יתר על כן, הלקח הוא ללמוד לא להסתמך בעיקר על מערכת אחת, לשיתוף מסרי אהבה ואור אלה. כמו כן, מומלץ להמשיך, בתהליך שיתוף המסרים להמונים. שכן בו טמון השירות הגדול לָאֱנוֹשׁוּת. בתקופה זו, בה אנשים המקוטבים באופן חיובי, הם מודעים למצב, והם עוזרים על ידי שיתוף מסרי האהבה ואור לכולם.

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

מֶסֶר הֲבָנָה לְדֶרֶךְ חֲדָשָׁה

שלום לכם,

הבורא נמצא בתוך כל אדם, וכל אדם עוזר לבורא, לחוות את עיוותי החשיבה השונים דרך קיום האדם, בתת קבוצה מסוימת זו של הממד התודעתי.

כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, בעת החשיפה לתובנות במסר זה, ועליו להשאיר את אלה שאינן מהדהדות בליבו. ישנם אלה, אשר אינם מעוניינים שמסרים מסוג זה, יגיעו להמונים.

ישנם אנשים המנסים מתודולוגיות שונות, על מנת למנוע ממידע זה של אהבה ואור, להשפיע על הנשמות ועל כדור הארץ. לכן הם מבקשים, להרחיב את האהבה השלילית של האוריינטציה השלילית.

רצונם של אנשים אלה הוא בשליטה על אחרים, והם לא אוהבים את הבחירה החופשית, אשר נמצאה אי פעם על כדור הארץ. הם מתנגדים מכל וכל לאהבה ואור, הנובעים מאנשים באוריינטציה חיובית.

עם זאת, אני חש שמדובר בעיוות טוב, או בהזדמנות שנוצרה מכך. שכן, דבר זה חשף את עיוותי מכלול המוח של האנשים, המקוטב שלילית. העיוותים האמיתיים נובעים, מעיוותי השפעה שלילית של חלק מהאנשים, שאחראים לאפשר, או מכוחם על הפלטפורמה הזו.

אולם, תהליך זה נוצר על ידי תהליך אוטומטי, וכאשר האלגוריתם הרובוטי מתבלבל, אותה מערכת אוטומטית מזהה היבטים שלא עונים למדיניות, אז היא יוצרת חסימה.

יתר על כן, הלקח הוא ללמוד לא להסתמך בעיקר על מערכת אחת, לשיתוף מסרי אהבה ואור אלה. כמו כן, מומלץ להמשיך, בתהליך שיתוף המסרים להמונים. שכן בו טמון השירות הגדול לָאֱנוֹשׁוּת. בתקופה זו, בה אנשים המקוטבים באופן חיובי, הם מודעים למצב, והם עוזרים על ידי שיתוף מסרי האהבה ואור לכולם.

ניתן להשוות את המצב הזה, עם מה שֶׁמְּכֻנֶּה הצטברות הפוטנציאל השלילי, המאפשר דחיפה לצד החיובי. בכך, נוצרת השפעה לטובה על אנשים נוספים בזמן הנוכחי, למרות החשיפה לאג'נדות של האוריינטציה השלילית.

לכן, הדרך הנכונה לפעול בסיטואציה זו, היא להקרין אהבה ואור על אנשים, הנמצאים בעיוותי קוטביות שלילית, ולהתעלם מהמאמצים שלהם לתשומת לב, אשר ממנה הם ניזונים.

לכן בתקופה הנוכחית, ההמלצה היא לפעול מתוך בחירה חופשית, לסלוח לאותם האנשים, ולהמשיך להתקדם בזמן מרחב. הפיתויים להפוך ולהימצא באוריינטציה שלילית, הם מוצעים על ידי האוריינטציה השלילית המחפשת יותר שְׁלִילִיּוּת. בכך ניתן להציל אנשים, הרוצים להטביע את השירות לנתיב העצמי.

אולם הימנעות, בנוכחות המלאכית של הטבע החיובי באדם, היא תאפשר לכל אדם, לקטב ולהתקדם קדימה לעבר אהבה ואור. דבר זה בדומה למה שמכונה כושר, בו מכלול הגוף מתחזק, בעת יישום עֲמִידוּת וסיבולת.

יישום הַקָּטְבִּיּוּת החיובית לעבר השפעה שלילית, היא תהפוך את האדם למעמיק ועוצמתי יותר. בסופו של דבר, האוריינטציה השלילית, היא תמצא שלא רצוי לה להמשיך במטרתה, בהפצת הקוטביות השלילית. לכן, עָלֵינוּ לצאת בשמחה, בכוח הסיבולת ובשלווה של הבורא האחד.

אני מודה לכל אחת ואחד מכם, על התמיכה והפירגון בתגובות שקיבלתי. אני אמשיך לכתוב ולפרסם נושאים נוספים, אנחנו נתעלה וְנִתְפַּתֵּחַ, כי אנחנו לומדים איך האוריינטציה החיובית יכולה להאיר על האוריינטציה השלילית, ולפעול כולנו יחד למען הפלנטה שלנו.

המחלה העולמית הקיימת, היא באה כדי להביא שינויים לחיינו, המתבטאים כמגבלות בריאותיות, כחוקים ואיסורים "אֶל הַפָּנִים", כלומר, "לַפָּנִים הַפִיזִיּוֹת" כאירועים שאנו רואים ונפגשים אִתָּם, וגם "לִפְנִים מַהוּתֵנוּ" כהתמודדות פנימית.

אנחנו מתקדמים ומתחזקים, וזה הזמן שֶׁעָלֵינוּ לאהוב ולרצות לדחוף יותר, לכיוון הקוטביות החיובית. כי אם נצליח, וכמובן נצליח לקטב לעבר הקוטביות החיובית, בהחלט נעלה לממד החמישי בכדור הארץ החדש.

כל העולם עובר שינויים, ומכורח המצב גם אני נאלץ לעשות שינוי לטובת כולנו, לכן פתחתי קהילת פטראון, לשיתוף הודעות מצונזרות, ולמסר מלאכי. לינק ניתן למצוא מטה בהארות.

זה מה שלמדתי מהמסר היום, אני שוב מודה לכל אחת ואחד מכם, ואני מודה לבורא ולמשפחה הגלקטית. נשתמע בקרוב במסר הבא.

הצטרף לקהילה https://www.patreon.com/NAOR4U

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)