כמה חיים יכולים להיות לנשמה בו זמנית? כמה גלגולים מתקיימים בו-זמנית לאותה נְשָׁמָה? איך מתבצעת ההפרדה בין הממדים? מהי מטרת כל חלק נְשָׁמָה בהתגלמותו? מָהֵן "הלהבות התאומות"? מה הדברים הזהים בין חלקי הנשמה המתגלמים בו-זמנית? מה הקריטריון המרכזי למציאת "הלהבה התאומה"? מה נדרש כדי לייצר איחוד בין הנשמות התאומות? מה הקשר בין נְשָׁמָה תאומה לחיית מחמד? מהו השירות הגדול ביותר שאדם יכול לעשות?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהפדרציה הגלקטית

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

נְשָׁמָה תְּאוֹמָה

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפדרציה הגלקטית, הממוקמת בתחנה שבכוכב שבתאי מסרה, שכל אדם המוכן להיחשף לַמֶּסֶר מוזמן, אולם עליו להשתמש בכושר הבחנתו במוחו לצורת מחשבתם, ולקבל רק את המסרים המהדהדים עמוקות בלב הפנימי.

כמה חיים יכולים להיות לנשמה בו זמנית? כמה גלגולים מתרחשים בו זמנית? אנשים רבים מודעים לממדי תודעה שונים הקיימים במקביל, שכן יש ממדים גבוהים יותר מעל הממד הנוכחי שאנשים נמצאים בו, מה שאומר שכל אדם קיים בכל הממדים בו זמנית.

עם זאת, ההפרדה מתקיימת על ידי עיוות אהבה המכונה זמן. עיוות האהבה, הוא יצר הפרדת חוויות לכל אחד מחלקי האדם בממדים השונים. כל חלק מוצא עצמו בלימוד השיעורים השונים, הנדרשים לאדם כדי לחדד נשמתו ולטהר את מהותו הרוחנית, כדי להתאחד שוב בתודעה טהורה של אחדות עם הבורא האינסופי האחד.

הפדרציה הגלקטית הצהירה, כי יש נשמות על פני כדור הארץ הקיימות במקביל באותו זמן חיים. נשמות אלה מופיעות בשני מקצבים בכדור הארץ, והן מוכרות בתור "הלהבות התאומות". אלה נשמות הקיימות ומופרדות כשני חלקי תודעה אינדיבידואלים על פני כדור הארץ.

אולם המהות של הנשמה זהה, ומכאן שיש על הפלנטה ישויות המופרדות על ידי ריחוק וניסיון. אבל החתימה היחידה והלקחים, אשר יש ללמוד הם דומים.

לפעמים האנשים האלה מוצאים עצמם, והם פוגשים אנשים אלה באמצעות רגעי החיבור הסינכרוניים. כך הם נפגשים עם המהות האלוהית של הבורא האינסופי האחד. כמו כן, רגעים סינכרוניים מסוימים, הם מובילים אנשים אלו למצוא אחד את השני, "הלהבה התאומה".

יש גם אנשים שעדיין לא הפעילו ופתחו את מרכז האנרגיה של הלב, מה שלא מאפשר לאיחוד כזה להתרחש. האיחוד של נשמות כאלה, הקיימות באותו ציר זמן בו-זמנית, הוא מצריך ראשית את ההכרה באהבה הפנימית, בתוך מרכז הלב על ידי כל אדם.

דבר זה יאפשר אז לקרני האהבה הקוסמיות, לְחַבֵּר אנשים אלה יחד. ברגע שהם יתחברו זה לזה, הם ימצאו עצמם דומים יותר ממובן אחד. אפילו הרטטים של אנשים אלה יהיו דומים, מה שמסמל שהם אותה נְשָׁמָה החיה את אותם חיים, במצבים מקבילים בו-זמנית.

דבר זה אפשרי בַּסְּפֵירָה הפלנטרית, ויש הרבה אנשים שכבר יש להם סוג של חוויה. לכל אדם יש להבה תאומה שהיא נשמתו המופרדת, ומחולקת למקבילים אחרים.

רוב המצבים האלה מחולקים למינים הפוכים, שכן הזכר ימצא מקבילית נשית כלהבה תאומה, הקיימת בו זמנית על הפלנטה וכן הלאה.
ייתכנו מצבים גם על הפלנטה, בהם נשמה אחת עשויה למצוא גרסה שלה בממד נמוך יותר בו-זמנית. דבר זה אומר שחלק מחיות המחמד, עשויות להיות נשמתם, המתקיימת יחד בו-זמנית, ומנסות ללמוד את הלקח שאחרי הממד. עם זאת, קשה מאוד לזהות את ההכרה הזו עבור ישויות רבות.

לפיכך, הצעתם היא שכל פציעה בחיה צריך אדם להשתמש באהבה וחמלה, וחייב להסתכל על זה כעל עצמי, ולשרת את הבורא האחד כמשרת את העצמי באהבתו של הבורא האחד.

בדרך זו, השירות לאחרים יהיה שירות טוב יותר, שכן השירות עצמו אם הוא נעשה באופן שניתן להשוות לשירות לאחרים, הוא יכול להיחשב כשירות הגדול ביותר.

הסיבה היא שברגע שהאדם יכול לזהות את הישות האחרת כעצמי, אז השירות הנעשה ניתן ב-100 אחוז שירות לאחרים. זה יהיה השירות הגדול ביותר לאחרים, והמאיץ הפוטנציאלי הגדול ביותר עבור נשמות אלה, להיכנס לרטט גבוה יותר של אהבה וחמלה.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)