מי היו היצורים דמוי-אדם בציוויליזציות שהגיעו לכדור הארץ? איזה תפקיד לקחו הציוויליזציות בכדור הארץ? הַאִם הוֹמוֹ-סַפְּיֵנְס היה תוצר טבעי של אבולוציה טבעית? האם המשמעות שדרווין טעה? מדוע יש קושי למדענים לאתר את החולייה החסרה? מדוע היה צורך לייצר מניפולציה גנטית? מָה היה הקרב הגלקטי הגדול בכדור הארץ? מי יצר את האנונאקי? באלו שנים התרחשו התערבויות חיצוניות בכדור הארץ? מדוע צמצמו את הדנ"א האנושי לשני זוגות סלילים? כמה זוגות סלילים היה לאדם הראשון?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

הלוחות לבריאת העולם
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַמְּעֹרָבוּת בָּאֵבוֹלוּצְיָה הָאֱנוֹשִׁית

שלום לכם,

"כל אדם עליו להשתמש בהבחנתו, ולקבל רק את מסרים המהדהדים, ולדחות את אלה שאינם מהדהדים עם הלב הפנימי".

תרבויות קדומות מסרו, לאורך ההיסטוריה הקדומה, כדור הארץ היווה זירה לפעולות רבות, בפעילות ההיסטורית של דמוי אדם גלקטיים. ציוויליזציות רבות מחוץ לכדור הארץ הלכו על פני הפלנטה, חלקן גזעים דמוי-אדם, וחלק אַחֵר גזעים לא דמוי-אדם, והם עשו זאת הרבה לפני שהאדם היה קיים.

יחד עם האנושות, אלה כתבו את ההיסטוריה של כדור הארץ. לכן, חשוב לדעת שאתה לא באמת יכול להבין את ההיסטוריה האנושית, או ההיסטוריה של כדור הארץ, עד שאתה לא מודע לתפקיד של הציוויליזציות החוץ ארציות הללו.

זה אומר, למשל, שאינך יכול להבין את ההיסטוריה האנושית, אם אינך יודע שהוֹמוֹ-סַפְּיֵנְס לא היה תוצר של אבולוציה טבעית, אלא היה למעשה תוצאת הצלבת גֵּנִים של פרימיטיביים יבשתיים, וישויות דמוי-אדם.

אין המשמעות שדרווין טעה, או שאין דבר כזה "אבולוציה", אלא שהוֹמוֹ-סַפְּיֵנְס הופיע מוקדם יותר, ועם הרבה יותר מאפיינים בולטים, מכדי שייחשב כתוצאה של "אבולוציה טבעית".

זו הסיבה לכך, שמדענים לא מצליחים למצוא את זֵכֶר "החוּלִיהָ החסרה", בין הוֹמוֹ-סַפְּיֵנְס והניאנדרטלי. כדי להבין היטב את המשחק ואת השחקנים, חשוב גם להבין שההיסטוריה הגלקטית של כדור הארץ, היא רק חֵלֶק, שלב, במחזה הגדול ביותר בהיסטוריה דמוי-אדם הגלקטית.

הרבה לפני שהתקיים ההוֹמוֹ-סַפְּיֵנְס, ביקרו בכדור הארץ גזעים דמוי-אדם של לַיֵּירָה, וגה, סיריוס, אוריון והפליאדות, וכולם הקימו מושבות על כדור הארץ. בהתחלה רק קבוצות קטנות של ישויות התיישבו על כדור הארץ. אולם מאוחר יותר, חברי "קבוצת סיריוס", מסיריוס, אוריון והפליאדות, הגיעו למספרים גדולים הרבה יותר.

ברגע נתון בזמן, חברי הקבוצה הזו מסיריוס, הם החלו להזדקק ל"עובדים", שיעזרו להם ליישב את כדור הארץ. באמצעות מניפולציה גנטית, הם יצרו את האנושות, על ידי ערבוב דנ"א שלהם, עם דנ"א של הפרימיטיביים בכדור הארץ, וקודמיו של האדם, הניאנדרטלי.

מאותו רגע, כדור הארץ הפך לזירת מחלוקות תמידית, בין, בעיקר, שתי קבוצות של תרבויות חיצוניות. מצד אחד, יש את הסיריאנים, מאוחדים על ידי כמה מִוֵּגָה, כמה מהפליאדים עריקים, וכמה מתרבות אוריון. מצד שני, נמצאים הפליאדים וְהַלִירְיָאנִים, אֵלֵיהֶם הצטרפו גם כמה מתרבות אוריון.

הקרבות היו כמעט תמיד על האנושות, ובכמה הזדמנויות הם התערבו בהיסטוריה האנושית. המלחמה בין שתי הקבוצות הללו, מכונה "הקרב הגלקטי הגדול על בני כדור הארץ".

ניתן למצוא את סיפורי ההתערבויות הללו בכל המיתולוגיות הקדומות, המספרות על האופן שבו ה"אלים" המשיכו להתערב בענייני האדם, ועדיין היו להם מריבות זה עם זה, באמצעות התערבויות אלו.

לעיתים קרובות מאוד, הסיפורים המיתולוגיים האלה מזכירים את אנשי הנחש, שזו בדרך כלל התייחסות לסיריאנים, בעוד שהציפורים, הינשופים והנשרים מתייחסים בדרך כלל לליריאנים ולפליאדים.

כמו כן, מלוחות שונים קדומים ברחבי העולם, ישנה התייחסות לתרבות הלטאה הזו כאל האנונאקי, שהסיריאנים הם יצרו את האנונאקים.

למרות שיש אינדיקציות לכך שהישויות הללו היו קיימות גם על כדור הארץ לפני עשרות אלפים שנים, הם החלו לקחת תפקיד פעיל בהיסטוריה הקדומה שלהם לאחרונה שוב.

נהוג להאמין, שישויות מחוץ לכדור הארץ שהתערבו מספר פעמים בהתפתחות המין האנושי. הראשונה התרחשה לפני כמעט מיליון שנים. הפעם השנייה כנראה הייתה יכולה להתרחש לִפְנֵי כ-400,000 שנה. ההתערבות השלישית התרחשה לִפְנֵי כ-200,000 שנה, והובילה ליצירתו של הוֹמוֹ-סַפְּיֵנְס.

אולם בפעם השנייה, נעשה שימוש בדנ"א של יצורים מחוץ לכדור הארץ, ובמקביל סלילי הדנ"א האנושי הצטמצם מ-12 ל-2. זה נעשה על מנת למנוע מבני-האדם לעקוף את יוצריהם מחוץ לכדור הארץ בקנה מידה אבולוציוני, שכן נראה שהאבולוציה מתרחשת מהר יותר על פני כדור הארץ.

כפי שפורסם בעבר במקומות שונים, "האדם המקורי היה ייצור מפואר, ש-12 גדילי דנ"א שלו נתרמו על ידי מגוון ציוויליזציות חיות. כאשר הבעלים החדשים הרפטיליאנים נכנסו, הם עבדו במעבדות שלהם, ויצרו גרסאות של בני-אדם עם דנ"א שונה, שני גדילי הדנ"א בסליל כפול.

הרפטיליאנים לקחו את הדנ"א המקורי של המין האנושי, וּפֵרְקוּ אותו. תבנית הדנ"א המקורית נותרה בתוך התאים האנושיים, אך היא לא הייתה פונקציונלית, זה היה מפוצל, מנותק.

עם זאת, נראה שהם זלזלו בתשוקה המובנית בתוך הדנ"א, ובכוחה של האבולוציה, שכן התודעה האנושית גדלה באופן דרמטי, ונראה שאף מדביקה אותם.

מלבד הקבוצות שהוזכרו כאן, ישנן ציוויליזציות רבות ושונות שבממדים גבוהים ומתקדמים יותר, הפוקחות עין על כל מה שקורה גם בכדור הארץ. מידי פעם, אלה גם הביעו את נוכחותם.

להצטרפות לקהילה

מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים

הִנְּכֶם מֻזְמָנִים לְהִצְטָרֵף לְפַּטֶּרֵאוֹן, וְלִתְמֹךְ בְּהֶמְשֵׁכִיּוּת הַכְּתִיבָה וְהַפִּרְסוּם. מְסָרִים וּתְכָנִים מְקֻדָּשִׁים נוֹסָפִים וּמְיֻחָדִים, אֲשֶׁר לֹא נִתַּן לְפַרְסֵם בַּמֶּדְיוֹת הַשּׁוֹנוֹת, מִתְפַּרְסְמִים בֶּפַּטֶּרֶאוֹן.

תּוֹדָה רַבָּה לְתּוֹרְמִים עַל תְּמִיכַתְכֶם, וְעַל הֱיוֹתְכֶם חֵלֶק מֵהַקְּהִלָּה.

אנא לחצו על לייק למאמר או לסרטון, בעשותכם זאת אתם מאפשרים למידע להגיע גם לאנשים אחרים, תודה רבה.

להצטרפות לקהילה

הַכֵּר בָּעֵרֶךְ שֶׁלְּךָ

במקום למדוד את הערך העצמי שלך מול אמות מידה עולמיות, אנא ראה עצמך מנקודת המבט המלאכית. בעיני מלאכיך, אתה בעל ערך לחלוטין, ומקיים הבדל עצום רק על ידי כך שאתה חי.

הנשימה והלב הפועם שלך פולטים אהבה, ומעגנים את אור השמיים על פני כדור הארץ. הבעת הכוונות שלך נשמעות למלאכיך כמו מוזיקה, שכן הן מהוות הזדמנויות עבורם לעבוד איתך כצוות מאוחר.

מלאכיך רואים עמוק בתוך נשמתך, היכן החוכמה והטוב שלך תמיד מוצגים לראווה. אתה אדם בעל ערך, והפלנטה הזו זקוקה לך, גם אם אינך בטוח בתפקידך. הנוכחות שלך מביאה ברכות לחייהם של אנשים רבים, ומלאכיך סומכים עליך, שתהיה לך אמונה בחיים האלה. זה הופך לקל יותר… מלאכיך מבטיחים.

אמור לעצמך, "אני מכיר בכך שמעריכים אותי בגלל מי שאני. אני אהוב לחלוטין וללא תנאים כרגע. הנוכחות שלי מביאה ברכות לעולם".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)