מדוע בני האדם הפסיקו להגיע לירח? לְמָה משמש הירח עבור כדור הארץ? מה גילו האסטרונאוטים על הירח? מי בחן את האסטרונאוטים בהגיעם לירח? עם מי נפגשו האסטרונאוטים בירח? מה הייתה האמנה שנחתמה? מדוע נוצר הירח, ואת מי הוא שימש בתחילה? איזה מאבק התקיים בעבר על הירח? במה התבטאו נזקי הקרב הקדום בירח? איך הירח השפיע על עתיד למוריה?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מבוסס על מידע מהפדרציה הגלקטית

הִוָּצְרוּת הַיָּרֵחַ

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

מה היא הסיבה שבני האדם מזה תקופה, הפסיקו להגיע לירח. הירח מאיר את שמי הלילה בכדור הארץ, הוא נראה כאובייקט עצום ומדהים לאנושות.

חשוב מכך, הפדרציה הגלקטית מחוברת אליו, ולמעשה אף אחד מאלה הנמצאים על פני כדור הארץ, הם לא יכולים להימנע מתדרי הירח. הירח משמש כְּוַסָּת גאות ושפל של כדור הארץ, וגורם למחזורים ביולוגיים על פלנטה זו.

חשיבותו של הירח לקיום הפיזי של בני האדם, היא משנית לזו של השמש. ההפרה האנושית האחרונה הידועה על הירח, היא התרחשה מכדור הארץ.

הפרה זו התרחשה בשנת 1972, אשר במהלכה אסטרונאוטים נשלחו לירח, והם גילו פסולת אדירה של ספינות חלל. ספינות אלה אשר התגלו, הם נהרסו במלחמה שהתרחשה מלפני מיליוני שנים רבות.

האסטרונאוטים גילו בסיס תת קרקעי על הירח, בתקופה זו של ההפרה. אנשים בודדים מכדור הארץ, הם היו מעורבים בגילוי ההיסטוריה האבודה, והם ראו ספינות חלל רבות, סביב מכתש הירח.

בשום זמן לא היו החוקרים, הנקראים אסטרונאוטים לבד בחלל. האסטרונאוטים, הם היו תחת פיקוח כל הזמן, על ידי הישויות שהיו על בסיס הירח באותה התקופה.

עדויות לכך, עדיין ניתן למצוא בשיחות שהתקיימו, באמצעות הקלטות של מכלול רטט צליל, של השידורים אשר התרחשו במהלך הטיסה בחלל לירח.

אולם, רובם של השידורים נחתמו בחשאיות, כדי לא ליצור פאניקה המונית באותה תקופה. בתוך הירח היו ישויות בין גלקטיות רבות, אשר היו חלק מהפדרציה הגלקטית, הם התבוננו בבני האדם וְעָמְדוּ את סוגם, ללא הפרות ישירות.

האסטרונאוטים אשר היו במשימה זו בשנת 1972, הם נפגשו עם רבים מהמינים הבין גלקטיים. ישויות אלה מסרו להם, לא להסיג גבול בבסיסם על הירח.

עוד הוסבר להם, כי הירח שימש כאזור שמירה, הוא השומר על כדור הארץ, כדי שלא תתאפשר הפרה מיותרת. נחתמה אמנה עם נציג כדור הארץ באותה תקופה, אשר קבעה כי יתקיים הסכם אי הפרה של הירח.

נקבע, כי אי ההפרה של הירח, יִמָּשֵׁךְ לאורך 50 השנים הבאות של זמן מרחב, עד שנת 2022. בהתאם לכך, לא תתאפשר כל הפרה על הירח, הירח היה בסיס הפדרציה של כוכבי הלכת.

במטרה להבין את זה, יש להכיר את ההיסטוריה בקצרה, את אופן השימוש והיצירה של הירח. הירח נוצר לראשונה באופן מלאכותי, כדי לשמש כתחנה טקטית מיוחדת, על ידי צי אִימְפֶּרְיַת אוריון.

הירח היווה חלק מצי, הוא אשר כבש את מערכת השמש הנוכחית לפני כמיליון שנה. מטרת הירח הייתה לְשַׁמֵּשׁ כרכז הגנה ראשי, בְּבוֹאָהּ של הפדרציה הגלקטית, לשחרר את מערכת השמש לפני כ-800,000 שנה.

כוכב הלכת הזה, והירח החמוש היווה איום מרכזי להצלחת הפדרציה הגלקטית. הציים הנכנסים של הפדרציה, הם השתתפו בַּקְּרָב עוצמתי משל עצמו, כדי להשמיד את בסיס אימפריית אוריון. כך הבסיס הצטמצם לשברי אבנים, אשר הוביל ליצירת חגורת אסטרואידים.

הקרב על הירח, נזרק באופן זמני למסלול בלתי יציב של השמש, שעבר בין כדור הארץ למַאֲדִים. לבסוף לפני 125,000 שנה, הוא הוכנס למסלולו הנוכחי, כְּיָרֵחַ כדור הארץ.

הירח, הוא היה מבנה ייחודי לפני שנגרמו לו כמה נזקי קרב, הייתה בו אטמוספירה עבה דמוי כדור הארץ, כמה אוקיינוסים, וימים. על פניו היו מפוזרים, המוני קרקעות קטנות, בהם יצרו הָרֶפְּטִילִיָּאנִים ומהנדסי דינוזאורים, מערכת אקולוגית.

המערכת אשר הייתה בירח, היא הייתה בדומה לזו הנמצאת בכל מערכת שמש, המותאמת לבני האדם. המטרה מאחורי טרנספורמציה זו, היא הייתה להסוות את מטרתו האמיתית של החנית, היא המוסתרת מתחת לציפוי זה.

הָאוֹרְיוֹנִים, הם בַּנּוּ כדור מתכתי מסגסוגת טיטניום מיוחדת, אשר תכונותיה המיוחדות, לא רק יכלו להגדיל מאוד את מגן הגלישה, סביב כלי הנשק העיקריים, ותחנות הבקרה אשר נמצאו בליבתו, אלא גם שמרו על אשליית הירח הפנימית.

הירח שימש כלוויין טבעי ושקט, ובתוכו היו כ-15 מפלסים, המכילים את מרכזי הבקרה למעבדות, ו-20 תחנות נשק מרכזיות. כאשר פדרציה הגלקטית נלחמה לחדור לְמַטֵּה אוריון, הירח נורה ונגרם נזק גדול לכוכב הלחימה.

בתגובה לכך, ירח הקרב הזה, הוא נפגע קשות ונזרק למסלול בין מַאֲדִים וכדור הארץ. פעם אחת במסלול השמש, ירח הקרב נלכד, ועליו עלו כוחות הפדרציה הגלקטית, הוא כבר היה מצולק ונסחף מאוחר יותר.

אוריון ובני בריתם מחוץ לעולם הָרֶפְּטִילִיָּאנִים, הם החליטו להטביע את למוריה, ותכננו לעשות זאת באמצעות הירח. לכן הם גרמו להחזרת הירח הזה מחדש, והוא הועבר למקומו הנוכחי. אז הוא שימש, אחד כמיופה כוח של אמא אדמה, שתיים כלוויין טבע, כך ששניהם יחד שימשו להשמדת למוריה.

מאז ועד היום, הירח נמצא בשליטה ופיקוח של הפדרציה הגלקטית, הוא שימש בדרכים שונות, ובתקופות שונות להגנת כדור הארץ ולדייריה. תדרי הירח, גם היום משמשים כְּוַסָּת לאיתני הטבע בכדור הארץ, ומסייע באמצעות המחזורים הביולוגיים לאנושות.

התחלתי לפרסם בפטראון מאמרים כאלה, שהפכו להיות מצונזרים וייחודיים
 
https://www.patreon.com/NAOR4U

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)