מהו המושג "מטריקס"? מה נדרש כדי לצאת מ"המטריקס"? מהי התעלות? איך ניתן לזהות את מטרת ההתעלות האישית? מָהֵם 4 הגופים הנמוכים, הקיימים לאדם? איך ניתן לבצע תהליך התעלות? לְמָה גורמת התרחבות האור? בְּמָה משרתת גאומטרית המרכבה את האדם והיקום? איך שַׁעַר הכוכבים משפיע על גוף האדם? איך יישור כדור הארץ עם חגורת הפוטונים, משפיעים על תאי הגוף? איך הדנ"א של האדם מושפע משינויי האנרגיה בכדור הארץ? מהי תבנית האור של אדם ראשון? איך מבוצעים השינויים בגוף האדם, במעבר מבסיס פחמן לבסיס קריסטל? איך השמש המרכזית באל-ציון שבפליאדות, משפיעה על מרכזי האנרגיה בגוף? מָהֵם הדרכים בהם קודים מוכנסים לתאי הגוף? איך ניתן לייצר תבנית דנ"א מושלמת, המאפשרת שמירה על גוף צעיר וחיוני? מהו גוף הזוהר, ומה הוא מאפשר? איך הניצוץ גורם ללב לפעום? איך התודעה והמודעות האנושית משפיעה על גאיה? מי מסייע בתקופה הנוכחית, להצית ולהפעיל חזרה את כדור הארץ? מתי הפיקוד על כדור הארץ יעבור לידי האנושות?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

הַיְּצִיאָה מֵהַמֶּטְרִיקְס לְהִתְעַלּוֹת אֱנוֹשִׁית

מבוסס על מסר מהפליאדים, אנשים רבים מבקשים להכיר את המושג "מטריקס". וניתן להגדירו, כחוויה הולוגרפית של המציאות בממד השלישי, בו אנשים בחרו ללמוד שיעורים, או לחוות חוויות במהלך חייהם.

הרשמה לחוויה זו, היא הייתה בחירה בסיכון גבוה, אך עם תגמול גבוה, במעבר למיקום רוחני גבוה יותר ביקום. במטרה להתכונן, ולהגיע לרגע היציאה מהתוכנית, אנשים התגלמו שוב ושוב. יחד עם זאת, אנשים צברו קארמה, שלפעמים לא קיבלה איזון, עקב שכחת מטרותיהם. בעת הנוכחית, כדי לצאת "מהמטריקס", אנשים עליהם להיות מודעים למטרותיהם, כנשמה הַמִּתְנַסָּה בחוויות פיזיות.

בנוסף, עליהם לרפא את האנרגיות הקשורות לקארמה, ולשרת את האנושות וכדור הארץ, על מנת להגיע למטרת ההתעלות. מטרת ההתעלות מגיעה דרך התעוררות, המאפשרת לזכור את מטרת ההתעלות, מתוך מציאות הממד השלישי, במעבר לתודעה גבוהה יותר. התעלות היא שינוי תודעתי, עלייה של כל הרגשות הנמוכים, המנטליים והרוחניים, מהגוף הפיזי, למודעות מלאה, ובנוכחות ברגע הנוכחי. התעלות, היא העלאת התודעה לרמה חדשה של קיום, מעבר ממציאות הממד השלישי, לעבר מציאות הממד החמישי, ומעבר לוֹ.

התעלות נחווית, כאשר ארבעת הגופים הנמוכים נמצאים באיזון מושלם.

"הגוף האתרי", הוא הגוף ברטט הגבוה ביותר, המכיל את תכנית האב של העצמי האמיתי, ואת הזיכרון של כל מה שקרה לאדם בכל תקופות החיים. הגוף האתרי, הוא המעטפת לנשמת האדם בין התגלמויות. גוף זה, הוא בהתאמה ליסוד האש.

"הגוף המנטלי", הוא המוח החושב של האדם. ברגע שהאדם מטהר את הגוף המנטלי, הוא מתאחד עם מוח הבורא, הַמְּכֻנֶּה גם "תודעת משיח". גוף זה, הוא בהתאמה ליסוד האוויר.

"הגוף הרגשי", הוא מתעד את רגשות האדם, ומשקף את רצונותיו. גוף זה, הוא תואם את יסוד המים.

"הגוף הפיזי", הוא מאפשר לאדם להתקדם, ולעבור את המבחנים והבדיקות במישור הפיזי. גוף זה, הוא תואם ליסוד האדמה.

לכן בהתאמה מושלמת עם העצמי העליון ולנשמה, דבר זה קורה. כאשר כל המחשבות השליליות, ורגשות כגון פחד, שנאה וכעס מותמרים, ומשתנים לאהבה, אדיבות וחמלה.

התעלות אינה מקום, אלא מצב הוויה, התעלות היא אישית. יחד עם זה, מתקיימת גם התעלות פלנטרית, כאשר כדור הארץ, וכל התושבים נמצאים בתהליך מעבר, מדחיסות לְאוֹר. המעבר לאור, הופך את ארבעת הגופים הנמוכים של האדם, לאהבה מאוחדת, לשדה אור הַמְּכֻנֶּה "גוף אור". כדור הארץ נמצא בתהליך הפיכתו ל"גן עדן" חדש, בו אהבה, אחדות ושלווה, יהיו הנורמה החדשה. התעלות אינה תהליך נטישת הגוף הפיזי, או נטישת התחום הפיזי, בחיפוש אחר מציאות טובה יותר.

התעלות, היא תהליך כניסה מלא לכאן ועכשיו, חיים מלאי חַיּוּת ושמחה, חלוקת השמחה עם אחרים, וסיוע לכל אחד בזמנו, לזכור מי הוא באמת. תהליך התעלות כרוך בְּתִרְגּוּל, בְּמֵדִיטַצְיָה של הבעת כוונות וּמוּדָעוּת. אהבת העצמי, היא יוצרת התמרה וריפוי הקארמה, ומביאה להעלאת רטט האדם. הַתְמָרַת הפחד והשירות לאחרים, הם הכנה לְהִתְעַלּוּת, הדורשים עבודה ומסירות.

כאשר מתחילה התעוררות למציאות קָטְבִית קיצונית, היא זו הנועדה לעזור לאנשים להתעורר. לאחריה השלב הבא, הוא התמסרות למשימת השלמת הריפוי, הדרוש ליצירת המרחב הפנימי בלב, בוא האדם יכול להרחיב את האור. התרחבות האור גורמת להעלאת הרטט, דָּבָר הגורם לְמַעֲבָר לִמְצִיאוּת או לתודעה אחרת. אולם ההכנה העיקרית עבור ההתעלות, היא מותאמת אישית לכל אדם.

התעלות המרכבה אינה רק חוויה אישית, זוהי גם חווית תודעה אנושית, וחוויה פלנטרית. כך העצמי, התודעה האנושית, וכדור הארץ יוצרים משולש. משולשים הם דפוסים גיאומטריים, אשר יוצרים שערי כוכבים כשהם מופעלים. ברמת המיקרוקוסמוס, לכל אדם מוכן יהיו שני משולשים. שני המשולשים יוצרים סליל כפול שיסתובב, כדי ליצור שַׁעַר כוכבים אישי, וגם כדי שתודעתו של כל אדם, תוכל לעבור דרכו.

תבנית האנרגיה הגיאומטרית, המשולשת הכפולה הזו, היא ממוקדת בגוף, בתוך מרחב הלב, והיא מחוברת מתוך צ'אקרת הכתר, לתא אשר מעל האדם. לפיכך, גוף האדם מכונה כלי מרכבה לְהִתְעַלּוּת. כאשר כדור הארץ מפעיל את המרכבה, שַׁעַר הכוכבים שנוצר יביא את האנרגיה, אשר תכייל מחדש את השדה של כדור הארץ.

שַׁעַר הכוכבים בתורו, הוא ישפיע על הגופים של האנשים הנמצאים בכדור הארץ. אנשים אלה התכוננו לאירוע הגדול הזה, לאירוע של הגוף המתחדש. היכולת של האנשים האלה להפעיל את המרכבה, היא קיימת בדנ"א שלהם. כדור הארץ מיושר בתקופה זו עם חגורת הפוטונים, הוא שדה אנרגיה, אנרגיה בְּרֶטֶט גבוה יותר. דבר זה משנה את חווית כוכבי הלכת, אשר מחוברים אליו. כשאר כוכבי הלכת, גם כדור הארץ מעלה את הרטט שלו. העלאת הרטט נובעת, משום שבני האדם קרקעו את הפוטונים, ובאמצעות גופם שימשו כמוטות הארקה.

כאשר אנרגיה בְּרֶטֶט גבוה יותר, מקורקעת לתוך כדור הארץ, אז כל בני האדם על כדור הארץ, הם מתחילים לקבל גישה, לאנרגיה טרנספורמטיבית זו. אנרגיה זו, היא משנה אט אט את תאי הגוף, מבסיס פחמן לבסיס קריסטל. הדנ"א הוא קוד, אשר מעצב את ההולוגרמה של החוויה הפיזית. הדנ"א קַיָּם בגרעין של כל תאי הגוף, למעט תאי דם אדומים. כאשר רמת הרטט מגיעה לרמה מסוימת, הַתָּאִים הקריסטלים מתמלאים בְּאוֹר, וגורמים לשינוי, בהרכב הכולל של גוף האדם.

הגוף החדש, הוא מבוסס על תבנית האור של "אדם ראשון", היא התבנית המקורית לגוף האדם, טרם כדור הארץ נפל לקיום במימד הנמוך יותר. ישנם אנשים המכנים זאת גם, הגוף החדש או המחודש, ויש המכנים אותו גוף קשת האור. אולם, יש להפעיל את הקודים, בתוך גדילי הדנ"א הרדומים, כדי לבצע את השינוי, מבסיס פחמן לבסיס קריסטל.

ישנן דרכים לקבל את הפעלת הקודים האלו, הראשונה היא קבלת אור מרצועת הפוטונים, המתיישרת עם השמש המרכזית הגדולה, באֶל-צִיּוֹן שבפליאדות. אֶל-צִיּוֹן בתקופה זו, הוא נמצא בקו אחד, עם השמש וכדור הארץ. על ידי מתן אפשרות במודע, לאנרגיות מהשמש, להיכנס דרך מרכז הכתר, אז מתאפשרת כניסת האנרגיה, דרך צ'אקרת הכתר. כך אנשים יכולים לקרקע אותה במודע, לתוך צ'אקרת הלב. אולם, זה צריך להיות תהליך איטי, אחרת הגוף יתפרק.

הדרך השנייה, היא לקבל את הפעלת הקוד, מאדם אשר קיבל את הקודים במודע ועיגן אותם בליבו. ניתן לעשות זאת, בהימצאות בקרבתו של אדם זה, שָׁם הרטט שלו משפיע על המים בגוף. כך המים מקבלים את הרטט, אשר כולל גם את הקודים. רטט הקודים מהדהד דרך המים, ונכנס לגרעין התאים בגוף. צליל קולו של אדם, גם הוא יכול להדהד לתוך מי הגוף, מה שמכניס את הקודים לתוך התאים.

חלק מהאנשים שעושים בְּמוּדָע עבודת אור, הם מעגנים את קודי הרטט בגופם. אנשים אלה, הם משתמשים בגופם כאנטנה או מַשְׁדֵּר, ובמודע משלחים את הקודים בְּגַל של אהבה לשכניהם, לְעִיר, לְאֶרֶץ, ולכדור הארץ. תבנית "אדם ראשון" כבר קיימת בַּדּנ"א, אולם שוכבת רדומה, במה שֶׁמְּכֻנֶּה על ידי המדענים דנ"א זבל. בתקופה הנוכחית, לבני האדם יש 2 גדילים של דנ"א פעילים, המעניקים לאדם את ההולוגרמה של דחיסות הגוף.

כאשר יתר 10 הגדילים יתמלאו באור, ההפעלה תיצור הולוגרמת גוף. הולוגרמה זו, תהיה בעלת תבנית דנ"א מושלמת, אשר פרושו שהגוף יישאר צעיר, ולא יתנוון או יתדרדר. התודעה האנושית המשודרגת, היא תוכל לרפא את הגוף, ולתקן כל דבר שאינו מתאים. אם לאדם היה איבר חסר לפני ההתחדשות, הגוף יוכל לגדל מחדש את האיבר, בדיוק כפי שלטאה יכולה, לגדל מחדש את זנבה.

זוהי דרך חיים חדשה בַּפִיזִיּוּת, אשר תיתן לאדם גוף, בתפיסה הנמצאת בין גוף מואר לגוף דחוס. כך הוא ייקח אחריות וּמוּדָעוּת, כדי לשמור על הזוהר באור. "אדם ראשון" התחיל בגוף מואר, אשר נוצר מחותם הבורא, דרך השדה המלאכי. גוף אור זה, הוא יהיה משולב עם מולקולת חומר, חֶלְקָהּ אור וחֶלְקָהּ חומר.

כל האנשים על כדור הארץ מכילים את המולקולה הזו, אשר בעתיד שוב תתממש במלואה. אם כן, "האדם הראשון" אינו גזע או ישות אור יחידה, אלא גאומטריה מקודשת, המועברת מִמַּמְלֶכֶת המלאכים לעולם החומר. גוף האור של "אדם ראשון", הוא תבנית הקיימת באנשים, המאפשרת חזרה הביתה, לגוף האור הגדול יותר של הישות היקומית. גוף האור הגדול יותר של "אדם ראשון", הוא מְקֻדָּד מִבְּחִינָה הולוגרמית בגוף, ונקרא גם גוף הזוהר.

הזוהר הוא גוף אור, המאפשר למערכת הפיזית לנוע, לממדים ויקומים רבים יותר של חוויה. בני האדם מכילים הולוגרמה של אטומי קַדְמִיּוּם, בתוך הממשק התאי לגופי האור שלהם. זהו הזיכרון של צורת הבורא האמיתית של האדם, אשר יופעל מֵחָדָשׁ, באמצעות התעוררות מולקולה זו. גוף "האדם הראשון", הוא מאפשר חיבור מלא למקור האמיתי.

החיבור למקור האמיתי, הוא דבר שאינו אפשרי בדחיסות הגוף הנוכחית. בתקופה הנוכחית, אנשים הנמצאים בדרך הרוחנית, הם מתחברים רק עם חלק קטן מהמקור, הקיים בגוף. הניצוץ שאנשים נושאים, הוא זה אֲשֶׁר גורם ללב לפעום, לריאות לנשום בהרחבה, בחיבור זה. באמצעות גוף "אדם ראשון", הוא יאפשר את החוויה שהושלמה, בהבאת יותר ממהות השמים לארץ.

לכדור הארץ החדש יש גם מרכבה, והוא עומד לשקם את גופו בעזרת האנושות. החללית שאנשים מכנים כדור הארץ, היא מאפשרת לתודעה האנושית להתקיים עליה. כמו כן, היא מאפשרת גם להתממש לתוך גופים פיזיים. חלק מחוויית הזוהר, יהיה זיכרון בכישורים ויכולות שהיו לגוף האדם, לפני שכדור הארץ נפל וירד ממד. האנושות שוב תרכוש את היכולת ליצור, מאנרגיה חסרת הצורה או הרקע.

בדרך זו, האנושות תוכל להפוך את הנזקים, אשר נגרמו לכדור הארץ, לאורך שנים של התעללות. הקודים שאנשים מקבלים, הם מכסים מגוון רחב של יכולות רוחניות, שיצרו שלווה, אַחְדוּת, שיתוף פעולה, יושרה, אמתות, טיפוח תחושת היופי מבפנים ומבחוץ. יכולות אחרות יכללו השגת טלפתיה, אינטואיציה חזקה יותר, ומתנות פיזיות. האנושות מיועדת להיות השגרירה האמיתית של כדור הארץ החדש, באמצעות מוּדָעוּת ותודעה גבוהה יותר. מוּדָעוּת ותודעה אלה, הם יאפשרו לאנשים להבין שוב, כי גם כדור הארץ, גאיה, היא חיה ובריאותה תלויה, ברווחתה של האנושות. בני האדם יתייחסו לגופה, כפי שמתייחסים לעצמם, ויתייחסו לאחרים כחלק מעצמם.

היציאה מהמטריקס היא שלב חשוב, משום שהאנושות עשתה כבר דרך ארוכה, בְּקִיּוּם בממד השלישי והרביעי. תקופה זו, האנושות מיושרת אסטרולוגית, לקבלת האנרגיות הדרושות לאמא אדמה, לגאיה. אנרגיות חדשות אלה מאפשרות לגאיה, לעבור למקום חדש ביקום המתקיים ברטט גבוה יותר. המעבר מתאפשר, באמצעות הפעלת רטט התעוררות, והתעלות של האנושות. האנושות מסייעת להפעיל, ולהצית את כדור הארץ. כאשר היא תתכנס בתוך עצמה, היא תיכנס לחלל, אשר ישנה את תודעתה למציאות חדשה. רִיק זה, הוא החלל בו נוצרת הבריאה.

כדור הארץ היה תקוע במציאות זו, כל זמן שהאנושות הייתה תקועה. גאיה תצליח בהתעלותה, בגלל שליחי האור, וְזִרְעֵי כוכבים בכדור הארץ. שליחים אלה החזיקו באור, כדי לתדלק ולהביא את לידתה. התהליך יציב ומחושב, הוא מונחה על ידי ישויות ממדים גבוהים, אשר לקחו פיקוד על כדור הארץ, עד שהאנושות תוכל שוב, לקחת אחריות ולטפל.

התהליך הפרטי של כל אדם, בשילוב האור בגופו, הוא מתאפשר על ידי המדריך האישי והמלאכים של כל אדם. אלה אשר לא יבינו שהם ניצוץ של נשמה גדולה, הנמצאת בחוויה אנושית במקביל עם כדור הארץ, הם יעזבו, וימשיכו לשחזר את משחק הקוטביות על כוכב לכת אחר, כהכנה לְהִתְעַלּוּת.

בסופו של דבר, כל הדרכים מובילות לירושלים, וכל הנשמות אשר נרשמו וחתמו על הִתְעַלּוּת, הן יגיעו לירושלים, בדיוק בזמן למסיבה היקומית, וישתתפו בטקסי השראה לשגרירים.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)