מה סיפרה מועצת סיריוס על אג'נדת הָרֶפְּטִילִיָּאנִים? מתי הגיעה מועצת הדארקונים למערכת השמש? מה היה מקום מוצאם של ישויות הדארקונים? מה ביקשה מועצת הדארקונים להפיץ? מי הם מַאלְדֲקוֹס וכיצד נוצרו? כיצד הצליחו מַאלְדֲקוֹס לשרוד במַאֲדִים? בין מי למי התרחשה המלחמה במַאֲדִים? באיזה דרך יצרה קונפדרציית רא את הפדרציה הגלקטית? מה מטרת הפדרציה הגלקטית? להיכן עברו נשמות בְּנֵי מַאֲדִים לאחר הרס הכוכב? איזה שינוי בגֵּנִים החלו לְיְצִרַת האדם הנוכחי? מתי נוצר המין האנושי, הַלְמוֹרְיָאנִים, והאטלנטים? היכן מקום מושבה של מועצת סיריוס? מהי המוטיבציה ליצירת גזעים הִיבְּרִדִּיִּים של רֶפְּטִילִיָּאנִים? מדוע נדרש אישור של הפדרציה הגלקטית להיכנס לכדור הארץ?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

הֶרֶס מַאֲדִים הֲקָמַת הַפֵדֵרַצְיָה הַגָּלַקְטִית

המועצה הגבוהה בסיריוס סיפרה, אג'נדת הָרֶפְּטִילִיָּאנִים, יחד עם התפקיד שמילאו מינים בין כוכביים שונים, הביאה להשמדת אוכלוסיית מַאֲדִים. בעקבות זאת, נְשָׁמוֹת מַאֲדִים רבות הועברו לכדור הארץ, ולכוכבי לכת אחרים. לפני כ- 1.2 מיליון שנה, מועצת הדארקונים הגיע למערכת השמש הנוכחית, במטרה להפיץ את הַגֵּנִים הָרֶפְּטִילִיָּאנִים ברחבי היקום. באותה התקופה, המועצה הַמֻּכֶּרֶת "הפדרציה של כוכבי הלכת", היא עדיין לא הייתה קיימת.

בעקבות העדר מועצה כלשהי על פני כוכבי הלכת בגלקסיות השונות, לקחו חלק בכדור הארץ ישויות אלה הנקראות דארקונים, אשר נמצאו בממד רביעי באוריינטציה שלילית. באותה התקופה, הם היו נראים כסוג של דרקונים או לטאות, ומקום מוצאם העיקרי, הוא היה מכוכב בקבוצת הכוכבים אוריון. אולם, הם אינם אוֹרְיוֹנִים, הם תת מין אשר התפתח בכוכב בקבוצת הכוכבים אוריון.

מועצת דארקון, במטרה להפיץ יותר את סוג הדנ"א שלהם ברחבי הייקום, היא נכנסה גם לכוכב הלכת מַאֲדִים. מאוחר יותר מועצה זו, היא גם פלשה לכדור הארץ. הדארקונים מהממד הרביעי, הם החזיקו טכנולוגיות מתקדמות עֶלְיוֹנוֹת בהרבה, ומתקדמות למה שהאנושות מכירה כיום. בכדור הארץ, ישויות אלה מְכֻוָּונוֹת בעיקר לשירות לעצמי, והן מראות אופי תּוֹקְפָּנִי יתר על המידה.

הדארקונים יצרו הכלאה של בני מַאֲדִים, הנקראים מַאלְדֲקוֹס, כאשר מאלדק היה מַאֲדִים בשפה הקדומה. מַאלְדֲקוֹס היה בעל גוף של בני מַאֲדִים עם תווי פנים של דארקון, כאשר חלקיקי הגוף היו בעלי אינטליגנציה מעולה. הדארקונים, הם הקימו גוף שלטוני חדש במַאֲדִים, וכן הקימו תוכנית הִתְרַבּוּת במַאֲדִים באותו התקופה. כך יצרו הרס על כוכב הלכת מַאֲדִים, למרות שרבים מִבְּנֵי מַאֲדִים לא הסכימו עם האג'נדה של מַאלְדֲקוֹס.

בְּנֵי מַאלְדֲקוֹס נסוגו, הם יצרו בְּסִיסִים תת-קרקעיים על מַאֲדִים, כדי לשרוד את השינוי הגנטי העוצמתי, אשר בוצע על ידי דארקונים, בעזרת חלק מהאוֹרְיוֹנִים מהממד החמישי השלילי. הישויות באותה תקופת זמן, הם תכננו להרוס את הבסיסים התת-קרקעיים, אשר נוצרו על ידי בני מַאֲדִים האחרים, המַאלְדֲקוֹס בתוך כוכב הלכת מַאֲדִים.

אולם תוכנית זו הביאה לתוצאה הפוכה, היא גרמה למלחמה קיצונית בין שני הפלגים השונים. מצד אחד בני המַאֲדִים המקוריים שלא רצו בשינוי הַגֵּנִים שלהם, ומצד שני הדארקונים, וכמה אוֹרְיוֹנִים עוצמתיים בממד החמישי השלילי. התוצאה לכך, היא הביאה לִתְזוּזָה בציר של כוכב הלכת מַאֲדִים, דבר אֲשֶׁר גרם להתפוצצויות מגנטיות עצומות על פני מַאֲדִים. בנוסף, זה גרם למרבית הדארקונים לעזוב את מַאֲדִים, חלקם הושמדו, וְחֵלֶק גם הוא נכנס לכדור הארץ.

בעקבות אירוע זה, קונפדרציית רא אֲשֶׁר מכוכב נֹגַהּ, וונוס, הם חשו שיש צורך ליצור את קונפדרציית כוכבי הלכת. קונפדרציית רא הנמצאת כעת בממד השישי של אהבה ואור, הם היו בשלבים המאוחרים של הממד החמישי באותה תקופה. קונפדרציית רא, היא הצליחה ליצור קשר גם עם ישויות מגלקסיות אחרות. קונפדרציית רא, היא ביקשה מהמועצה העליונה של הָאַנְדְּרוֹמֶדִים, להצטרף יחד ליצירת פדרציה אשר תשקיף על כוכבי הלכת השונים בגלקסיות.

פדרציה זו, היא תִּמְנַע הפרה לא רצויה מהישויות הפלנטריות, אשר לומדות את השיעורים שלהן בממדים השונים. מטרתם העיקרית ביצירת הפדרציה הגלקטית, או מועצת כוכבי הלכת, היא הייתה למנוע הפרה של הרצון החופשי בכוכבי הלכת השונים הקיימים ביקום. לשם כך, קונפדרציית רא, והמועצה העליונה של אנדרומדה, הם יצרו קשר עם כל הישויות בכוכבי הלכת השונים. נוצר קשר עם הגלקסיות השונות כולל כדור הארץ, והם התבקשו לשלוח נשמה או מכלול זיכרון חברתי, אשר יְיַצֵּג את הפלנטה שלהם, והוא יהיה חלק מפדרציית כוכבי הלכת.

באותה התקופה בכדור הארץ, מהתושבים המקוריים בכדור הארץ, חלק מהנשמות שהגיעו לתודעת הממד הרביעי, או להארה, הם הפכו לחלק מפדרציית כוכבי הלכת. פדרציה זו, היא תפעל כמגינים על כוכבי לכת שונים בגלקסיות, על מנת למנוע הפרה לא רצויה ומיותרת על בני אדם וישויות, אשר מתפתחות על כוכבי הלכת השונים.

בעקבות הרס מַאֲדִים, לאחר הפיצוץ, בקרב מעט נשמות מַאֲדִים ששרדו, המוארים ביותר מִבְּנֵיהֶם, הם הפכו להיות חלק מפדרציית כוכבי הלכת. הפדרציה של כוכבי הלכת, לאחר שהרהרו במצבו של כוכב הלכת מַאֲדִים, הם החליטו שהם יעבירו את נשמות בְּנֵי מַאֲדִים לכדור הארץ. כוכב מַאֲדִים, הוא היה כוכב לִמְגוּרִים, ורק מעט נשמות השייכות במקור למין האנושי, נכחו על כדור הארץ באותה תקופה.

הפדרציה של כוכבי הלכת, בקבלתה את האישור לנציגות בכדור הארץ, היא השתמשה בהזדמנות זו, כדי לשנות את בן-האדם המקורי. השינוי כלל שינוי גֵּן קוף מְקֻדָּד, עליו הוסיפו מספר שינויים אשר הובילו ליצירת גוף האדם הנוכחי. המין האנושי הראשון שהשתנה, הוא התיישב מלפני כ- 27 מיליון שנה. המינים כמו הַלְמוֹרְיָאנִים, והאטלנטים נוצרו על פני כדור הארץ מלפני 6 מיליון שנה.

התרבות מינים שונים גרמה להתרחשות וריאציות גנטיות, ההזרעה של המין האנושי הראשון, היא החלה במציאות הממד השלישי, על מנת לאפשר אשליית הפרדה. המוטיבציה המרכזית לעשות זאת, היא הייתה כדי לאפשר תהליך התעלות, בחזרה לתדר הממד החמישי, ואז לממד הגבוה הבא. בשלב זה המועצה הגבוהה בסיריוס, יחד עם מינים בין כוכביים אחרים, הם הצטרפו לפדרציית כוכבי הלכת, אשר מקום מושבם נמצא בכוכב שבתאי.

הפדרציה של כוכבי הלכת, היא שומרת כעת על כוכבי הלכת בגלקסיה הנוכחית, וכל שאר כוכבי הלכת בגלקסיות האחרות. פדרציה גלקטית זו, היא אינה מאפשרת למין פלנטרי אחד להתערב בהתפתחותם של מינים אחרים. דבר זה נחוץ במיוחד, כדי למנוע מהדארקונים, הָרֶפְּטִילִיָּאנִים, וכמה ישויות אוריון, להפיץ את סדר יומם ברחבי היקום. לרֶפְּטִילִיָּאנִים הדארקונים היה אג'נדה שונה, מזה של כיבוש כוכבי לכת שונים. הָרֶפְּטִילִיָּאנִים הדארקונים, הם ביקשו להשתלב עם תושבי כוכבי הלכת האלו, בכך ליצור גזעי כלאיים, הִיבְּרִדִּיִּים של רֶפְּטִילִיָּאנִים.

הפדרציה עצרה אג'נדה זו, כעת, אם ישות כלשהי רוצה לפגוש את תושבי כוכב לכת כלשהו, אז נדרש אישור מראש מהפדרציה הגלקטית. בלעדי האישור אף אחד לא רשאי לפגוע בתהליך האבולוציוני של המינים הפלנטריים השונים. בני האדם יכולים להרגיש בטוחים ומוגנים, בתמיכתה של הפדרציה הגלקטית הלוקחת חלק בכדור הארץ ובכוכבי לכת אחרים. כמו כן, הפדרציה במשולב עם הקונפדרציות, היא פועלת כיום לטיהור נוסף של כוכב מַאֲדִים.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

תפילתי שבהווה הקרוב, תחלחל הבנה, הכלה, ותיווצר תקשורת פתוחה הרבה יותר, בקרב כולנו. כך תימצא בנו הכרה מלאה, שכולנו אחים ואחיות, במשפחה אוניברסלית ורב-ממדית.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)