מהי הנחיה עליונה, ואיך היא מסייעת לִשְׁמִירָה על כדור הארץ? מה ההבדל הבולט בין השירות לְאַחֵר והשירות לעצמי? מה ביקשה למנוע מועצת כוכבי הלכת? על מה בא להגן צי קולקטיב אַשְׁתָר? מהי חֻקִּיּוּת הקוטביות? מהי חֻקִּיּוּת הַכְּבִידָה? מהי הַחֻקִּיּוּת המטאפיזית? מהי חֻקִּיּוּת התגלמות בכדור הארץ? גוף האדם מאיזה ממד נלקח? מהי חֻקִּיּוּת מישורי הקיום בכדור הארץ, ומי מתקיים בכל מישור? מהי חֻקִּיּוּת הקוטב הצפוני והדרומי? כיצד נמדד רטט האדם? מה מְבַטֵּא פעולת אדם מ-צַ'אקְרַת הטבור, המין, הלב? איך אדם יכול לזהות את רמת התעלותו? כיצד לוקחת המחשבה חלק בשירות לְאַחֵר או בשירות לעצמי? איזה רמת איזון נדרש לאדם במעבר לממד החמישי?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מידע מהפדרציה הגלקטית

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַנְחָיָה עֶלְיוֹנָה-שְׁמִירָה עַל בְּחִירָה חָפְשִׁית

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

התקשורת התקיימה בְּמַטָּרָה להעברת צורות חשיבה שלהם בתהליך אוסמוזה. כל הנחשף למסר זה עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק תובנות הפועמות במיתר התהודה הפנימי שלו.

הנחיה עליונה נוצרה על ידי מועצת כוכבי הלכת, עבור רגולציה תקינה בכדור הארץ. הנחיה עליונה קודם כל, היא היבט של בחירה חופשית שיש לשמור בכדור הארץ. מסיבה זו, כדור הארץ הוכנס להסגר, כך שאף ישות חוץ ארצית, לא תוכל לפגוע באופן ישיר בפעולתו של כדור הארץ.

דבר זה נעשה, על מנת לאפשר לאוכלוסייה האנושית לקבל את הבחירה החופשית בתקופה זו. לאפשר גם את בחירת המסלול אותו האדם רוצה לחוות. הַחֻקִּיּוּת אינה תומכת במסלול החיובי או השלילי, שכן את שניהם ניתן לבחור ולחוות כְּשֵׁרוּת לאחר, או כְּשֵׁרוּת לעצמי באותו מהות והיבט.

אולם ברמת התודעה, זה עשוי להיראות מְעַט שונה, ההבדל היחיד העולה כאשר אנשים מתחילים להבין, שהשירות לאחרים מוביל לשמחה רבה יותר, ולקולקטיב שליו יותר. בעוד שהשירות לעצמי מוביל לְאֹשֶׁר של העצמי בלבד, אשר נמשך לזמן קצר, מכיוון שבשירות לתחום הפלנטרי לעצמי, כל הישויות מנסות לעשות את אותו דבר.

יתר על כן, המועצה מנעה את הפלישות הרבות ישירות על פי המוצא, כמו כן, מנעה גם ישויות אחרות הרוצות וחפצות להיכנס ישירות לכדור הארץ, כדי להשפיע על אנשים.

לשם כך, המועצה הפנתה את הצי המכונה קולקטיב אַשְׁתָר, להגן על כדור הארץ בפני כל פגיעה חיצונית. הקולקטיב מאפשר רק השפעה על צורות מחשבה של האנשים, הנמצאים בכדור הארץ. כלומר, רק מחשבות בקוטביות חיובית או בקוטביות שלילית ישפיעו על האנשים, ולהם יש את הזכות לבחור, איזו מחשבה הם מאפשרים לארח בתוך מכלול מוחם.

בהתאם לכך, הרטט החיצוני שלהם ישפיע, וייצור את ההנחיה העליונה השנייה של חוקיות היסוד, הפועלת על כדור הארץ. חוקיות זו כבר מוכרת לאנשים רבים על כדור הארץ. חוקיות זו כוללת את חוקי הכבידה הפיזיקליים, הצליל וכן היבטים פיזיקליים אחרים, אותם ניתן למדוד בְּעֵט ובנייר על ידי המדענים.

ישנם חוקים אחרים, המכוסים בהיבט של החוקים המטאפיזיים. אלה חוקים הנשלטים בעיקר, והם אשר שולטים בעיקר בעבודת האשליה, במכלול אשליית הממד השלישי והחמישי. שכן ישנן הרבה הנחיות עליונות, הדואגות גם לפעולה הפנימית של מכלול האשליה, ולהיבט הבסיסי שחלק מהאנשים בכדור הארץ מכירים כיום.

התודעה משפיעה על המציאות החיצונית, או על סוג הרטט שאדם מסוגל להקרין, וכך הוא יתחיל להשפיע על העולם החיצוני. החוקיות האחרת או ההנחיה העליונה, היא לגבי סוג הישויות שיכולות להתגלם על כדור הארץ, למטרותיהם בהפצת אהבה ואור, או הפצת סדר יומן לשירות לעצמי.

בהקשר זה, המועצה הציבה סוג של הנחיה, שכול ישות ללא קשר לממד ממנו היא מגיעה, היא צריכה להתגלם בגוף רוח אנושי, ומכלול נשמה בגוף פיזי. הגוף הפיזי העדכני ביותר הקיים, הוא מסוג הממד השני המאוחר.

מכיוון שכדור הארץ יכול לאפשר רק לישויות מהממד השלישי המתקדם, שנמצאו בגוף פיזי בממד השני המאוחר יותר, להתגלם בצורה פיזית בכדור הארץ.

אולם התודעה, היא יכולה להיות גם מסוג הממד החמישי ומעלה. עם סריקת הרטט הפלנטרי, ניתן היה לראות שיש ישויות בממד חמישי בכדור הארץ, המתגלמים במספרים רבים, ומתגלמים בגוף פיזי בממד שני המאוחר.

הגוף הקיים בכדור הארץ במכלול נפש גוף רוח, הוא שונה בתכלית מהגופים הפיזיים בממד השלישי, הזמינים בכוכבי לכת אחרים. כל ישות המתגלמת, היא צריכה לעבור דֶּרֶךְ מיסוך, כדי לשכוח את משימתה. רק אז לבצע ולהיזכר באמצעות תהליך מעבר דֶּרֶךְ המיסוך, בלקיחת הרטט המקומי הנשאר עם הישות המגיעה.

הישות מהממד הגבוה יותר, היא מסוגלת להשתמש ברטט האנרגטי, כדי להשפיע על אנשים רבים. אנשים רבים ישימו לב לאדם זה, המשתמש מאוד במכלול האשליה, ובהימצאות שלווה במיוחד בסביבה החיצונית, למרות שזה עלול להיות מחוץ לשליטה פעמים רבות.

יתר על כן, ההנחיות האחרות נוגעות, בהיבט מישורי הקיום המותרים על כדור הארץ. ישנם בעיקר שלושה מישורי קיום, אחד הוא קרום כדור הארץ בו אוכלוסיית בני האדם מתגוררת כיום. השני נמצא בתוך מישורי כדור הארץ הפנימי.

בתוך כדור הארץ הפנימי, ישויות מסוימות כסוג ייצור ביגפוט, הנפוצים במרחב הזמן המתמשך, כמי שזוהו על ידי אנשים.

יתר על כן, קיים סוג אחר של קיום, בו ישויות יכולות להתקיים, הוא מִמְּשּׁוֹרֶי כדור הארץ הרוחניים. במישורים אלה ישויות המלאכים, וכמו גם המדריכים הרבים מתגוררים כיום. זהו תחום הקיום שממנו מדריכים רבים, וישויות מלאכים מסוגלות להנחות את מכלולי נפש גוף רוח של האדם.

כמו גם ישויות אחרות שֶׁחוֹווֹת כיום חיים על פני כדור הארץ, עם סוג הרטט שלהן, הן עשויות להיחשב כסוג רטט של אהבה ואור חיובית, הן המתפתחות לסוג רטט של אהבה ואור גבוה יותר.

הנחייה עליונה אחרת, היא נוגעת להיבט הנחיה השולט על התפיסה שלאחר המוות. לאחר מותו של אדם, הוא צריך לבלות זמן מה במישור האדמה הרוחנית, בה מתגוררים רבים ממדריכי הנשמה שלו.

זה בעיקר האירוע הנצפה ביותר, או המישור הנראה לאחר פגישת ישות מסוימת, באירוע המכונה מוות קליני, או חווית מוות קרובה. תיאור כדור הארץ הרוחני כה יפה, שמילים נכשלות בהשוואה לתחושת היופי האמיתי שלו, אנרגיות אהבה ואור שניתן לחוש ברמה זו.

הנחיה עליונה אחרת, היא השולטת על כדור הארץ, היא זו של הקוטב הצפוני והקוטב הדרומי. הקוטב הצפוני משמש את המועצה, בדיוק כְּפִי ש-צַ'אקְרַת קרן האינדיגו, צַ'אקְרַת הכתר היא משמשת את הממלכות הגבוהות למדידת רטט של אדם.

במדידת הרטט של אדם, לא נְעַשָּׂהּ שימוש בחוויותיו. עם זאת היושרה היא תיאור מדויק של הרטט האנרגטי של אדם, ורמת הדחיסות שבה הרטט שלו שוכנת כעת.

מכאן, הקוטב הצפוני נבדק ללא הרף על ידי המועצה, כי התנודות האנרגטיות של כדור הארץ, הן נכנסות כעת לשלב התחלה של הממד החמישי. ניתן להתייחס למעבר זה, כמעבר המתרחש בחלק המודע האינדיבידואלי, אשר חווה גלגול אדם בגוף פיזי.

השינוי הוא מהקרן הצהובה היא צַ'אקְרַת הטבור, להפעלת מרכז האנרגיה של הקרן הירוקה היא צַ'אקְרַת הלב. הקרן הצהובה הטבור היא נודעת להיבט האגו, סוער, משתנה כל הזמן, מה שיוצר כמות גדולה של בעיות במכלול המחשבה של האדם.

באופן דומה, הגוף הצהוב של כדור הארץ, והאנרגיות הסוערות יוצאות כעת החוצה. כל האנרגיות הסוערות האלה לאחר שנקלטו, הן יובילו להפעלת מרכז האנרגיה הירוק הוא הלב, מרכז אהבה וחמלה.

לעומת החלק התודעתי האינדיבידואלי, שלאלה החווים חיים על גוף המוח האנושי והרוח, יובילו לעבודה ממכלול רוח גוף נפש כולו, בזמן מרחב הנוכחי. איך אנשים אינדיבידואלים יכולים לזהות את רמת התעלותם, או רמת מסלולם לממד החמישי?

התהליך הוא פשוט, התבוננות בעצמי, כך שברגע שהאדם מתחיל להתבונן בעצמו, הוא מבחין בתגובותיו העיקריות. אם התגובות הן כלפי מעורבות מינית רבה מידי, הַמְּשִׁיכָה למין השני, אז האדם נמצא עדיין ברמה של מרכז האנרגיה של הקרן האדומה, והיבט זה חייב להיות מְאֻזָּן.

אדם הנמצא ברמה זו של הקרן האדומה היא צַ'אקְרַת המין, הוא יתקשה מאוד להבין את פעולתו הפנימית של מכלול האשליה. סוג אחר של אנשים העוסקים בעיקר בהתמקדות בעצמי בלבד, או מעורבים בהיבט האגו של מכלול המוח.

אנשים אלה, הם כל הזמן משתמשים בפטפוט המחשבה הפנימית שלהם, כאשר כל הזמן מדברים עם עצמם מבפנים, הם נמצאים בעיקר ברמה של מרכז האנרגיה הקרן הצהובה היא צַ'אקְרַת הטבור, העשוי להיחשב כצפיפות השוויון בממד השלישי.

יתר על כן, יש אנשים המוצאים עצמם שולטים, בהיבט השליטה הפנימית, הם פועלים לשחרור מוח האגו, ונמצאים בשלווה פנימית במכלול המוח שלהם. אנשים אלה, הם נמצאים ברמה של מרכז האנרגיה של הקרן הירוקה היא צ'אקרת הלב. רמה זו מובילה לכניסת אנרגיות אור ואהבה של הממד החמישי.

אדם אשר לא יכול לקחת ולשחרר את מוח האגו, הוא לא יכול להיכנס לממד החמישי. היבט האגו של המחשבה חייב להתבטל, שכן מי שמבין את ההיבט של העצמי, הוא חייב להבין שמוח האגו אינו מאפשר שירות לאחרים, גם כאשר מוח האגו לכאורה עושה שירות לאחרים.

היבט זה מחפש שירות לעצמי, אולם ניתן לראות שתי אנשים בתחום הפלנטרי במרחב זמן זה. אדם אחד, הוא עושה שירות לאחרים, באמצעות המוח האנליטי ההגיוני החשיבתי שלו. בעשיית השירות לאחרים לכאורה, אדם משתמש בשירותו לאחרים כאמצעי להגברת העצמי, או להיבט האגו, על ידי הפצת שירות כזה שעשה.

הפצת הידיעה על היותו שירות לאחר, היא מכוונת לכאורה לאחרים, בין אנשים אחרים, אולם היא למעשה שירות לעצמי. סוג אחר של אדם העושה שירות לאחרים, הוא המבוסס אך ורק על המוח הבלתי קשור, או המוח שאינו מודע על ידי מוח האגו.

כאשר המוח מושתק, מחשבה זו מגיע מהמוח המושתק, האדם עושה את השירות מבלי לצפות לתמורה, זה שירות אמיתי. מכאן ניתן ללמוד איזה רמת איזון של מרכז האנרגיה מסוים נדרש לכל אדם, כאשר הם נכנסים לממד החמישי.

התחלתי לפרסם בפטראון מאמרים כאלה, שהפכו להיות מצונזרים וייחודיים
 
https://www.patreon.com/NAOR4U

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)