מהי ההגדרה של המציאות? מה משמעות השם תוֹת'? איזו תכנית יצר תוֹת' עבור האנושות? אלו תפקידים שונים מילא בתקופות ואזורים שונים ברחבי כדור הארץ? מי הוא הֵרמֵס טריסמגיסטוס? מהי חוכמת הַהֶרֵמֶטִיקַה? מדוע המסרים של תוֹת' היו קשורים לצבע הירוק? מדוע נכתב "כמו שבעליונים, כך בתחתונים"? היכן הוסתרו לוחות הברקת? כמה חלקים יש ללוחות הברקת? באיזו שנה פורסם התרגום של לוחות הברקת?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

הלוחות לבריאת העולם
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

פָּעֳלוֹ שֶׁל תות' הָאַטְלַנְטִי-לוּחוֹת הַבָּרֶקֶת וְאֶבֶן הַחֲכָמִים

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

מקרא

② בחלק השני "תרומת תוֹת' האטלנטי לָאֱנוֹשׁוּת".
⑥ בחלק השישי והאחרון "סֵפֶר הדלי הסודות הקדומים".
.

תכנות המציאות והאשליה

המציאות היא מיתוס, מתמטיקה ומטאפורה. זה ניסוי מַחְשֵׁב תודעתי בִּזְמַן ואשליה, שנוצרו על ידי התודעה והמחשבה. פירוש השם תוֹת', הוא "מחשבה" ו"זמן".

תוֹת' היה האדריכל הראשי שיצר את התכנית של המציאות הנוכחית, בהתבסס על דפוסי הגיאומטריה המקודשת את ה-12 סביב 1.

המציאות היא כאן ומתבטאת, בדואליות, דואט, עולם תחתון, כאוס, רִיק, מקום הבריאה, "מחוץ לקופסה" של החוויה שלנו, השתקפות באלים ובאלות, נופי מצרים כולל הפירמידות והמקדשים, שאנו חווים עד שמתפתחים, ובאלכימיה של זמן ותודעה.

תוֹת' יצר תכנית רשת חוויה אלקטרומגנטית במהותה, כדי לאפשר את ההיבטים הדו-קוטביים של זמן לינארי ואשליה. תוֹת' בנה רכב בצורת פירמידה המייצג את טבע המציאות.

תוֹת' הציב חצי מעל "כמו בעליונים" שלא בפיזי, וְחֵצִי מתחת "כמו בתחתונים", ובכך יצר את חולות הזמן, שעון החול, תיבת האיקס במרכז כדור הארץ, שבו הכול התחיל וכולם יתפתחו בנקודת האפס, בַּזְּמַן או במקום שבו הכול בא לאיזון.

תוֹת' התייחס לתיאורים שלו כ"אמן האיזון", כדי לציין שהוא קשור לקדנציה של ימי השוויון, תקופה שֶׁבָּהּ היום והלילה היו מאוזנים.

תוֹת' בתפקידים שונים

שוּמָּר, בין שאר כוחות היצירה המתוארים במיתוסים על המציאות, כניסוי ביוגנטי עם קונוטציות מחוץ לכדור הארץ.

מצרים, דֶּגֶּ'הוּטִי דֶּ'הוּטִי (Djehuty וגם Dhwty), טֶהוּטִי (Tehuti), טַאטוּ (Tetu), טַחוּ (Techu), אדון כְּמָנוּ העיר המאוחרת של הרמופוליס (Lord of the Khemenu).

מסו-אמריקה, קֶצַלְקוֹּאַטְל (Quetzalcoatl).

אינקה, ויראצ'ה (Inca Viracocha).

רומא, מרקורי שליח האלים.

יוון, הֵרמֵס לימד משקלים מידות ונסיעות.

קֶלטים, מרלין הקוסם ומספר הסיפורים.

אטלנטיס, צִ'יקַיֶט (Chiquitet), זפ טפי (Zep Tepi).

פָּרָס, זַרַתוּסְטְרַה (Zarathustra) או זורואסטר (Zoroaster)

תמונה: לוחות הברקת של תות'

הֵרמֵס טריסמגיסטוס 

המוֹרֵה לכאורה למערכת הקסומה המכונה הֶרְמֶטִיזֶם (Hermetism), בה קסם עוצמתי ואלכימיה נחשבים כענפים תואמים. פירוש השם טריסמגיסטוס, הוא שלוש פעמים הֵרמֵס הגדול ביותר, והוא התואר שנתנו הַיְוָנִים לאל המצרי תוֹת' או טֶהוּטִי (Tehuti), אדון החוכמה והלמידה.

לשרוד את הֵרמֵס טריסמגיסטוס היא חוכמת הַהֶרֵמֶטִיקַה , 42 ספרים שהשפיעו עמוקות על התפתחות הנסתר והקסם המערביים. לוח הברקת, או שולחן הברקת, כפי שֶׁמְּכֻנֶּה לעיתים קרובות הוא חֵלֶק מהַהֶרֵמֶטִיקַה, והוא אחד מהתיעודים הקסומים והנערצים ביותר בתורת הנסתר המערבי.

הֵרמֵס טריסמגיסטוס מתואר באמנות כאוחז בברקת, שעליה רשם את הפילוסופיה המצרית כֻּלָּה. מסופר על לוחות הברקת שהתגלו בקבר במערה, אחוזה בידיה של גופתו של הֵרמֵס טריסמגיסטוס.

אחד סיפר שזו הייתה שרה, אשת אברהם. אחר אומר שזה היה אַפַּלוֹנִיּוּסְ מְטִיאֲנַה. האבן כתובה בְּפֵנִיקִית, וחשפה את הסודות הקסומים של היקום.

תוֹת' דיבר על היצירה של זה כפי שבעליונים כך בתחתונים, במציאות המבוססת על דפוסי הגיאומטריה המקודשת. כשהאיביס עמד בראש הסופר שיצר את סיפור המציאות שלנו, הוא השאיר מסרים דרך תכנית הרשת שיוצרת את המציאות שלנו.

המסרים שלו היו קשורים לצבע הירוק המקושר עם מרכז הלב, חיבור הנשמה למקור. כמו בכל הדברים האזוטריים, הפרשנות שלהם תשתנה בהתאם לַקּוֹרֵא. דבר אחד תמיד נשאר ברור עם תוֹת', המציאות תחת הממד היא קוטביות אנרגיות אלקטרומגנטיות, ומכאן הדואליות.

הנשמה מתפצלת לשניים, קוטביות, כשהיא נכנסת לתלת ממד. חצי נשאר בעליונים וחצי בתחתונים, הַיֵּן והיאנג, זכר ונקבה וכדומה. לעתים קרובות אנו חווים את החצי השני שלנו בתור הלהבה התאומה שלנו, או הנשמה התאומה שלנו. איחוד עם החצי השני שלנו, הוא מה שאנחנו בסופו של דבר מבקשים להשיג, שוב להיות 'שלם' ולהרגיש שלמים.

וכך נכתב, "כמו שבעליונים, כך גם בתחתונים".

לוחות הברקת של תוֹת'

אחד הרמזים הרבים של תוֹת' הוא לוחות הברקת, לוחות האזמרגד. זה נוגע לאלכימיה, מתכות, זהב, שינוי מתכות, מעבר של זמן ותודעה, תדרים נעים מַהֵר יותר.

יסודות שהתגלו לאחרונה, הוכנסו מחדש לטבלה המחזורית, תנועה הרחוקה מהפיזי, ומחוץ לאלכימיה של הזמן. ישנם סיפורים רבים על תוֹת', שכן הוא שיחק תפקידים חשובים רבים בממד השלישי. הוא האלכימאי, הקוסם, הֵרמֵס, מרלין, הטריקסטר (The Trickster), ועוד אחרים.

לוחות הברקת יצוקים מחתיכת קריסטל אחת ירוקה, ונושא מֶסֶר נבואי מלא במשמעות נסתרת. אף על פי שמקורו האמיתי אבד באגדות הנמשכות למעלה מ-10,000 שנים, החפץ המופלא תורגם ליוונית על ידי חוקרים אַלְכְּסַנְדֶרוֹנְיִים, ולמעשה הוצג בְּמִצְרַיִם בשנת 330 לפנה"ס.

על פי הדיווחים, בסביבות שנת 400 אחה"ס, הוא נקבר אי שם ברמת גיזה, כדי להגן עליו מפני קנאים דתיים, ששרפו ספריות ברחבי העולם באותה תקופה. רבים מאמינים שהלוחות עדיין חבויים שם.

מבין הלוחות הפיזיים בפועל, מהם יש שתים עשרה, בתחילה רק 10 מתוכם תורגמו ל-13 חלקים, כאשר שני החלקים המשלימים האחרונים תורגמו ונוספו הרבה יותר מאוחר.

ד"ר דוריאל מתאר אותם כך, הכתבים של תוֹת' מורכבים מִשְּׁנֵים עָשָׂר לוחות ברקת ירוקים, שנוצרו מחומר באמצעות הַתְּמָרָה אלכימית. הלוחות בלתי מתכלים, עמידים בפני כל האלמנטים, קורוזיה וחומצות. למעשה, המבנה האטומי והתאי קבוע, ולא יכול להתרחש שינוי, ולהפר את חוק היינון החומרי.

על הלוחות חרוטים דמויות בשפה אטלנטית קדומה, דמויות המגיבות לגלי המחשבה המכוונים של הקורא, ומשחררות הרבה יותר חוכמה ומידע, מהדמויות כשהן מפוענחות בלבד. הלוחות מהודקות יחד עם חישוקים של סגסוגת בצבע זהב, התלויים על מוט מאותו החומר.

נאמר, כי לסופר יש קשר עם אחוות האחים הלבנים הגדולים, הפועלת גם דרך כהונת הפירמידה. הוא קיבל הוראה לשחזר, ולהחזיר לפירמידה הגדולה את הלוחות הקדומים.

אותו אדם קיבל רשות לתרגם, ולשמור עותק של החוכמה החקוקה על הלוחות. הדבר נעשה בשנת 1925, ורק בשנים האחרונות ניתן אישור לְפַרְסֵם חֵלֶק. עוד נאמר, כי התלמיד האמיתי שיקרא בין השורות, הוא יקבל חוכמה.

לוחות הברקת של תוֹת' האטלנטי פורסמו במקור בצורת מימוגרפיה בשנות ה-30, על ידי אדם מסתורי בשם ד"ר דוריאל. הכתבים הפכו במהירות לסנסציה מחתרתית בקרב מטפיזיקאים של אותה תקופה.

לוחות 1-13 הן חלק מהעבודה המקורית, המורכבת מ-10 לוחות, ואילו לוחות 14 ו-15 משלימות את שתי הלוחות האחרונים.

לוחות הברקת של תוֹת' האטלנטי, הן עדיין חלק מהקורפוס הרמטיקום המודרני. שכן הם מרחיבים ומעמיקים את המשמעות של לוחות הַבָּרֶקֶת ההיסטוריים של הֵרמֵס טריסמגיסטוס, ומשלימים את כתבי הקסם הרבים והמגוונים של תוֹת'.

אֱמֹר מִלִּים יָפוֹת

מלאכיך הדגישו את העוצמה של המילים המדוברות והכתובות שלך, והם תיארו את הפוטנציאל האדיר לביטוי בכל אחת מהן. היום, הם יתמקדו באנרגיה של חסד בתוך מה שאתה אומר.

החמלה שלך מעבירה צורה עדינה ותומכת של אהבה. האנרגיה שלה מרוממת ומטפחת, הן עבור הנותן והן עבור המקבל. כאשר מועברות מילים אכפתיות, נוצר חיבור לב המצטרף לכל המעורבים.

זוהי ברית של אהבה, שבה כל מי שמדבר או שומע את החסד, מתרחץ בכוח המרפא שלו יחד, ויוצר קשר אינטימי. דבר מילים טובות לאורך כל היום. תהנה מהמתנה הכפולה, שהיא מעניקה לך ולכל האחרים.

אמור לעצמך, "אני מחפש הזדמנויות לדבר בחביבות לעצמי ולאחרים, תוך שימוש במילים אוהבות, כדי לתאר הכול ולכולם, כולל עצמי. אני אדם רחום, ואני מושך את אלה שהם אותו דבר. אני מוקף באנשים מהטבע הזה, והחיים חביבים עלי".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (2 votes)