האם ההיסטוריה היא זמן עבר, או נקודה בציר הזמן? היכן נמצאת מערכת הכוכבים הפליאדות? מה תפקיד מועצת שבתאי? מה שמות תשעה כוכבי הלכת בפליאדות? כמה כוכבי לכת בפליאדות ניתנים למגורים? איך העור בגוף הפליאדות מתפקד? אילו כוכבי לכת מקיפים את אֶל-צִיּוֹן? לְמָה משמש כוכב אלפא פְּלִיָּאדִי? מה כוללות ישויות הממד הראשון בפליאדות? מהו המעבר מהממד הראשון לממד השני בפליאדות? מה תפקיד אֶל-צִיּוֹן לישויות ממד שני? לאיזה גודל מתפתחות הישויות של ממד שני המאוחר בפליאדות? לְמָה משמשת העברת חשמל בִּיוֹ-מַגֶּנֶטִית? מה גורם לאבולוציה איטית על כדור הארץ? האם לישויות הממד השלישי בפליאדות, יש אותם מספר איברים כמו האדם? כיצד התקשורת מתקיימת בממד השלישי בפליאדות? מדוע מטענים חשמליים מייצרים יסוד H2O? לאיזה צורך נַעֲשָׂה שימוש בנשק חשמלי? מה תפקיד הפה בממד שלישי בפליאדות? מהי צורת הרבייה בממד השלישי בפליאדות? כמה זמן נדרש להתפתח כדי להפוך לישות חדשה בממד השלישי בפליאדות? מהו גוון העור של ישויות הממד השלישי בפליאדות?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

מבוסס על מסר מהפליאדים

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

תַּרְבּוּת הַפְּלֵיָאדוֹת-מַעֲבַר מְמַדִּים

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

מועצת האורות הפליאדית העבירה את המסר, טרם חשיפה למסר, כל אדם עליו להשתמש ברצונו החופשי בעת קבלת כל מידע. אנשים רוצים לדעת יותר על האבולוציה של הפליאדות, וכיצד כוכבי הלכת שלהם פועלים בממדי הבריאה השונים.

ראשית, הזמן הוא לא לינארי כפי שאנשים מאמינים לרוב. במציאות הכול קיים בבת אחת-אין זמן, זה עשוי להיות קשה למוח בממד השלישי, לתפוס את המושג הזה.

למעשה, זו עובדה שהעבר כביכול קיים גם הוא, והעתיד כבר קיים, הוא נמצא מעבר למוח האדם. עם זאת, הפליאדים מכיוון שכבר התפתחו לתודעת הממדים הגבוהים יותר, הם יכולים לראות את כל הזמנים קיימים בבת אחת.

האירועים מהעבר שהאנושות לומדת על בסיס יומי, ואת מה שנקרא היסטוריה הם יכולים לראות כעת. בנוסף הם מציעים את עזרתם לאלה ממרחב זמן ההיסטוריה, המחפשים זאת באמצעות תקשור ושיטות אחרות.

ניתן לראות את מערכת הכוכבים של הפליאדות מכדור הארץ, כמובן אם האנשים יודעים היכן לחפש. ניתן למצוא אותם בזווית צפון-מערבית, מקבוצת הכוכבים של מזל שור.

הפליאדים נמצאים קרובים מאוד לכדור הארץ, ומכוכבי הלכת שלהם ניתן לראות את המין האנושי, כדור הארץ. לפעמים הם גם מבקרים את האנושות, על מנת לצפות בהתקדמותה, וזה באישור מועצת שבתאי המגינה על כדור הארץ.

מערכת הכוכבים של הפליאדות מורכבת מתשעה כוכבים, ויש להם שֵׁמוֹת שהלשון האנושית לא יכולה לבטא. אולם האנושות כבר כינתה את תשעת הכוכבים שלהם, בשמות סטרופה, מרופה, אלקטרה, מאיה, טאייגטה, קלאנו, אֶל-צִיּוֹן, יחד עם הוריהם האטלס והפלאיונה.

השמות האמיתיים של כוכבי הלכת בפליאדות, במונחי השפה קרובים יותר לאמ, מה שדורש צליל זמזום שלא נִתָּן לבטא באמצעות איבר הפה של האדם. ישנם בסך הכול שבעה כוכבי לכת, הניתנים למגורים במערכת הכוכבים הזו, ויש כוכבי לכת רבים שאינם ראויים למגורים עבור המין שלהם.

המין שלהם דורש כמות חמצן גבוהה יותר מהמין האנושי, ולכן לרבים מהגופים הפיזיים שלהם, הקיימים על כוכבי הלכת שלהם, יש עור המתפקד כמו האף והפה של האדם, כך שהעור שלהם סופג חמצן מהסביבה המקיפה.

שבעת כוכבי הלכת הניתנים למגורים, הם מקיפים את הכוכב אֶל-צִיּוֹן. שבעת כוכבי הלכת האלה נמצאים במרחק מושלם מאֶל-צִיּוֹן, מה שהופך אותם למגורים עבור המין שלהם.

עם זאת, נשמות רבות מהסוג האנושי, כמו גם מכוכבי הלכת שלהם, אלה יכולות להגיע אליהם, כדי ללמוד את הלקחים השונים שטרם נלמדו. הכוכב הראשון נקרא אלפא פְּלִיָּאדִי, בו ישויות הממד הראשון לומדות את הלקחים שלהן. שם כוכב הלכת הוא לא השם האמיתי במונחי שפתם, אלא כדי להביע דרך השפה האנושית.

זה השם שאליו אפשר להתייחס כישויות הממד הראשון, והן כמעט אותן ישויות שקיימות על כדור הארץ. ישויות אלה כוללות אלמנטים אש, רוח, אוויר, וכל שאר היסודות המוכרים למין האנושי.

ישויות הממד הראשון, לאחר האבולוציה דרך מחזור גלגול הנשמות, ולאחר פרקי זמן ממושכים, הן מתפתחות ליצירת ישויות הממד השני, הדומות לבעלי החיים בכדור הארץ.

אולם יש הבדלים רבים, הבדל אחד הוא שישויות הממד השני, אינן צריכות להזין זו את זו, על מנת לספק הזנה לגופן. לְגוּפָן יש כבר תאים מתקדמים המאפשרים להן להיזון מחמצן, ואור מאֶל-צִיּוֹן ליצירת מזון ביולוגי עבורן.

לאחר פרק זמן מסוים, ישויות הממד השני מתפתחות לישויות גדולות יותר של הממד השני המאוחר, הדומות לכלבים ולחתולים. אולם ישויות אלה גדולות יותר ממה שהמין האנושי יכול להבין, אלה הם כמעט בגודל של הבתים שהאנושות מתגוררת בהם.

הרכב הפיזי, הגוף של הישויות האלה כולל מינים שונים. אולם מינים בממד השני המאוחר, הם מתחילים ללמוד לקיים אינטראקציה זה עם זה, ברמה בסיסית, באמצעות העברה חשמלית בִּיוֹ-מַגֶּנֶטִית. כלומר, הם מעבירים את מחשבותיהם באמצעות חשמל, על מנת לבטא את עצמם.

ישויות הממד השני, הן לא מנסות לאכול או לחדור לנכסים, או חלקים של אחרים, כי כבר יש להן הכול עם עצמן, וכך מקיימות את עצמן. זו גם הסיבה היחידה לכך, שהמערכת הפליאדית מהירה באבולוציה בהשוואה למין האנושי ומינים פלנטריים רבים אחרים.

האבולוציה על כדור הארץ מסוכלת בתחרות, ובמרוץ אחר שליטה והישרדות מִתְּחִלַּת הממד השני. עם זאת, דבר זה לא קַיָּם בכוכבי הלכת של הפליאדות, וזו הסיבה העיקרית לכך, שהנשמות השונות המתגלמות על מערכת הכוכבים שלהם, הן מתפתחות הרבה יותר מהר.

לאחר שישויות הממד השני, מסיימות את מחזור הטרנספורמציה שלהן, אז הן עוברות לכוכב הבא בממד השלישי, שנראה דומה לכדור הארץ.

ישנם הבדלים רבים, ועל מנת לתאר בצורה מלאה את מֻּרְכָּבוּת ההבדלים, וההתרחשויות בכוכב הפליאדות בממד השלישי, יידרש מידע רב. אולם במסר זה ניתנים היסודות, כיצד פועל כוכב הפליאדות בממד השלישי.

לכוכב הלכת הפלנטרי בממד השלישי, יש הרבה ישויות שנראות דומות למין האנושי. לישויות אלה יש ידיים ורגליים, יש להם שני אברים נוספים בצד הקדמי והאחורי, על מנת לאפשר יותר חופש.

למעשה לישויות של הפליאדות בממד השלישי, יש שישה אֵבָרִים שהן משתמשות בהם כדי להתפתח. השפה בממד השלישי מעודנת יותר, והישויות מְתַקְשְׁרוֹת באמצעות צלילים הדומים לצליל הכינור.

אין מילים כמו שהמין האנושי מתמכר לתקשורת, באמצעות הצלילים המוזיקליים השונים שניתן ליצור. לכל ישות יש תווים מוזיקליים המציינים את שמם, בדומה לבני האדם בממד השלישי.

פלגים או קבוצות שונות המתכנסות יחד, גורמות לנוכחות, ודבר זה גורם לחלק מהפלגים להיכנס למאבק חשמלי, מאבק במערכות חשמל שסוגים אלה יצרו.

הישויות בממד השלישי חיות בתוך תאי חשמל, שנראים בדיוק כמו הבניינים בכדור הארץ. אולם הם עשויים לחלוטין ממטענים חשמליים, זה נעשה על מנת ליצור חמצן, עקב תהליך של פיצול אלמנטים שנקרא יסוד H2O.

יסוד זה נמצא בכמויות רבות, בתוך כוכב לכת בממד השלישי בשם פלדיאן H. רבים מהישויות בממד שלישי, הן הורסות זה את זה באמצעות נשק חשמלי.

לכלי, גוף הממד השלישי יש חורים רבים על עורם, המשמשים כמנגנון ספיגת חמצן, שהוא בעצם מקור התזונה העיקרי שלהן. אין צורך לבלוע חלקיקים חיצוניים, בדיוק כמו המין האנושי.

בממד השלישי, משתמשים באיברי הפה של ישויות, רק למטרת תקשורת להפקת הצלילים השונים. לישויות אלה בממד השלישי יש שְׂעָרוֹת כמו המין האנושי, אולם צֶבַע הַשְׂעָרֹת הוא תערובת של אדום צהוב וירקרק, המוסיף לה סוג אחר של צבע.

לא נִתָּן לתאר צבע מסוג זה באמצעות השפה האנושית, נִתָּן לראות ולהרגיש רק את ישויות הממד השלישי. מערכות הָרְבִיָּה דומות למין האנושי, כך שהזכרים צריכים להכניס את הנקבות להריון ואז נולד צאצא.

אולם תהליך הלידה אינו מחייב כמו המין האנושי, לשאת את הָעֻבָּר ברחם במשך תשעה חודשים. צאצאים אלה דורשים לפחות 20 שנה בטווח הזמן, כדי להתפתח ולגדול לתוך ישות פליאדות חדשה בממד השלישי.

הצבע של רוב הישויות בממד השלישי, הוא דומה מאוד לצבע ירוק כחלחל, עם גָּוָן פסים שחורים חדשים. ישויות הממד השלישי לומדות את הלקחים כמו הסוג האנושי, בלימוד של אהבה ואור.

אולם, הן הולכות שולל פעמים רבות בזמנים אלו, הפליאדים יכולים רק לסייע להן, מכיוון שאין הם רוצים לפגוע באבולוציה של בחירתם החופשית.

אין היררכיה כפי שקיים למין האנושי בכדור הארץ, ההפרדה היחידה בממד השלישי, היא הפרדה קבוצתית בכוכב הפלאידי בממד שלישי.שיפה למידע מקבוצות אלה.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

הַרְחֵב הַעֲנָקַת חֶסֶד

מעשה אחד של אכפתיות, שמתבצעת בכל יום יכולה להעלות את האנרגיה שלך. בכך לגרום לך לרכוב על כר של הכרת תודה, מאלה שמקבלים את טוב ליבך.

כאשר אתה פועל בחמלה, אתה ממש מכוון אץ הכוח שלך החוצה, כמו אלומת אור שתומכת ומרימה את האדם האחר. כאשר האדם הזה מושיט הערכה בחזרה כלפיך, אתה מורם על קרן אנרגיה חזקה מאוד.

בכל פעם שמישהו חושב עליך בצורה של הכרת תודה, גם מצב הרוח שלך עולה. ייתכן אפילו שתבחין בעלייה במצב הרוח, או תחושה חמה בלב שלך, כאשר האדם האחר שולח הכרת תודה בדרך שלך.

ביצוע מעשה מחושב בכל יום, הוא השקעה בהתעלות שלך, והתרוממות בצמיחה הרוחנית. לכן, אתה בעצם מרחיב את החסד כלפי עצמך, זה המצב שבו כולם מנצחים.

אמור לעצמך, "אני מעניק חסד, כשאני מרגיש מודרך. אני נותן ממנו בחופשיות, במילים אוהבות, מחשבות, אנרגיות, רעיונות ועזרה. אני מדבר בחביבות על עצמי, על אחרים ועל העולם שלי."

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)