הגאומטריה הנוכחית, היא מייצגת את האמת הנחשפת מהרובד האישי, המשפחתי והשלטוני. הסתרה ארוכת שנים עולה ונחשפת, ומאפשרת לָאֱמֶת לעלות ולבוא לידי ביטוי, עבור אלה המוכנים לְקַבְּלָהּ.

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהלמוריאנים

עתיק-יומין

מסר מלאכי
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

דַּע הָאֱמֶת יוֹצֵאת לָאוֹר

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הַלָמוֹרְיָאנִים העבירו את המסר, ממקום מושבם בְּהַר שֶׁאַסְטָהּ. ברכות לחברים ולמחפשי האהבה ואור מליבם ללב האנושות. מטרת שיתוף המידע בזמן זה, היא כדי לאפשר לאנשים להתעורר במלואם לאמת בִּפְנִים.

האור של כדור הארץ מתמוסס, ככל שאתה תתחיל יותר ויותר, לאפשר לתדרים גבוהים יותר של אור להיכנס לחייך. תִּמְצָא אנרגיה חדשה, שתעטוף את כדור הארץ ואת כל בני האדם, כולל ישויות אחרות, כמו הַלָמוֹרְיָאנִים המתגוררים במספר קטן על פני כדור הארץ.

השינויים יהיו בְּרוּרִים, וְאֶחָד השינויים יהיה חשיפת כל הסודות הנסתרים מהרמה האישית, מהרמה המשפחתית ועד הרמה השלטונית והאנושית.

אלפי סודות שנשמרו במשך שנים, הם יהיו גלויים באור שמגיע כעת אל תוך הפלנטה. האור הזה ממיס את ההסתרה של מערכות אמונה, וידע מוגבל, ומאפשר לאלפי אנשים בכדור הארץ, להבין את האמת החבויה מתחת לשקרים.

ישנם אנשים רבים המנסים לפעול כבובות, למען הַסֵּדֶר יום של הישויות הנמצאות באוריינטציה שלילית. אנשים אלה לא מבינים, שהישויות השליליות מטרתן העיקרית היא להשתמש בהם, ולהשליך אותם כאשר מטרותיהם מתגשמות במשך אלפי שנים.

ישויות אלו היו קיימות, וגם השתמשו בָּאַסְטְרָטֶגְיוֹת שלהן, כדי להרוס את אַדְמַת לְמוֹרִיָּה האהובה מלפני אַלְפֵי שנים, אולם לא עוד, גן העדן מתעורר לְחַיִּים.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

קַח הַפְסָקוֹת תְּכוּפוֹת

החרדה יוצרת חוסר שקט, שמקשה עליך להתמקד ולהתרכז. לפעמים, הנפש והגוף שלך מרגישים לא רגועים, כמו הים הגועש. תחושות אלו נובעות מחיפוש אחר שלווה, מבלי לדעת היכן היא נמצאת, או כיצד למצוא אותה.

זהו חיפוש חיצוני בלתי פוסק, אחר שלמות ורצון לשליטה המושתת על הכמיהה לשלווה. אולם מכיוון ששלווה הוא הבורא, מה שאתה באמת משתוקק אליו, הוא חיבור עם הבורא.

אתה צריך הפוגה ממצבים אינטנסיביים, אבל למרבה האירוניה, יצרת את הנסיבות המלחיצות האלה, כי האמנת שהן יביאו לך שלווה, או לפחות הסחה מחרדה.

כל מה שאתה משתוקק לו מחכה לך ברגעים השקטים, שבהם אתה עוצם עיניים, נושם ומרגיע את הגוף והנפש. זה המקום שבו אלוהים נמצא, ושם השלום שוכן, זה מה שאתה מייחל אליו.

קח הפסקות תכופות, עצום עיניים וקל נשימה עמוקה לאורך כל היום, ובמיוחד בנצבים קשים, או בכל פעם שאתה חש חרדה. זכור שמלאכיך מחזיקים את ידך בכל העניינים, רגועים וכאוטיים.

מכיוון שמלאכיך לגמרי שלווים אתה יכול להישען עליהם, ולהשאיל את השלווה שלהם בכל עת שתבחר. השלווה שלך שופכת קירור על שריפות שמתחוללות, ומביאה לפתרונות הרמוניים לכל הבעיות הנראות לעין.

שלווה היא התשובה לכל שאלה שיש לך היום, רק שלווה.

אמור לעצמך, "אני זוכר לנשום לאורך היום. אני מזכיר לעצמי שאני יכול לבחור בשלווה, לא משנה מה קורה סביבי. בכל פעם שאני רוצה, אני יכול לסגת למקום השקט הזה בפנים, פשוט על ידי עצימת עיניים."

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)