מה ההיסטוריה של טַרְטַריהָ? מי הפך את בני האדם לעבדים בטַרְטַריהָ? מאיזו הכלאה נוצרו הנפילים? מהיכן קיבלו הנפילים את יכולת הטלפתיה? באיזו תקופה נמצאו הנפילים בכדור הארץ? מה מהות המאבק של הנפילים באנונאקי? מדוע עזבו הנפילים את כוכב ניבירו? ממה נוצרו ישויות "גוג ומגוג"? מדוע גורשו הנפילים מכדור הארץ על ידי מועצת כוכבי הלכת? מה עשו הנפילים בכוכב הלכת טַרְטַריהָ? מה הייתה מטרת חיילי-העל שהונדסו גנטית? מדוע הנפילים נחתו על כוכב הַלֶּכֶת זַפִיר? מה עשו האנונאקי בתקופת התרבות הַשּׁוּמֵרִית? איזה הסכם נחתם בין הנפילים לפדרציה הגלקטית? היכן נמצאת טַרְטַריהָ שבכדור הארץ?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהפליאדים

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

טַרְטַריהָ וְהַנְּפִילִים

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הפליאדים מסרו, כל אדם הנחשף למסר ולצורות המחשבה המובעות, עליו לבחור את המחשבות המהדהדות עמוקות בתוך העצמי הפנימי, והלב הפנימי.

מה ההיסטוריה של טַרְטַריהָ? מידע זה הוסתר מהקולקטיב האנושי, וניתן לשתפו בשלב זה. טַרְטַריהָ היא ארץ שאוכלסה על ידי הנפילים, שבעיקר השתמשו בזמנו במכלול הנפש גוף רוח האנושי כעבדים שלהם.

הנפילים היו במידה מסוימת סוג של הכלאה, בין מכלול נפש גוף רוח האדם, וְהַגֵּנִים שהופיעו מקולקטיב אנונאקי. יתר על כן, לנפילים הייתה יכולת לתקשר טלפתית, שכן הם קיבלו את השימוש בטכנולוגיות הממד החמישי.

דבר זה הפעיל את היכולת הטלפתית שלהם בטַרְטַריהָ, בתקופת זמן מלפני 25,000 ועד 250 שנים בכדור הארץ. הנפילים הם בעיקר צאצאיו של מכלול הזיכרון החברתי האנונאקי, והם ביקשו להימלט מכוכב הלכת ניבירו, לאחר תום הקרב בְ-ניבירו.

בנוסף, לאחר התקרית הזו, היה סוג של מאבק או מלחמה שפרץ בין הנפילים וָהַּ-אנונאקי בכדור הארץ. הנפילים ניסו לברוח לכוכבי לכת אחרים, אבל הם לא מצאו אזור בטוח לעצמם, כדי להמשיך בהתפתחות הנשמה ביקום.

הנפילים החליטו להישאר בכדור הארץ, ולחיות בין בני האדם מוסווים לבני אדם, באמצעות טכנולוגיות מורכבות מודרניות. הנפילים היו הנסיינים הראשונים של טכנולוגיית הנדסה גנטית, השתמשו בהם ליצירת עיוותים חדשים, ומינים של בני אדם, בעלי חיים וצמחים במכלול נפש גוף רוח.

אולם הניסוי השתבש, והניסיונות הביאו ליצירת יצורים המכונים כמפלצות כגון "גוג ומגוג". דבר זה יצר עיוות פחד בקרב כל האנשים, שחיו על כדור הארץ באותה תקופת זמן.

הנפילים שֶׁחָיוּ על כדור הארץ פחדו שתהיה אפוקליפסה נוספת, והם החלו לפתח כְּלֵי נשק להגנה. כְּלֵי הנשק האלה, הם הגיעו לכדור הארץ דרך סוג של פרוזדור בין גלקטי.

כְּלֵי הנשק האלה, הם נוצרו על ידי האנונאקי בכוכב הלכת ניבירו שהיה בבעלותם, והנפילים השאירו אותם מאחור על הפלנטה טרם עזיבתם. ניתן היה למצוא את כְּלֵי הנשק האלה, בשימוש הנפילים במהלך הקרב נגד האנונאקי.

לכן המכלול החברתי של הנפילים שהיה על כדור הארץ, ושהוא לא עבד למען השירות לאחרים, אלה גורשו על ידי מועצת כוכבי הלכת מכדור הארץ, והם לא יכלו לחזור חזרה לביתם שהיה בניבירו.

אלה בחרו לחיות בין האנשים, תוך התעלמות מההוראות של מועצת כוכבי הלכת כעבדים וכמדענים. בנוסף, הם יצרו סוגים רבים של גנטיקה ושינויים ביולוגיים.

אחרי תקופה ארוכה של מאבק, הנפילים וצוותם הצליחו לברוח מכדור הארץ עם הטכנולוגיות שלהם. בנוסף הם הצליחו למצוא כדור פלנטרי הנקרא טַרְטַריהָ, שבו הנפילים התיישבו והמשיכו בניסויים שלהם, והשתמשו בטכנולוגיות הנדסה גנטית, כדי ליצור ישויות מהונדסות עוד יותר.

יתר על כן, הנפילים השתמשו בחלק מהישויות המהונדסות גנטית, כדי לעזור להם במאבקם נגד כוחות האנונאקי. הנפילים גם יצרו כמה סוגים של ישויות חייל-על, ממכלול הנפש גוף רוח האנושי, כדי להשתמש בהם בקרב נגד מכלול האנונאקי.

לאחר מכן, נשלחו הישויות של חיילי-העל חזרה לכוכב נבירו, והמאבק החל שוב. ישויות הנפילים רצו להשתלט, מה שהוביל לתוצאה זהה מהעבר.

האנונאקי ניצחו בקרב, בגלל הטכנולוגיות המתקדמות שלהם מתודעת הממד החמישי הגבוה, והנפילים איבדו שליטה על כוכב הלכת ניבירו. כוחות האנונאקי היו חזקים יותר עבור הנפילים, ולא היה להם סיכוי.

בנוסף, הנפילים נאלצו לעזוב את כוכב הלכת ניבירו, ולהתיישב במקום אחר ביקום. זו הסיבה שהם החליטו לחיות בין בני האדם, שם הם לא יצטרכו להתמודד עם כל סוג של קונפליקט.

הנפילים התגוררו בעיקר על פני כדור הארץ, וכאשר הם ידעו שלכדור הארץ הולכים להסתנן כוחות האנונאקי, הם החליטו להתיישב על כוכב אחר. אולם כוחות האנונאקי, הם כבר היו מודעים לכוכב הלכת השני בשם טַרְטַריהָ.

שנים רבות לאחר מכן, כאשר כוחות האנונאקי עזבו את כדור הארץ, הנפילים נאלצו לחזור לכדור הארץ פעם נוספת, והם יכלו לנחות קודם על כוכב זַפִיר.

כוחות הנפילים חָיוּ על כוכב זַפִיר במשך תקופת ציר זמן ארוכה, אך הם החליטו לחזור לכדור הארץ לבדוק מה קורה. כאשר ישויות הנפילים חזרו לכדור הארץ, הם גילו שהוא נשלט על ידי מכלול הזיכרון החברתי האנונאקי, שהשתלט על כדור הארץ בסביבות תקופת התרבות הַשּׁוּמֵרִית.

הנפילים התחילו להרוס כל מכלול זיכרון חברתי אנונאקי, שהם באו איתו במגע, ומטרתם הייתה לשחרר את כדור הארץ מהכללים והחוקים. הנפילים התחילו ליצור בסיסים במקומות שונים בכדור הארץ, והם התחילו ללמד אנשים להילחם נגד כוחות האנונאקי.

הנפילים נכנסו להסכם עם הפדרציה הגלקטית, כדי לעזור להם להביס את האנונאקי. התכנית הצליחה וְהָ-אנונאקי הובסו, שֵׁם הארץ בה התחולל המאבק נִטְבַּע כְ-טַרְטַריהָ, מקום הנמצא סביב צפון מרכז אסיה.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

תֵּן מֵעַצְמְךָ

האנרגיה של כדור הארץ, היא כפולה וניתן לסכם אותה על ידי המחשה פשוטה של נתינה וקבלה. "כוח הנתינה" הוא נפלא למראה, הוא מרחיב את האור שלך כלפי חוץ, כפי שגחלים מתעצמים ומאירים יותר, בדומה להוספת דלק וחמצן למדורה.

"כוח הקבלה" הוא צונן יותר, אך יפה באותה מידה למראה, הוא מעורר את התחושה של אור כחול על שלג וקרח. הוא שואב מזונו פנימה, היכן שניתן לנצל בהכרת תודה, לפני הפצת אנרגיה החוצה שוב דרך תהליך הנתינה.

שני הכוחות עוזרים זה לזה, כלומר, אתה צריך לתת כדי לקבל ולהיפך. המחזור הזה שזור כל כך עמוק במרקם הקיום הפיזי, שכדי להגביר את הזרימה של מה שאתה מקבל, אתה פשוט צריך להגדיל את הנתינה שלך.

מעשר הוא המסורת הקדומה של תרומת 10 אחוז, מההכנסה שלך למטרה שתבחר. אבל זה אומר הרבה יותר מבחינה אנרגטית, כי אתה יכול לתת בדרכים רבות.

אם אתה משתוקק ליותר זמן, אז התנדב מהשעות שלך לעזור לאחרים. אם אתה רוצה יותר בגדים, רהיטים או מוצרים חומריים אחרים, אז תרום פריטים דומים לעמותות צדקה, או לאנשים נזקקים.

אם אתה משתוקק ליותר כסף, אז תרום תרומה כספית כפי שאתה מרגיש מודרך. העתקת מתנות מקפיצה את השפע, שתמיד פועם ברחבי היקום הפיזי, זה מתחיל לעבוד מיד עבור כל מי שנע עם המחזורים הטבעיים האלה.

תן בשמחה גדולה היום, לא למטרת קבלה, אלא להנאה טהורה מזרימת המקצב המובנה של החיים.

אמור לעצמך, "אני נותן מעשר מתוך הרצון האמיתי של הלב שלי לתת, כי שיתוף הוא המצב הטבעי שלי. אני נותן ומקבל ללא מאמץ בשביל השמחה שבכך".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)