מי הם האוריונים מסוג 1, ומאיזה ממד הם? היכן הם נמצאים, ומה המראה שלהם? במה סייעו בהיסטורית כדור הארץ, ומה מטרתם כיום? מי הם האוריונים מסוג 2, ומאיזה ממד הם? היכן הם נמצאים, ומה המראה שלהם? מי הם צאצאיהם בכדור הארץ, ומה מאפייני המראה שלהם כאנשים? מי הם האוריונים מסוג 3, ומאיזה ממד הם? היכן הם נמצאים, ומה המראה שלהם? מי הם צאצאיהם בכדור הארץ, ומה מאפייני המראה שלהם כאנשים. מי הם האוריונים מסוג 4, ומאיזה ממד הם? היכן הם נמצאים, ומה המראה שלהם? מה מטרתם לעשות על כדור הארץ? מה הקשר שלהם "אג'נדת פירוק האוכלוסין"? מדוע הפדרציה הגלקטית במעקב אחריהם? באלו אינטליגנציות השתמשו לְמִפְגָּשׁ עם מנהיגים?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מהאלים הבוראים

עתיק-יומין

היסטורית כדור הארץ
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הָאוֹרְיוֹנִים

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

הָאֵלִים הבוראים מסרו, כל הנחשף למסר עליו להשתמש בכושר הבחנתו הפנימית, כשהוא נחשף לצורות החשיבה המובעות, שכן דבר זה יסייע להבנת טבע המציאות, התלויה בתפיסות האדם, כך שההבנה עשויה להיות שונה מהתפיסה של אדם אחר.

האוריונים מסוג 1

"האוריונים מסוג 1", אלה ישויות הנמצאות במערכת הכוכבים מִינְטָאָקָה, שבחגורת אוריון. אלו ישויות דְּמוּי-אָדָם הדומות לבני האדם המודרניים שבכדור הארץ.

ישויות אלה, הן בעלות עור מעט אדמדם, והם רוטטות בממד 4 ועד ממד 7. אלה חברים במועצת אוריון, שהוא ארגון מיטיב וחיובי ברובו, חלקם חברים גם בקונפדרציה הגלקטית, ועל כך יסופר.

הפליאדים בממד 7, הם עבדו עם האוריונים בממד 7, בזמן בניית הפירמידה הגדולה, שהייתה מיושרת בצורה מושלמת עם הכוכב מִינְטָאָקָה, כאשר נבנתה לִפְנֵי כ- 12,500 שנה.

כיום האוריונים בְּמִינְטָאָקָה, הם עובדים כדי לעזור להביא את האוריונים האפלים אל האור. זאת משימה מרתיעה, אך זו תעזור למנוע אסון על כדור הארץ.

האוריונים מסוג 2

"האוריונים מסוג 2", אלה ישויות הנמצאות במערכת כּוֹכְבֵי הַבִּיטֶלג'וּס, הממוקמת משמאל למעלה בקבוצת הכוכבים אוריון, מחצי הכדור הצפוני, ומימין למטה מחצי הכדור הדרומי.

ישויות אלה הן דְּמוּי-אָדָם, ראשים ופנים דְּמוּי מלבן, לבנים, גופים חזקים, תחרותיים, נמצאים בממד 3, וממד 4. אלה הם פליטים ממלחמות בַּשָּׁמַיִם, מלפני 100,000 שנה שנלחמו בְּרִיגֶלִים.

צאצאיהם על פני כדור הארץ, הם מייצגים את אחד הסוגים הנפוצים ביותר של דְּמוּי אדם קווקזי. ניתן למצוא אותם בעסקים ובמסחר, בדרך כלל מנהלים ומנכ"לים.

לזכרים יש לרוב גוף שרירי גבוה ואתלטי, עם לסתות מלבניות וכתפיים רחבות. אלה תוקפניים, אבל לא כמו צאצאיהם של הַרִיגֵלִים.

האוריונים מסוג 3

"האוריונים מסוג 3", אלה ישויות הנמצאות במערכת כּוֹכְבֵי ריגל, הממוקמת בפינה הימנית התחתונה של קבוצת הכוכבים אוריון, מחצי הכדור הצפוני והפינה השמאלית העליונה מחצי הכדור הדרומי.

ישויות אלה הן דְּמוּי-אָדָם, בעלי עור אדום, נמוכים וחזקים, פנים מעוגלות ולעיתים קרובות נפוחות, בעלי אגרסיביות ותחרותיות. גם אלה מממד 3, וממד 4, הם נִמְצְאוּ בְּמַאֲבָק עם הַבִּיטֶלג'וּס מלפני 100,000 שנה.

צאצאיהם נמצאים בכל העולם, אך בעיקר באזורים המערביים, כולל מרכז ודרום ארה"ב, מערב הים התיכון ומערב אירופה. הצאצאים האנושיים נוטים להיות נאמנים, וְעֵזֶר לחבריי המשפחה, לדת הפונדמנטליסטית ולשלטון השמרני.

אלה יש להם נוכחות גדולה בצבא, ובהסכמים ממשלתיים, יש להם חברים במקומות גבוהים בתוך גורמי שליטה על האנושות. אם כי, לא כל ה"אדומים" מציגים את המאפיינים האלה, חלקם שלווים ומוארים.

האוריונים מסוג 4

"האוריונים מסוג 4", אלה ישויות רֶפְּטִילְיָאנִים דְּמוּי-אָדָם, עור קשקשי ירוק ובהיר. הם מגיעים ממערכת הכוכבים של ריגל, ממד 3, וממד 4. אלה תופסים מישורים אסטרליים ופיסיים, הם עוינים, זדוניים, תוקפניים, מעוניינים להשתלט על כדור הארץ ולשעבד את האנושות.

דיווחים בכתבי עת צבאיים סודיים ביותר, הם מפרטים מפגשים עם דְּמוּי-אָדָם אלה. ישויות אלה יצרו בריתות סודיות עם כמה סוכנויות ממשלתיות שליליות במדינות שונות. אך לעיתים קרובות, הם מפירים את ההסכמים שלהם בחתירתם לכבוש את כדור הארץ.

אלה הם אחד הפלגים העיקריים, העומדים מאחורי "אג'נדת פירוק האוכלוסין", על כך יסופר. הרציונל שלהם הוא שֶׁקַּל יותר להשתלט על כדור הארץ, אם יש פחות אנשים החיים עליו.

למרבה המזל, מספרם קטן למדי, והם מונים פחות מ-100,000, ופעילותם נמצאת במעקב צמוד של הפדרציה הגלקטית, כדי למנוע מהם להפר את הבחירה החופשית של מספר רב של אנשים, על פני כדור הארץ.

בעוד שפלג זה של אוריון המתואר, הם מאוד גַּבְרִיִּים באופיים, ישנם דיווחים על מבנה גזע נשי מאוריון, ומלכה ומושבה בחלק מֵהַחֲבָרוֹת באוריון.

מרוץ כזה היה קיים בעבר הקדום, וחלק מהמיתולוגיה שלהם עשתה דרכה אל כדור הארץ. עם זאת, נראה שהם לא יצרו קשר משמעותי עם אנשים במהלך ההיסטוריה של כדור הארץ, אלא השתמשו באינטליגנציות הדומות ל"בּוּרְג", גזע של סייבורגים ממסע בין כוכבים.

למעשה ישנן מספר מערכות כוכבים שונות בַּעֲלוֹת מנטליות של כוורת, רבות מהן משלבות דְּמוּיות אנושיות עם מכונות ליצירת אנדרואידים, רובוטים ויצורים ממוכנים חלקית.

גזע הכוכבים הדומה מאוד לרעיון זה, מִבֵּין אלו המתוארים, הם הזטא ראטיקוליס, שעל כך יסופר.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

הַכֵּר בַּגְּאוֹנוּת הַפְּנִימִית שֶׁלְּךָ

יש בתוכך גאון, עצמי חכם שמכיר את העצמי, שנהנה מלמידה, הוראה וגירוי אינטלקטואלי. התמקד היום בטיפול בהוויה הזו בפנים.

הקפד ללמוד משהו חדש, כגון מילה, מיומנות, שיר או טכניקה. ברך את עצמך על החוויה הזו, הרגיש את השמחה שהגאונות הפנימית שלך משדרת, ודע שהברק הזה הוא אתה!

אמור לעצמך, "אני חכם ונבון, כי יש בתוכי גאון. אני סומך על החוכמה שלי, ואני נהנה ללמוד".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)