מהי המטרה הקדומה ליצירת "ספינות הארון"? מי היו המגינים של הגלקסיה בתקופת מַאֲדִים? איך הועברו נְשָׁמוֹת מַאֲדִים לכדור הארץ? מתי התרחשה הזרעת כדור הארץ לממד השלישי? מי יצר את גוף האדם הנמצא כיום? איזה שינוי גנטי בוצע אז במוח האנושי, ולאיזה מטרה? מה נוצר מהרכבת כל "ספינות הארון"? באלו מקומות בכדור הארץ הוטמנו "ספינות הארון"? מהו "חותם ההגנה"? מי יכול להפעיל את "חותם ההגנה" בכדור הארץ? מה יקרה בכדור הארץ, אם יופעלו "ספינות הארון"? איזה השפעה יש לרוסיה ואוקראינה על "ספינות הארון"?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהפדרציה הגלקטית

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו

ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

"סְפִינוֹת הָאָרוֹן" בְּכַדּוּר הָאָרֶץ

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפדרציה הגלקטית ביקשה להביא מסר ממקום מושבם שבמועצת שבתאי, במטרה לספק הדרכה לתודעה הקולקטיבית האנושית. כל הנחשף למסר זה עליו להשתמש בהבחנתו לצורות המחשבה המופיעות, תוך שימוש בתודעה הפנימית. בכך לקבל רק את צורות המחשבה הַמְּהַדְהֲדוֹת עמוקות עם ליבו הפנימי, ועליו להשאיר מאחור את אלו, שאינן מְּהַדְהֲדוֹת עם העצמי הפנימי שלו.

מָהֵן "ספינות הארון", שהוטמעו בַּסְּפֵירָה הפלנטרית של כדור הארץ? טרם ההבנה לגבי "ספינות הארון" והעבודות שנוצרו לבצע, יש להבין קודם את המשמעות ההיסטורית של האופן בו "ספינות הארון" נוצרו.

דבר זה התרחש בתקופה, שבה היה קונפליקט בתרבות מַאֲדִים בין אנשים שהיו מיושרים רוחנית, ובין אנשים שהושפעו מהכוחות שבאוריינטציה שלילית, שהובילו להרס כוכב הלכת מַאֲדִים.

במהלך הרס כוכב הלכת מַאֲדִים, המגינים של כוכב הלכת מַאֲדִים באותה תקופה, הם הורכבו מ"קולקטיב אלוהים", וממועצות של סְפֵרוֹת פלנטריות שונות. אלה היוו את המגינים של הגלקסיה הזו באותם הזמנים, והם יצרו את ספינת האם ששימשה לחלץ את נשמות מַאֲדִים, בעלות אופי באוריינטציה חיובית מבלי לחצות לצד השני.

נשמות מַאֲדִים אֵלֶּה, מבלי להזדקק ליכולת לחצות לצד השני ולהתגלם שוב, הם נלקחו לסיפונה של ספינת האם של המגינים. זריעת כוכב הַלֶּכֶת כדור הארץ, היא התרחשה מלפני תקופה של 75,000 שנה לערך.

זריעת כדור הארץ התרחשה על ידי שילוב של נשמות מכוכב כדור הארץ שבממד השני, שקיבלו את סיום הלימודים והשיגו רטט מודעות עצמית ראויה, ללמוד את הלקחים של תודעת הממד השלישי. דבר זה היה משולב עם הנשמות שחולצו מכוכב מַאֲדִים, שעברו שינויים גנטיים מלפני 75,000 שנה.

המגינים האלה, הם היו המזריעים של כוכב הַלֶּכֶת כדור הארץ, שיצרו את כלי הגוף האנושיים בממד השלישי, הדומים לגופים שנמצאים כיום.

השינויים הגנטיים שבוצעו בתודעה הקולקטיבית האנושית, הם כללו מוח פעיל הרבה יותר, וחלק שמאל של המוח המופעל הרבה יותר, הַמְּכֻנֶּה המוח האנליטי. המוח האנליטי נוצר על ידי המגינים, כדי לאפשר אמצעי הבחנה, להשפיע יותר על המחזוריות האבולוציונית של כדור הארץ.

מאז המגינים למדו, שאפשר להרוס שוב את הסְפֵרוֹת הפלנטריות כמו מַאֲדִים וכדור הארץ. המגינים יצרו תחנות שונות הידועות בשם "ספינות הארון", אשר נוצרו על ידי פירוק ספינת האם, ששימשה כדי לחלץ את נשמות מַאֲדִים לכדור הארץ.

חלקי הפאזל האלה שחברו יחד, ויצרו את ספינת האם הגדולה הוטמעו במקומות שונים בכדור הפלנטרי. המקומות האלה כוללים את הקוטב הצפוני והדרומי, הקו המשווה, מרכז כדור הארץ, האוקיינוס השקט, האוקיינוס ההודי שבהן "ספינות הארון" ממוקמות.

"ספינות הארון" הנוספות ממוקמות גם בארצות הברית, אוקראינה ובאוסטרליה. החלקים האלה הונחו במקומות אלה, כך שאם יהיה צורך או אם שוב כוכב הלכת ינוע לְהֶרֶס, "ספינות הארון" האלה יופעלו בהדרכת המגינים, או מועצת כוכבי הלכת המגינה כעת על המערכת הפלנטרית. כך שהמגינים האלה, הם יוכלו להפעיל את חלקי "ספינות הארון".

עם זאת, "ספינות הארון" מוכנות להפעלה על ידי חותם הַמְּכֻנֶּה 11 11, "מגן הגנה" ברטט אהבה ואור. ניתן לחדור או להפעיל את החותם על ידי ישויות בתודעת הממד השישי, ונדרשת צורה טהורה של צורת מחשבה וחשיפה לאהבה ואור, כדי להפעיל מחדש.

דבר זה פועל בְּמֻנָּחִים של חלקים שונים של הפאזל, או חלקים שונים של ספינת האם המופעלים, ואז הם יורכבו מחוץ לכדור הפלנטרי. אם "ספינות הארון" יפעלו בזמן הנוכחי, ניתן יהיה לראות מספר רב של ספינות שלא מהעולם הזה מגיעות, ומקיפות את כדור הארץ.

דבר זה יצור את ספינת האם, ואז יתרחש חילוץ של האנשים שנמצאים באוריינטציה חיובית מהפלנטה. דבר זה יוביל למחזור הבא של סיום הלימודים בכדור הארץ, והוא ייכנס לקצב הרטט הבא.

אולם סוג זה של תהליך סיום הוא לא טבעי, מאחר שסוג זה של סיום לא מומלץ על ידי מועצת כוכבי הלכת, ולא על ידי ישויות אחרות. זו הסיבה שיש הסגר חזק סביב כדור הארץ, ובגלל המצבים שהפעילו ספירלה של אנרגיה שלילית סביב המקומות כאוקראינה ורוסיה, "ספינות הארון" האלה הופעלו לאט.

הפדרציה הגלקטית חשה, שאין צורך בהפעלה מלאה של "ספינות הארון" בזמן הנוכחי. מכיוון שהפעלה מלאה של "ספינות הארון", היא יכולה להתבצע, רק אם יש צורך של 100 אחוז להעברת נשמות כדור הארץ.

הזורעים של כדור הארץ והמגינים, הם יצרו דרך שלא לאפשר הרס מוחלט של כדור הארץ. אם האנשים בפלנטה יחליטו לבחור במסלול אוריינטציה שלילית, אז "ספינות ארון" יופעלו במלואן, ויוצאו אלה בעלות אופי באוריינטציה חיובית, דבר שיאלץ ויביא את כוכב הלכת לסיום מוחלט, ולהעברת האנשים שברטט חיובי לכוכב לכת שבממד חמישי.

אולם ככל שהם יכלו לסרוק, אין צורך שתהליך כזה יקרה בשלב זה, מכיוון שהחלק העיקרי של כוכב כדור הארץ נמצא בשלבי התחלת הממד החמישי.

יש מספר מצומצם של מקורות שליליים, המנסים ליצור עירוי שלילי על כדור הארץ. לכן אין צורך לדאוג, לגבי הפעלה מלאה של "ספינות הארון" בעתיד.

הכול נמצא במחזור החיובי כפי שניתן היה לחוש על ידם. יחד עם זאת, הפדרציה הגלקטית ביקשה גם להצהיר, שיש אנשים רבים על פני כדור הארץ שעובדים ומסייעים לישויות באוריינטציה שלילית.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)