מהו השינוי הנוצר בגוף בְּתַהֲלִיךְ התעלות? מה מְאַפְשְׁרוֹת האנרגיות והקודים החדשים? מה קוֹרֶה לְאֲנָשִׁים שמעוררים את גוף האור? במה גוף האור משנה חיים? מה מטרת המרכזים האנרגטיים של האדם? מה מאפשר גוף אוֹקְטַהַדְרוֹנִי של האור? אלו חיבורים מתאפשרים בהפעלת גוף האור? מה יַחֲסֵי הגומלין בין גוף האור לנשמה ולעצמי הגבוה? מה השפעת גוף האור על מצבי התודעה? מה תפקיד המרכזים האנרגטיים שמחוץ לגוף? מדוע נדרש פרוטוקול ניקוי יומי לאדם? אלו תהליכים מסייעים לגוף האור ולדנ"א לפעול ולהשתנות? איך גוף האור מסייע למערכות יחסים? מהו שדה טֶטְרָהֶדְרוֹן המרכבה? מה תפקיד מרכז השורש בשדה האנרגיה? מה השפעת גוף האור על אתגרי החיים? מָהֵן היכולות העילאיות הפוטנציאליות בהפעלת גוף האור?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

גּוּף הָאוֹר

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

כל הנחשף למסר זה עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את צורות המחשבה, המספקות לו חוויה גדולה ועמוקה יותר של המציאות. המציאות בה האנושות מוצאת עצמה, מתקיים שינוי תודעה על הכדור הפלנטרי.

במהלך תהליך התעלות נוצרת התעוררות של גוף האור, הוא גוף אנרגיה שהופעל לאחרונה, המוביל את הגוף מפחמן לקריסטלי. גוף האור הוא חלק מההילה, שעד לא מזמן לא היה ניתן לעוררו קודם.

האנרגיות והקודים הגבוהים החדשים הגיעו לכדור הארץ, ולכן העבודה עם גוף האור היא למעשה התרגול העוצמתי ביותר, הדרוש לשינוי ולאבולוציה של הצמיחה הרוחנית.

כאשר אנשים מעירים את גוף האור שלהם, הם מסוגלים להתמודד עם רגשותיהם, ולהישאר מרוכזים, רגועים וזכים, בהעברת מחשבותיהם ליישור גבוה יותר.

גוף האור עוזר בכל תחום בחיים להשתנות וּלְהֵרָפֵּא, ולכן חשוב להבין מהו גוף האור ומהי מטרתו. גוף האור, הוא גוף אנרגיה שקיים ברמת הוויה גבוהה יותר, הוא קרוב מאד לנשמת האדם מאשר לצ'אקרות.

לאדם יש מרכזי אנרגיה רוטטים בגוף, ועוד מרכזי אנרגיה מחוץ, כך שכל המרכזים יוצרים את גוף האור שלו. גוף האור, הוא כלי הרכב של האדם, כדי לסיים את המצב האנושי ולחזור למקור.

המשימה הנוכחית, היא שכל נשמה תתמזג עם הבורא, והפעלה של גוף האור, היא מאפשרת לתהליך זה להתרחש. לגוף האור יש גם גוף אוקטהדרוני של אור, שיש לו פוטנציאל להפוך לשדה מרכבה על ידי הפעלת גוף האור.

כאשר גוף האור מפעיל ומעורר את האדם, הוא לומד כיצד לעבור ממצב לא מאוזן, למצב הרמוני וגבוה יותר של הוויה. גוף האור של האדם מאפשר לו להתחבר לאנרגיה שסביבו, כדי לאפשר למרחב הזה להגיע גבוה יותר.

גוף האור הוא החיבור למחוזות הגבוהים, והתנסות במישור הנשמה, כמו גם חיבור לישויות אלוהיות רבות. גוף אור מתעורר, הוא מאפשר לאדם לשנות מצבים עם אור שמפתח את מחשבותיו, וכן לפתוח את הערוץ לַבּוֹרֵא.

כאשר גוף האור מופעל, האדם לומד כיצד לעבור למצבי תודעה שונים, בהם הוא יכול לנקוט בקלות בפעולה, המתיישרת עם אור נשמתו ועם העצמי הגבוה שלו. ישנה מצבים מוארים רבים, המתיישרים עם אור נשמת האדם ועם העצמי הגבוה שלו.

ישנם מצבים מוארים מרובים של מוּדָעוּת, שהאדם חווה על ידי התעוררות גוף האור. במצבי תודעה גבוהים אלו, האדם מסוגל להיות מאושר עם תובנות עמוקות, ולהתחבר להוויה הפנימית.

דרך גוף האור, האדם הופך רגיש יותר ויותר לאנרגיות מהממדים הגבוהים יותר, וזה משתלב והופך להיות לחלק מחיי היומיום שלו. השכבות של גוף האור וההילה שכל אדם, היא מערכת אנרגיה המורכבת מחוט גלקטי, העובר מצ'קרת הלב לכול מקור הבריאה של הבורא.

צ'אקרת יד מושטת מעל הראש, היא ששה סנטימטרים מעל הראש או יותר בהפעלתה, והיא מחברת את צ'אקרת הכתר עם העצמי העליון והנשמה של האדם.

האדם מורכב גם מצ'אקרות גבוהות יותר ומרידיאנים הנושאים אנרגיות מהגוף, מאנשים סביב האדם, הסביבה, נשמתו, כמו גם אנרגיות אפלות מהחיים הקודמים שלו. ככול שמתרחקים מהגוף הפיזי, השכבות האלו של ההילה הופכות פחות ופחות צפופות.

נשמות מתקדמות בעלות רגישות גבוהה, הן יכולות להיות מושפעות מאוד מאנרגיה שלילית בתוך סביבתן, דבר שיכול לשבש את שדה האנרגיה שלהן.

כאשר גוף האור מופעל, חשוב שיהיה פרוטוקול ניקוי יומי כדי לסייע. כך שהאנרגיות הללו עשויות להשתחרר, וההפעלה יכולה לזרום ולעלות גבוה יותר.

קיימת חשיבות להתעוררות גוף האור, כנשמות מתקדמות על פני כדור הארץ. יש שחווים זינוק אבולוציוני, כאשר גוף האור הזה מתעורר.

תהליך ההתעלות, הוא מאיץ את גלי האור שהגיעו למישור האדמה. גלים אלה אפשרו להפעיל את גוף האור במלואו, וגם יותר מהדנ"א. כאשר האדם מתחיל להבין את השימוש בחיבור והארה של גוף האור, אז הוא יראה איך זה משנה את כל התחומים בחייו.

האדם יהפוך לציור ממגנט, בהזדמנויות שבאמת עושות את ההבדל לעולם, שכן האור שלו הופך למגדלור המקרין אהבה ואור. החזון ובהירות האדם יהפכו ברורים יותר, והוא ידע מה הוא בא לעשות כאן.

גוף האור מרפא את האדם בכל הרמות, פיזית, נפשית, רגשית ורוחנית. מערכת היחסים עם עצמך ועם אחרים תשתפר, וכן היא תתחבר לשפע של היקום.

גוף האור מתעורר, הוא מאפשר ללב להיות פתוח, וכך יוכל גם לבחור באופן מודע, איך הוא רוֹצֶה להרגיש ולחשוב. כמו גם, התעוררות מלאה של גוף האור תסייע למערכות היחסים של האדם, ובמיוחד עם הוא להבה תאומה, אז האנרגיה שלו תשתנה ותהפוך יָפָה יותר, זוהרת ומגנטית.

כאשר גוף האור של האדם מופעל, אנשים מגיבים בדרכים גבוהות יותר סביבו. מבלי לנסות לשנותם בכלל, האנרגיה של גוף האור הופכת את הכל.

אם האדם הוא סוֹפֵר, מורה, מְרַפֵּא, או אמן מכל סוג שהוא, גוף האור שלו יעזור לו לקבל השראה, ולפעול בצורה אינטואיטיבית. גוף האור עוזר לאדם להשפיע בצורה עמוקה ומשנה על אחרים, דבר שהופך אותו לממגנט ללקוחות ולאנשים, להם הוא מסייע לצמוח.

גוף האור, היא עבודת רשת אור וגיאומטריה מקודשת. קיימת רשת אלוהית של אור וגיאומטריה מקודשת המרכיבה את גוף האור, והיא מפגישה את הישות המנטלית הרגשית והפיסית, וההוויה הרוחנית של האדם.

כאשר הנשמה של האדם מפעילה ובונה ומשלבת את גוף האור שלו, אז המבנה המולקולרי מתארגן מחדש, ומאפשר לרטט שלו לעלות ולגוף להיות פחות דחוס. גוף האור עוזר לאדם, להיות חופשי יותר לבטא עצמו עם יצירת מקור הבורא.

שדה המרכבה הוא גם גוף האור, היא מילה מצרית ועברית לְגַלְגַּל מסתובב של אנרגיה, ומידע המקרין מגוף האדם שהוא טטרהדרון הכוכב, הידוע גם ככוכב דוד.

המרכבה היא גאומטריה מדויקת, כשדה של דפוסים המכילים את שמונת התאים הראשונים של הביצית המופרית. שמונת התאים האלה, הם ממוקמים במרכז הגיאומטריה של גוף האדם, בְּצַ'אקְרַת הבסיס או השורש. זוהי נקודת המרכז של כל שאר שדות האנרגיה, והרשתות המקיפות את הגוף.

שדה המרכבה, הוא מטריצת הבריאה והתוכנית שממנה נוצרים הגופים הפיזיים המתוחכמים, זה המקום בו מסע החיים ומטרת הנשמה של האדם יתגלו לו.

כל צמיחה רוחנית היא תהליך של גילוי תודעה, כאשר גוף האור של האדם מתעורר, והוא מתפתח מבחינה רוחנית, יהיו לו אתגרים ושיעורים שיתנו לו הזדמנויות מעמיקות לצמיחה והתרחבות.

עם זאת, חשוב להבין שככל שהאדם מתחבר יותר לנשמתו, הוא זוהר יותר ומתמלא באור. כך האדם צובר יותר מיומנויות, כדי לעבור את כל האתגרים בקלות רבה יותר, בזרימה ובשמחה.

ישנם מרכזי אנרגיה המניעים את גוף האור בדרכים משמעותיות מאוד, הם אמיתיים ומוגדרים בתוך הגוף. יש לאדם את היכולת להרגיש ולעבוד איתם, כדי ליצור טרנספורמציה, ותוצאות מתמשכות בכל הרמות.

לאדם יש את היכולת להגיע למקום גבוה יותר, ולהרחיב את תודעתו, להיות מאוזן ויציב, להשיג בְּהִירוּת בגישה ליצירתיות. כמו גם, ליצור שינוי פרספקטיבה על החיים, באמצעות הערכת גוף האור שלו.

בדרך זו, אנשים יעירו עצמם לפוטנציאל הגבוה ביותר שלהם, הם יְפַתְּחוּ יכולות לנבא, יכולות נפשיות, ויכולות ריפוי. זהו המסע המקודש והעמוק דרך הלב והנשמה של ההוויה בה האדם נמצא.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

בֶּצַע שִׁנּוּי בָּרִיא

אם היית מכה באצבע צְרֵדָה, ויכולתה לשנות דבר אחד בחייך, מה זה היה? הדבר הראשון שעולה לך בראש, הוא הנושא שצריך לטפל בו. הנשמה שלך משתוקקות לשינוי, והעצמי הפנימי שלך מחכה שתעשה משהו בנידון.

לדאוג לעצמך, לפעמים פרושו להיכנס לתהום של הלא נודע. אך כאשר אתה מחזיק כוונה לשפר מצבך, דע כי אתה נתמך לחלוטין.

היום, התקדם לכיוון הביטוי לשינוי הרצוי לך. לקיחת צעד בכל גודל מניע את היקום כולו בשמך, מכיוון שהוא תואם כל פעולה שאתה נוקט, בתרומה גדולה למטרתך.

חשוב לעצמך, "אני עושה צעד אחד או יותר בכיוון בריא, אני מכבד את עצמי באכפתיות אוהבת."

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

4.4/5 - (5 votes)