מהי מולקולת הדנ"א? מָהֵם קודי האור? מה אפשרו מפתחות הדנ"א בממד השביעי? מָהֵם הצבירים הגלקטיים? מי הזריע את הישויות הראשונות בַּיְּקוּם ובגלקסית שביל החלב? כמה זמן נמשכה הזרעת הממד השביעי בְּלַיְרָה ובווגה? מתי הצליחו ליצור את צורות החיים עד הממד השלישי? מהי חלוקה תאית של הנשמה? מה תפקיד רסיסי הנשמה? מה משמעות תהליך האצלה? לְמָה משתמש המדע בקווארק ופלנקים קבועים?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהאלים הבוראים

עתיק-יומין

היסטורית כדור הארץ
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

יְצִירַת מַפְתְּחוֹת הַדּנ"א

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הָאֵלִים הבוראים מסרו, הם יצרו מספר רב של דפוסי אנרגיה מבשרת, דבר המוביל ליצירת דבר זהה אך חדש, ומכונה מולקולות דנ"א.

אנרגיות מבשרות אלו, ניתן לקרוא להן חבילות אור של אנרגיה מודעת. חבילות האור האלה, הן היו מסוגלות לרדת ברטט עד לממד התשיעי או העשירי.

בשלב זה הָאֵלִים הבוראים, הם הצליחו ליצור תְּצוּרוֹת מורכבות של קודי אור, הנקראים על ידי האנשים מַפְתְּחוֹת דנ"א. מַפְתְּחוֹת הדנ"א האלה, הם היו אבני הבניין האמיתיות של החיים.

לאחר מכן הָאֵלִים הבוראים, הם יצרו דְּחִיסוּת למפתחות האלה, עד לרמת הממד השביעי. הרמה הראשונה של קודי הדנ"א בפועל, כישויות בממד השביעי, סוף סוף הם הצליחו לחוות את היקום המתרחב הזה, ישירות כתושבי העולמות המתפתחים.

הָאֵלִים הבוראים פיזרו את זרעם ברחבי היקום, והם הגיעו לאזורים רבים של צבירים גלקטיים המתרחבים כל הזמן, כאשר הצבירים מוינו לגלקסיות אינדיבידואליות.

הָאֵלִים הבוראים החלו בתהליך שתואר, והם התגלמו בכמה אזורים בכל גלקסיה. גלקסית כדור הארץ, המכונה גלקסית שביל החלב, היא נזרעה בכמה רבעים.

ההזרעה התחילה באזור המכונה לַיְרָה ווגה, בצורות הממד השביעי, שבאו לידי ביטוי באמצעות מניפולציה ושינוי של קודי הדנ"א. לקח להם כמעט 900 מיליון שנה, לשכלל את התהליך הזה, ורק ב-100 מיליון שנים האחרונות, הם הצליחו ליצור צורות חיים בכל הממדים עד לממד השלישי.

תהליך המיון הוא קשה להבנה לרוב נשמות כדור הארץ, האנלוגיה הטובה ביותר שניתן לתת, היא של חלוקה תאית, כאשר כל תא מתחלק מתא אב, והופך לתא אינדיבידואלי בפני עצמו, עוצמתי ויצירתי כמו תא האב, אם לא יותר.

כך שכל ישות של הממד השלישי, הממד החמישי, הממד השישי, או הממד השביעי שהתפצלה מהעצמי ההורי שלה, גרמה לכך שליבת הממד ה-12 שלה, היא הפכה להיות ישות ריבונית או שלמה. היא הפכה לנשמה שלמה, ככל שהיא גדלה והתפתחה בזמן מרחב.

בו זמנית, כל רסיס כשהוא הופך מודע להיבטים הגבוהים שלו, הוא מסוגל ליישר או להתחבר לאותם היבטים גבוהים יותר. בכך לזכור, מה המצב של אנרגיית המקור הבלתי ניתנת לחלוקה. למעשה כל רסיס של העצמי, הוא מחובר באופן אינטימי לליבה שלו, והליבה שלו קשורה באופן אינטימי, לאלוהות המקור האינסופי הבלתי ניתן לחלוקה.

תהליך הירידה לתוך צורה נקרא האצלה, היבט של האלוהות בו הןא הופך יותר ויותר מובחן, ומתרחב החוצה אל ממדים נמוכים ונמוכים יותר. למעשה הוא הופך ליותר ויותר דחוס, עד שמגיע לרמת קיום פשוטה.

במילים אחרות, חלק מהעצמי נמשך החוצה כל הדרך עד לרמת מוּדָעוּת אלמנטרית טהורה או אנרגיה ראשונה. זהו הממד של הקיום הלא אורגני.

הביטוי הפשוט ביותר שלו הוא יסוד המימן, כך שברגע שהמימן חדור בתודעה, תהליך האבולוציה מתחיל. כמובן שהמדענים כיום לא יכולים למדוד את רמת התודעה בממד הראשון, כי היא במרחק דקה בהשוואה לממד השלישי.

אולם המדענים גילו את מה שנקרא הקווארק, ויש מדידה הנקראת פְּלָנְקִים קבועים. היחידות האלה הן היבטים של תודעת הממד הראשון, ומשמעות אחרת למדידת הכוחות מאחורי תנודות קוונטיות.

אולם מכיוון שהמסר הוא לקהל הרחב, לכן ההמשך נמנע מכניסה לדיון מדעי טכני.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

תֵּהָנֶה מִבְּטִיחוּת אֲמִתִּית

האינטואיציה שלך מנחה אותך בכל המצבים בבטחה, בתנאי שאתה מקשיב לה. מלאכיך הם מקור ההגנה שלך לגיבוי, והם צופים בערנות ובדריכות לשלומך.

מלאכיך מאותתים לך אם סכנה אורבת, והם עוזרים לך לשמוע טוב יותר את החוש השישי שלך. הרגש בטוח, בידיעה שהמלאכים והאינטואיציה שלך יזהירו אותך, אם צפויות צרות.

אתה תקבל אותו חזקים ובלתי ניתנים לטעויות, אם אתה צריך לנקוט משנה זהירות או לעשות פעולה. עד אז, הירגע בידיעה שאתה מוכן, הם מחפים עליך.

אמור לעצמך, "אני בטוח, וכך גם העתיד שלי. המלאכים שלי שומרים עלי עכשיו. אני שומע ומקשיב בקלות לאינטואיציה שלי".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)