איזה מטען תודעתי נמצא באדם? מָהֵם רגעים סינכרוניים? איך ניתן ליצור רגעים סינכרוניים בגישה לאינסוף האינטליגנטי? מָהֵם המתנות המתקבלות ביצירת סינכרוניות חיובית? מהי האינטליגנציה האינסופית? כיצד ניתן לַחֲווֹת בריאות באמצעות תהליך הסינכרוניות?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהפדרציה הגלקטית

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

טֶכְנִיקָה לִיצִירַת סִינְכְּרוֹנִיּוּת חִיּוּבִית

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפדרציה הגלקטית הממוקמת בתחנה שבכוכב שבתאי, וקולקטיב רא מסרו, שכל אדם המוכן להיחשף לַמֶּסֶר מוזמן, אולם עליו להשתמש בכושר הבחנתו במוחו לצורת מחשבתם, ולקבל רק את המסרים המהדהדים עמוקות בלב הפנימי.

כל אדם הוא ישות אלקטרומגנטית, מה שאומר שלכל אדם יש גם חלק תודעה במטען חיובי ושלילי במכלול הגוף. רבים מהאנשים עדיין לא הבינו, שניתן להשתמש בכל אחד מהמטענים החיוביים והשליליים שלהם.

בשימוש במטענים אלה, ניתן להשפיע על מכלול גופם, כדי ליצור רגעים סינכרוניים שניתן לקבלם, ברגע שהאדם יכול לגשת אל האינסוף האינטליגנטי.

התהליך הוא פשוט לקחת תחילה מחשבה, בין אם היא מחשבה חיובית או מחשבה שלילית. לאחריה לקחת את הרגש העומד מאחורי המחשבה, וברגע שהרגש תוכנת בתוך מכלול הגוף, הוא הופך להיות חלק התת-מודע של הנפש.

ברגע שהגוף זוכר את הרגשות, חלק התת-מודע של הנפש, אז הוא מתקשר עם הנשמה של האדם. הנשמה במהותה נמצאת בְּמַגָּע עם האינסוף האינטליגנטי, והסינכרוניות מתחילה להתעורר.

זו גם הסיבה שבגללה אנשים רבים, שכאשר מרגישים רגש חיובי, וכאשר מכלול גופם תוכנת לחיובי, הם מוצאים את עצמם מקבלים סינכרוניות חיובית, פוגשים אנשים בעלי אופי חיובי, מוצאים מתנות בעלות אופי חיובי וכן הלאה.

הדמיון בין הסינכרוניות החיובית והשלילית, הוא זהה לכך שאת התכנות ניתן לעשות בחיובי או בשלילי. עם זאת, יש לכבד את הבחירה של כל אדם.

האינטליגנציה האינסופית האחת, היא יוצרת את הכוח של יצירת מצבים ואובייקטים, ללא כל צורך שיצירה כזו תתרחש באמצעים של חוקי הזמן מרחב.

מכיוון שהאינטליגנציה האינסופית לאחר הפעלתה, היא נמצאת במגע עם זמן מרחב, היא יכולה לגשר על הפער בין זמן מרחב למרחב זמן. בדרך זו, היא יוצרת מרחבי סינכרוניות על הפלנטה, ומובילה את האנשים שרוצים לחוות סינכרוניות, למצוא עצמם בְּמַצָּבִים של חיובי או שלילי.

לפיכך, כל אדם עליו להיות מודע לסוגי צורות החשיבה, ולרגשות שהוא מארח בגופו. כל רגש וצורת מחשבה יוצרים סינכרוניות, ולאחר שהמכלול הגופני תוכנת, חֵלֶק התת-מודע של הנפש מתחיל להתחבר לאינטליגנציה האינסופית, כדי ליצור סינכרוניות של טבע חיובי או שלילי.

לפיכך, הפדרציה הגלקטית הציעה שיטה פשוטה, המאפשרת לנצל את הסינכרוניות החיובית של האדם בחייו. התהליך הוא פשוט, ראשית יש להשתמש בסמל שהאדם רוצה לחוות.

לדוגמה, אדם המבקש לַחֲווֹת בריאות, אז הוא יכול ליצור תמונה או גאומטריה, אשר תסמל בריאות שלמה בתוך המכלול הגופני שלו. גאומטריה זו יכולה להיות מיוצגת, על ידי כל תמונה בתוך הנפש.

ברגע שהתמונה נקשרת לבריאות, האדם יכול להשתמש בדימוי כזה במהלך המצב המדיטטיבי בו מתקיים ניתוק, בו העצמי האגו מוצג והופך לתודעה טהורה.

התמקדות בתמונה זו תיתן לאדם את הרגש, כבר להפוך למה שהוא רוצה להיות. סמליות זו, היא תאפשר לתכנת את המכלול הגופני למצב בריאותי חיובי.

באופן כזה ניתן למשוך את הסינכרוניות, אשר תאפשר לאדם להחזיר את סוג הרגש שתכנת בתוך המכלול הגופני. זו דוגמה לאופן בו ניתן להשתמש במצב הסינכרוניות.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר