לְמָה משמשת המרכבה? מי מהאנשים יכולים לעשות שימוש במרכבה? מה נדרש כדי להפעיל את המרכבה? מה הקושי המרכזי להפעלת המרכבה? עם אלו שלושה מרכזים נדרש לעבוד, במהלך הפעלת המרכבה? איזה שער מהווה מרכז הכתר? מה ניתן להפעיל באמצעות מרכז הכתר? איזה גאומטריה נדרש ליצור להפעלת המרכבה? לאיזה ממד משמשת המרכבה?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר ממטטרון התודעה המגנטית

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַפְעָלָה וְשִׁמּוּשׁ בַּמֶּרְכָּבָה

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

המסר ניתן באהבה אלוהית מהרשת האלוהית של המתכנת הגדול האלוהי האינסופי היקומי. טרם חשיפה למסר, כל אדם עליו להשתמש בְּכֹשֶׁר הבחנתו הפנימית, ולקבל רק את התובנות המביאות לו את הסיפוק הפנימי, בתהודה עם האמת.

המרכבה היא כלי רוחני מתקדם המשמש ישויות אור, אשר השיגו רמת הבנה לתודעת הממד החמישי. כלי זה לא יכול לשמש למרבית האנשים, מכיוון שהוא מעבר ליכולותיהם, או הֲבָנָתָם.

שכן כלי זה דורש הפעלה ואחדות, ויצירה של טטרהדרון, פירמידה משולשת, עם תשומת הלב התבונית לא רק על מרכז אנרגיה אחד, אלא בו-זמנית על שלוש נקודות האמצע של כל מרכז אנרגיה.

דבר זה אומר, שתשומת הלב צריכה להיות מופנית תחילה למרכז האנרגיה של הקרן האדומה, הוא מרכז השורש, עם 100% התמקדות במרכז האנרגיה הזה.

אחריו יש להתמקד ב-100% במרכז האנרגיה של הקרן הירוקה, הוא מרכז הלב. אולם הישג זה, הוא בלתי אפשרי עבור אנשים הנמצאים ברטט נמוך יותר. אפשר להשיג אותו, רק על ידי אנשים בממד גבוה יותר.

100% תשומת לב בו זמנית, הוא בלתי אפשרי למרבית האנשים בכדור הארץ בממד הנוכחי. למעשה, את תשומת הלב המופנית אל מרכז האנרגיה של הקרן הירוקה, יש אז להפנות אל מרכז האנרגיה של הקרן הסגולה, הוא מרכז הכתר.

מרכז הכתר, הוא השער לאנרגיה האינטליגנטית, והשער למתכנתי הרשת האלוהיים היקומיים, דרכו ניתן להפעיל את המהות האמיתית. כך האנרגיות של מתכנת הרשת האלוהי, יזרמו לתוך גוף האדם הניגש למרכבה.

דבר זה יוביל ליצירת טטרהדון, פירמידה משולשת המקיפה את הגוף הפיזי, ומקיפה את הרכב הרוחני של האדם המפעיל, המסוגל לשמור על 100% תשומת לב בו זמנית על שלוש נקודות.

אדם אשר יבצע זאת, זה יאפשר לו לקבל הזדמנות לנוע במרחב זמן, וגם לנוע ברצף זמן מרחב, ללא כל השהייה במרחב זמן. המשמעות היא, שאותם אנשים הרוצים להיכנס, או לבקר בציר זמן עתידי, הם יכולים להשתמש ביכולת זו בגישה למערכת המרכבה, על ידי מיקוד תשומת לב מלאה בשלושת הנקודות של מרכזי האנרגיה.

דבר זה יאפשר את הפעלת רכב המרכבה, וכל אדם יוכל לנוע לרצפי מרחב זמן שונים. זה בגלל הגישה לתוכנית הרשת האלוהית היקומית, לאפשר לאנשים כאלה, אשר אינם צריכים לציית לִכְלָלֵי מכלול האשליה של מרחב זמן.

אולם ניתן למצוא אנשים הנמצאים בְּרַבִּים מהכללים בַּסְּפֵירָה הפלנטרית הנוכחית. מכללים אלה נוצרת המגבלה, במטרה למנוע מאנשים ברטט נמוך, לגשת לאנרגיות גבוהות יותר.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

3.7/5 - (3 votes)