים עשויים להתעצם אצל אנשים, כגון טינה ונקמה ועוד? מה לעשות בימים מאבק, כדי להקל ולהפוך כל פחד לאהבה?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

מַאַבְקֵי הַשְּׁלִיטָה בְּמַאֲדִים

לורד אַשְׁתָר בירך את תושבי כדור הארץ, ואת עובדי האור מהאהבה. לורד אַשְׁתָר תמיד פעל למען השבחת האנושות, ובעזרה לאנושות בתקופות של תהו ובהו גלקטי. זמנים אלה על פני כדור הארץ נדירים מאוד, מכיוון שכדור הארץ נכנס בהצלחה לתודעת הממד הגבוה יותר. התנודות של כדור הארץ, אינן זזות ועולות מהר יותר מאז 11 באפריל 2021.

תאריך זה היווה את הנקודה, בה חדירת הממד הגבוה נעשתה בהצלחה על ידי תנודות כדור הארץ. כלומר באופן קולקטיבי כדור הארץ, הוא נמצא כעת בתודעת הממד הגבוה יותר, וינוע מַעֲלָה לכיוון הרמות הגבוהות ככל שהזמן יעבור. יום זה היה יום חשוב מאוד, אולם יש כוחות בעלי אוריינטציה שלילית, אשר אינן מעוניינות כי כדור הארץ יעבור בהצלחה לתודעת הממד הגבוה. כוחות אלה התאספו סביב כוכב הלכת מַאֲדִים, והם משפיעים על בני בריתם של בני האדם להיקשר אליהם, זה נעשה על ידי פיתויים ליצירת בני ברית באוריינטציה שלילית.

הבסיסים במַאֲדִים, הם בְּצוּרָה של מבני פירמידה, אשר נוצרו בְּאֹפֶן המונע התבוננות על ידי ישויות בני אדם, או ישויות בממד שלישי ורביעי. אולם, זו גם הסיבה שפעמים רבות בני אדם פספסו בסיסים אלה. עם זאת, חלו שינויים דרסטיים במַאֲדִים בתקופה הנוכחית. בסיסים אלה נוצרו באמצעות מבני פירמידת אור קריסטליים, והם בלתי נראים לחלוטין, לא רק לבני האדם אלא גם עבור פיקוד אַשְׁתָר. לכן נשלח צי פלנטרי של כלי שיט, חלליות, לבדוק האם קיימים בסיסים אלה.

בִּסְרִיקָה של מַאֲדִים, נמצאו האנונאקים באוריינטציה שלילית מכוכב נִיבִּיּרוּ, יחד עם הָאֲפֹרִים הכפופים להם. אלה יצרו ברית עם הַאוֹרְיוֹנִים, וְהָרֶפְּטִילְיָאנִים הכפופים להם על בסיס מידע מודיעיני. על פניו נראה, כי המטרה העיקרית של האנונאקים והאוֹרְיוֹנִים היא לחבור יחד, ולהפוך כמה מהישויות החזקות בכדור הארץ לבני ערובה. הישויות החזקות, הם אלה שיש להם שליטה על כמויות גדולות של משאבים.

באמצעות טֶכְנוֹלוֹגְיַת השבב, היא אשר הוזכרה "בנִסְיוֹן שִׁמּוּשׁ בְּטֶכְנוֹלוֹגְיַת אַטְלַנְטִיס", הם יוכלו לשלוט בְּטֶּלֶפַּתְיָה על ישויות בני האדם האלה, ולהפיץ את הדחיפה האחרונה, לכוחות האוריינטציה השלילית על פני כדור הארץ. בני הברית באוריינטציה השלילית, הם לא רוצים לאבד את הקרב הזה. בני ברית זו, הם לא רוצים שכדור הארץ ייכנס לשלב הראשון בממד הגבוה יותר לחלוטין.

אנונאקים אֵלֶּה, הם יצרו קשר בהצלחה עם ישויות רבות, ובעיקר עם ישות אחת המוכרת בעסקים, היא היוצרת שבב ביו-בקרה במטרה לשלוט בָּאֱנוֹשׁוּת, באותה תפיסה שהתבצעה באטלנטיס. כמו כן, ישות זו, היא מעורבת ביצירת כוכב מְקַשֵּׁר, רשת לוויינים העלולה לגרום לשיבוש המוני של הודעות. בנוסף להעברת רטט שינוי, עקב שליחת גלים גלקטיים באמצעות זרזים אלה.

אנונאקי אֵלֶּה, הם סייעו לישות זו ביצירתה, באמצעות תהליך תקשורת טלפתית, וגם על ידי מתן גישה לכלי רכב פּוֹרְטָלִים בין-גלקטיים. ישויות רבות אחרות, או האליטות, היו כבר בְּקֶשֶׁר עם ישויות האנונאקי האלו. האנונאקי, הם השתמשו ברכבי הפורטל הבין-גלקטי רב-ממדי, אשר בצורת פירמידה.

כְּלֵי רכב אֵלֶּה, הם בעצם כְּלֵי רכב מעופפים, שלא ניתן להבחין בהם בעיניים אנושיות רגילות. יש צי של כְּלֵי רכב רב-ממדים בצורת פירמידה באוקיאנוס השקט, באזור אנטארקטיקה. יחד עם זאת, פיקוד אַשְׁתָר עובד יחד בדחיפות עם מועצת כוכבי הלכת, והפדרציה הגלקטית. הוחלט שיתקיימו מאמצי התערבות, יחד עם גורמים רבים ואחים גלקטיים אחרים.

השיתוף של המערכת המוארת, היא עוֹשָׂה כל שביכולתה לעצור תופעות שונות מלהגיע לכדור הארץ. מאבק זה אשר יתרחש, הוא יחיד במינו, מכיוון שארבעה מינים גלקטיים באוריינטציה שלילית, הם התאספו על מַאֲדִים. החברים באוריינטציה השלילית במַאֲדִים, הם יספקו התנגדות קוסמית למאמצים של המערכת המוארת. לכן יצאה בקשה מהאנושות, לא לשלוח לוויינים, וכלי תחבורה ניידים בדומה לרובר המוכר.

הרובר בעל כושר ההתמדה שנשלח למַאֲדִים, הוא כבר נחטף על ידי האנונאקים, והם גרמו לו לשדר קטעי וידאו קודמים שצולמו על ידו. התמונות האמיתיות אינן קשורות, הן הוכנסו לְתַת מִגְזָר אחר במַאֲדִים. הרפטיליאנים חופרים מתחת למַאֲדִים, והם יוצרים בסיסים בקצב מהיר. המאבק שיתרחש, הוא יהיה המאבק הגדול ביותר מזה זמן רב בהיסטוריה היקומית באם תתרחש.

לעתיד לבוא, לורד אַשְׁתָר סיפר שזה לא משנה אם האדם יקבל את ההודעה או ידחה אותה. ההתערבות תתחיל להתרחש. המערכת המוארת מכינה את הצי, ואת הפדרציה הגלקטית ומינים אחרים, כולל קונפדרציית הסלע הָאַנְדְּרוֹמֶדִים. כול המערכת המוארת נמצאת יחד במטרה לעזור לאנושות, לנצח את מלחמת החושך הזו, באוריינטציה השלילית. יהיו תנודות עזות בקרני אור השמש, כאשר יתרחשו, הן יהיו בקנה מידה גדול. בימי ההתרחשות על בני האדם לצפות בשקט ובשלווה, להימצא באור ולהישאר מוגנים אתו. להימנע מכל החושים השלילים, במיוחד מתאוותנות, טינה, נקמה וחמדנות כאשר תופיע.

מומלץ לבני האדם לעשות מדיטציות נוספות במהלך ימים אלה, ולהימצא בחיבור לטבע. הימים האלה, הם יקבעו נקודת ציון נהדרת עבור תודעת אנשי כדור הארץ. בני האדם עליהם לבחור באור, ולנסות לבלות יותר זמן עם אמא אדמה, לתרגל מדיטציה קבוצתית של אהבה לכדור הארץ. פלנטת כדור הארץ תחווה קרינה בקרוב, אולם אל דאגה הכול נמצא בשליטה, על בני האדם להפוך כל פחד לאהבה.

על כל אדם לשבת מתחת לשמיים בזמן מדיטציה, עליו לקחת נשימה מלאה בכל פעם שיזדמן. עליו להתרכז בצ'אקרת הכתר, ולתאר לעצמו שהוא פורח כמו לוטוס יפה.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

תפילתי שבהווה הקרוב, תחלחל הבנה, הכלה, ותיווצר תקשורת פתוחה הרבה יותר, בקרב כולנו. כך תימצא בנו הכרה מלאה, שכולנו אחים ואחיות, במשפחה אוניברסלית ורב-ממדית.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)