מתוך "התכנית להפעלת 12 המרכזים" וחיבורם לשנים עשר סלילי הגנום  – מ. 10-12 מלימודי הכוח הבורא.

יְכוֹלֶת הַמְּאַפְשֶׁרֶת אֶת הַפְעָלַת הַמֶּרְכָּז סְבִיב הַחַמָּה לְהַעֲצָמַת תּוֹדָעַת הָאֱנוֹשׁוּת, יְצִירַת תִּקְשׁוֹרֶת עַם מַעַרְכוֹת בְּרַחֲבֵי הַבְּרִיאָה, הֶעֱצַמְתָּ תּוֹדָעַת וּתְבוּנַת הָאֱנוֹשׁוּת, מְשִׁיכַת רָצוֹן וְאֵשׁ רְאוּיָה בְּתַהֲלִיךְ, הַמֶּרְכָּז בַּחַמָּה לַחִיבּוּר לָרֶשֶׁת הַיְּקוּם.

מקורבים הנכם תערו לנעלה, הלב מעלה ירום, קשרו תלבלבו כרימון תעצמו

יצירת תקשורת עם מערכות ברחבי הבריאה

המערכות הגבוהות מסבירות שהבאנו את יכולותינו לקשר מערכות אין סוף לתנופה קוונטית. מקור יעלה הרגש, היכולות, הקדימות שקיבלנו במעברי הגוף, הם יבואו לידי ביטוי. כאשר הבאנו את יכולותינו, להביא חיבור אל מערכות שמחוץ לגופנו, ליצר קשר עם מבנה שדה בריאה, אז כיוונו כעין אנטנות שבאמצעותם אנחנו מתחברים אל שדה בריאה, מתפעלים קליטה, מזינים את הבריאה ומאפשרים חיבור.

החיבור הוא הדוק אל תנועת שדה בריאה, לאפשר מגע ישיר לעוצמה, לאנרגיה, לקיים שוויון, לממש תבנית בריאה בחומר, לאפשר צמיחת אנושות לפריצת גבולות חומר. מערכות אלוה ידע אחד מקבל תוקף, לטפס בסולם מבני בראשית, לאיחוד משכן אלוה, להעצים הידע.

מערכות שאנחנו מאפשרים החיבור עימם, הן נושאות מיידעים, יכולות, אנרגיות, כוחות, שיאפשרו את האנושות להעצמה. יכולות האנושות יבואו לפריצה גבוהה, כאשר המסה הקריטית תהדהד בשוויון. המערכות הגבוהות ביחידת בריאה יקצבו את התהליך להבניית תהפוכות של מקצב שאנחנו אפשרנו עד כה בהיסטוריה כדי להביא להכרה.

הכרת אנוש תקיים בעתיד מבנה שונה, כך שכאשר התנודות המתקיימות ברחבי הבריאה יקלטו באנטנות שנשלח, כל אחד מאתנו ישמש כאנטנה להביא קליטה, אז הכרת אנוש תקבל מבנה שונה לתנועה במקצב שוויון, במקצב המביא חיבור, קשר ישיר, עם כל מבנה ומבנה, כל מערכת, כל גורם שהוא בעל תבנית.


העצמת תודעת ותבונת האנושות

ביקום קיימים ומתקיימים מערכות הפועלות, עושות פעילות משגשגת ומפותחת המקיימת הבנייה גם בחומר להביא, ולצורך כך נדרש להביא קשר. כאשר אנחנו מקיימים חיבור אל מערכות שבגופנו ומחוץ לגופנו, הם מעצימים את יכולות גופנו להבניית התבונה, התודעה, יכולתנו להביא קשר אל מערכות, אל תהליכים, אל מבנים הקיימים והמתקיימים ברחבי היקום.

מערכות שאנחנו כאן מקשרים עצמנו אליהם, הן יישאו אותנו אל על, יביאו את האנושות להעצמה, ליכולת להביא תנופה קוונטית, לאפשר תשדורת בתנועת מקצב בריאה, לאפשר את הכוח שיקיים הקשר ויאפשר את האין סוף להביא להבנייה, לקשר.

אנחנו נראה כעין חיבור שנוכל לחבר בין המיקום והמבנה שלנו, לבין מבנים מרוחקים המכונים "שנות אור", כך שבעבור האנושות תנופה זו מתקשרת לתנועה, לתודעה, ליכולת כלינו להביא הכלה, ולשם כך המערכות הגבוהות באו, לאפשר את תעצומות גופנו, להביא את היכולת לכדי פריצה.


משיכת רצון ואש ראויה בתהליך

המערכות הגבוהות יאפשרו את החיבור אל המרכז שבנקודה סביב החמה, הוא מאפשר את הקצב להבין את כדור הארץ כחלק מהגורמים מסביב לחמה. מערכות שאנחנו כעת מקיימים, תשדורת גבוהה, הן נדרשות ליסוד אוויר גבוה, לאוויר שנדרש לו מהירות, ולצורך אנחנו נדרשים לעשות שימוש באש, ביסוד האש המקשר את הכוח ממרכז החמה.

כאשר אנחנו מביאים קשר אל המרכז שהוא בנקודה סביב החמה, אז אנחנו יכולים להביא מידה ראויה להניע כל תהליך ותהליך, כל מחשבה, כל יסוד אוויר שעושים בו שימוש, להבין מידתיות ראויה לכל תהליך, לכל מחשבה, לאפשר משיכה ראויה של יסוד אש, להבין את הכמות הנדרשת להביא מבנה ראוי בו, כל שיסוד האוויר יביא את הפעילות.


המרכז בחמה לחיבור לרשת היקום

כאשר אנחנו מביאים חיבור אל המרכז סביב החמה, הוא גם יאפשר את כוחנו כחלק מהרשת, מהמסילות שברחבי היקום, ומאפשר התנועה ויכולתנו להיות חלק, להיות שביל, משבילי היקום הנפרשים בכל מקצב ומקצב שהוא מקבץ צלילי בריאה. כאשר נקשר עצמנו אל המרכז סביב החמה, אנחנו מקושרים גם למרכז שהוא כמאה מטר בחלל מעל גופנו. אנחנו ברשת נביא את יכולתנו והקשר, נאפשר קליטה באנטנה שנשלח אל על.


תהליך להפעלת המרכז סביב החמה

המערכות הגבוהות יתחילו בתהליך להפעלת המרכז סביב החמה…

אש בראת, יכולות נתת, אש תקבלו, נתינה גדולה. מלא הגוף הניצוצות, לתוצאה נקשר אש בוראת נתינה. עלי החום חשמל, הקרן הקרן נקרן ידיעת אחד. מלא דפוסי בריאתי בחומך, לתת השפע, מעוצמת אש בוראת הנני. לגוף אין סוף, מעצים אוויר, מעלה תפילה, הרם אנוש לתבנית בריאתך התהליך המלא נמצא בלינק המצורף מטה.


מערכות גופנו מאפשרות כעת גמישות, נמתחות לאין סוף, מבנה גופנו גמיש, הוא מאפשר כל תבנית ותבנית להביא תיאום עמה כפי שאנחנו נחפוץ להביא. מערכות אלו ישמשו את האנושות לייצר קשר, לייצר מבנים שבאמצעותם יתאפשר קשר עם רחבי הביאה, במבנה שיקיים שוויון.

.

לחץ כאן להקשבה וקבלת היכולות של המרכז סביב החמה

הכוח הבורא

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר