מה חשיבות המדיטציה, ואיזה טקס מתרחש? מה קורה שאדם לא מרגיש בזמן מדיטציה? מדוע יש אנשים שרואים ומרגישים במדיטציה? מה תפקיד הממלכות הגבוהות במהלך המדיטציה? מדוע חשוב לבצע מדיטציה בכל יום? מה הקשר בין מדיטציה יומיומית לשבעת המרכזים? מדוע אנשים מבקשים לקבל הוכחות לשינוי בהם? מי משתתף במסע המוח או הנשמה?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהממלכות הגבוהות

עתיק-יומין

בראשית ברא הבורא
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַמֵּדִיטַצְיָה הַיּוֹמְיוֹמִית

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הממלכות הגבוהות מסר, בכל מסע יש שימוש בשבע הקרניים, המרכזים האנרגטיים, ויש טרנספורמציה להעלאת הנשמות. אף אחד לא עובר בלי טרנספורמציה, אף אחד לא עובר בלי שינוי.

אין לומר, "שום דבר לא קרה, לא ראיתי כלום, לא חשבתי כלום, לא קיבלתי כלום, שום דבר לא קרה, דע כי טרנספורמציה קרתה. העובדה בלראות, להרגיש, לשמוע או כל דבר אחר, הוא צורך של המוח שלך להאמין שמשהו קרה.

המסע הוא עם הנשמה שלך, ולא עם המוח שלך. הנשמה שלך מטופלת, כשאתה מכניס עצמך למדיטציה. הממלכות הגבוהות צריכות לעשות את כל הטקס הזה, כדי שאנשים יעצרו לרגע ויאפשרו לנשמתם להציג עצמה בפניהם, כי התודעה של האדם באותו הרגע מתמקדת במדיטציה, וזה מה שהם צריכים.

אז שהאדם לא רואה, לא שומע, לא מרגיש, לא מבין, זה לא משנה כְּלָל את מה שנעשה עם נשמת האדם, זה כבר מוגדר כאן. האדם עליו לזכור, עבור מָה עליו להמשיך לחיות מחדש את הסצנה ההיא, למה בעצם לשחזר את האנרגיה שהומסה.

ניתן לומר שאלו שלא רואים, לא מרגישים, לא שומעים, הם בעצם מוצגים, כי הם אפילו לא ידעו מה טופל.

אלה המודעים במה הם מתמודדים, הם צריכים לראות את זה. למה הם צריכים לראות, להרגיש או לשמוע? כי יש שיעור, יש משהו שחוזר על עצמו בחיים הנוכחיים.

כל אדם יראה מָה עָבַר, מָה עָבַר במהלך המדיטציה. אם הוא עובר את המדיטציה ואפילו לא זוכר מה קרה, זה מפני שזה לא היה הלקח שהיה צריך ללמוד היום. דבר זה נשכח בכוונה, כדי שהמוח שלו לא ייצור את הקשר עם השיעור הזה יותר, זה נעלם, נתפס.

אין לדאוג, אם אדם זוכר אפילו מבלי לִרְצוֹת לזכור, לא רוֹצֶה לראות, לא רוֹצֶה לשמוע, לא רוֹצֶה להרגיש, כי זה סימן שהלקח נלמד. אם האדם לא מבין את משמעות השיעור, עליו להתחיל לפעול נכון בחיים הנוכחיים, מבלי לזכור מה נעשה במהלך המדיטציה.

המטרה כאן היא לא לטפל במוחות האנשים, אלא לטפל בנשמות, וזה מה שהממלכות הגבוהות עושות, הם מנקות את נשמות האדם ממעשים, בניגוד לאור שנעשה במהלך המסע.

תשומת הלב חשובה, למה שאנשים עושים, לקחת את המסע הזה באהבה רבה ובהתחייבות. דבר זה נאמר כבר, אבל כדאי לזכור, יום אחד שנכשל, האדם צריך להתחיל שוב מהתחלה, מדוע?

כל יום האנרגיה שלהם מקיפה את האדם, עד המדיטציה הבאה, בערך 24 שעות קצת יותר, אולי קצת פחות. אולם זה כאילו עם כל מדיטציה, האנרגיה הזו שינתה צבע.

אם האדם נכשל יום אחד, האנרגיה מתפזרת ושום דבר לא נוצר שוב, והוא יצטרך להתחיל מחדש מהקרן הכחולה-מרכז הגרון. הדבר דומה לתלבושת בכחול מבריק, שלמחרת התלבושת משנה צבעה לצהוב, למחרת לורוד וכן הלאה.

אם האדם יִכָּשֵׁל, יום אחד הבגדים ייעלמו, אז האנרגיה של המאסטר הבא לא תתחבר אליו, ולא ייעשה הטיפול הדרוש לנשמה במהלך היום. ייתכן ויש אנשים שחושבים שמה שנעשה במדיטציה נעשה בשלב הזה וזהו, ולא הכול ממשיך לזמן מה עד המדיטציה הבאה.

כמה גלגולים היו לאדם מהנקודה שהצרות החלו ועד היום, לנקות את המסע הזה זה לא קל ולא פשוט. לכן האדם צריך ללבוש את הבגדים האלה, מכיוון שהם אלו שעושים את הטיפול ביעילות.

אם נכשלים יום אחד, וצריך לחדש את הקרן הכחולה-מרכז הגרון, אין דרך אחרת להמשיך. אם האדם רוצה להתקדם, הוא יכול לעשות כמה מדיטציות ביום אחד. עם זאת יש לשים לב שהכול יטופל יחד, ושגוף האדם עשוי לא להיות מסוגל, לספוג כל כך הרבה אנרגיה בבת אחת.

אז מה הפתרון? אין האדם צריך לתת לעצמו להיכשל, לא להיכשל בכל עת. חשוב לעשות את המדיטציה מידי יום, לא מְשַׁנֶּה השעה, אלא מָה שמְשַׁנֶּה שזה במחזור של עַד 24 שעות מֵאֶחָד לַשֵּׁנִי.

האדם יצור הרגל לעשות את זה בכל יום באותו הזמן קצת יותר, קצת פחות. ואז המסע בשבע הקרניים-המרכזים יושלם, ופניהם יוגדרו כשיסיימו בקרן הסגולה-מרכז הכתר.

האדם עושה סיבוב בשבע הקרניים-המרכזים, שָׁם זה מתחיל בקרן הכחולה-מרכז הגרון, ומסתיים בקרן הסגולה-מרכז הכתר, והבא מתאפס לכחול- מרכז הגרון, כך שזה סיבוב.

זהו מעגל בו האדם משאיר נקודה, ועולה באותה נקודה כדי להתחיל מסע חדש, פנייה חדשה. מחויבות היא מאוד חשובה, כל אדם צריך להתחייב לעצמו לעשות את הדבר הנכון, אין מחויבות לממלכות הגבוהות.

כל אדם עליו להבין את מחויבותו לנשמתו, בלעזור לנשמתו לפסוע במסע הזה בדרך לְהִתְעַלּוּת.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

תֵּהָנֶה מֵחֲבֵרוֹת חֲדָשָׁה

מלאכיך הם בני לוויה שלך, מכיוון שהם רואים את התכונות הנפלאות שלך, ואנשים רבים ייהנו גם להכיר אותך, ולהיות לך לחבר.

כדי למשוך מכרים נפלאים, פתח והצג את התכונות שאתה חושק בחבר. השתמש במילים חיוביות ומרוממות, שמושכות את האנשים סביבך.

כדי שיהיו לך חברים, היה אחד לאחרים. מלאכיך ידריכו אותך בכל מערכות היחסים שלך, כולל הבאת חברים חדשים אליך.

אמור לעצמך, "יש לי חברים נפלאים שהם ______ [מלא את כל התכונות שאתה רוצה]. אנשים מחבבים אותי באופן טבעי. אני מתחבר בקלות, ואני בן ברית טוב. המלאכים שלי, מדריכים ומגינים עלי בכל מערכות היחסים לי".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)