מה הייעוד שלי בחיים? מה אני עושה כאן? מהי מטרת חיי? איך ניתן לקבל תשובות אמיתיות? מהו התהליך תרגול לפיתוח הלב? מה הגורם המרכזי, המונע הִמָּצְאוּת ברגע הנוכחי? איך ניתן ליצור נשימה מודעת? מה התהליך המאפשר ללב מימוש עצמי? מה הגורם המניע פחדים ודאגות, ואיך ניתן לְפוֹגְגָם? איך החיבור ללב יכול לאפשר חיבור להדרכות? איך ביטוי המילים, מאפשר מימוש רצון?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

הַפְעָלַת הַלֵּב לְמִמּוּשׁ עַצְמִי

מבוסס על מסר מהפליאדים, הכנה להתעלות פיזית, היא בונה את שריר הלב. אנשים אומרים שהם רוצים לזכור, להכיר נתיב חייהם, לברר מדוע אני כאן? ומה הייעוד שלי בחיים אלה? מה אני עושה כאן? מהי מטרת חיי?

במטרה להתחבר באמת לתשובות לשאלות אלה, האדם עליו לשנות את המקום בו הוא מחפש כיוון בחייו, ולהיכן הוא מתחבר, כדי לקבל תשובות אלה. כאשר האדם יהיה מוכן לקבל את האמת לשאלותיו, אז הוא יוכל לנוע בהתאמה לעצמו. האדם במהלך חייו, הוא יקבל תשובות לשאלות אלה רק מתוך עצמו, והוא יוכל להעריך תשובות אלה באמצעות ליבו.

חיוני שכל אדם ייתן את תשומת ליבו פנימה, והצעד הראשון הוא לשנות את מערכת היחסים שלו, עם מוח האגו והלב. אולם שריר לב האדם קטן מאוד, מכיוון שלא התחבר אליו. איך ניתן להתחיל לפתוח את לב האדם? איך ניתן להרחיב את שריר ליבו?

"קודם כל, עליך להיות מודע לליבך הפיזי, אתה צריך להתחיל להשקיע זמן, בלגעת בלב בכף ידך, ולקחת נשימה. עליך להביא את תּוֹדַעֲתְּךָ, מוּדָעוּתְךָ לתחושת הלחץ של היד, ולחום היד על גופך הפיזי. במצב זה, כל תשומת ליבך מתרכזת בחוויה הפיזית של לחץ כף היד. כעת, אין שום דבר אחר במיקוד, מלבד הרגשת היד על החזה, ואז ברגע זה קח נשימה".

פעולה זו היא עוצמתית, האדם נמצא עם ליבו ברגע הנוכחי, יש בו הכוח להימצא ברגע הנוכחי. אנשים מבלים את מרבית חייהם במחשבה על העתיד לבוא, או מה קרה בעבר. אולם רק לעיתים רחוקות, הם נמצאים ברגע הנוכחי. כל מה שיש וכל מה שבאמת אמיתי, הוא הרגע הנוכחי. כאשר אנשים בוחרים באופן מודע, להימצא ברגע הנוכחי, הם מתחברים לעוצמתם. כך הם מתחברים ביישור עם העצמי, הם יוצאים מהפרדה וניתוק, הם מתחברים לבהירות האמת.

מוח האגו, הוא זה אשר מוציא את האנשים מחוויית הרגע, הוא הגורם לדאגה לעתיד או לעבר. הלב, הוא זה שפותח את האנשים, רק לרגע הנוכחי עכשיו. כאשר אנשים מתחברים אל הלב ונושמים, הנשימה מרחיבה את חווית הרגע שלהם, את חיבורם לליבם, לאורם.

אם כך,

שלב ראשון מתחיל, כאשר אנשים מביאים את כף ידם אל ליבם הפיזי.

שלב שני, הוא הבאת התודעה, בלחץ כף היד על החזה.

שלב שלישי, "קח נשימה, היפתח לידיעה שזה הלב שלי. קח נשימה, אֱמֹר זה הלב שלי. היפתח לצורך של הלב הזה, הלב שלך זקוק לנשימה רכה. קח נשימה עמוקה דרך הפה, ופשוט שַׁחְרֵר את הנשימה ללא שליטה החוצה. תן ללב להיפתח, על ידי שחרור האנרגיה בנשימה החוצה, אתה עלול אפילו לשחרר אנחה, או צליל בִּנְשִׁימָה החוצה.

לתהליך זה קוראים "נשימה מודעת". ליבך חיכה לך לקשר הזה, להתעוררות. תְּבַע את לִבְּךָ חֲזָרָה, תבע את העצמי שלך בכל נשימה. התביעה החשובה ביותר ברגע זה, היא הרגע שלך עם הנשימה. ליבך זקוק להחייאה, הגיע הזמן שליבך ייכנס לתהליך מימוש עצמי". כניסה למימוש עצמי, היא יכולה להתרחש, רק כאשר האדם תובע חזרה במודע את ליבו, אז ליבו ישתנה, האדם ישתנה. בנוסף, האדם יהיה מודע לכך שמוח האגו, הוא היה מחויב בניסיון לשמור על בטיחותו, לאורך כל הזמן הזה, ועכשיו תפקידו צריך להשתנות.

אנשים חָיוּ בהישרדות עד לנקודת זמן זו, עכשיו הגיע הזמן לעבור ולחיות את החיים, לחיות את החיים האמיתיים הנעשים דרך הלב. לאגו יש עדיין עבודה, מטרתו לסייע לאנשים, בארגון והבנת משימות חייהם. באופן כללי מטרת האגו, לשמור על דברים המתקיימים עדיין בממד השלישי. כדי לאפשר את השינוי, כל מה שנדרש, הוא שמוח האגו ישמש רק לביצוע משימות, ולא לניהול חייו של האדם.

האגו הולך להסתגל למעמדו החדש, והאדם יצטרך להיות סבלני ואוהב, ובחמלה עם מוח האגו, בזמן שהוא עושה את המעבר הזה. בכל פעם שהאגו של האדם דואג, או מפחד לנסות לפתור דברים, או דרמטי וחרד, אז יש להשתמש ב"תהליך מימוש עצמי". "בתהליך מימוש עצמי", האדם עליו פשוט לשים את ידו על הלב הפיזי, להביא את תודעתו למקום בו היד נמצאת על ליבו, ולהתחיל לנשום נשימות איטיות עמוקות, להביא את כל תודעתו ותשומת הלב אל ליבו.

עם יישום תהליך "מימוש העצמי", האדם יחווה שינוי בתחושותיו, הוא ירגיש רגוע יותר ופחות נסער. תחושת הדרמה תתפוגג, כי דרמה אינה קיימת בתוך הלב. כמו כן, האדם ימצא בתוכו תחושת תקווה, שהכול יהיה בסדר, הוא אפילו עשוי לחוות פתרון לִבְעָיָה בְּהֶשֵּׂג יָד, דבר שלא ציפה שיחשוב בעצמו.

הַפִּתְרוֹן פשוט כאשר האדם מתחבר דרך הלב, הוא מתחבר למקור ידע אוניברסלי בלתי מוגבל. עוֹלָה הבנה לאדם, כי מתקיים קישור טבעי לאורו של העצמי, וזהו חֵלֶק טבעי מִמֶּנּוּ, חֵלֶק שתמיד היה לו. עכשיו הגיע הזמן שכל אדם יתחבר להיבט הזה של עצמו, וינצל את הסיוע הנמצא עבורו. ככל שהאדם פועל יותר עם הלב, הוא מפתח את היישור לעצמי, להדרכה שלו.

בפעולה זו, החיבור אל הלב יגדל ויפרח, והאדם יחיה יותר ויותר ברגע הנוכחי. חיים ללא מאמץ בזרימת אור העצמי, הלב יהפוך להיות במימוש עצמי יותר, כך הלב יתחיל לבצע עבודתו, כפי שנועד במקור לעשות. "הבעת רצונותיך בְּמִילִים, הם ישקפו את אמת דרכך דרך ליבך. נוּעַ לכיוון היישור לאורו של העצמי. היכנע לְמַסָּעֲךָ, אַפְשֵׁר לאור העצמי שלך לקחתך לאן שאתה צריך ללכת.

הַבֵּעַ את מה שאתה צריך לעשות, כך שבכל פעם שתבטא מילים אלה, רצונך ייעשה. בדרך הזו אתה מיישר עצמך יותר ויותר לְאוֹר העצמי, עַגֵּן עצמך בזרימה טבעית, בזרם אותו נהר של אור. הַרְפֵּה והנח לזה, אַפְשֵׁר לעצמך לזרום עם חייך ומסעך, דבר זה יתבצע ללא מאמץ, כאשר תעבור לזרימה הטבעית של זרם האור שלך. תאי ליבך יתחילו להגיב למילים, כמו פרח הנפתח לשמש, כך כל תא בליבך יעבור התעוררות טרנספורמטיבית.

ריפוי פיזי יכול להתרחש בליבך, כאשר התעוררות זו מתרחשת. פשוט היפתח לזה, שחרר וְאַפְשֵׁר לו לעורר אותך. אַפְשֵׁר לרגשות לזרום החוצה, לא משנה מה חווייתך, פשוט תנשום. היפתח לקבל אנרגיה זו בתוך תאי ליבך, כך תשנה לִבְּךָ, תשנה חַיֶּיךָ ותשתנה בעצמך. הגיע הזמן לחגוג עצמך, עכשיו דרך ליבך, זְכֹר זהו תהליך של צעד אחר צעד, שלב אחר שלב, נשימה אחת בכל פעם, רגע אחד בכל פעם. הכוחות הרוחניים, הם יתמכו בך במהלך מסע זה, ויהיו אתך אנרגטית".

הממלכות הגבוהות, המלאכים והמאסטרים הנעלים צופים בכל אדם, בלידת ליבו והולדתו, כולם חוגגים כאשר כל אדם עושה את הצעד הבא, איחולים למסע ראוי ומוצלח.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

תפילתי שבהווה הקרוב, תחלחל הבנה, הכלה, ותיווצר תקשורת פתוחה הרבה יותר, בקרב כולנו. כך תימצא בנו הכרה מלאה, שכולנו אחים ואחיות, במשפחה אוניברסלית ורב-ממדית.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)