איזה סוד גָּדוֹל ספר הדלי ביקש לחשוף? מי הפיץ את ספר הדלי? איזה כלי ניתן היה לייצר באמצעות ספר הדלי? היכן מצא האלכימאי השוויצרי פאראסלוס את מהות החיים? מה ביקש המסדר ההרמטי של שחר הזהב להשיג? תוך כמה זמן היה ניתן להשיג את התוצאות המצופות לאלמוות? איזה מרכיב נדרש ליצירת אנרגית החיים? מדוע לפתע ספר הדלי נעלם?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

מבוסס על מסר מתרבויות קדומות

עתיק-יומין

הלוחות לבריאת העולם
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

סֵפֶר הַדְּלִי הַסּוֹדוֹת הַקְּדוּמִים-לוּחוֹת הַבָּרֶקֶת וְאֶבֶן הַחֲכָמִים

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לקרוא, אז לפני שנתחיל לספר, קודם נסיר את חגורת הבושה. מתחילים…

מקרא

⑥ בחלק השישי והאחרון "סֵפֶר הדלי הסודות הקדומים".
.

הופעת ספר הדלי

ב-11 במרץ 2011, פתאום הופיע באינטרנט ספר מסתורי שנקרא "ספר הדלי" (The Book of Aquarius), וזה מה שהיה כתוב בעמוד הראשון.

מטרת הספר הזה היא לשחרר סוד אחד מסוים, שנשמר מוסתר במשך 12,000 השנים האחרונות. אבן החכמים, סם החיים, מעיין הנעורים, מזון הָאֵלִים, חלקי האורגניזם שאינם תאי הרבייה, אַמְּרִיטָה כמשקה האלים המעניק אלמוות, צוף האלמוות.

עידן הסודות נגמר, אין צורך בשפה או מטפורה מיסטית, הספר הזה לא שומר על משמעות נסתרת או קודים, הכול נאמר בצורה ברורה וגלויה.

ובכן זה אומר, שכל מי שֶׁרָצָה ליצור את אבן החכמים, יש לו עכשיו מתכון לעקוב אחריו, ממש כמו ספר בישול. ספר הדלי נראה חוקי, הוא בן 165 עמודים, ומתייחס ל-49 טקסטים אלכימיים שונים, המתפרשים על פני אלף שנים.

זה תהליך ארוך וקשה, אבל כל מי שיש לו זמן וסבלנות יכול היה לעשות את זה, וכמה אנשים עשו זאת. מה שהכי מדהים במתכון של אבן החכמים, הוא שזה רק מרכיב אחד, ולכולנו יש אותו בתוכנו, ובכן המרכיב האחד, הוא אממ, זה שתן.

כבר רבים מהמוחות הגדולים בהיסטוריה, ניסו למצוא את סוד אבן החכמים.

המידע בספר הדלי

כאשר ספר הדלי הופיע בפורום מקוון בשנת 2011, המחבר האלמוני עודד את כולם להפיץ אותו באינטרנט בְּחִינָם. הוא כתב שמטרת הספר הזה, הוא לשחרר סוד אחד מסוים שנשמר מוסתר במשך 12,000 השנים האחרונות.

ספר הדלי הכיל הוראות קלות להבנה, שלב אחר שלב, כיצד ליצור את אבן החכמים, שֶׁאִם תיווצר כהלכה תעניק לך חיי נצח. מְחַבֵּר הספר אמר, שכל הטקסטים של האלכימיה הישנים בשימוש במטאפורות וסמליות מבלבלים, נעשו למעשה בכוונה. זה היה מסע דיסאינפורמציה מוקדם, דרך לשמור את המתכון בסוד, אך עדיין להנגיש אותו לאלכימאים שידעו לפענח את הטקסט.

כאשר ספר הדלי פורסם בפורום מקוון, הוא נלעג בהתחלה, לא הייתה שום דרך להשיג אלמוות עם שתן, אבל לאורך ההיסטוריה אלכימאים למעשה השתמשו בשתן כל הזמן.

ההיסטוריה של אבן החכמים

במאה ה-16 הרופא והאלכימאי השוויצרי פאראסלוס (Paracelsus) טען, שמצא שמהות החיים הייתה בדם, וּבְשֵׂעָר, זֵעָה ופסולת אנושית.

ספר הדלי אומר שאבן החכמים היא אנרגיית חיים זו, מרוכזת ומטוהרת. זו אותה אנרגיה שאתה לוקח כשאתה נושם, כשאתה אוכל ושותה, זו האנרגיה שמעצימה את כל צורות החיים, ולכן הגיוני שזה יימצא בשתן.

אלכימאים קדומים עושים זאת גם כן, קודם לכן הוזכרה האגודה הסודית שנקראת המסדר ההרמטי של שחר הזהב. למסדר זה היו הרבה חברים מפורסמים, WB ייטס, אליסטר קראולי, ארתור קונאן דויל, ועוד הרבה שמות אחרים מֻכָּרִים.

הֲמִסְדַּר שחר הזהב התייחס למרכיב היחיד, המשמש ליצירת אבן החכמים. זהוב כמו בצבע ובשחר, כי זה הזמן הטוב ביותר ביום להשיג אותו.

אבל עכשיו מה שֶׁסֵּפֶר הדלי הִכָּה ברשת, הוא סיפר שכל הסמליות הסודית, והשבועות הסודיות היו חסרות תועלת. ספר הדלי נתן הוראות ספציפיות שָׁלָב אחר שלב, כיצד לאחסן את התסיסה הדוממת ולטהר שתן.

זה ייקח חודשים או אפילו שנים, אבל בסופו של דבר תתחיל להיווצר האבן. הכול היה בספר, איך לעשות את זה, איך התוצאות צריכות להיראות, איך התהליך מריח.

תמונה: לוחות הברקת של תות'

המתכון ליצירת אבן החכמים

זמן קצר לאחר פרסום ספר הדלי, הקים המחבר האנונימי אתר בכתובת bookofaquarius.com.

באתר אתה כמובן יכול להוריד עותק חינם של הספר, אבל גם להשתתף בפורום, שבו אנשים ינסו לעקוב אחר הוראות הספר מקרוב ככל האפשר, וליצור את אבן החכמים שלהם.

למרות שהאבן דרשה רק מרכיב אחד, התהליך להפקת אנרגיית החיים שלך דרשה סבלנות. גם אם תעשה הכול נכון, זה ייקח בין שלוש לשמונה שנים לסיים את העבודה וליצור אבן.

כל זה בהנחה ששמרת על החומרים שלך נקיים מזיהום, שלטת בטמפרטורה, והשתמשת בציוד הנכון, בשלב הייצור הנכון. הרבה יכול להשתבש, אבל קבוצה קטנה אך נחושה של אנשים נתנה את המיטב.

המתכון ליצירת האבן היה בעל שְׁנֵי חלקים עיקריים, ראשית היה עליך לזקק שוב ושוב את השתן, ולהסיר ללא הרף את החלקיקים הצפופים ביותר. לאחר מכן תעשה הכול שוב, אבל הפעם תסיר את החלקיקים הקלים ביותר, שיהיו סוג של מלח.

חלק ראשון זה ייקח באופן אידיאלי שלושה חודשים, אך לעתים קרובות יכול לקחת עד שנה. בחלק השני של המתכון, משלבים את המלח עם השתן המזוקק, ומניחים אותו על אש נמוכה ומתמשכת.

אתה עושה את זה במשך יותר משנה, עד שהוא מתרקב ומשחיר. את החלק הבא של המתכון, כשתסיימו עם התהליך אתם כן אוכלים אותו.

בכל מקרה אתה ממשיך לחמם את החומר השחור, ובסופו של דבר הוא הופך לָבָן, ואז אתה מגביר את החום עוד קצת, והאבן הופכת לאדום ואז אתה די מוכן. הספר אפילו נותן לך הנחיות, לגבי כמה אתה צריך.

בפורומים של ספר הדלי צצה קהילה של אלכימאים חובבים, שאפילו מחבר הספר היה חבר פעיל, והיה עונה לכל מי שיש לו שאלה.

אנשים עקבו אחר התהליך, ושיתפו טיפים ואסטרטגיות, שהם ידונו במגוון מזונות שהשפיעו על המהות שלהם. הם אפילו פרסמו תמונות של התוצאות שלהם, וזה נמשך כמה שנים, מספיק כדי שלפחות אדם אחד יצליח.

האם מישהו באמת גרם לדבר המטורף הזה לעבוד? טוב אף אחד לא יודע, כי לפתע וללא אזהרה האתר סֵפֶר הדלי נעלם. כמה מהסיפור נכון, הרבה מזה נכון, אבל בואו נסתכל על החלקים בסיפור שמפוקפקים

ספר הדלי אמת או בדיה?

ראשית, לוחות הברקת, הם אכן טקסט בן 12,000 שנה לפחות, הוא נחשב לאחד המסמכים החשובים באלכימיה, אייזק ניוטון ורבים אחרים היו מוקסמים ממנו, ובילו חלקים גדולים מחייהם בניסיון לפענח אותו.

אז מה לגבי ספר הדלי? הוא נשמע כמו מדע בדיוני אבל מסתבר שהוא אמיתי. מאז שהאתר סֵפֶר הדלי הוסר, אין הרבה מידע על מה שקרה לאנשים, שניסו ליצור אבנים משלהם.

תיאוריה אחת היא, שחלק מהאנשים באמת הצליחו, אז או שהם הורידו את האתר, או שקבוצה כלשהי של אליטות מפוקפקות לא רצתה את המידע הזה ציבורי, אז הם הורידו את האתר.

למרות שהאתר עלה במתכונת חדשה לאוויר, ולמרות שאתה עדיין יכול להוריד את הספר מארכיון האינטרנט, אתה לא יכול לראות את ההודעות בלוח ההודעות, שאלו נמחקו על ידי מישהו.

האגדה מספרת שניקולס פלאמל עדיין חי היום, האם זה נשמע לך הגיוני? אם היית יוצר את אבן החכמים, הַאִם הייתה מְסַפֵּר? אם אתה תרצה לנסות ליצור אותו, ספר הדלי עדיין זמין באינטרנט.

שתן רותח מריח נורא, אבל זה מחיר קטן לשלם עבור אלמוות.

תֵּן אֵמוּן

זהו יקום בטוח מלא לחלוטין באהבה, הוא נמצא בכל מקום שאתה נמצא, וממלא כל חלל שבו אתה נע בו. ככל שתחפש יותר ראיות לביטחונך, כך תמצא אותן.

מלאכיך שומרים עליך ברציפות, הם תמיד מדריכים ומגנים עליך. סמוך על העולם הזה ועל החוויות שלך בתוכו. האמן בעצמך, כולל תחושות הבטן, החלומות והרצונות שלך. הנח את השמירה שלך, הירגע ותהנה ממגרש המשחקים של החיים.

אמור לעצמך, "אני בוטח בטובתם של אנשים אחרים, ואני מאמין שהחיים שלי בטוחים לחלוטין מכל הבחינות. אהוביי בטוחים ומוגנים בכל עת, כי יש לי אמונה בבורא".

מסר מלאכי אישי

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

בכל פעם שחשש או פחד נוקש בדלת ליבנו, נאמר "אני אור, אני חופשי, אני אחד עם המקור הבורא". יהי רצון שאהבה ואור ינחו את דרכנו, להתעלות משותפת לכדור הארץ ולעולם חדש.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

3/5 - (3 votes)