מתי החלה התעוררות של לורד סָנַנְדָּה? מדוע מנהיגי הדת היהודית התנגדו ללורד סָנַנְדָּה? מדוע המסר של לורד סָנַנְדָּה היווה איום על השליטים? במה בעיקר מתבטא כוחו של האל בַּתָּנָ"ךְ? מדוע האנשים לא קיבלו את המסר של סָנַנְדָּה? כיצד לורד סָנַנְדָּה מצא את מותו? מי הקים את הכנסייה הראשונה, ולאיזה מטרה? איך נוצרה הדת הנוצרית? איך ביקש לורד סָנַנְדָּה לעזור לאנושות? איך הושפעה הדת היהודית מהאוריינטציה השלילית? מי כתב את הברית החדשה? מה תפקיד סֵפֶר התנ"ך עבור הדתות? מדוע קיימת לכאורה עליונות גברית בתנך, לאיזה מטרה? לאיזה מטרה קיים המושג "חֵטְא ועונשו, גן עדן וגהינום"? מדוע הועלו אנשים על המוקד ונשרפו? מדוע אנשים לא יכולים לקבל את האמת על התנך? מָהֵם הדברים המייצרים כל כך ענין בכדור הארץ? מה ידיעת האמת מביאה, לאדם הנחשף לה?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מארכי-מלאך מיכאל

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הָאֵל בַּבְּרִית הַחֲדָשָׁה וּבַיַּהֲדוּת

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

המכתב התשיעי מלורד סָנַנְדָּה נותן הסבר לְדָבָר שאף היום, הוא מבולבל מאוד אצל אנשים רבים. אולם חשוב לא לבלבל בין האנרגיה של ישו, ועם דת הנצרות.

לורד סָנַנְדָּה חי ביהודה, והמשיך להימצא שם עד שהגיע להארה. רצף האירועים שעברו על משפחתו ביחס לדת היהודית, הם גרמו לו תמיד להרגיש שמשהו לא תואם את מה שהדהד בליבו, במיוחד אותו אל מעניש, אשר לימדה עליו הדת היהודית.

לורד סָנַנְדָּה, הוא היה תמיד מאוד מרדני לגבי זה. לאחר התעוררותו במדבר, הוא הבין לגמרי שהכול לא בסדר, והוא ניסה להעביר מסר זה לאנשים, למנהיגים הגדולים.

אבל מה עם השליטים הגדולים? נדיר מאוד ששליט חושב על האנשים, או חושב לראות את מצב האנשים משתפר. הרוב המכריע של פקידי הממשל חושבים לרוב רק על עצמם, ושוכחים שיש אנשים התלויים בהחלטותיהם.

לורד סָנַנְדָּה החל להטיף שאין עונש, שאין אל מעניש כפי שהיהדות הטיפה לו. השליטים הגדולים ראו בזה בעיה רצינית מאוד, כי זו הייתה בדיוק ההצהרה שבאמצעותה הם שלטו באנשים.

הצהרתם הייתה שכל דבר שגוי שאנשים עשו, אלוהים העניש אותם, וכך הורידו את האשמה מכתפיהם, והשליכו על גבו של האל. האל הזה היה ישות שאף אחד לא ידע, אף אחד לא ראה, אבל כולם ידעו על כוחו.

כוחו של האל היה להעניש, כי כל מה שהשתבש יוחס למצב רוחו הרע של האל. העונש האלוהי נִתָּן למשהו שאנשים עשו, לדברים שאנשים עשו.

מילותיו של לורד סָנַנְדָּה לא התקבלו יפה, כיוון שזה היה עשוי לסיים את כוחם. זה עשוי לסיים את דרכם לִשְׁלִיטָה באנשים, אז הם הפכו את סָנַנְדָּה לאדם רע, אדם אשר הפריע לכל מה שהשליטים החזיקו בו.

השליטים חשבו לעצמם, אם האנשים יתחילו להקשיב לסָנַנְדָּה, הם לא יוכלו יותר לאיים על האנשים. ואז השליטים לא יוכלו לומר, שכל זה הוא עונש אֱלֹהִי.

מכיוון שְׁסָּנַנְדָּה הטיף על אל לא מעניש, אז כל זה עלה לו בחייו, והביא למותו. האינטרסים היו הרבה יותר גדולים, מאשר להקשיב לאותו אדם שכינה עצמו הַמָּשִׁיחַ.

רבים מהאנשים באותה תקופה העדיפו לא להאמין בזה, ולשמור על החלטותיהם, על כוחם, ולכן לורד סָנַנְדָּה נצלב בשלב זה. דבריו של לורד סָנַנְדָּה, הם הועברו הלאה לְתַלְמִידָיו.

תַלְמִידָיו של לורד סָנַנְדָּה היו יהודים, והם התרחקו מדתם שהייתה היהדות. כאשר לורד סָנַנְדָּה עזב, הרוב המכריע של תלמידיו, בסופו של דבר שינו את רעיונותיהם, והפכו מעורבים בכל מה שלמדו.

רק פיטר הרגיש שיש לו משימה לייסד כנסייה, אשר תוכל לסגוד למילים אשר נאמרו על ידי לורד סָנַנְדָּה. לורד סָנַנְדָּה כונה כישו, וכאשר הסגידה החלה, היא נקראה כדת הנצרות.

עם זאת, רבים הלכו אחרי לורד סָנַנְדָּה, רבים אהבו את מה שהוא אמר למרות שלא הבינו, הם פחדו להסכים עם דבריו, אולם דבריו נגעו לליבם.

אנשים אלה, דבריו נגעו בהם, במיוחד אלה שגרו עם לורד סָנַנְדָּה, הם התחילו להשתתף בכנסייה הזו, שם חזרו המילים שהוא השאיר להם. השליטים כמובן שמו לב לתנועה זו, אבל כל עוד היא לא השפיעה עליהם, הכול היה בסדר.

כבר באותו הזמן, נעשו באנשים מניפולציות על ידי כמה מהאוריינטציה השלילית. דבר זה התרחש אפילו בנוכחותו של לורד סָנַנְדָּה בכדור הארץ, אשר היה אחד הניסיונות הראשונים להעיר את האנשים, להוציא אותם מהקוטביות השלילית.

האוריינטציה השלילית כבר הייתה שם, הם כבר שלטו בדת היהודית, ולכן חשבו למה לא לשלוט גם בדת הנצרות החדשה. דת חדשה זו, התבססה על אנרגיית לורד סָנַנְדָּה, אשר הציפה את לבבותיהם של כולם ללא קשר לדת.

האנרגיה של לורד סָנַנְדָּה, היא הייתה כל כך עוצמתית, למרות שהוא היה נמצא בגוף אנושי, מילותיו, צורת מחשבתו כולם נוצרו באהבה ואור. עצומה הייתה התודעה של לורד סָנַנְדָּה, אשר הושתלה בליבותיהם של כולם ללא הבדל דת, כאילו הם נדבקו במחלה, במחלת האהבה, מחלת האבולוציה.

למרות שלורד סָנַנְדָּה נצלב, ושליטיו כביכול חשבו שהם השתיקו את קולו, קולו לא דמם. להיפך, התודעה שלו הושתלה והדהדה בכל לב אנושי, והיא עדיין שם מעל 2,000 שנה מאוחר יותר.

אם כך, הנצרות נולדה מדברי ישו, מסיפורי התלמידים, כשכל אחד מהם מספר סיפור ותמיד מוסיף משהו משלו. כל אחד היה אומר לאחר, מי יתחייב עבור השני, ובזמן שזה נכתב הוא יוצג בְּאוֹר לא נכון.

אנשים רבים גם היום לא מבינים שהברית החדשה לא נכתבה על ידי ישו, הוא לא הכתיב את הברית החדשה, היא נכתבה על ידי תלמידיו, ועל ידי אנשים אחרים שחיו באותה תקופה.

כבר אז הייתה מניפולציה של ייצוג האוריינטציה השלילית, כל מה שנאמר גרם לאנשים להאמין, שהאל הזה עדיין מעניש, שהאל הזה מעניש.

אם לא בדת, איפה תהיה השליטה? לא תהיה שליטה. אם לא הייתה דת, אנשים לא היו מקבלים שליטה מאף אחד. אנשים היו יודעים שהם חזקים, ושכול מה שהם יעשו יחזור אליהם, אבל לא מתוך עונש, אלא כתוצאה ממעשיהם.

הכול החל להיות מעוות, נציגים של אותה דת תפסו רעיונות אלה, הם התחילו להכניס את שלהם לפי הבנתם, לפי רצונם לשמור תמיד על הנאמנים שלהם בעצמם.

השליטים שמרו וביצעו מניפולציות על הנאמנים שלהם, כי זה מה שדתות עושות, הן מתמרנות את האנשים לחלוטין. אנשים תוהים מתי כל זה ייחשף, אבל הרוב המכריע שם מבוסס על אמונה עיוורת, אמונה אבסורדית.

אמונה זו, אם מנהיג דתי מגיע לנקודה, בה אדם צריך להרוג עצמו בשם האל והאדם מתאבד, כפי שקורה בחלקים שונים בכדור הארץ. זה המקום בו הכול מתחיל, והתנ"ך תומך בכך יותר ויותר.

ישו לא כתב את הברית החדשה, דבריו הושמו על ידי גברים, בגלל שיש הבנה לגברים על מה שהוא דיבר. כמובן יש הרבה מְשָׁלִים שסָנַנְדָּה אמר, אבל הם שולבו שלא כהלכה, לתוך טקסט הַרְבֵּה יותר גדול, כדי שהספר הדתי הקיים היום יוכל להיווצר.

אנשים רבים שגדלו על בסיס הספר הזה, בין אִם דת קתולית או אחרת, זה לא משנה שם התת-דת, משום שהדת הגדולה היא הנצרות. זה קרה בצורה כזו, שאנשים הצליחו לפרק את הדת הזו לרבות אחרות, כי כל אחד הבין את הספר בדרכים שונות.

ניתן לראות עד כמה רחוק האנושות הגיע, כמה רחוק הגיעו הגברים בשביל מניפולציה. השאלה שנשאלת, איפה כתוב שהגברים מנהלים את הדתות האלה, הם נבחרו על ידי האל? איפה זה כתוב?

אנשים בחרו אותם, את הגברים, אין בחירה אלוהית, אין הפרדה בין הָאֵם האלוהית או האב האלוהי, לאלוהים אין דת. דת זה לאהוב כל אדם ללא תנאים, זו הדת שהאב וְהָאֵם האלוהים מטיפים.

לא מה שנאמר סביב החוקים, האיסורים, הרבה דברים המיוחסים לאב וְהָאֵם האלוהים, שהאל לא אמר. אז דמות החטא המונהגת, שכל מה שאדם לא עושה בסדר הוא חטא, ולכן ייענש.

כל אלה מצליחים לשמור על סדר בחברה, בה אדם צריך לכבד את האל, כי אחרת הוא יעניש אותו, האל יעניש כל אדם. זה היה הרעיון שהעלו הגברים בכל הדתות או תת-דתות, צריך לשמור את האנשים קשורים למושג העונש, ואז הגיע המושג של גן עדן וגיהינום, שהרבה מהאנשים עדיין מאמינים בו.

זה עדיין הקצה הקטן של הקרחון, אם אנשים עוצרים לחשוב ולנתח, יש להפסיק לחשוב שהדת כביכול, הברית החדשה משתמשת במילים של לורד סָנַנְדָּה כבסיס.

מדוע התנ"ך כל כך עשיר? בשמו של מי נוצר העושר הזה? בשם האב והאם האלוהיים? האם לורד סָנַנְדָּה התאבד בגלל שאנשים לא הלכו אחרי דת זו? או אנשים נהרגו ללא הבחנה?

אז זו עוד דרך לִכְפּוֹת כוח, מי שלא האמין בזה נהרג, ורבים הוקרבו בדרך זו. אנשים שהיו להם כוחות, לאורך זמן נשרפו על המוקד. אנשים אלה הביאו את האמת, הם הביאו את כוחו של הטבע, הם הביאו את כל הכוח שהיה לנשמתם.

אנשים אלה היוו סכנה לחברה ההיא, אז זה כונה שטני, בואו נעלה אותם על המוקד. כך הדת הזו נשמרה לאורך זמן, הֶרֶג, שְׁפִיטָה, גינויים הדורשים דברים רבים.

רבים חושבים שכל מה שקורה עכשיו, הוא עונש על כל מה שהאנשים עשו. אולם חשוב לזכור, כל מה שאדם שותל הוא קֹצֶר. עדיין יש רוב בכדור הארץ, שעדיין לא מאמין הרבה במה שמופיע במסר זה.

אנשים יכולים לקרוא את המסר ולא לקבל, כי זה כל כך מושרש, כל כך מחובר למוח האנושי, הם לא יכולים לדמיין, שהם הולכו שולל כל כך הַרְבֵּה זמן. הַנִּפְרָדוּת של הדתות הגדולות היא לא משהו אלוהי, זה אף פעם לא היה.

כל זה טופל היטב על ידי אלה שרצו כוח, אשר כתוצאה מכך הפכו להיות המניפולטורים של האנושות. אלה מתמרנים את האנשים היום, כל המנהיגים האלה יודעים שהממלכות הגבוהות פְּעִילוּת, הם יודעים שהם הולכים לְאַבֵּד כוחם בכל רגע, הם יודעים שהאמת תתגלה.

אנשים מטיפים למה שהם מאמינים, אין לשפוט ולגנות אף אחד על מה שהוא עושה. רבים לא יודעים מה הם עושים, רבים מאמינים מאוד שמה שכתוב שַׁם, זאת היא האמת.

מי שמהדהד עם המסר הזה, זה בגלל שהוא נשמה מְפֻתַּחַת, הוא מהדהד עם כל התהליך הזה, בגלל שהוא לא נותן לעצמו להיסחף ממה ששמע. הנחשף למסר עמוק בנפשו, הוא יודע שכל זה שקר, זו מניפולציה גדולה. כל זה היה מניפולציה גדולה, מתוך כוונה להתעשר, אף פעם לא מתוך כוונה באמת לחשוב על אנשים.

מה שחשוב בַּמֶּסֶר של סָנַנְדָּה, או המסר של בודהה, או מסר של כל ישות אור אחרת שהייתה על פני כדור הארץ, היא תמיד אחת. ואהבת לרעך כמוך, אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך.

אם כל אדם היה מַפְנִים את המילים האלה, העולם היה שונה. אנשים היו מגרשים את כל הרוע המתרחש, כבר מלפני זמן רב, אבל אנשים נשארו עיוורים.

יותר מידי זמן עבר, אנשים היו צריכים למרוד, אנשים היו צריכים להתקומם נגד הכול. אולם, השליטה, עושר, כוח תמיד היו הדברים המעניינים ביותר בכדור הארץ.

עבור חֵלֶק מהאנשים, רצונם הוא להפוך לעשירים ביותר, לא משנה כמה אנשים עניים נשארו, זה עדיין המצב כיום. רבים מהאנשים הנחשפים למסר זה, הם הלכו לאחרונה בנתיב החדש הזה, עליהם לחזור בזמן, ולזכור מה הם עשו לפני שהתעוררו.

אלה הנחשפים, הם עשו דברים רבים לא בסדר, אז אין עליהם לחשוב שהם עליונים ביחס לשאר. הם לא צריכים לתת לאגו הזה לגדול, הם התעוררו, הם עדיין קוצרים את מה ששתלו אז שם.

הקציר שלהם יבוא, הם עדיין יִקְצְרוּ ראשונים, כי הם צריכים להיפטר מקציר זה. הם לא צריכים לדחוף את הלכלוך הזה מתחת לשטיח, הם צריכים לחיות עם הלכלוך שהם מכניסים.

כל מה שמגיע מסביב, הם ממשיכים לקבל את מה שעשו, הם גם שותפים לכל מה שקורה שם. האם זה הנחשף למסר, הוא תמיד היה מודע לא לזרוק אשפה על הרצפה? האם הוא היה תמיד מודע למחזור אשפה? האם תמיד היה מודע לאהבת גאיה?

אם אחד יגיד כן, הוא יקבל כפיים, למעשה יש כמה שתמיד הייתה להם את המודעות הזו. אולם, יש מיעוט מכריע הרוב לא, הרוב המכריע פגע בגאיה כל הזמן. לאחר זמן מה יש את אלה שהתחילו לשנות את פעולותיהם ועמדותיהם, כמובן תמיד יש זמן להתחיל.

השיעורים מגיעים הרבה יותר מהר, לכן חשוב לתקן טעויות עבר, לעשות זאת באהבה, לעשות זאת ברצון. הרבה ממה שהם העריכו לא בסדר, נכתב על ידי גברים ולא על ידי האב והאם האלוהיים, לא על ידי סָנַנְדָּה, לא על ידי בודהה, לא על ידי מוחמד, הכול היה מעוות.

אדם המוכן להיפתח ולסקור הכול, בקפיצה גדולה לצד זה של האמת, ומאפשר לעצמו לדעת את האמת, הוא יכול להיות בטוח שקיבל את ההחלטה הנכונה.

האמת מביאה את הדרך הטובה ביותר, האמת תמיד מביאה את האור, האור תמיד מביא את האמת. דברים קורים מהר למרבה המזל, האנשים הערים הם מאיצים את התהליך, והכול יכול לקרות מחר.

כל אדם עליו לקבל החלטה, שעדיין יש לו זמן להיכנס לַנָּתִיב האבולוציוני, כדי שעדיין יהיה לו זמן להיכנס ולהתכונן.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

4.5/5 - (2 votes)