מה המשמעות הרוחנית של סוגי הדם השונים? מה היכולות לאנשים עם סוג דם A? מה היכולות לאנשים עם סוג דם B? מה היכולות לאנשים עם סוג דם AB? מה היכולות לאנשים עם סוג דם RH שלילי?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר ממטטרון

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַיְּכוֹלוֹת שֶׁל סוּגֵי הַדָּם

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לִקְרֹא אוֹ לִצְפּוֹת, אז לפני שנתחיל לספר, קודם כל נסיר את החותם מעל כתבים אזוטריים נסתרים. מתחילים…

מבוסס על מסר מְמֶּטַטְרוֹן התודעה המגנטית, כל הנחשף למסר, עליו לקבל רק את המחשבות המספקות לו את דפוס הרטט הגבוה ביותר של המציאות, ועליו לזכור לשחרר את ההבנה והשיפוט הפנימי שלו, ולהפסיק אִם המידע אינו מהדהד עם העצמי הפנימי.

מה המשמעות הרוחנית של סוגי הדם השונים?

סוג דם O

ניתן לגוון את ההיבטים הידועים כסוגי הדם בעיקר, ולייחס אותם להיבטים הבאים: סוג הדם O מהדהד עם ההרמוניות של למוריה, הארצות העתיקות, שבהן החלה האחדות עם התודעה הפלנטרית.

יתר על כן, לאנשים עם סוג דם O יש כישרונות נפשיים ורגישות אמפתית, הם מסוגלים לחוש את המצבים הרגשיים של אנשים אחרים.

סוג דם A

עבור אלו עם סוג דם A, האנשים מצופים בזיכרונות של ציוויליזציות אטלנטיות מתקדמות מהעבר, שהמסתורין שלהן השפיע על מחזורים שונים בגלגול. לאנשים אלה יש את הכוח היצירתי והנתיב להיות מדריך מאוזן, כדי לעורר את ההבנה של תודעה גבוהה יותר.

סוג דם B

אנשים עם סוג דם B יש להם שורשים בעיקר במערכת הכוכבים הפליאדים, ומציגים גם מתנות אינטואיטיביות וכישורים רוחניים דרך השושלת עם מערכת הכוכבים הפליאדית.

סוג דם AB

אנשים עם סוג הדם AB, הם בעלי גוונים כפולים, הם מגזעי האלוהים המקודשים שמטרתם לְאַחֵד נִפְרָדוּת, לכאורה באמצעות האמת האחת של חיבור בין-ממדים. לאנשים אלה יש פוטנציאל לְגַשֵּׁר על תחומים קוסמיים אינטגרליים.

סוג דם RH שלילי

אנשים עם זרם דם שלילי RH הם הצאצאים מהמכלול הזיכרון החברתי אנונאקי, שהיו אחראים לזריעת כוכבי הלכת. מסר ספציפי ניתן למצוא במאמר או בסרטון שׁוֹשֶׁלֶת הַדָּם הַשְּׁלִילִי.

סיכום

יתר על כן, יש לציין שכל סוג דם נובע בעיקר מהבורא האינסופי האחד, והגיע הזמן לכל האנשים לגלות מחדש את הפוטנציאל האמיתי שלהם.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

רוחניות היא מהות ולא פעולה. אם אתה מתאמץ לנקוט בפעולות כדי להפוך לישות רוחנית, המוח יעכיר ויחשיך את הנר שלך, בניגוד מלסוכך ולהגן עליו. אולם, אם בִּמְקוֹם תתאמץ בלשרת את האחר, פשוט להעניק ולשמח אחרים, הנר שלך יישאר דולק, ויָפִיחַ בך ניצוצות אושר.

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר